بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان ساری

در این مطلب می خواهیم شما را با بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان ساری آشنا کنیم.لمینت و کامپوزیت روکش های دندانی هستند که برای زیبایی دندان استفاده می شوند.

روکش دندان ورقه ای بسیار نازک از پرسلن یا کامپوزیت همرنگ دندان است که برای اصلاح مشکلات دندانی مانند ساییدگی مینای دندان، نامرتب بودن یا فاصله گرفتن دندان ها، تغییر رنگ، ترک خوردگی یا بریدگی دندان ها به سطح جلویی دندان ها چسبانده می شود.

لمینت و کامپوزیت یک انتخاب عالی برای دندان هایی است که از یکدیگر فاصله دارند ، تغییر رنگ یافته اند ، دچار آسیب دیدگی هایی مانند شکستگی شده اند و غیره.

لمینت و کامپوزیت همدان

به لطف لمینت و کامپوزیت می توانید دندان های زیبا ، لبخندی زیباتر ، دندان های مرتب و درخشان داشته باشید.

در ادامه به معرفی بهترین پزشکان متخصص لمینت و کامپوزیت دندان ساری خواهیم پرداخت.

بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان ساری

دکتر احسان صادقی زیارتگاهی دکتر لمینت دندان ساری

دکتر احسان صادقی زیارتگاهی دکتر لمینت دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر احسان صادقی زیارتگاهی
آدرس ساری خیابان پیام نور- روبروی دانشگاه پیام نور- نبش کوچه گلسار مجتمع ابریشم- طبقه 4 واحد 13
شماره تماس 01133246623

دکتر احسان صادقی زیارتگاهی با شماره نظام پزشکی 151554 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر احسان صادقی زیارتگاهی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان ساری مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر احسان صادقی زیارتگاهی با شماره 01133246623 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان پیام نور- روبروی دانشگاه پیام نور- نبش کوچه گلسار مجتمع ابریشم- طبقه 4 واحد 13 مراجعه کنید.

دکتر نفیسه زارع نژاد دیوکلایی دکتر کامپوزیت دندان ساری

دکتر نفیسه زارع نژاد دیوکلایی دکتر کامپوزیت دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر نفیسه زارع نژاد دیوکلایی
آدرس ساری خیابان 15 خرداد – کوچه نارنج – ساختمان صدف
شماره تماس 01133108800

دکتر نفیسه زارع نژاد دیوکلایی با شماره نظام پزشکی 90393 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان ساری در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر نفیسه زارع نژاد دیوکلایی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر نفیسه زارع نژاد دیوکلایی با شماره 01133108800 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان 15 خرداد – کوچه نارنج – ساختمان صدف مراجعه کنید.

دکتر شایا خلف پور دکتر لمینت دندان ساری

دکتر شایا خلف پور دکتر لمینت دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر شایا خلف پور
آدرس ساری خیابان فرهنگ- س شهریار3 – طبقه 7-واحد 706
شماره تماس 33311296

دکتر شایا خلف پور با شماره نظام پزشکی 80910 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شایا خلف پور برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان ساری مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر شایا خلف پور با شماره 33311296 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ- س شهریار3 – طبقه 7-واحد 706 مراجعه کنید.

دکتر مهدی غلامرضایی ساروی دکتر کامپوزیت دندان ساری

دکتر مهدی غلامرضایی ساروی دکتر کامپوزیت دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی غلامرضایی ساروی
آدرس ساری خیابان فرهنگ-شهریار3 واحد 403
شماره تماس 01133313620

دکتر مهدی غلامرضایی ساروی با شماره نظام پزشکی 80197 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان ساری در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر مهدی غلامرضایی ساروی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی غلامرضایی ساروی با شماره 01133313620 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ-شهریار3 واحد 403 مراجعه کنید.

دکتر نگین طبری دکتر لمینت دندان ساری

دکتر نگین طبری دکتر لمینت دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر نگین طبری
آدرس ساری خیابان فرهنگ ساختمان شهریار 3 – واحد 612
شماره تماس 0112225147

دکتر نگین طبری با شماره نظام پزشکی 123159 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نگین طبری برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان ساری مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر نگین طبری با شماره 0112225147 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ ساختمان شهریار 3 – واحد 612 مراجعه کنید.

دکتر علی زمانیان دکتر کامپوزیت دندان ساری

دکتر علی زمانیان دکتر کامپوزیت دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی زمانیان
آدرس ساری خیابان فرهنگ – کوچه سیدپور – مجتمع تجاری سینا – طبقه 1
شماره تماس 01133326526

دکتر علی زمانیان با شماره نظام پزشکی 40293 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان ساری در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر علی زمانیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی زمانیان با شماره 01133326526 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ – کوچه سیدپور – مجتمع تجاری سینا – طبقه 1 مراجعه کنید.

دکتر بیتا تحقیقی جعفرزاده دکتر لمینت دندان ساری

دکتر بیتا تحقیقی جعفرزاده دکتر لمینت دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر بیتا تحقیقی جعفرزاده
آدرس ساری خیابان فرهنگ – کوچه سیدپور – مجتمع تجاری سینا – طبقه 1
شماره تماس 01133326526

دکتر بیتا تحقیقی جعفرزاده با شماره نظام پزشکی 48044 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بیتا تحقیقی جعفرزاده برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان ساری مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر بیتا تحقیقی جعفرزاده با شماره 01133326526 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری  خیابان فرهنگ – کوچه سیدپور – مجتمع تجاری سینا – طبقه 1 مراجعه کنید.

دکتر محدثه شاکریان دکتر کامپوزیت دندان ساری

دکتر محدثه شاکریان دکتر کامپوزیت دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر محدثه شاکریان
آدرس ساری جاده فرح آباد، فرح آباد 2، کلینیک دندانپزشکی دکتر شاکریان طبقه 3
شماره تماس 09114235430

دکتر محدثه شاکریان با شماره نظام پزشکی 124542 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان ساری در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر محدثه شاکریان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر محدثه شاکریان با شماره 09114235430 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری جاده فرح آباد، فرح آباد 2، کلینیک دندانپزشکی دکتر شاکریان طبقه 3 مراجعه کنید.

دکتر محمد تقی صالحی کهریزسنگی دکتر لمینت دندان ساری

دکتر محمد تقی صالحی کهریزسنگی دکتر لمینت دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد تقی صالحی کهریزسنگی
آدرس ساری خیابان قارن –  ساختمان قارن کلینیک –  واحد 19
شماره تماس 01133303836

دکتر محمد تقی صالحی کهریزسنگی با شماره نظام پزشکی 28640 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد تقی صالحی کهریزسنگی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان ساری مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد تقی صالحی کهریزسنگی با شماره 01133303836 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن –  ساختمان قارن کلینیک –  واحد 19 مراجعه کنید.

دکتر گلناز مال گنجی دکتر کامپوزیت دندان ساری

دکتر گلناز مال گنجی دکتر کامپوزیت دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر گلناز مال گنجی
آدرس ساری میدان معلم – مجتمع پزشکی نیکا – طبقه 5 واحد 12
شماره تماس 01144431099

دکتر گلناز مال گنجی با شماره نظام پزشکی 121535 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان ساری در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر گلناز مال گنجی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر گلناز مال گنجی با شماره 01144431099 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری میدان معلم – مجتمع پزشکی نیکا – طبقه 5 واحد 12 مراجعه کنید.

دکتر مریم پرهازه دکتر لمینت دندان ساری

دکتر مریم پرهازه دکتر لمینت دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم پرهازه
آدرس ساری خیابان قارن – روبروی بانک رفاه – ساختمان پزشکی شفا – طبقه همکف – واحد 100
شماره تماس 01133310033

دکتر مریم پرهازه با شماره نظام پزشکی 182111 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مریم پرهازه برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان ساری مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم پرهازه با شماره 01133310033 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن – روبروی بانک رفاه – ساختمان پزشکی شفا – طبقه همکف – واحد 100 مراجعه کنید.

دکتر فربد رعیت نیا دکتر کامپوزیت دندان ساری

دکتر فربد رعیت نیا دکتر کامپوزیت دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر فربد رعیت نیا
آدرس ساری فرهنگ 13-  کوی توکل –  ساختمان ساوالان 6 – طبقه 4
شماره تماس 01144432079

دکتر فربد رعیت نیا با شماره نظام پزشکی 197518 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان ساری در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر فربد رعیت نیا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر فربد رعیت نیا با شماره 01144432079 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری فرهنگ 13-  کوی توکل –  ساختمان ساوالان 6 – طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر نرجس هوشیاری دکتر لمینت دندان ساری

دکتر نرجس هوشیاری دکتر لمینت دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر نرجس هوشیاری
آدرس ساری خیابان قارن – ساختمان قو – واحد 29
شماره تماس 01133315114

دکتر نرجس هوشیاری با شماره نظام پزشکی 123914 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نرجس هوشیاری برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان ساری مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر نرجس هوشیاری با شماره 01133315114 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن – ساختمان قو – واحد 29 مراجعه کنید.

دکتر معصومه یاسمی دکتر کامپوزیت دندان ساری

دکتر معصومه یاسمی دکتر کامپوزیت دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر معصومه یاسمی
آدرس ساری بلوار خزر  – روبروی فرش مشهد – جنب اسکیمو –  ساختمان پزشکان اکسیر –  واحد 404
شماره تماس 01133252531

دکتر معصومه یاسمی با شماره نظام پزشکی 159379 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان ساری در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر معصومه یاسمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر معصومه یاسمی با شماره 01133252531 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری بلوار خزر  – روبروی فرش مشهد – جنب اسکیمو –  ساختمان پزشکان اکسیر –  واحد 404 مراجعه کنید.

دکتر سعید صمدی دکتر لمینت دندان ساری

دکتر سعید صمدی دکتر لمینت دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید صمدی
آدرس ساری بلوارخزر – روبروی فرش مشهد –  جنب اسکیمو – ساختمان پزشکان اکسیر –  واحد 404
شماره تماس 01133252531

دکتر سعید صمدی با شماره نظام پزشکی 150405 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سعید صمدی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان ساری مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید صمدی با شماره 01133252531 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری بلوارخزر – روبروی فرش مشهد –  جنب اسکیمو – ساختمان پزشکان اکسیر –  واحد 404 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *