بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی یزد

با بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی یزد در این مطلب آشنا شوید.پزشکان متخصص بلفاروپلاستی ،عمل جراحی زیبایی پلک را برای برطرف کردن مشکل افتادگی پلک که در اثر افزایش سن رخ می دهد را انجام می دهند.

 

در ادامه به معرفی بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی یزد خواهیم پرداخت که می توانید برای رزرو نوبت ویزیت با شماره هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم تماس بگیرید.

بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی یزد

دکتر مجتبی میرزاده دکتر جراح بلفاروپلاستی یزد

دکتر مجتبی میرزاده دکتر جراح بلفاروپلاستی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجتبی میرزاده
آدرس یزد بلوار طالقانی ، روبروی آزمایشگاه مرکزی ، جنب آتشنشانی ، کوچه طالقانی 3 ، انتهای کوچه
شماره تماس 09390283364

دکتر مجتبی میرزاده با شماره نظام پزشکی 138126 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر یزد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مجتبی میرزاده برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجتبی میرزاده با شماره 09390283364 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی ، روبروی آزمایشگاه مرکزی ، جنب آتشنشانی ، کوچه طالقانی 3 ، انتهای کوچه مراجعه کنید.

دکتر منصور سعادتی دکتر جراح پلک یزد

دکتر منصور سعادتی دکتر جراح بلفاروپلاستی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر منصور سعادتی
آدرس یزد خیابان کاشانی، ساختمان پزشکان آبادیس (روبروی بیمارستان مرتاض)، طبقه3
شماره تماس 03538279037

دکتر منصور سعادتی با شماره نظام پزشکی 85073 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر منصور سعادتی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر منصور سعادتی با شماره 03538279037 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان کاشانی، ساختمان پزشکان آبادیس (روبروی بیمارستان مرتاض)، طبقه3 مراجعه کنید.

دکتر عدالت خواه دکتر جراح بلفاروپلاستی یزد

دکتر عدالت خواه دکتر جراح بلفاروپلاستی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر عدالت خواه
آدرس یزد چهارراه فاطمیه – بلوار بسیج – بلوار عاصی زاده – ساختمان پزشکان
شماره تماس 03531380135

دکتر عدالت خواه با شماره نظام پزشکی 59544 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر یزد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عدالت خواه برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر عدالت خواه با شماره 03531380135 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد چهارراه فاطمیه – بلوار بسیج – بلوار عاصی زاده – ساختمان پزشکان مراجعه کنید.

دکتر محمد محسن کشمیر شکن دکتر جراح پلک یزد

دکتر محمد محسن کشمیر شکن دکتر جراح بلفاروپلاستی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد محسن کشمیر شکن
آدرس یزد خیابان آیت الله طالقانی بعد از کلینیک خاتم الانبیا کوچه شهید زمانی ساختمان پزشکان تریتا واحد 5
شماره تماس 03537335635

دکتر محمد محسن کشمیر شکن با شماره نظام پزشکی 127293 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمد محسن کشمیر شکن مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد محسن کشمیر شکن با شماره 03537335635 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان آیت الله طالقانی بعد از کلینیک خاتم الانبیا کوچه شهید زمانی ساختمان پزشکان تریتا واحد 5 مراجعه کنید.

دکتر محمدرضا بشارتی دکتر جراح بلفاروپلاستی یزد

دکتر محمدرضا بشارتی دکتر جراح بلفاروپلاستی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا بشارتی
آدرس یزد میدان آزادی ، ابتدای بلوار آیت الله طالقانی ، کوچه مجاهد
شماره تماس 03537254842

دکتر محمدرضا بشارتی با شماره نظام پزشکی 22714 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر یزد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا بشارتی برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا بشارتی با شماره 03537254842 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان آزادی ، ابتدای بلوار آیت الله طالقانی ، کوچه مجاهد مراجعه کنید.

دکتر محمدحسین دادگرنیا دکتر جراح پلک یزد

دکتر محمدحسین دادگرنیا دکتر جراح بلفاروپلاستی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدحسین دادگرنیا
آدرس یزد بلوار طالقانی، کوچه گلچین
شماره تماس 03537269990

دکتر محمدحسین دادگرنیا با شماره نظام پزشکی 55087 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمدحسین دادگرنیا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدحسین دادگرنیا با شماره 03537269990 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی، کوچه گلچین مراجعه کنید.

دکتر مجتبی میبدیان دکتر جراح بلفاروپلاستی یزد

دکتر مجتبی میبدیان دکتر جراح بلفاروپلاستی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجتبی میبدیان
آدرس یزد میدان شهید بهشتی،ابتدای خیابان فرخی ، کلینیک بیمارستان دکتر رهنمون
شماره تماس 03536260001

دکتر مجتبی میبدیان با شماره نظام پزشکی 117295 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر یزد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مجتبی میبدیان برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجتبی میبدیان با شماره 03536260001 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان شهید بهشتی،ابتدای خیابان فرخی ، کلینیک بیمارستان دکتر رهنمون مراجعه کنید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *