بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی مشهد

بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی مشهد پزشکانی هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و در زمینه انجام عمل جراحی پلک تخصص دارند.

بلفاروپلاستی یک جراحی زیبایی است که هدف آن اصلاح پوست اضافی روی پلک است. هدف اصلی این جراحی رفع چروک هایی است که در ناحیه تحتانی چشم ایجاد می شود و آویزان شدن پوست پلک که در بافت های اطراف چشم ایجاد می شود.

به طور کلی، این مشکلات منشأ ژنتیکی دارند،در واقع گذر زمان و نیروی جاذبه روی صورت و پلک اثر می‌گذارد و ظاهری ناخوشایند و پیر در پلک ایجاد می‌کند که باعث ناراحتی بسیاری از افراد می‌شود و در مواردی می تواند بینایی را نیز با مشکل مواجه کند.

افتادگی پلک علاوه بر تاثیر بر زیبایی، می تواند دید فرد را نیز تحت تاثیر قرار دهد،در این حالت پلک شروع به متورم شدن می کند و روی چشمان می افتد.در چنین مواقعی نیاز به عمل بلفاروپلاستی وجود خواهد داشت.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی مشهد می پردازیم.

بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی مشهد

دکتر مهدی غلامی دکتر جراح بلفاروپلاستی مشهد

دکتر مهدی غلامی دکتر جراح بلفاروپلاستی مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی غلامی
آدرس مشهد نبش ملاصدرا 2 ، ساختمان سپهر صدرا ، طبقه اول
شماره تماس 09151081067

دکتر مهدی غلامی با شماره نظام پزشکی 83696 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر مشهد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی غلامی برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراحی پلک مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی غلامی با شماره 09151081067 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد نبش ملاصدرا 2 ، ساختمان سپهر صدرا ، طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر امیرحسین سروری دکتر جراح پلک مشهد

دکتر امیرحسین سروری دکتر جراح بلفاروپلاستی مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیرحسین سروری
آدرس مشهد احمد آباد ، عارف 3 ، ساختمان جام جم ، طبقه سوم
شماره تماس 09151081067

دکتر امیرحسین سروری با شماره نظام پزشکی ب-60562 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر امیرحسین سروری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیرحسین سروری با شماره 09151081067 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد احمد آباد ، عارف 3 ، ساختمان جام جم ، طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر کامران کاویان فر دکتر جراح بلفاروپلاستی مشهد

دکتر کامران کاویان فر دکتر جراح بلفاروپلاستی مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر کامران کاویان فر
آدرس مشهد بلوار فردوسی ، بین ثمانه و مهدی ، پلاک 189 ، ساختمان پزشکان سلامت
شماره تماس 09018191885

دکتر کامران کاویان فر با شماره نظام پزشکی 74662 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر مشهد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر کامران کاویان فر برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراحی پلک مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر کامران کاویان فر با شماره 09018191885 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار فردوسی ، بین ثمانه و مهدی ، پلاک 189 ، ساختمان پزشکان سلامت مراجعه کنید.

دکتر محمد علی زرین قلم دکتر جراح پلک مشهد

دکتر محمد علی زرین قلم دکتر جراح بلفاروپلاستی مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد علی زرین قلم
آدرس مشهد خیابان احمد آباد ، خیابان پرستار 1 ، پلاک 4 ، ساختمان پزشکان 4 ، طبقه اول
شماره تماس 05138411960

دکتر محمد علی زرین قلم با شماره نظام پزشکی 102858 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمد علی زرین قلم مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد علی زرین قلم با شماره 05138411960 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد خیابان احمد آباد ، خیابان پرستار 1 ، پلاک 4 ، ساختمان پزشکان 4 ، طبقه اولمراجعه کنید.

دکتر فیروزه رایگان دکتر جراح بلفاروپلاستی مشهد

دکتر فیروزه رایگان دکتر جراح بلفاروپلاستی مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر فیروزه رایگان
آدرس مشهد بلوار احمدآباد، خیابان پرستار 3،ساختمان پزشکان آریا، طبقه 1
شماره تماس  05138454473

دکتر فیروزه رایگان با شماره نظام پزشکی 80814 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر مشهد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فیروزه رایگان برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراحی پلک مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر فیروزه رایگان با شماره 05138454473 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار احمدآباد، خیابان پرستار 3،ساختمان پزشکان آریا، طبقه 1 مراجعه کنید.

دکتر مهدی بخشایی دکتر جراح پلک مشهد

دکتر مهدی بخشایی دکتر جراح بلفاروپلاستی مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی بخشایی
آدرس مشهد احمد آباد، خیابان پرستار 5، پلاک 25، طبقه 2
شماره تماس 05138474007

دکتر مهدی بخشایی با شماره نظام پزشکی 66801 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مهدی بخشایی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی بخشایی با شماره 05138474007 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد احمد آباد، خیابان پرستار 5، پلاک 25، طبقه 2 مراجعه کنید.

دکتر سید حسن بابائی دکتر جراح بلفاروپلاستی مشهد

دکتر سید حسن بابائی دکتر جراح بلفاروپلاستی مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید حسن بابائی
آدرس مشهد خیابان ابن سینا، روبه روی ابن سینا 16، ساختمان 205، طبقه اول
شماره تماس 09155656095

دکتر سید حسن بابائی با شماره نظام پزشکی 132784 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر مشهد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید حسن بابائی برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراحی پلک مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید حسن بابائی با شماره 09155656095 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد خیابان ابن سینا، روبه روی ابن سینا 16، ساختمان 205، طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر مسعود ناصری صدر دکتر جراح پلک مشهد

دکتر مسعود ناصری صدر دکتر جراح بلفاروپلاستی مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مسعود ناصری صدر
آدرس مشهد خيابان ابن سينا، ميدان بيمارستان امام رضا، ساختمان پزشكان آفتاب، طبقه 4
شماره تماس 38525830

دکتر مسعود ناصری صدر با شماره نظام پزشکی 57994 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مسعود ناصری صدر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مسعود ناصری صدر با شماره 38525830 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد خيابان ابن سينا، ميدان بيمارستان امام رضا، ساختمان پزشكان آفتاب، طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر حسین حامدی دکتر جراح بلفاروپلاستی مشهد

دکتر حسین حامدی دکتر جراح بلفاروپلاستی مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین حامدی
آدرس مشهد نبش عارف 4  – ساختمان 20 – طبقه سوم 
شماره تماس 09371274365

دکتر حسین حامدی با شماره نظام پزشکی 115487 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر مشهد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسین حامدی برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراحی پلک مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین حامدی با شماره 09371274365 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد نبش عارف 4  – ساختمان 20 – طبقه سوم  مراجعه کنید.

دکتر شیما کمندی دکتر جراح پلک مشهد

دکتر شیما کمندی دکتر جراح بلفاروپلاستی مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر شیما کمندی
آدرس مشهد خیابان کوهسنگی – کوهسنگی 4 – پلاک 5 – طبقه دوم 
شماره تماس 09371274365

دکتر شیما کمندی با شماره نظام پزشکی 98382 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر شیما کمندی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر شیما کمندی با شماره 09371274365 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد خیابان کوهسنگی – کوهسنگی 4 – پلاک 5 – طبقه دوم  مراجعه کنید.

دکتر مهدی رمضانی اول دکتر جراح بلفاروپلاستی مشهد

دکتر مهدی رمضانی اول دکتر جراح بلفاروپلاستی مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی رمضانی اول
آدرس مشهد بلوار بعثت – نبش بعثت ۱۲ – روبه روی تالار یاس – ساختمان پزشکان مهدوی
شماره تماس 09371274365

دکتر مهدی رمضانی اول با شماره نظام پزشکی 74516 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر مشهد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی رمضانی اول برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراحی پلک مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی رمضانی اول با شماره 09371274365 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار بعثت – نبش بعثت ۱۲ – روبه روی تالار یاس – ساختمان پزشکان مهدوی مراجعه کنید.

دکتر حمید ولی زاده مقدم دکتر جراح پلک مشهد

دکتر حمید ولی زاده مقدم دکتر جراح بلفاروپلاستی مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمید ولی زاده مقدم
آدرس مشهد احمدآباد – عارف 3 – ساختمان جام جم
شماره تماس 09371274365

دکتر حمید ولی زاده مقدم با شماره نظام پزشکی 57385 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حمید ولی زاده مقدم مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمید ولی زاده مقدم با شماره 09371274365 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد احمدآباد – عارف 3 – ساختمان جام جم مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *