بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی رشت

اگر بدنبال بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و احتمالا به دلیل افتادگی پلک نیاز به مراجعه به دکتر جراح پلک دارید.

معمولاً افتادگی پلک با بالا رفتن سن اتفاق می‌افتد ، زمانی که عضلات پشتیبان پلک ضعیف و کشیده می‌شوند ، چربی اضافی در بالا و زیر پلک ها جمع می شود که منجر به افتادگی ابروها، کیسه های زیر چشم و افتادگی پلک های بالایی می شود.

در نتیجه، افتادگی پلک ها ظاهری پیر به جا می گذارد و حتی می تواند دید جانبی چشم ها را به دلیل شلی پوست اطراف آن ها کاهش دهدبرای درمان این وضعیت باید از جراحی بلفاروپلاستی یا همان جراحی پلک استفاده کرد.

در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان جراح بلفاروپلاستی شهر رشت بپردازیم ، متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر جراح پلک رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه انجام جراحی زیبایی پلک تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی رشت

دکتر هادی قدیمی دکتر جراح بلفاروپلاستی رشت

دکتر هادی قدیمی دکتر جراح بلفاروپلاستی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر هادی قدیمی
آدرس رشت بلوار نماز – بعد از صابرین – ساختمان پزشکان آتیه – طبقه 9 – واحد 6
شماره تماس 01332135111

دکتر هادی قدیمی با شماره نظام پزشکی 105132 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر هادی قدیمی برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر هادی قدیمی با شماره 01332135111 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار نماز – بعد از صابرین – ساختمان پزشکان آتیه – طبقه 9 – واحد 6 مراجعه کنید.

دکتر محمد وشاق دکتر جراح پلک رشت

دکتر محمد وشاق دکتر جراح بلفاروپلاستی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد وشاق
آدرس رشت بلوار نماز – ساختمان پزشکان آتیه – طبقه 7 – واحد 4
شماره تماس 01332130800

دکتر محمد وشاق با شماره نظام پزشکی 117437 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمد وشاق مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد وشاق با شماره 01332130800 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار نماز – ساختمان پزشکان آتیه – طبقه 7 – واحد 4 مراجعه کنید.

دکتر سیده زهرا پورسید دکتر جراح بلفاروپلاستی رشت

دکتر سیده زهرا پورسید دکتر جراح بلفاروپلاستی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیده زهرا پورسید
آدرس رشت بلوار نماز – ساختمان پزشکان آتیه – طبقه 7 – واحد 4
شماره تماس 01332130800

دکتر سیده زهرا پورسید با شماره نظام پزشکی 118384 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیده زهرا پورسید برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیده زهرا پورسید با شماره 01332130800 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار نماز – ساختمان پزشکان آتیه – طبقه 7 – واحد 4 مراجعه کنید.

دکتر میر سیامک ریاضی دکتر جراح پلک رشت

دکتر میر سیامک ریاضی دکتر جراح بلفاروپلاستی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر میر سیامک ریاضی
آدرس رشت چهارراه گلسار – ساختمان بوسار (بانک صادرات) – طبقه دوم – واحد 4
شماره تماس 01332110619

دکتر میر سیامک ریاضی با شماره نظام پزشکی 122123 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر میر سیامک ریاضی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر میر سیامک ریاضی با شماره 01332110619 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – ساختمان بوسار (بانک صادرات) – طبقه دوم – واحد 4 مراجعه کنید.

دکتر اسد الله کاکایی دکتر جراح بلفاروپلاستی رشت

دکتر اسد الله کاکایی دکتر جراح بلفاروپلاستی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر اسد الله کاکایی
آدرس رشت چها راه گلسار پل بوسار ساختمان زکریا طبقه 3
شماره تماس 01332113697

دکتر اسد الله کاکایی با شماره نظام پزشکی 80016 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اسد الله کاکایی برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر اسد الله کاکایی با شماره 01332113697 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چها راه گلسار پل بوسار ساختمان زکریا طبقه 3 مراجعه کنید.

دکتر علیرضا فدایی نائینی دکتر جراح پلک رشت

دکتر علیرضا فدایی نائینی دکتر جراح بلفاروپلاستی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا فدایی نائینی
آدرس رشت پل بوسار – ساختمان پزشکان دانا – طبقه 9 – واحد 1 و 2
شماره تماس 01333121017

دکتر علیرضا فدایی نائینی با شماره نظام پزشکی 65158 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علیرضا فدایی نائینی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا فدایی نائینی با شماره 01333121017 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت پل بوسار – ساختمان پزشکان دانا – طبقه 9 – واحد 1 و 2 مراجعه کنید.

دکتر رضا قنبرپور مقدم دکتر جراح بلفاروپلاستی رشت

دکتر رضا قنبرپور مقدم دکتر جراح بلفاروپلاستی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا قنبرپور مقدم
آدرس رشت پیچ سعدی – جنب کلینیک پاستور – بن بست یاس – ساختمان فارابی – طبقه 2
شماره تماس 01332125051

دکتر رضا قنبرپور مقدم با شماره نظام پزشکی 56575 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رضا قنبرپور مقدم برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا قنبرپور مقدم با شماره 01332125051 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت پیچ سعدی – جنب کلینیک پاستور – بن بست یاس – ساختمان فارابی – طبقه 2 مراجعه کنید.

دکتر سید داود علوی دکتر جراح پلک رشت

دکتر سید داود علوی دکتر جراح بلفاروپلاستی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید داود علوی
آدرس رشت خیابان امام خمینی – چهار راه میکائیل – اول خیابان حافظ – ساختمان سهند – طبقه6
شماره تماس 01333324634

دکتر سید داود علوی با شماره نظام پزشکی 16234 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سید داود علوی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید داود علوی با شماره 01333324634 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان امام خمینی – چهار راه میکائیل – اول خیابان حافظ – ساختمان سهند – طبقه6 مراجعه کنید.

دکتر محمد طلوعی دکتر جراح بلفاروپلاستی رشت

دکتر محمد طلوعی دکتر جراح بلفاروپلاستی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد طلوعی
آدرس رشت میدان صابرین – بلوار نماز – انتهای پل – روبرویی دبیرستان دخترانه شاهد – ما بین داروخانه دکتر مریم محقق و دکتر جلالی پور – ساختمان توکا – طبقه اول
شماره تماس  01332133277

دکتر محمد طلوعی با شماره نظام پزشکی 46362 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد طلوعی برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد طلوعی با شماره 01332133277 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت میدان صابرین – بلوار نماز – انتهای پل – روبرویی دبیرستان دخترانه شاهد – ما بین داروخانه دکتر مریم محقق و دکتر جلالی پور – ساختمان توکا – طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر محمدسعید سعیدپور ماسوله دکتر جراح پلک رشت

دکتر محمدسعید سعیدپور ماسوله دکتر جراح بلفاروپلاستی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدسعید سعیدپور ماسوله
آدرس رشت گلسار ، اول بلوار نماز ، ساختمان ایرانمهر ، طبقه سوم
شماره تماس 01332124770

دکتر محمدسعید سعیدپور ماسوله با شماره نظام پزشکی 50858 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمدسعید سعیدپور ماسوله مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدسعید سعیدپور ماسوله با شماره 01332124770 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار ، اول بلوار نماز ، ساختمان ایرانمهر ، طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر محمدرضا مقدم نیا دکتر جراح بلفاروپلاستی رشت

دکتر محمدرضا مقدم نیا دکتر جراح بلفاروپلاستی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا مقدم نیا
آدرس رشت مرکز اموزشی درمانی بیمارستان پورسینا
شماره تماس 01313239845

دکتر محمدرضا مقدم نیا با شماره نظام پزشکی 89516 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر رشت می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر میرمحمدرضا مقدم نیا ادی برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا مقدم نیا با شماره 01313239845 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت مرکز اموزشی درمانی بیمارستان پورسینا مراجعه کنید.

دکتر سید محمد طالب زاده دکتر جراح پلک رشت

دکتر سید محمد طالب زاده دکتر جراح بلفاروپلاستی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید محمد طالب زاده
آدرس رشت بلوار قلی پور، جنب بیمارستان پارس، ساختمان پارس طب،طبقه دوم، واحد 25
شماره تماس 01332125002

دکتر سید محمد طالب زاده با شماره نظام پزشکی 111281 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک رشت در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سید محمد طالب زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید محمد طالب زاده با شماره 01332125002 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار قلی پور، جنب بیمارستان پارس، ساختمان پارس طب،طبقه دوم، واحد 25 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *