بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی کرج

بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی کرج ، عبارتیست که توسط افرادی که مشکل افتادگی پلک را تجربه کرده و در شهر کرج زندگی می کنند در گوگل جست و جو می شود.متخصص بلفاروپلاستی پزشکی است که در زمینه جراحی پلک تخصص داشته و جراحی بلفاروپلاستی را انجام می دهد.

جراحی پلک (بلفاروپلاستی) روشی است که برای برداشتن چربی معمولاً همراه با پوست و ماهیچه اضافی پلک های بالا و پایین استفاده می شود. جراحی می‌تواند باعث اصلاح پلک‌های فوقانی و پف‌کردگی چشم شود، که هر دو موردی هستند که می‌توانند فرد را پیرتر و خسته‌تر از آنچه است نشان دهند و در برخی موارد می تواند بینایی را نیز مختل کند.

کرج دارای پزشکان متخصص بلفاروپلاستی متعددی است که به افراد کمک می کنند تا افتادگی پلک خود را برطرف کنند، بنابراین در این مطلب قصد داریم تا لیست بهترین متخصصین جراحی پلک کرج را قرار دهیم.پزشکانی که در  ادامه از آن ها با عنوان دکتر جراحی بلفاروپلاستی  کرج نام می بریم در زمینه انجام عمل جراحی زیبایی پلک دارای تخصص هستند.

برای مشاهده لیست ادامه مطلب را مشاهده کنید :

بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی کرج

دکتر سحر انصاری پور دکتر جراح بلفاروپلاستی کرج

دکتر سحر انصاری پور دکتر جراح بلفاروپلاستی کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر سحر انصاری پور
آدرس کرج بین چهار راه طالقانی و میدان شهدا ، روبروی مرکز بهبد ، ساختمان پزشکان سینا ، طبقه پنجم ، واحد 22
شماره تماس 02632227740

دکتر سحر انصاری پور با شماره نظام پزشکی 123057 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر کرج می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سحر انصاری پور برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر سحر انصاری پور با شماره 02632227740 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج بین چهار راه طالقانی و میدان شهدا ، روبروی مرکز بهبد ، ساختمان پزشکان سینا ، طبقه پنجم ، واحد 22 مراجعه کنید.

دکتر احمد خزانی دکتر جراح پلک اصفهان

دکتر احمد خزانی دکتر جراح بلفاروپلاستی کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر احمد خزانی
آدرس کرج خيابان بهار ، نبش بلوار ٢٥ متری نژاد رمضانی ، روبروی فروشگاه کوروش ، ساختمان هما ، طبقه دوم ، واحد 2
شماره تماس 02632208202

دکتر احمد خزانی با شماره نظام پزشکی 53231 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک کرج در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر احمد خزانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر احمد خزانی با شماره 02632208202 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خيابان بهار ، نبش بلوار ٢٥ متری نژاد رمضانی ، روبروی فروشگاه کوروش ، ساختمان هما ، طبقه دوم ، واحد 2 مراجعه کنید.

دکتر رسول خوشنواز دکتر جراح بلفاروپلاستی کرج

دکتر رسول خوشنواز دکتر جراح بلفاروپلاستی کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر رسول خوشنواز
آدرس کرج خیابان شهید بهشتی ، بین میدان شهدا و زیرگذر چهار راه طالقانی ، ساختمان پزشکی رازی ، طبقه 8 ، واحد 83
شماره تماس 02632216402

دکتر رسول خوشنواز با شماره نظام پزشکی 97831 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر کرج می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رسول خوشنواز برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر رسول خوشنوازبا شماره 02632216402 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان شهید بهشتی ، بین میدان شهدا و زیرگذر چهار راه طالقانی ، ساختمان پزشکی رازی ، طبقه 8 ، واحد 83 مراجعه کنید.

دکتر لاله کدیور دکتر جراح پلک اصفهان

دکتر لاله کدیور دکتر جراح بلفاروپلاستی کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر لاله کدیور
آدرس کرج چهارراه طالقانی، کوچه یادگاری، ساختمان استقلال، طبقه 2
شماره تماس 02632264732

دکتر لاله کدیور با شماره نظام پزشکی 22457 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک کرج در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر لاله کدیور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر لاله کدیور با شماره 02632264732 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج  چهارراه طالقانی، کوچه یادگاری، ساختمان استقلال، طبقه 2 مراجعه کنید.

دکتر روناک تمدن دکتر جراح بلفاروپلاستی کرج

دکتر روناک تمدن دکتر جراح بلفاروپلاستی کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر روناک تمدن
آدرس کرج عظیمیه، میدان مهران، جنب بانک مسکن، ساختمان میلاد ، طبقه 2، واحد 6
شماره تماس 02679755132

دکتر روناک تمدن با شماره نظام پزشکی 112158 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر کرج می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر روناک تمدن برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر روناک تمدن با شماره 02679755132 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج عظیمیه، میدان مهران، جنب بانک مسکن، ساختمان میلاد ، طبقه 2، واحد 6 مراجعه کنید.

دکتر سیما ندافی دکتر جراح پلک اصفهان

دکتر سیما ندافی دکتر جراح بلفاروپلاستی کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیما ندافی
آدرس کرج چهار راه طالقانی شمالی، ساختمان پزشکان هستی، جنب فروشگاه سالیان، طبقه سوم
شماره تماس 02634208952

دکتر سیما ندافی با شماره نظام پزشکی 42131 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک کرج در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سیما ندافی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیما ندافی با شماره 02634208952 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهار راه طالقانی شمالی، ساختمان پزشکان هستی، جنب فروشگاه سالیان، طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر سیدعلی نبی پور دکتر جراح بلفاروپلاستی کرج

دکتر سیدعلی نبی پور دکتر جراح بلفاروپلاستی کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدعلی نبی پور
آدرس کرج شریعتی، نبش شمالی ظفر، ساختمان پزشکان ظفر، طبقه اول، واحد 8
شماره تماس 09032222594

دکتر سیدعلی نبی پور با شماره نظام پزشکی 117308 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر کرج می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیدعلی نبی پور برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدعلی نبی پور با شماره 09032222594 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج  شریعتی، نبش شمالی ظفر، ساختمان پزشکان ظفر، طبقه اول، واحد 8 مراجعه کنید.

دکتر موسی علی احمدی دکتر جراح پلک اصفهان

دکتر موسی علی احمدی دکتر جراح بلفاروپلاستی کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر موسی علی احمدی
آدرس کرج خیابان شهید بهشتی، بین چهار راه طالقانی و میدان شهدا، نرسیده به زیر گذر، برج شاه کرم، طبقه دوم واحد 202
شماره تماس 02632236118

دکتر موسی علی احمدی با شماره نظام پزشکی 109487 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک کرج در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر موسی علی احمدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر موسی علی احمدی با شماره 02632236118 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان شهید بهشتی، بین چهار راه طالقانی و میدان شهدا، نرسیده به زیر گذر، برج شاه کرم، طبقه دوم واحد 202 مراجعه کنید.

دکتر سعید شیرنگی دکتر جراح بلفاروپلاستی کرج

دکتر سعید شیرنگی دکتر جراح بلفاروپلاستی کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید شیرنگی
آدرس کرج سعادت آباد، بلوار فرح زادی، خیابان عباسی اناری، نبش پاک نژاد، پلاک 51، طبقه 3، واحد 10
شماره تماس 02188596617

دکتر سعید شیرنگی با شماره نظام پزشکی 106272 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر کرج می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سعید شیرنگی برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید شیرنگی با شماره 02188596617 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج سعادت آباد، بلوار فرح زادی، خیابان عباسی اناری، نبش پاک نژاد، پلاک 51، طبقه 3، واحد 10 مراجعه کنید.

دکتر افشین تاج دینی دکتر جراح پلک اصفهان

دکتر افشین تاج دینی دکتر جراح بلفاروپلاستی کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر افشین تاج دینی
آدرس کرج جهانشهر، بلوار مولانا ، روبروی کلینیک نوردیدگان ، ساختمان سروش ، طبقه دوم ، واحد ٢٠٧
شماره تماس 02634092345

دکتر افشین تاج دینی با شماره نظام پزشکی 92163 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر کرج می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر افشین تاج دینی برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر افشین تاج دینی با شماره 02634092345 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج جهانشهر، بلوار مولانا ، روبروی کلینیک نوردیدگان ، ساختمان سروش ، طبقه دوم ، واحد ٢٠٧ مراجعه کنید.

دکتر محمد مهدی روزبهانی دکتر جراح بلفاروپلاستی کرج

دکتر محمد مهدی روزبهانی دکتر جراح بلفاروپلاستی کرج

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد مهدی روزبهانی
آدرس کرج فلکه اول گوهردشت، برج اداری نیکامال طبقه ۵ واحد۵
شماره تماس 09352838171

دکتر محمد مهدی روزبهانی با شماره نظام پزشکی 40739 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک کرج در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمد مهدی روزبهانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی کرج می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد مهدی روزبهانی با شماره 09352838171 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج فلکه اول گوهردشت، برج اداری نیکامال طبقه ۵ واحد۵ مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *