بهترین جراح بلفاروپلاستی تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و از مشکل افتادگی پلک رنج می برید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی تبریز باشید.

جراحی پلک که با نام پزشکی بلفاروپلاستی شناخته می شود، روشی است برای برداشتن پوست اضافی از پلک های بالا و پایین به منظور جوان سازی ناحیه اطراف چشم.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان جراح بلفاروپلاستی تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال دکتر جراح پلک تبریز هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی تبریز

دکتر میرهادی سیدهادی زاده دکتر جراح بلفاروپلاستی تبریز

دکتر میرهادی سیدهادی زاده دکتر جراح بلفاروپلاستی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر میرهادی سیدهادی زاده
آدرس تبریز ولیعصر، فلکه شریعتی، رو به روی بانک پاسارگاد، جنب داروخانه
شماره تماس 04133310315

دکتر میرهادی سیدهادی زاده با شماره نظام پزشکی 120112 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر میرهادی سیدهادی زاده برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر میرهادی سیدهادی زاده با شماره 04133310315 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر، فلکه شریعتی، رو به روی بانک پاسارگاد، جنب داروخانه مراجعه کنید.

دکتر بهنام غفارزاده اقدم دکتر جراح پلک تبریز

دکتر بهنام غفارزاده اقدم دکتر جراح بلفاروپلاستی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهنام غفارزاده اقدم 
آدرس تبریز خیابان آزادی، سه راه گلگشت، ساختمان بهاران، طبقه پنجم، واحد 1
شماره تماس 04133368463

دکتر بهنام غفارزاده اقدم با شماره نظام پزشکی 77495 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر بهنام غفارزاده اقدم مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهنام غفارزاده اقدم با شماره 04133368463 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی، سه راه گلگشت، ساختمان بهاران، طبقه پنجم، واحد 1 مراجعه کنید.

دکتر امیر هوشنگ نصیری اسکویی دکتر جراح بلفاروپلاستی تبریز

دکتر امیر هوشنگ نصیری اسکویی دکتر جراح بلفاروپلاستی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیر هوشنگ نصیری اسکویی
آدرس تبریز چهار راه طالقانی، طبقه سوم، واحد 33
شماره تماس 041332230034

دکتر امیر هوشنگ نصیری اسکویی با شماره نظام پزشکی 76649 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیر هوشنگ نصیری اسکویی برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیر هوشنگ نصیری اسکویی با شماره 041332230034 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز چهار راه طالقانی، طبقه سوم، واحد 33 مراجعه کنید.

دکتر حسین مقتدر دکتر جراح پلک تبریز

دکتر حسین مقتدر دکتر جراح بلفاروپلاستی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین مقتدر
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور، ساختمان پزشکان، طبقه اول، واحد 1
شماره تماس 04135537984

دکتر حسین مقتدر با شماره نظام پزشکی 102277 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حسین مقتدر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین مقتدر با شماره 04135537984 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور، ساختمان پزشکان، طبقه اول، واحد 1 مراجعه کنید.

دکتر بهرام بهرامیان دکتر جراح بلفاروپلاستی تبریز

دکتر بهرام بهرامیان دکتر جراح بلفاروپلاستی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهرام بهرامیان
آدرس تبریز سه راه گلگشت، ساختمان بهاران، طبقه دوم، واحد 11
شماره تماس 04133346643

دکتر بهرام بهرامیان با شماره نظام پزشکی 40673 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بهرام بهرامیان برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهرام بهرامیان با شماره 04133346643 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز سه راه گلگشت، ساختمان بهاران، طبقه دوم، واحد 11 مراجعه کنید.

دکتر آراز محمدزاده دکتر جراح پلک تبریز

دکتر آراز محمدزاده دکتر جراح بلفاروپلاستی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر آراز محمدزاده
آدرس تبریز پل پیشقدم، پلی کلینیک فوق تخصصی سلامت، طبقه ‌4
شماره تماس 04133259630

دکتر آراز محمدزاده با شماره نظام پزشکی 84707 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر آراز محمدزاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر آراز محمدزاده با شماره 04133259630 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز پل پیشقدم، پلی کلینیک فوق تخصصی سلامت، طبقه ‌4 مراجعه کنید.

دکتر علی کیاور دکتر جراح بلفاروپلاستی تبریز

دکتر علی کیاور دکتر جراح بلفاروپلاستی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی کیاور
آدرس تبریز خیابان آزادی، سه راهی گلگشت، ساختمان بهاران، طبقه 6
شماره تماس 04133348453

دکتر علی کیاور با شماره نظام پزشکی 116096 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی کیاور برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی کیاور با شماره 04133348453 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی، سه راهی گلگشت، ساختمان بهاران، طبقه 6 مراجعه کنید.

دکتر سحر زاهدی دکتر جراح پلک تبریز

دکتر سحر زاهدی دکتر جراح بلفاروپلاستی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سحر زاهدی
آدرس تبریز خيابان آزادی ، ساختمان بهاران ، طبقه ٦، واحد ٥
شماره تماس 04133356430

دکتر سحر زاهدی با شماره نظام پزشکی 106759 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سحر زاهدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سحر زاهدی با شماره 04133356430 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خيابان آزادی ، ساختمان بهاران ، طبقه ٦، واحد ٥ مراجعه کنید.

دکتر فریدون صالحی دکتر جراح بلفاروپلاستی تبریز

دکتر فریدون صالحی دکتر جراح بلفاروپلاستی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فریدون صالحی
آدرس تبریز خیابان ۱۷ شهریور جدید ، چهار راه طالقانی ، جنب بانک مسکن ، ساختمان باستان ، طبقه سوم
شماره تماس 04135569902

دکتر فریدون صالحی با شماره نظام پزشکی 16297 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فریدون صالحی برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فریدون صالحی با شماره 04135569902 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ۱۷ شهریور جدید ، چهار راه طالقانی ، جنب بانک مسکن ، ساختمان باستان ، طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر محمدرضا نظری دکتر جراح پلک تبریز

دکتر محمدرضا نظری دکتر جراح بلفاروپلاستی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا نظری
آدرس تبریز بیمارستان ولیعصر تبریز ، کلینیک تخصصی
شماره تماس 04133273000

دکتر محمدرضا نظری با شماره نظام پزشکی 69283 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمدرضا نظری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا نظری با شماره 04133273000 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بیمارستان ولیعصر تبریز ، کلینیک تخصصی مراجعه کنید.

دکتر پرویز مافی دکتر جراح بلفاروپلاستی تبریز

دکتر پرویز مافی دکتر جراح بلفاروپلاستی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر پرویز مافی
آدرس تبریز خیابان ولیعصر، خیابان شیراز، پلاک 25
شماره تماس 09423941010

دکتر پرویز مافی با شماره نظام پزشکی 14240 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر تبریز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پرویز مافی برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر پرویز مافی با شماره 09423941010 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ولیعصر، خیابان شیراز، پلاک 25 مراجعه کنید.

دکتر عبداله شناسی دکتر جراح پلک تبریز

دکتر عبداله شناسی دکتر جراح بلفاروپلاستی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر عبداله شناسی
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور، ساختمان سیدالشهدا، پلاک 19
شماره تماس 04135531863

دکتر عبداله شناسی با شماره نظام پزشکی 20216 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر عبداله شناسی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر عبداله شناسی با شماره 04135531863 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور، ساختمان سیدالشهدا، پلاک 19 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *