بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی گرگان

افرادی که در شهر گرگان ساکن بوده و برای درمان مشکلات پلک نیاز به پزشک دارند ، قطعا به دنبال بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی گرگان خواهند بود.

بلفاروپلاستی توعی عم جراحی است که باعث جوانسازی و تغییر شکل پلک ها می شود.

پزشکانی که در ادامه از آن ها با عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی گرگان نام می بریم در زمینه انجام عمل جراحی پلک تخصص دارند.

بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی گرگان

دکتر آتنا لطیفی چشم پزشک گرگان

دکتر آتنا لطیفی

نام پزشک دکتر آتنا لطیفی
آدرس گرگان،خیابان ولیعصر،عدالت۲۱،کمانگری دوم،ساختمان ۲۱ طبقه پنجم
شماره تماس 09023549897
شماره نظام پزشکی 150391

دکتر آتنا لطیفی، پزشکی متخصص در زمینه‌ی چشم پزشکی و جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر گرگان فعالیت دارند. ایشان به مراقبت و درمان بیماری‌ ها و اختلالات مرتبط با بینایی می‌ پردازند و به علت تخصص و سابقه‌ ی خود، به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی در گرگان شناخته می‌ شوند. اگر به درمان بیماری‌ ها و مشکلات چشمی نیاز دارید، می‌ توانید با مراجعه به مطب دکتر آتنا لطیفی اقدام نمایید.

برای رزرو نوبت و یا هماهنگی جهت مراجعه به دکتر چشم گرگان ، می‌ توانید با شماره 09023549897 تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه کنید:

گرگان،خیابان ولیعصر،عدالت۲۱،کمانگری دوم،ساختمان ۲۱ طبقه پنجم

اگر در گرگان و مناطق اطراف این شهر زندگی می‌ کنید و نیاز به مشاوره‌ ی تخصصی در زمینه‌ ی چشم دارید، بهترین انتخاب برای شما،می تواند مراجعه به دکتر آتنا لطیفی باشد. با مراجعه به مطب ایشان، از تجربه‌ ی خوبی در تشخیص و درمان مشکلات بینایی بهره‌ مند خواهید شد.

چنانچه به تشخیص سریع و دقیق، درمان مؤثر و تجربه‌ ای دلنشین از مراقبت‌ های چشم پزشکی نیاز دارید، دکتر آتنا لطیفی در مطب خود میزبان شما خواهند بود. ایشان از انواع بیماری‌ ها و اختلالات چشمی اطلاعات کاملی دارند و با دنبال کردن رویکردهای مدرن و به‌ روز، همواره با تدوین برنامه‌ های درمانی مناسب ، موفق به بهبودی بسیاری از بیماران خود شده‌ اند.

جهت مشاهده نمونه های جراحی زیبایی پلک به پیج اینستاگرام مراجعه نمایید

dr.atena.latifi

جراحی زیبایی پلک شما توسط جراح‌و متخصص چشم به صورت تخصصی انجام می شود

صفحه اختصاصی دکتر آتنا لطیفی 

 

 

دکتر فرخ کامران خواجوی دکتر جراح بلفاروپلاستی گرگان

دکتر فرخ کامران خواجوی دکتر جراح بلفاروپلاستی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرخ کامران خواجوی
آدرس گرگان عدالت22-ساختمان سرو-طبقه 4
شماره تماس 01732326391

دکتر فرخ کامران خواجوی با شماره نظام پزشکی 76811 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرخ کامران خواجوی برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرخ کامران خواجوی با شماره 01732326391 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت22-ساختمان سرو-طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر سید مهدی نبی پور اشرفی دکتر جراح پلک گرگان

دکتر سید مهدی نبی پور اشرفی دکتر جراح پلک گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید مهدی نبی پور اشرفی 
آدرس گرگان خیابان ولیعصر عج – مجتمع پزشکی ایرانشهر – طبقه دوم
شماره تماس 01732369060

دکتر سید مهدی نبی پور اشرفی با شماره نظام پزشکی 111156 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سید مهدی نبی پور اشرفی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید مهدی نبی پور اشرفی با شماره 01732369060 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر عج – مجتمع پزشکی ایرانشهر – طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر فاطمه ليوانی دکتر جراح بلفاروپلاستی گرگان

دکتر فاطمه ليوانی دکتر جراح بلفاروپلاستی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه ليوانی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت15 – ساختمان ایرانیان – طبقه دوم
شماره تماس 01732323542

دکتر فاطمه ليوانی با شماره نظام پزشکی 118773 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فاطمه ليوانی برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه ليوانی با شماره 01732323542 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت15 – ساختمان ایرانیان – طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر الهام یعقوبی دکتر جراح پلک گرگان

دکتر الهام یعقوبی دکتر جراح پلک گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر الهام یعقوبی
آدرس گرگان ولیعصر، عدالت بیست و سوم
شماره تماس 09012312434

دکتر الهام یعقوبی با شماره نظام پزشکی 116189 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر الهام یعقوبی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر الهام یعقوبی با شماره 09012312434 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان ولیعصر، عدالت بیست و سوم مراجعه کنید.

دکتر محمد رضا عقیلی دکتر جراح بلفاروپلاستی گرگان

دکتر محمد رضا عقیلی دکتر جراح بلفاروپلاستی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد رضا عقیلی
آدرس گرگان ولیعصر، عدالت سیزدهم
شماره تماس 01732239307

دکتر محمد رضا عقیلی با شماره نظام پزشکی 34182 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد رضا عقیلی برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد رضا عقیلی با شماره 01732239307 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان ولیعصر، عدالت سیزدهم مراجعه کنید.

دکتر معصومه اسلامی دکتر جراح پلک گرگان

دکتر معصومه اسلامی دکتر جراح پلک گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر معصومه اسلامی
آدرس گرگان محله شالیکوبی، ولیعصر، عدالت نوزدهم, مجتمع پزشکی مهرگان، واحد ۲۲
شماره تماس 01732331015

دکتر معصومه اسلامی با شماره نظام پزشکی 127515 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر معصومه اسلامی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر معصومه اسلامی با شماره 01732331015 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان محله شالیکوبی، ولیعصر، عدالت نوزدهم, مجتمع پزشکی مهرگان، واحد ۲۲ مراجعه کنید.

دکتر محمد ردائی دکتر جراح بلفاروپلاستی گرگان

دکتر محمد ردائی دکتر جراح بلفاروپلاستی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد ردائی
آدرس گرگان عدالت11،ساختمان دکتر کلانتری،طبقه2
شماره تماس 01732342523

دکتر محمد ردائی با شماره نظام پزشکی 86764 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد ردائی برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد ردائی با شماره 01732342523 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت11،ساختمان دکتر کلانتری،طبقه2 مراجعه کنید.

دکتر هادی خرم دکتر جراح پلک گرگان

دکتر هادی خرم دکتر جراح پلک گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر هادی خرم
آدرس گرگان عدالت ۱۱ ، مجتمع پارس
شماره تماس 09120350912

دکتر هادی خرم با شماره نظام پزشکی 116786 متخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلک گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات زیبایی پلک مانند افتادگی پلک را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر هادی خرم مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بلفاروپلاستی گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر هادی خرم با شماره 09120350912 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان  عدالت ۱۱ ، مجتمع پارس مراجعه کنید.

دکتر سید مفید امیر لطیفی دکتر جراح بلفاروپلاستی گرگان

دکتر سید مفید امیر لطیفی دکتر جراح بلفاروپلاستی گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید مفید امیر لطیفی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – پاساژ ولیعصر – طبقه اول
شماره تماس 01732329498

دکتر سید مفید امیر لطیفی با شماره نظام پزشکی 13451 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی بلفاروپلاستی هستند که به انجام عمل جراحی زیبایی پلک در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح بلفاروپلاستی گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید مفید امیر لطیفی برای انجام عمل جراحی افتادگی پلک اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلک گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید مفید امیر لطیفی با شماره 01732329498 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – پاساژ ولیعصر – طبقه اول مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *