بهترین دکتر ایمپلنت و ارتودنسی دندان گرگان

در این مطلب قصد داریم بهترین دکتر ایمپلنت و ارتودنسی دندان گرگان را به ساکنین محترم این شهر معرفی کنیم.

ارتودنسی شاخه ای تخصصی از دندانپزشکی است که به تشخیص و درمان ناهنجاری های دندانی مانند دندان های کج و شلوغ، دندان های برجسته و تراز نامناسب فک می پردازد. هدف ارتودنسی دستیابی به شرایط دندانی سالم و کاربردی و بهبود ظاهر دندان ها است.

ایمپلنت های دندانی نیز به یکی از روش های متداول برای جایگزینی دندان های آسیب دیده یا از دست رفته تبدیل شده اند.از دست دادن دندان بر اثر عوامل مختلف اعم از سلامتی یا زیبایی یکی از مشکلات رایج بسیاری از افراد است.مشکل از دست دادن دندان یکی از مشکلاتی است که با روش ایمپلنت قابل درمان است.

ایمپلنت‌های دندانی دندان‌های مصنوعی هستند که با جراحی در داخل استخوان فک قرار می‌گیرند و شبیه دندان‌های واقعی شما هستند.

بهترین دکتر ایمپلنت گرگان

دکتر عبدالصفا شرافتی دکتر ایمپلنت دندان گرگان

دکتر عبدالصفا شرافتی دکتر ایمپلنت دندان گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر عبدالصفا شرافتی
آدرس گرگان عدالت۲۱مجتمع یادمان طبقه۳واحد۲۷
شماره تماس 09115183114

دکتر عبدالصفا شرافتی با شماره نظام پزشکی 100938 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر گرگان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عبدالصفا شرافتی برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان گرگان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر عبدالصفا شرافتی با شماره 09115183114 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت۲۱مجتمع یادمان طبقه۳واحد۲۷ مراجعه کنید.

دکتر آیدا میرزائی دکتر ایمپلنت دندان گرگان

دکتر آیدا میرزائی دکتر ایمپلنت دندان گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر آیدا میرزائی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر عدالت 36 جنب سازمان آب کوچه میراب
شماره تماس 09039076286

دکتر آیدا میرزائی با شماره نظام پزشکی 139621 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر آیدا میرزائی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر آیدا میرزائی با شماره 09039076286 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر عدالت 36 جنب سازمان آب کوچه میراب مراجعه کنید.

دکتر ملیحه اکرامی دکتر ایمپلنت دندان گرگان

دکتر ملیحه اکرامی دکتر ایمپلنت دندان گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر ملیحه اکرامی
آدرس گرگان بلوار ناهار خوران، بین عدالت 54، 56، جنب پاساژ میلاد نور، ساختمان فرهنگ
شماره تماس 01732534173

دکتر ملیحه اکرامی با شماره نظام پزشکی 133978 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر گرگان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ملیحه اکرامی برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان گرگان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر ملیحه اکرامی با شماره 01732534173 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان بلوار ناهار خوران، بین عدالت 54، 56، جنب پاساژ میلاد نور، ساختمان فرهنگ مراجعه کنید.

دکتر محمد احمدی کلته دکتر ایمپلنت دندان گرگان

دکتر محمد احمدی کلته دکتر ایمپلنت دندان گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد احمدی کلته
آدرس گرگان خیایــان ولیعصر، عدالت 13، مجتمع آرمان
شماره تماس 01732256616

دکتر محمد احمدی کلته با شماره نظام پزشکی 91296 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر محمد احمدی کلته مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد احمدی کلته با شماره 01732256616 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیایــان ولیعصر، عدالت 13، مجتمع آرمان مراجعه کنید.

دکتر طاهره شیخ دکتر ایمپلنت دندان گرگان

دکتر طاهره شیخ دکتر ایمپلنت دندان گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر طاهره شیخ 
آدرس گرگان خیابان 5 آذر، بین آذر 7 و 9، جنب نمایندکی سامسونگ
شماره تماس 01732328528

دکتر طاهره شیخ با شماره نظام پزشکی 140241 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر گرگان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر طاهره شیخ برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان گرگان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر طاهره شیخ با شماره 01732328528 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان 5 آذر، بین آذر 7 و 9، جنب نمایندکی سامسونگ مراجعه کنید.

دکتر امیررضا احمدی نیا دکتر ایمپلنت دندان گرگان

دکتر امیررضا احمدی نیا دکتر ایمپلنت دندان گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیررضا احمدی نیا
آدرس گرگان خیابان ولیعصر، عدالت 13، ساختمان قائم
شماره تماس 01732260345

دکتر امیررضا احمدی نیا با شماره نظام پزشکی 39003 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر امیررضا احمدی نیا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیررضا احمدی نیا با شماره 01732260345 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر، عدالت 13، ساختمان قائم مراجعه کنید.

دکتر الهام فخاری دکتر ایمپلنت دندان گرگان

دکتر الهام فخاری دکتر ایمپلنت دندان گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر الهام فخاری
آدرس گرگان خیابان ولیعصر، عدالت 18، ساختمان دکتر شیرافکن
شماره تماس 01732256372

دکتر الهام فخاری با شماره نظام پزشکی 125780 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر گرگان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر الهام فخاری برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان گرگان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر الهام فخاری با شماره 01732256372 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر، عدالت 18، ساختمان دکتر شیرافکن مراجعه کنید.

 

بهترین دکتر ارتودنسی گرگان

دکتر پروانه گل فخرآبادی دکتر ارتودنسی دندان گرگان

دکتر پروانه گل فخرآبادی دکتر ارتودنسی دندان گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر پروانه گل فخرآبادی
آدرس گرگان بلوار ناهار خوران – عدالت 60 – ساختمان دکتر فرهنگی – طبقه 2
شماره تماس 01732523870

دکتر پروانه گل فخرآبادی با شماره نظام پزشکی 134076 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر گرگان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پروانه گل فخرآبادی برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی گرگان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر پروانه گل فخرآبادی با شماره 01732523870 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان بلوار ناهار خوران – عدالت 60 – ساختمان دکتر فرهنگی – طبقه 2 مراجعه کنید.

دکتر اصغر پاکروان دکتر ارتودنسی دندان گرگان

دکتر اصغر پاکروان دکتر ارتودنسی دندان گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر اصغر پاکروان
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – روبروی عدالت 5 – مجتمع عدالت
شماره تماس 01732243039

دکتر اصغر پاکروان با شماره نظام پزشکی 74529 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر اصغر پاکروان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر اصغر پاکروان با شماره 01732243039 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – روبروی عدالت 5 – مجتمع عدالت مراجعه کنید.

دکتر مصطفی صادقی قوچانی دکتر ارتودنسی دندان گرگان

دکتر مصطفی صادقی قوچانی دکتر ارتودنسی دندان گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مصطفی صادقی قوچانی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 103 – ساختمان جوجه رئیس – طبقه 3
شماره تماس 01732521212

دکتر مصطفی صادقی قوچانی با شماره نظام پزشکی 125642 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر گرگان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مصطفی صادقی قوچانی برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی گرگان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مصطفی صادقی قوچانی با شماره 01732521212 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 103 – ساختمان جوجه رئیس – طبقه 3 مراجعه کنید.

دکتر علی اکبر نقوی الحسینی دکتر ارتودنسی دندان گرگان

دکتر علی اکبر نقوی الحسینی دکتر ارتودنسی دندان گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی اکبر نقوی الحسینی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 34 – مجتمع نوین – طبقه 1
شماره تماس 01732242727

دکتر علی اکبر نقوی الحسینی با شماره نظام پزشکی 28705 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر علی اکبر نقوی الحسینی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی اکبر نقوی الحسینی با شماره 01732242727 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 34 – مجتمع نوین – طبقه 1 مراجعه کنید.

دکتر سمانه مهویدی زاده دکتر ارتودنسی دندان گرگان

دکتر سمانه مهویدی زاده دکتر ارتودنسی دندان گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سمانه مهویدی زاده
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – ساختمان مرجان
شماره تماس 01732343000

دکتر سمانه مهویدی زاده با شماره نظام پزشکی 112089 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر گرگان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سمانه مهویدی زاده برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی گرگان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سمانه مهویدی زاده با شماره 01732343000 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – ساختمان مرجان مراجعه کنید.

دکتر زهرا السادات حسینی نوده دکتر ارتودنسی دندان گرگان

دکتر زهرا السادات حسینی نوده دکتر ارتودنسی دندان گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهرا السادات حسینی نوده
آدرس گرگان  ابتدای جاده شصت کلا – مجموعه آموزش عالی شادروان فلسفی – دانشگاه علوم پزشکی گلستان – دانشکده دندانپزشکی
شماره تماس 01732451653

دکتر زهرا السادات حسینی نوده با شماره نظام پزشکی 134146 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر زهرا السادات حسینی نوده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا السادات حسینی نوده با شماره 01732451653 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان  ابتدای جاده شصت کلا – مجموعه آموزش عالی شادروان فلسفی – دانشگاه علوم پزشکی گلستان – دانشکده دندانپزشکی مراجعه کنید.

 

گرگانمتخصص ایمپلنت و ارتودنسی دندان

10 بهترین متخصص ارتودنسی گرگانارتودنسی در گرگانایمپلنت اقساطی در گرگانایمپلنت فوری در گرگانبهترین جراح ایمپلنت در گرگانبهترین متخصص ارتودنسی در گرگانبهترین متخصص ارتودنسی گرگانبهترین متخصص ایمپلنت در گرگانپزشکان متخصص کاشت دندان (ایمپلنت) در کشورجراح ایمپلنت در گرگاندکتر ابراهیمی متخصص ارتودنسی گرگاندکتر ایمپلنت گرگاندکتر پاکروان گرگاندکتر تیموریان ارتودنسی گرگاندکتر جاذبی گرگاندکتر شرافتی دندانپزشک گرگاندکتر محمد احمدی کلته دندانپزشکدکتر مقصودلو ارتودنسی گرگاندندانپزشکی گرگان قیمتقیمت ارتودنسی دندان در گرگانقیمت ایمپلنت دندان در گرگانلیست بهترین پزشکان متخصص ارتودنسی گرگانلیست بهترین متخصص ایمپلنت گرگان تلفن و آدرسلیست دندانپزشکان متخصص ایمپلنت در گرگانلیست متخصص ارتودنسی در گرگانمتخصص ارتودنسی گرگانمعرفی متخصص ارتودنسی در گرگان + شماره تماس و آدرس مطبنوبت دهی پزشکان کاشت دندان (ایمپلنت) گرگاننوبت‌دهی اینترنتی بهترین دکترهای ایمپلنت دندان گرگان

2 دیدگاه

  • با سلام. لیست متخصصین ارتودنسی شما کامل نیست و نیاز به بروز رسانی دارد.برای اضافه شدن به لیست اسامی چکار می توان کرد؟

    • سلام ، جهت درج مشخصات در سایت ، با آیدی behtarinbacklink@ در تلگرام در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *