بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت مشهد

بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت مشهد کجاست؟ اگر بدنبال مرکز خوب برای زالودرمانی و یا حجامت در مشهد هستید این مطلب مناسب شماست ، در این صفحه لیستی از مراکز متخصص در انجام روش های طب سنتی وجود دارد که می توانید به هر یک از آن ها مراجعه کنید.

 

بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت مشهد

کلینیک طب سنتی سینا – دکتر سعید اسکندری مرکز حجامت مشهد

 

مشخصات دکتر ◀ کلینیک طب سنتی سینا دکتر سعید اسکندری
آدرس مشهد نبش وکیل آباد 23، جنب گیاهان دارویی سینا، پلاک 475
شماره تماس 05136709095

کلینیک طب سنتی سینا یک مرکز طب سنتی است که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک طب سنتی سینا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت مشهد می توانید برای رزرو نوبت کلینیک طب سنتی سینا با شماره 05136709095 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد نبش وکیل آباد 23، جنب گیاهان دارویی سینا، پلاک 475 مراجعه کنید.

 

طب سنتی و اسلامی کرامت طوس مرکز زالو درمانی مشهد

 

مشخصات دکتر ◀ طب سنتی و اسلامی کرامت طوس
آدرس مشهد بین کوچه کبریت و بلوار کامیاب، خیابان خواجه ربیع (عبادی)
شماره تماس 32243068

مرکز طب سنتی و اسلامی کرامت طوس یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر مشهد می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مرکز طب سنتی و اسلامی کرامت طوس برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت مشهد می توانید برای رزرو نوبت مرکز طب سنتی و اسلامی کرامت طوس با شماره 32243068 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بین کوچه کبریت و بلوار کامیاب، خیابان خواجه ربیع (عبادی) مراجعه کنید.

طب سنتی دکتر موسوی مرکز حجامت مشهد

 

مشخصات دکتر ◀ طب سنتی دکتر موسوی
آدرس مشهد بلوار پیروزی، بین پیروزی 52 و بلوار کتاب
شماره تماس 05138925058

مرکز طب سنتی دکتر موسوی یک مرکز طب سنتی است که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مرکز طب سنتی دکتر موسوی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت مشهد می توانید برای رزرو نوبت مرکز طب سنتی دکتر موسوی با شماره 05138925058 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار پیروزی، بین پیروزی 52 و بلوار کتاب مراجعه کنید.

 

دکتر یدالله احراری حجامت مشهد

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر یدالله احراری
آدرس مشهد بلوار شهید فلاحی، فلاحی 47
شماره تماس 09155207687

کلینیک دکتر یدالله احراری یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر مشهد می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر یدالله احراری برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت مشهد می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر یدالله احراری با شماره 09155207687 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار شهید فلاحی، فلاحی 47 مراجعه کنید.

 

دکتر سحر خوش قامت مرکز حجامت مشهد

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر سحر خوش قامت
آدرس مشهد بلوار خیام، خیام جنوبی 12، گلایل، بین گلایل 6 و 8
شماره تماس 09157771242

کلینیک سحر خوش قامت یک مرکز طب سنتی است که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک سحر خوش قامت مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت مشهد می توانید برای رزرو نوبت کلینیک سحر خوش قامت با شماره 09157771242 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار خیام، خیام جنوبی 12، گلایل، بین گلایل 6 و 8 مراجعه کنید.

 

دکتر زهره فیض آبادی مرکز زالو درمانی مشهد

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهره فیض آبادی
آدرس مشهد احمدآباد، محتشمی چهارم، ساختمان پزشکان سلامت، طبقه دوم
شماره تماس 05138331723

کلینیک دکتر زهره فیض آبادی یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر مشهد می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر زهره فیض آبادی برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت مشهد می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر زهره فیض آبادی با شماره 05138331723 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد احمدآباد، محتشمی چهارم، ساختمان پزشکان سلامت، طبقه دوم مراجعه کنید.

مرکز طب سنتی طنین توسعه تندرستی مرکز زالو درمانی مشهد

 

مشخصات دکتر ◀ مرکز طب سنتی طنین توسعه تندرستی
آدرس مشهد هاشم نژاد-خیابان آیت الله عبادی- خیابان کاشانی-خیابان بیهقی
شماره تماس 05132222087

مرکز طب سنتی طنین توسعه تندرستی یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر مشهد می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مرکز طب سنتی طنین توسعه تندرستی برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت مشهد می توانید برای رزرو نوبت مرکز طب سنتی طنین توسعه تندرستی با شماره 05132222087 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد هاشم نژاد-خیابان آیت الله عبادی- خیابان کاشانی-خیابان بیهقی مراجعه کنید

 

سلامتکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی مرکز زالو درمانی مشهد

 

مشخصات دکتر ◀ سلامتکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی
آدرس مشهد -منطقه ۱-میدان تختی
شماره تماس 05137131032

سلامتکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر مشهد می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به سلامتکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت مشهد می توانید برای رزرو نوبت سلامتکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی با شماره 05137131032 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد منطقه ۱-میدان تختی مراجعه کنید.

 

دکتر محمدرضا نورس مرکز حجامت مشهد

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا نورس
آدرس مشهد چهارراه لشگر- امام خمینی 40- پلاک 27
شماره تماس 05138582041

کلینیک دکتر محمدرضا نورس یک مرکز طب سنتی است که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر محمدرضا نورس مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت مشهد می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر محمدرضا نورس با شماره 05138582041 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد چهارراه لشگر- امام خمینی 40- پلاک 27 مراجعه کنید.

مرکز زالو درمانی و حجامتمشهد

10 بهترین حجامت مشهدبهترین مرکز زالو درمانی در مشهدحجامت آقا سید مشهدحجامت در مرکز پزشکی مهر آفرین با 85% تخفیف در مشهدحجامت در مشهد ( انجام حجامت های خاص مطابق با علم و حکمت )حجامت در مشهد با قیمت ارزان به همراه معرفی دکتر و مراکز حجامتحجامت سید مشهد کامیابحجامت شبانه روزی مشهدحجامت مشهدحجامت مشهد احمدآبادحجامت مشهد طبرسیحجامت مشهد وکیل اباددکتر حجامت در مشهدزالو درمانی چیست؟ خدمات زالو درمانی در مشهدزالو درمانی در مشهد ( اثرات درمانی زالو در طب سنتی و طب مدرن)زالو درمانی در مطب خانم دکتر خوشرو با 80% تخفیف در مشهدزالو درمانی در منزل مشهدزالو درمانی درمرکز پزشکی مهر آفرین با 70% تخفیف در مشهدزالو درمانی مشهدزالو درمانی مشهد پیروزیزالو درمانی مشهد قاسم آبادزالو درمانی مفتح مشهدزالو درمانی واریکوسل در مشهدفوق تخصص حجامت مشهدلیست 7 برترین حجامت در مشهدمرکز زالو درمانی مشهدنوبت دهی بهترین دکتر حجامت در مشهدهزینه زالو درمانی در مشهد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *