بهترین دکتر ایمپلنت و ارتودنسی دندان ساری

در این مطلب می خواهیم شما را با بهترین دکتر ایمپلنت و ارتودنسی دندان ساری آشنا کنیم.

ایمپلنت دندان در ساری فرآیندی برای نصب دندان های مصنوعی به عنوان جایگزینی برای دندان های طبیعی با قرار دادن یک میخ یا یک سیلندر تیتانیومی در فک بالا یا پایین است.ایمپلنت دندان روشی دائمی و بدون درد برای جایگزینی دندان های از دست رفته است.

ارتودنسی نیز بخشی از دندانپزشکی است که به سه گانه دندان، فک و صورت از نظر ساختار و تکامل طبیعی می پردازد و مشکلات مربوط به آن ها را درمان می کند و عمدتاً با حرکات عملکردی دندان روی فک سروکار دارد.

عمده ترین مشکلاتی که نیاز به درمان ارتودنسی دارند را می توان به شرح زیر فهرست کرد:

  • مشکلات ناشی از وراثت و نقص در رشد دندان
  • اختلالات فک قدامی یا خلفی
  • مشکلات بسته شدن فک بالا و پایین
  • بستن فاصله بین دندان ها
  • وجود چینش نامتقارن و کج روی دندان ها
  • مشکلات ناشی از عادات نادرست مانند گاز گرفتن لب، مکیدن انگشت شست و غیره

لیست عناوین برای دسترسی سریع

 

بهترین دکتر ایمپلنت ساری

دکتر رامین ولی پور دکتر ایمپلنت دندان ساری

دکتر رامین ولی پور دکتر ایمپلنت دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر رامین ولی پور
آدرس ساری خیابان قارن- ساختمان شهریار۲-طبقه۲-واحد۱۵
شماره تماس 01133322333

دکتر رامین ولی پور با شماره نظام پزشکی 63702 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رامین ولی پور برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان ساری مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر رامین ولی پور با شماره 01133322333 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن- ساختمان شهریار۲-طبقه۲-واحد۱۵ مراجعه کنید.

دکتر هادی مختارپور دکتر ایمپلنت دندان ساری

دکتر هادی مختارپور دکتر ایمپلنت دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر هادی مختارپور
آدرس ساری خیابان قارن ، مجتمع پزشکی قو ، طبقه 3 ، واحد 51
شماره تماس 01133329257

دکتر هادی مختارپور با شماره نظام پزشکی 116952 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان ساری در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر هادی مختارپور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر هادی مختارپور با شماره 01133329257 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن ، مجتمع پزشکی قو ، طبقه 3 ، واحد 51 مراجعه کنید.

دکتر نجمه السادات والدساروی دکتر ایمپلنت دندان ساری

دکتر نجمه السادات والدساروی دکتر ایمپلنت دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر نجمه السادات والدساروی
آدرس ساری خیابان فرهنگ،کوچه فرهنگ 16(کوی قلیچ) بالای داروخانه ابن سینا، مجتمع پزشکی توسعه طبقه چهارم
شماره تماس 01133314614

دکتر نجمه السادات والدساروی با شماره نظام پزشکی 136056 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نجمه السادات والدساروی برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان ساری مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر نجمه السادات والدساروی با شماره 01133314614 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ،کوچه فرهنگ 16(کوی قلیچ) بالای داروخانه ابن سینا، مجتمع پزشکی توسعه طبقه چهارم مراجعه کنید.

دکتر حسین گل نژاد دکتر ایمپلنت دندان ساری

دکتر حسین گل نژاد دکتر ایمپلنت دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین گل نژاد 
آدرس ساری خیابان قارن مجتمع قارن کلینیک واحد8
شماره تماس 011322015250

دکتر حسین گل نژاد با شماره نظام پزشکی 80606 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان ساری در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر حسین گل نژاد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین گل نژاد با شماره 011322015250 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن مجتمع قارن کلینیک واحد8 مراجعه کنید.

دکتر محمود خسروی دکتر ایمپلنت دندان ساری

دکتر محمود خسروی دکتر ایمپلنت دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود خسروی
آدرس ساری خیابان فرهنگ، ساختمان شهریار 3، واحد 404
شماره تماس 01133326600

دکتر محمود خسروی با شماره نظام پزشکی 27918 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمود خسروی برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان ساری مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمود خسروی با شماره 01133326600 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ، ساختمان شهریار 3، واحد 404 مراجعه کنید.

دکتر علی مودبی دکتر ایمپلنت دندان ساری

دکتر علی مودبی دکتر ایمپلنت دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی مودبی
آدرس ساری خیابان قارن، روبروی بانک رفاه کارگران، ساختمان پزشکان شفاء، طبقه 3
شماره تماس 01133312436

دکتر علی مودبی با شماره نظام پزشکی 134217 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان ساری در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر علی مودبی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی مودبی با شماره 01133312436 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن، روبروی بانک رفاه کارگران، ساختمان پزشکان شفاء، طبقه 3 مراجعه کنید.

دکتر لیلا جباره دکتر ایمپلنت دندان ساری

دکتر لیلا جباره دکتر ایمپلنت دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر لیلا جباره
آدرس ساری خیابان قارن، ساختمان شفا
شماره تماس 01133325795

دکتر لیلا جباره با شماره نظام پزشکی 129786 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر لیلا جباره برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان ساری مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر لیلا جباره با شماره 01133325795 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن، ساختمان شفا مراجعه کنید.

دکتر محمد ابراهیمی ساروی دکتر ایمپلنت دندان ساری

دکتر محمد ابراهیمی ساروی دکتر ایمپلنت دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد ابراهیمی ساروی
آدرس ساری خیابان فرهنگ – خیابان پانزده خرداد – کوچه نارنج – روبروی شورای شهر – ساختمان صدف – طبقه اول – واحد 4
شماره تماس 01133105500

دکتر محمد ابراهیمی ساروی با شماره نظام پزشکی 125437 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان ساری در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر محمد ابراهیمی ساروی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد ابراهیمی ساروی با شماره 01133105500 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ – خیابان پانزده خرداد – کوچه نارنج – روبروی شورای شهر – ساختمان صدف – طبقه اول – واحد 4 مراجعه کنید.

 

بهترین دکتر ارتودنسی ساری

دکتر تانیا قاسمی دکتر ارتودنسی دندان ساری

دکتر تانیا قاسمی دکتر ارتودنسی دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر تانیا قاسمی
آدرس ساری خیابان قارن – روبروی بانک رفاه – ساختمان پزشکان شفا – طبقه همکف – واحد 103
شماره تماس 01133305909

دکتر تانیا قاسمی با شماره نظام پزشکی 129528 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر تانیا قاسمی برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی ساری مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر تانیا قاسمی با شماره 01133305909 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن – روبروی بانک رفاه – ساختمان پزشکان شفا – طبقه همکف – واحد 103 مراجعه کنید.

دکتر ساحل مقتدرنژاد دکتر ارتودنسی دندان ساری

دکتر ساحل مقتدرنژاد دکتر ارتودنسی دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر ساحل مقتدرنژاد
آدرس ساری خیابان فرهنگ – ساختمان شهریار 3- واحد 501
شماره تماس 01133302250

دکتر ساحل مقتدرنژاد با شماره نظام پزشکی 66852 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان ساری در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر ساحل مقتدرنژاد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر ساحل مقتدرنژاد با شماره 01133302250 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ – ساختمان شهریار 3- واحد 501 مراجعه کنید.

دکتر سعید صمدی دکتر ارتودنسی دندان ساری

دکتر سعید صمدی دکتر ارتودنسی دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید صمدی
آدرس ساری بلوار خزر – روبروی فرش مشهد-جنب بستنی اسکیمو-ساختمان پزشکان اکسیر- واحد 404
شماره تماس 01133252531

دکتر سعید صمدی با شماره نظام پزشکی 150405 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سعید صمدی برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی ساری مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید صمدی با شماره 01133252531 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری بلوار خزر – روبروی فرش مشهد-جنب بستنی اسکیمو-ساختمان پزشکان اکسیر- واحد 404 مراجعه کنید.

دکتر نادیا روشنی دکتر ارتودنسی دندان ساری

دکتر نادیا روشنی دکتر ارتودنسی دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر نادیا روشنی
آدرس ساری خیابان قارن – ساختمان کسری – طبقه سوم
شماره تماس 01133312486

دکتر نادیا روشنی با شماره نظام پزشکی 93727 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان ساری در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر نادیا روشنی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر نادیا روشنی با شماره 01133312486 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن – ساختمان کسری – طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر پرستو نامدار دکتر ارتودنسی دندان ساری

دکتر پرستو نامدار دکتر ارتودنسی دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر پرستو نامدار
آدرس ساری خیابان فرهنگ – مجتمع پزشکی شهریار 3 – طبقه دوم – واحد 211
شماره تماس 01133302010

دکتر پرستو نامدار با شماره نظام پزشکی 90289 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پرستو نامدار برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی ساری مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر پرستو نامدار با شماره 01133302010 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ – مجتمع پزشکی شهریار 3 – طبقه دوم – واحد 211 مراجعه کنید.

دکتر فاطره صمدی دکتر ارتودنسی دندان ساری

دکتر فاطره صمدی دکتر ارتودنسی دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطره صمدی
آدرس ساری خیابان فرهنگ – ابتدای خیابان پیوندی (فاطمی) – ساختمان جاوید – طبقه سوم
شماره تماس 01133269003

دکتر فاطره صمدی با شماره نظام پزشکی 127654 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان ساری در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر فاطره صمدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطره صمدی با شماره 01133269003 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ – ابتدای خیابان پیوندی (فاطمی) – ساختمان جاوید – طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر احسان صادقی دکتر ارتودنسی دندان ساری

دکتر احسان صادقی دکتر ارتودنسی دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر احسان صادقی
آدرس ساری خیابان فرهنگ-مجتمع پزشکی شهریار ٣ طبقه اول واحد ١١۴
شماره تماس 01133246623

دکتر احسان صادقی با شماره نظام پزشکی 151554 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر ساری می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر احسان صادقی برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی ساری مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر احسان صادقی با شماره 01133246623 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ-مجتمع پزشکی شهریار ٣ طبقه اول واحد ١١۴ مراجعه کنید.

دکتر معصومه قادری دکتر ارتودنسی دندان ساری

دکتر معصومه قادری دکتر ارتودنسی دندان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر معصومه قادری
آدرس ساری خیابان امیرمازندرانی، روبه روی بیمارستان امیر، مجتمع صدری، طبقه دوم، واحد 10
شماره تماس 01133394254

دکتر معصومه قادری با شماره نظام پزشکی 104823 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان ساری در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر معصومه قادری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر معصومه قادری با شماره 01133394254 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان امیرمازندرانی، روبه روی بیمارستان امیر، مجتمع صدری، طبقه دوم، واحد 10 مراجعه کنید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *