بهترین دکتر ختنه مشهد

بهترین دکتر ختنه مشهد پزشکان متخصص جراحی و اورولوژی کودکان هستند که در شهر مشهد فعالیت می کنند.

در عمل جراحی ختنه بخشی از پوست ختنه گاه برداشته می شود.ختنه به طور قابل توجهی بروز عفونت های مزمن آلت تناسلی و سرطان سر آلت تناسلی را کاهش می دهد.

شاید بسیاری از خانواده ها ندانند که برای ختنه کودک خود باید به کدام پزشک مراجعه کنند.در این مطلب قرار است شمارا با بهترین دکتر متخصص ختنه تهران آشنا کنیم.

بهترین دکتر ختنه مشهد

دکتر محمود ملک نژاد دکتر فوق تخصص ختنه مشهد

دکتر محمود ملک نژاد دکتر فوق تخصص ختنه مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود ملک نژاد
آدرس مشهد خیابان چمران 15، ساختمان شفا، طبقه دوم
شماره تماس 05138525494

دکتر محمود ملک نژاد با شماره نظام پزشکی 48369 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر مشهد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمود ملک نژاد برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمود ملک نژاد با شماره 05138525494 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد خیابان چمران 15، ساختمان شفا، طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر احمد شاه فرهت دکتر ختنه مشهد

دکتر احمد شاه فرهت دکتر فوق تخصص ختنه مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر احمد شاه فرهت
آدرس مشهد احمدآباد، پرستار یکم، عارف دوم، ساختمان نیکان
شماره تماس 05138438232

دکتر احمد شاه فرهت با شماره نظام پزشکی 181632 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر احمد شاه فرهت مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر احمد شاه فرهت با شماره 05138438232 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد احمدآباد، پرستار یکم، عارف دوم، ساختمان نیکان مراجعه کنید.

دکتر حامد معصومی دکتر فوق تخصص ختنه مشهد

دکتر حامد معصومی دکتر فوق تخصص ختنه مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر حامد معصومی
آدرس مشهد احمد آباد – خیابان عارف – عارف 5 – ساختمان 17 – طبقه سوم
شماره تماس 05138438706

دکتر حامد معصومی با شماره نظام پزشکی 132630 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر مشهد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حامد معصومی برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر حامد معصومی با شماره 05138438706 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد احمد آباد – خیابان عارف – عارف 5 – ساختمان 17 – طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر مهدی نخعی دکتر ختنه مشهد

دکتر مهدی نخعی دکتر فوق تخصص ختنه مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی نخعی
آدرس مشهد کوهسنگی  – نبش کوهسنگی 10 – ساختمان افق
شماره تماس 05138595503

دکتر مهدی نخعی با شماره نظام پزشکی 123162 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مهدی نخعی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی نخعی با شماره 05138595503 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد کوهسنگی  – نبش کوهسنگی 10 – ساختمان افق مراجعه کنید.

دکتر جواد صاحبی دکتر فوق تخصص ختنه مشهد

دکتر جواد صاحبی دکتر فوق تخصص ختنه مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر جواد صاحبی
آدرس مشهد احمد آباد – عارف 5 –  ساختمان شفا –  پلاک 29 – طبقه 4
شماره تماس 05138414865

دکتر جواد صاحبی با شماره نظام پزشکی 115404 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر مشهد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر جواد صاحبی برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر جواد صاحبی با شماره 05138414865 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد احمد آباد – عارف 5 –  ساختمان شفا –  پلاک 29 – طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر فرامرز یعقوبی دکتر ختنه مشهد

دکتر فرامرز یعقوبی دکتر فوق تخصص ختنه مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرامرز یعقوبی
آدرس مشهد حاشیه میدان بیمارستان امام رضا – جنب داروخانه دکتر عامل
شماره تماس 05138112485

دکتر فرامرز یعقوبی با شماره نظام پزشکی 85248 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر فرامرز یعقوبی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرامرز یعقوبی با شماره 05138112485 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد حاشیه میدان بیمارستان امام رضا – جنب داروخانه دکتر عامل مراجعه کنید.

دکتر محمد حدادی اول دکتر فوق تخصص ختنه مشهد

دکتر محمد حدادی اول دکتر فوق تخصص ختنه مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد حدادی اول
آدرس مشهد  میدان بیمارستان امام رضا –  خیابان ابن سینای یک –  ساختمان پزشکان کیمیا –  طبقه دوم
شماره تماس 05138524969

دکتر محمد حدادی اول با شماره نظام پزشکی 67786 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر مشهد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد حدادی اول برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد حدادی اول با شماره 05138524969 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد میدان بیمارستان امام رضا –  خیابان ابن سینای یک –  ساختمان پزشکان کیمیا –  طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر  مجید علی اکبریان دکتر ختنه مشهد

دکتر  مجید علی اکبریان دکتر فوق تخصص ختنه مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجید علی اکبریان
آدرس مشهد بلوار هاشمیه – هاشمیه 18(بلوار صارمی) – پلاک 156 – ساختمان مدرن هاشمیه – طبقه دوم – واحد 4
شماره تماس 05138834656

دکتر مجید علی اکبریان با شماره نظام پزشکی 55837 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مجید علی اکبریان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید علی اکبریان با شماره 05138834656 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار هاشمیه – هاشمیه 18(بلوار صارمی) – پلاک 156 – ساختمان مدرن هاشمیه – طبقه دوم – واحد 4 مراجعه کنید.

دکتر رضا شجاعیان دکتر فوق تخصص ختنه مشهد

دکتر رضا شجاعیان دکتر فوق تخصص ختنه مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا شجاعیان
آدرس مشهد خیابان دانشگاه – ابتدای خیابان کفایی – پلاک 10
شماره تماس 05138482442

دکتر رضا شجاعیان با شماره نظام پزشکی 86498 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر مشهد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رضا شجاعیان برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا شجاعیان با شماره 05138482442 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد خیابان دانشگاه – ابتدای خیابان کفایی – پلاک 10 مراجعه کنید.

دکتر مهدی قاضی دکتر ختنه مشهد

دکتر مهدی قاضی دکتر فوق تخصص ختنه مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی قاضی
آدرس مشهد آزاد شهر، به سمت میدان استقلال پنجاه متر بالاتر، جنب بانک رفاه
شماره تماس 09397805902

دکتر مهدی قاضی با شماره نظام پزشکی 102590 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مهدی قاضی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی قاضی با شماره 09397805902 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد آزاد شهر، به سمت میدان استقلال پنجاه متر بالاتر، جنب بانک رفاه مراجعه کنید.

دکتر امیر حسین بشاش دکتر ختنه مشهد

دکتر امیر حسین بشاش دکتر فوق تخصص ختنه مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیر حسین بشاش
آدرس مشهد خیابان احمدآباد، خیابان عارف، عارف پنجم، ساختمان شفا، طبقه دوم
شماره تماس 05138426794

دکتر امیر حسین بشاش با شماره نظام پزشکی 113737 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر مشهد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیر حسین بشاش برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیر حسین بشاش با شماره 05138426794 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد خیابان احمدآباد، خیابان عارف، عارف پنجم، ساختمان شفا، طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر محسن رافتی سخنگو دکتر فوق تخصص ختنه مشهد

دکتر محسن رافتی سخنگو دکتر فوق تخصص ختنه مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محسن رافتی سخنگو
آدرس مشهد بلوار احمدآباد، خیابان پرستار، بین کوچه پرستار اول و سوم، پلاک 9
شماره تماس 05138456650

دکتر محسن رافتی سخنگو با شماره نظام پزشکی 71150 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محسن رافتی سخنگو مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن رافتی سخنگو با شماره 05138456650 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار احمدآباد، خیابان پرستار، بین کوچه پرستار اول و سوم، پلاک 9 مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *