بهترین دکتر ختنه تهران

بهترین دکتر ختنه تهران پزشکانی هستند که در زمینه جراحی و اورولوژی کودکان تخصص داشته و در شهر تهران فعالیت می کنند.جراحی ختنه باید توسط دکتر جراح اورولوژی و یا جراح عمومی انجام شود

یکی از قدیمی ترین و گسترده ترین روش های جراحی در جهان است.ختنه طبق تعریف یک روش جراحی است که هدف آن برداشتن کامل پوست ختنه گاه است ،یعنی قسمتی از پوست که غده آلت تناسلی را می پوشاند.پزشک متخصص این عمل را می تواند با کمک لیزر جراحی و یا با استفاده از جراحی کلاسیک و روش های دیگر انجام دهد.ختنه روشی است که می‌تواند باعث جلوگیری از بروز عفونت‌ها شود و در واقع با کاهش خطر ابتلا به برخی بیماری های خطرناک مقاربتی همراه است.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر جراح ختنه تهران خواهیم پرداخت.

بهترین دکتر ختنه تهران

دکتر کامبیز هرمان مقدم دکتر فوق تخصص ختنه تهران

دکتر کامبیز هرمان مقدم دکتر ختنه تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر کامبیز هرمان مقدم
آدرس تهران یوسف آباد(خیابان اسد آبادی) – نبش خیابان 47 – پلاک 417 (ساختمان نادر) -طبقه 4 – واحد 401
شماره تماس 02188213218

دکتر کامبیز هرمان مقدم با شماره نظام پزشکی 92131 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر کامبیز هرمان مقدم برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر کامبیز هرمان مقدم با شماره 02188213218 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران یوسف آباد(خیابان اسد آبادی) – نبش خیابان 47 – پلاک 417 (ساختمان نادر) -طبقه 4 – واحد 401 مراجعه کنید.

 

دکتر فرید اسکندری تربقان دکتر جراح کودکان تهران

دکتر فرید اسکندری تربقان دکتر ختنه تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرید اسکندری تربقان
آدرس تهران پاسداران. میدان هروی. برج هروی. ورودی B. طبقه دوم. واحد 202
شماره تماس 02122930161

دکتر فرید اسکندری تربقان با شماره نظام پزشکی 84979 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر فرید اسکندری تربقان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرید اسکندری تربقان با شماره 02122930161 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران پاسداران. میدان هروی. برج هروی. ورودی B. طبقه دوم. واحد 202 مراجعه کنید.

 

دکتر پویا حکمتی دکتر فوق تخصص ختنه تهران

دکتر پویا حکمتی دکتر ختنه تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر پویا حکمتی
آدرس تهران انتهای بلوار کشاورز – خیابان دکتر محمد قریب – پلاک 62
شماره تماس 02167395454

دکتر پویا حکمتی با شماره نظام پزشکی 120196 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پویا حکمتی برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر پویا حکمتی با شماره 02167395454 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران انتهای بلوار کشاورز – خیابان دکتر محمد قریب – پلاک 62 مراجعه کنید.

 

دکتر سیدمحمد قهستانی دکتر فوق تخصص ختنه تهران

دکتر سیدمحمد قهستانی دکتر ختنه تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدمحمد قهستانی
آدرس تهران انتهای بلوار کشاورز – خیابان دکتر محمد قریب – پلاک 62
شماره تماس 02167395454

دکتر سیدمحمد قهستانی با شماره نظام پزشکی 92121 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سیدمحمد قهستانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدمحمد قهستانی با شماره 02167395454 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران انتهای بلوار کشاورز – خیابان دکتر محمد قریب – پلاک 62 مراجعه کنید.

 

دکتر احمد میلان دکتر ختنه تهران

دکتر احمد میلان دکتر ختنه تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر احمد میلان
آدرس تهران خیابان پیروزی -ایستگاه چهارصد دستگاه -ساختمان 317
شماره تماس 02133794747

دکتر احمد میلان با شماره نظام پزشکی ب-66831 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر احمد میلان برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر احمد میلان با شماره 02133794747 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان پیروزی -ایستگاه چهارصد دستگاه -ساختمان 317 مراجعه کنید.

 

دکتر بهروز سلطانی دکتر فوق تخصص ختنه تهران

دکتر بهروز سلطانی دکتر ختنه تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهروز سلطانی
آدرس تهران انتهای بلوار کشاورز خیابان دکتر قریب خیابان میرخانی پلاک۱۸۲طبقه همکف
شماره تماس 02166913014

دکتر بهروز سلطانی با شماره نظام پزشکی 70982 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر بهروز سلطانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهروز سلطانی با شماره 02166913014 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران  انتهای بلوار کشاورز خیابان دکتر قریب خیابان میرخانی پلاک۱۸۲طبقه همکف مراجعه کنید.

 

دکتر احمد خالق نژاد طبری دکتر ختنه تهران

دکتر احمد خالق نژاد طبری دکتر ختنه تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر احمد خالق نژاد طبری
آدرس تهران خیابان شریعتی – خیابان ظفر – پلاک 34 – ساختمان پزشکان حکیم – واحد 14
شماره تماس 02122252102

دکتر احمد خالق نژاد طبری با شماره نظام پزشکی 15249 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر احمد خالق نژاد طبری برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر احمد خالق نژاد طبری با شماره 02122252102 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان شریعتی – خیابان ظفر – پلاک 34 – ساختمان پزشکان حکیم – واحد 14 مراجعه کنید.

 

دکتر جواد غروبی 

دکتر جواد غروبی دکتر ختنه تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر جواد غروبی
آدرس تهران خیابان شریعتی – بالاتر از سید خندان – نرسیده به همت – روبروی پارک شریعتی – ساختمان پزشکان پاستور – پلاک 1009 – واحد 12
شماره تماس 02122850875

دکتر جواد غروبی با شماره نظام پزشکی 31059 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر جواد غروبی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر جواد غروبی با شماره 02122850875 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان شریعتی – بالاتر از سید خندان – نرسیده به همت – روبروی پارک شریعتی – ساختمان پزشکان پاستور – پلاک 1009 – واحد 12 مراجعه کنید.

 

دکتر منصور ملاییان دکتر ختنه تهران

دکتر منصور ملاییان دکتر ختنه تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر منصور ملاییان
آدرس تهران خیابان مطهری (تخت طاووس) – خیابان فجر – جنب بیمارستان جم – پلاک 80 – طبقه سوم
شماره تماس 02188845171

دکتر منصور ملاییان با شماره نظام پزشکی 17582 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر منصور ملاییان برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر منصور ملاییان با شماره 02188845171 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان مطهری (تخت طاووس) – خیابان فجر – جنب بیمارستان جم – پلاک 80 – طبقه سوم مراجعه کنید.

 

دکتر فرید اسکندری دکتر جراح ختنه تهران

دکتر فرید اسکندری دکتر ختنه تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرید اسکندری
آدرس تهران پاسداران. میدان هروی. برج هروی. ورودیB. طبقه دوم. واحد ۲۰۲
شماره تماس 09127379893

دکتر فرید اسکندری با شماره نظام پزشکی 84979 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر فرید اسکندری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرید اسکندری با شماره 09127379893 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران پاسداران. میدان هروی. برج هروی. ورودیB. طبقه دوم. واحد ۲۰۲ مراجعه کنید.

 

دکتر ناصر صادقیان دکتر جراح ختنه تهران

دکتر ناصر صادقیان دکتر ختنه تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر ناصر صادقیان
آدرس تهران میدان آرژانتین – خیابان الوند – روبروی بانک شهر – ساختمان شماره 12 – طبقه 5 – واحد 52
شماره تماس  02188772992

دکتر ناصر صادقیان با شماره نظام پزشکی 14320 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ناصر صادقیان برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر ناصر صادقیان با شماره 02188772992 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران میدان آرژانتین – خیابان الوند – روبروی بانک شهر – ساختمان شماره 12 – طبقه 5 – واحد 52 مراجعه کنید.

 

دکتر پیروز فرهود 

دکتر پیروز فرهود دکتر ختنه تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر پیروز فرهود
آدرس تهران خیابان شریعتی – نرسیده به پل سید خندان – کوچه موزه
شماره تماس 02188512089

دکتر پیروز فرهود با شماره نظام پزشکی 15330 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه تهران در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر پیروز فرهود مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر پیروز فرهود با شماره 02188512089 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان شریعتی – نرسیده به پل سید خندان – کوچه موزه مراجعه کنید.

 

دکتر محمدرضا طلوع استادان یزد دکتر جراح ختنه تهران

دکتر محمدرضا طلوع استادان یزد دکتر ختنه تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا طلوع استادان یزد
آدرس تهران خیابان دماوند- خیابان کیایی-خیابان انصارالحسین – بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی ( وابسته به دانشگاه تهران)
شماره تماس 09368967974

دکتر محمدرضا طلوع استادان یزد با شماره نظام پزشکی 121822 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر تهران می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا طلوع استادان یزد برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا طلوع استادان یزد با شماره 09368967974 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان دماوند- خیابان کیایی-خیابان انصارالحسین – بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی ( وابسته به دانشگاه تهران) مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *