بهترین دکتر ختنه اصفهان

بهترین دکتر ختنه اصفهان پزشکانی هستند که در حوزه ی انجام عمل ختنه کودکان تخصص داشته و در شهر اصفهان مشغول به کار هستند.

برداشتن پوستی که نوک اندام تناسلی کودک را پوشانده است را ختنه می نامند. از مزایای ختنه نوزادان می توان به عدم نیاز به بیهوشی عمومی، التیام سریع زخم ناشی از جراحی، احتمال خونریزی کمتر و نداشتن عوارض روانی بر روی کودک اشاره کرد.

پس از ختنه، هم باید پوست ختنه گاه برداشته شود و هم ظاهر زیبایی پس از بهبودی ظاهر شود. ختنه های نامناسب ممکن است باعث ایجاد مشکلات روانی و فیزیولوژیکی در کودکان در دوران کودکی و بزرگسالی شود.

بنابراین ختنه باید توسط پزشک متخصص در این زمینه انجام شود.

در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین دکتر ختنه اصفهان بپردازیم پس اگر در شهر اصفهان زندگی میکنید و می خواهید عمل ختنه را برای کودک خود انجام دهید ، ادامه مطلب را مشاهده کنید.

بهترین دکتر ختنه اصفهان

دکتر مسعود ناظم دکتر فوق تخصص ختنه اصفهان

دکتر مسعود ناظم دکتر فوق تخصص ختنه اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مسعود ناظم
آدرس اصفهان خیابان آمادگاه – جنب داروخانه سپاهان – مجتمع پزشکی سپاهان
شماره تماس 03132224499

دکتر مسعود ناظم با شماره نظام پزشکی 20880 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر اصفهان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مسعود ناظم برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مسعود ناظم با شماره 03132224499 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان آمادگاه – جنب داروخانه سپاهان – مجتمع پزشکی سپاهان مراجعه کنید.

دکتر محمدهادی رفیعی دکتر ختنه اصفهان

دکتر محمدهادی رفیعی دکتر فوق تخصص ختنه اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدهادی رفیعی
آدرس اصفهان خیابان شمس آبادی – چهارراه قصر – مجتمع قصر
شماره تماس 03132365012

دکتر محمدهادی رفیعی با شماره نظام پزشکی 18129 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمدهادی رفیعی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدهادی رفیعی با شماره 03132365012 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان شمس آبادی – چهارراه قصر – مجتمع قصر مراجعه کنید.

دکتر مهرداد حسین پور دکتر فوق تخصص ختنه اصفهان

دکتر مهرداد حسین پور دکتر فوق تخصص ختنه اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهرداد حسین پور
آدرس اصفهان دروازه تهران – کیلومتر 10 بلوار امام خمینی (ره) – نرسیه به فلکه دانشگاه صنعتی – بیمارستان کودکان امام حسین (ع)
شماره تماس  03133866266

دکتر مهرداد حسین پور با شماره نظام پزشکی 55784 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر اصفهان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهرداد حسین پور برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهرداد حسین پور با شماره 03133866266 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان  دروازه تهران – کیلومتر 10 بلوار امام خمینی (ره) – نرسیه به فلکه دانشگاه صنعتی – بیمارستان کودکان امام حسین (ع) مراجعه کنید.

دکتر حیدرعلی داوری دکتر فوق تخصص ختنه اصفهان

دکتر حیدرعلی داوری دکتر فوق تخصص ختنه اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر حیدرعلی داوری
آدرس اصفهان خیابان آمادگاه – جنب داروخانه سپاهان – مجتمع پزشکی سپاهان – ساختمان شماره 2 – طبقه 2
شماره تماس 03132241148

دکتر حیدرعلی داوری با شماره نظام پزشکی 24530 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر حیدرعلی داوری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر حیدرعلی داوری با شماره 03132241148 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان آمادگاه – جنب داروخانه سپاهان – مجتمع پزشکی سپاهان – ساختمان شماره 2 – طبقه 2 مراجعه کنید.

دکتر روح اله محقق نسب دکتر فوق تخصص ختنه اصفهان

دکتر روح اله محقق نسب دکتر فوق تخصص ختنه اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر روح اله محقق نسب
آدرس اصفهان خیابان شمس آبادی – بین چهارراه قصر و طالقانی – جنب داروخانه دکتر غیاث زاده – مجتمع خورشید – طبقه سوم
شماره تماس 03132201246

دکتر روح اله محقق نسب با شماره نظام پزشکی 125793 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر اصفهان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر روح اله محقق نسب برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر روح اله محقق نسب با شماره 03132201246 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان شمس آبادی – بین چهارراه قصر و طالقانی – جنب داروخانه دکتر غیاث زاده – مجتمع خورشید – طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر محمود جمالی دکتر متخصص ختنه اصفهان

دکتر محمود جمالی دکتر فوق تخصص ختنه اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود جمالی
آدرس اصفهان خیابان فلسطین – روبروی ساختمان یلدا
شماره تماس 03132200249

دکتر محمود جمالی با شماره نظام پزشکی 74725 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمود جمالی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمود جمالی با شماره 03132200249 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان  خیابان فلسطین – روبروی ساختمان یلدا مراجعه کنید.

دکتر اکبر صدیقی دکتر فوق تخصص ختنه اصفهان

دکتر اکبر صدیقی دکتر فوق تخصص ختنه اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر اکبر صدیقی
آدرس اصفهان خیابان مسجد سید، بین خیابان زاهد و ظهیر الاسلام، روبروی بانک رفاه، کوچه شماره 32 ( کوچه ی حجرالاسودی)، ساختمان وحدت، طبقه ی 1، واحد 1
شماره تماس 09137840200

دکتر اکبر صدیقی با شماره نظام پزشکی 122845 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر اصفهان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اکبر صدیقی برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر اکبر صدیقی با شماره 09137840200 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان مسجد سید، بین خیابان زاهد و ظهیر الاسلام، روبروی بانک رفاه، کوچه شماره 32 ( کوچه ی حجرالاسودی)، ساختمان وحدت، طبقه ی 1، واحد 1 مراجعه کنید.

دکتر محمد متین پور دکتر فوق تخصص ختنه اصفهان

دکتر محمد متین پور دکتر فوق تخصص ختنه اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد متین پور
آدرس اصفهان خیابان شریف واقفی، نبش خیابان گلزار، مجتمع پزشکی پاراتیکا، طبقه دوم، واحد 6
شماره تماس 03132665316

دکتر محمد متین پور با شماره نظام پزشکی 25421 متخصص جراحی تناسلی و مجاری ادراری کودکان هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل ختنه کودک خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص ختنه اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید عمل ختنه را برای کودک و نوزاد خود انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمد متین پور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر ختنه در اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد متین پور با شماره 03132665316 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان  خیابان شریف واقفی، نبش خیابان گلزار، مجتمع پزشکی پاراتیکا، طبقه دوم، واحد 6 مراجعه کنید.

دکتر رسول هاشمی دکتر فوق تخصص ختنه اصفهان

دکتر رسول هاشمی دکتر فوق تخصص ختنه اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر رسول هاشمی
آدرس اصفهان خیابان شمس آبادی، نبش کوچه شازده ابراهیم(کوچه20)، مجتمع تیراژه، طبقه اول، واحد 4
شماره تماس 03132358768

دکتر رسول هاشمی با شماره نظام پزشکی 92514 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر اصفهان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رسول هاشمی برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر رسول هاشمی با شماره 03132358768 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان  خیابان شمس آبادی، نبش کوچه شازده ابراهیم(کوچه20)، مجتمع تیراژه، طبقه اول، واحد 4 مراجعه کنید.

دکتر امیر بهزادی دکتر فوق تخصص ختنه اصفهان

دکتر امیر بهزادی دکتر فوق تخصص ختنه اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیر بهزادی
آدرس اصفهان خیابان توحید میانی – روبروی بانک سامان – نبش کوچه25 – مجتمع تندیس -زیرزمین
شماره تماس 03136268973

دکتر امیر بهزادی با شماره نظام پزشکی 115480 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی مجاری ادراری و تناسلی کودکان هستند که به انجام عمل های اورولوژی کودکان در شهر اصفهان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ختنه اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیر بهزادی برای انجام عمل های مجاری ادراری و تناسلی کودکان اقدام کنید.

در صورت نیاز به عمل ختنه برای کودک خود ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیر بهزادی با شماره 03136268973 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان توحید میانی – روبروی بانک سامان – نبش کوچه25 – مجتمع تندیس -زیرزمین مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *