بهترین دکتر روماتولوژی شیراز

جست و جوی شما برای یافتن بهترین دکتر روماتولوژی شیراز به معنای آنست که در شهر شیراز سکونت داشته و نیاز به مراجعه به دکتر روماتولوژی دارید.روماتولوژیست ها پزشکانی هستند که بیماری های اسکلتی عضلانی و مشکلات بافت های نرم بدن را تشخیص داده و این بیماری ها را بدون انجام جراحی درمان می کنند.

در صورت مشکل در مفاصل نرم بدن لازم است تا به دکتر متخصص روماتولوژی مراجعه کنید.در ادامه به معرفی بهترین دکتر روماتولوژی شیراز + شماره تلفن و آدرس پزشک می پردازیم ، پزشکانی که در این مطلب از آن ها نام می بریم متخصص روماتولوژی هستند که در شهر شیراز فعالیت دارند.

بهترین دکتر روماتولوژی شیراز

◀ دکتر سمانه همایی دکتر روماتولوژی شیراز

دکتر سمانه همایی دکتر روماتولوژی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سمانه همایی
آدرس شیراز خیابان زند،تقاطع فلسطین(باغشاه) و اردیبهشت،ساختمان پزشکان مینا طبقه چهارم
شماره تماس 07191009903

دکتر سمانه همایی با شماره نظام پزشکی 103713 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های روماتولوژیک ( روماتیسمی ) هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با مفاصل و بافت های نرم در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روماتولوژی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سمانه همایی برای درمان بیماری های روماتیسمی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سمانه همایی با شماره 07191009903 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان زند،تقاطع فلسطین(باغشاه) و اردیبهشت،ساختمان پزشکان مینا طبقه چهارم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیده مریم علوی دکتر روماتولوژی 

دکتر سیده مریم علوی دکتر روماتولوژی 

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیده مریم علوی
آدرس شیراز روبروی سه راه خلدبرین ساختمان پاسارگاد طبقه ۴
شماره تماس 07136275693

دکتر سیده مریم علوی با شماره نظام پزشکی 85538 متخصص روماتولوژی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های روماتیسمی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روماتولوژی در شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های روماتیسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سیده مریم علوی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیده مریم علوی با شماره 07136275693 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز روبروی سه راه خلدبرین ساختمان پاسارگاد طبقه ۴ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدعلی نظری دکتر روماتولوژی شیراز

دکتر محمدعلی نظری دکتر روماتولوژی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدعلی نظری
آدرس شیراز خیابان ملاصدرا – خیابان شهید جمالی – کوچه 6 – ساختمان شیراز مهر طبقه اول
شماره تماس 07136472756

دکتر محمدعلی نظری با شماره نظام پزشکی 42127 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های روماتولوژیک ( روماتیسمی ) هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با مفاصل و بافت های نرم در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روماتولوژی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدعلی نظری برای درمان بیماری های روماتیسمی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدعلی نظری با شماره 07136472756 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان ملاصدرا – خیابان شهید جمالی – کوچه 6 – ساختمان شیراز مهر طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر الهام افلاکی دکتر روماتولوژی 

دکتر الهام افلاکی دکتر روماتولوژی 

مشخصات دکتر ◀ دکتر الهام افلاکی 
آدرس شیراز خیابان ملاصدرا – خیابان جمالی – کوچه 6 – ساختمان شیراز مهر – طبقه دوم
شماره تماس 07136472582

دکتر الهام افلاکی با شماره نظام پزشکی 42577 متخصص روماتولوژی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های روماتیسمی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روماتولوژی در شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های روماتیسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر الهام افلاکی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی می توانید برای رزرو نوبت دکتر الهام افلاکی با شماره 07136472582 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان ملاصدرا – خیابان جمالی – کوچه 6 – ساختمان شیراز مهر – طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سید منصور حسینی دکتر روماتولوژی شیراز

دکتر سید منصور حسینی دکتر روماتولوژی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید منصور حسینی
آدرس شیراز خیابان قصردشت، جنب بیمارستان فرهمندفر، ساختمان پاسارگاد، طبقه ۲
شماره تماس 07136279257

دکتر سید منصور حسینی با شماره نظام پزشکی 24179 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های روماتولوژیک ( روماتیسمی ) هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با مفاصل و بافت های نرم در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روماتولوژی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید منصور حسینی برای درمان بیماری های روماتیسمی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید منصور حسینی با شماره 07136279257 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصردشت، جنب بیمارستان فرهمندفر، ساختمان پاسارگاد، طبقه ۲ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مهدی کفاشان دکتر روماتولوژی 

دکتر مهدی کفاشان دکتر روماتولوژی 

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی کفاشان
آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – بین خیابان فلسطین و 20 متری باغشاه – مجتمع شایان
شماره تماس 07132319222

دکتر مهدی کفاشان با شماره نظام پزشکی 60207 متخصص روماتولوژی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های روماتیسمی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روماتولوژی در شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های روماتیسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مهدی کفاشان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی کفاشان با شماره 07132319222 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – بین خیابان فلسطین و 20 متری باغشاه – مجتمع شایان مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شکرالله حسنی دکتر روماتولوژی شیراز

دکتر شکرالله حسنی دکتر روماتولوژی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شکرالله حسنی
آدرس شیراز خیابان زند – روبروی بیمارستان شهید فقیهی(سعدی) – مرکز پزشکی شهر – طبقه سوم – واحد 9
شماره تماس 07132326793

دکتر شکرالله حسنی با شماره نظام پزشکی 84438 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های روماتولوژیک ( روماتیسمی ) هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با مفاصل و بافت های نرم در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روماتولوژی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شکرالله حسنی برای درمان بیماری های روماتیسمی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر شکرالله حسنی با شماره 07132326793 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان زند – روبروی بیمارستان شهید فقیهی(سعدی) – مرکز پزشکی شهر – طبقه سوم – واحد 9 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سارا رادمنش دکتر روماتولوژی 

دکتر سارا رادمنش دکتر روماتولوژی 

مشخصات دکتر ◀ دکتر سارا رادمنش 
آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – روبروی خیابان هفت تیر(20متری سینما سعدی) – کوچه شهید عبائیان – ساختمان نشاط
شماره تماس 07132319621

دکتر سارا رادمنش با شماره نظام پزشکی 43612 متخصص روماتولوژی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های روماتیسمی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روماتولوژی در شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های روماتیسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سارا رادمنش مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی می توانید برای رزرو نوبت دکتر سارا رادمنش با شماره 07132319621 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – روبروی خیابان هفت تیر(20متری سینما سعدی) – کوچه شهید عبائیان – ساختمان نشاط مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سعیده شنونده دکتر روماتولوژی شیراز

دکتر سعیده شنونده دکتر روماتولوژی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعیده شنونده
آدرس شیراز میدان نمازی – درمانگاه شهید مطهری
شماره تماس 07136121000

دکتر سعیده شنونده با شماره نظام پزشکی 64972 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های روماتولوژیک ( روماتیسمی ) هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با مفاصل و بافت های نرم در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روماتولوژی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سعیده شنونده برای درمان بیماری های روماتیسمی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعیده شنونده با شماره 07136121000 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز میدان نمازی – درمانگاه شهید مطهری مراجعه کنید.


 

◀ دکتر پوپک محقق دکتر روماتولوژی شیراز

دکتر پوپک محقق دکتر روماتولوژی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر پوپک محقق
آدرس شیراز خیابان مهدیه خیابان حافظ – ساختماان حافظ – بالای داروخانه
شماره تماس 07153352069

دکتر پوپک محقق با شماره نظام پزشکی 81128 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های روماتولوژیک ( روماتیسمی ) هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با مفاصل و بافت های نرم در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روماتولوژی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پوپک محقق برای درمان بیماری های روماتیسمی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر پوپک محقق با شماره 07153352069 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان مهدیه خیابان حافظ – ساختماان حافظ – بالای داروخانه مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حمزه زارعی جلیانی دکتر روماتولوژی 

دکتر حمزه زارعی جلیانی دکتر روماتولوژی 

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمزه زارعی جلیانی 
آدرس شیراز اردیبهشت غربی بین خیابان فلسطین و ۲۰ متری سینما سعدی ، ساختمان پاسکال ، طبقه فوقانی داروخانه دکتر صبحدم
شماره تماس 07132318856

دکتر حمزه زارعی جلیانی با شماره نظام پزشکی 59839 متخصص روماتولوژی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های روماتیسمی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روماتولوژی در شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های روماتیسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حمزه زارعی جلیانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمزه زارعی جلیانی با شماره 07132318856 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز اردیبهشت غربی بین خیابان فلسطین و ۲۰ متری سینما سعدی ، ساختمان پاسکال ، طبقه فوقانی داروخانه دکتر صبحدم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر لیلا زاهدی کشکولی دکتر روماتولوژی شیراز

دکتر لیلا زاهدی کشکولی دکتر روماتولوژی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر لیلا زاهدی کشکولی
آدرس شیراز مالی آباد – ساختمان اهورا
شماره تماس 07136341520

دکتر لیلا زاهدی کشکولی با شماره نظام پزشکی 55517 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های روماتولوژیک ( روماتیسمی ) هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با مفاصل و بافت های نرم در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روماتولوژی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر لیلا زاهدی کشکولی برای درمان بیماری های روماتیسمی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر لیلا زاهدی کشکولی با شماره 07136341520 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز مالی آباد – ساختمان اهورا مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فرخ خسروی دکتر روماتولوژی 

دکتر فرخ خسروی دکتر روماتولوژی 

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرخ خسروی
آدرس شیراز قصرالدشت – جنب سازمان انتقال خون – ساختمان ارسلان
شماره تماس 07136287191

دکتر فرخ خسروی با شماره نظام پزشکی 38528 متخصص روماتولوژی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های روماتیسمی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روماتولوژی در شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های روماتیسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فرخ خسروی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرخ خسروی با شماره 07136287191 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز قصرالدشت – جنب سازمان انتقال خون – ساختمان ارسلان مراجعه کنید.


 

◀ دکتر اصغر زارع دکتر روماتولوژی شیراز

دکتر اصغر زارع دکتر روماتولوژی شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر اصغر زارع
آدرس شیراز بلوار زند – نبش کوچه 45 – ساختمان پزشکان آراد – طبقه 3 واحد 8
شماره تماس 07132317684

دکتر اصغر زارع با شماره نظام پزشکی 94612 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های روماتولوژیک ( روماتیسمی ) هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با مفاصل و بافت های نرم در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روماتولوژی شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اصغر زارع برای درمان بیماری های روماتیسمی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر اصغر زارع با شماره 07132317684 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلوار زند – نبش کوچه 45 – ساختمان پزشکان آراد – طبقه 3 واحد 8 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر احسان رحمانيان دکتر روماتولوژی 

دکتر احسان رحمانيان دکتر روماتولوژی 

مشخصات دکتر ◀ دکتر احسان رحمانيان
آدرس شیراز خ زند،کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهید فقیهی،جنب اورژانس بیمارستان فقیهی
شماره تماس 07132125420

دکتر احسان رحمانيان با شماره نظام پزشکی 124157 متخصص روماتولوژی هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های روماتیسمی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روماتولوژی در شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های روماتیسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر احسان رحمانيان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی می توانید برای رزرو نوبت دکتر احسان رحمانيان با شماره 07132125420 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خ زند،کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهید فقیهی،جنب اورژانس بیمارستان فقیهی مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *