بهترین دکتر روماتولوژی رشت

اگر بدنبال بهترین دکتر روماتولوژی رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و احتمالا به دلایل تجربه بیماری های مفصلی نیاز به مراجعه به دکتر روماتولوژی دارید.

در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان روماتولوژی شهر رشت بپردازیم ، متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر روماتولوژی رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه تشخیص و درمان انواع مشکلات مفاصل و بافت های نرم تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

 

بهترین دکتر روماتولوژی رشت

◀ دکتر محمد حسن آقاجان خواه دکتر روماتولوژی رشت

دکتر محمد حسن آقاجان خواه دکتر روماتولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد حسن آقاجان خواه
آدرس رشت چهارراه گلسار – خیابان نواب – ساختمان پزشکان شفا – طبقه 1
شماره تماس 01332113343

دکتر محمد حسن آقاجان خواه با شماره نظام پزشکی 47638 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های روماتولوژیک ( روماتیسمی ) هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با مفاصل و بافت های نرم در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روماتولوژی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد حسن آقاجان خواه برای درمان بیماری های روماتیسمی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد حسن آقاجان خواه با شماره 01332113343 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – خیابان نواب – ساختمان پزشکان شفا – طبقه 1 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر هانیه محمدپور دکتر روماتولوژی 

دکتر هانیه محمدپور دکتر روماتولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر هانیه محمدپور
آدرس رشت گلسار – بعد از بیمارستان گلسار – خیابان 142 – ساختمان اکباتان – طبقه 6 – واحد 26
شماره تماس 01332133117

دکتر هانیه محمدپور با شماره نظام پزشکی 130743 متخصص روماتولوژی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های روماتیسمی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روماتولوژی در رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های روماتیسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر هانیه محمدپور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی می توانید برای رزرو نوبت دکتر هانیه محمدپور با شماره 01332133117 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار – بعد از بیمارستان گلسار – خیابان 142 – ساختمان اکباتان – طبقه 6 – واحد 26 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر اصغر حاجی عباسی دکتر روماتولوژی رشت

دکتر اصغر حاجی عباسی دکتر روماتولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر اصغر حاجی عباسی
آدرس رشت چهارراه گل سار، ساختمان پزشکان جم، طبقه1
شماره تماس 0137721450

دکتر اصغر حاجی عباسی با شماره نظام پزشکی 26702 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های روماتولوژیک ( روماتیسمی ) هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با مفاصل و بافت های نرم در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روماتولوژی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اصغر حاجی عباسی برای درمان بیماری های روماتیسمی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر اصغر حاجی عباسی با شماره 0137721450 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گل سار، ساختمان پزشکان جم، طبقه1 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ایراندخت شناور ماسوله دکتر روماتولوژی 

دکتر ایراندخت شناور ماسوله دکتر روماتولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر ایراندخت شناور ماسوله
آدرس رشت خیابان سردار جنگل، مرکز آموزشی درمانی رازی، کلینیک تخصصی رازی
شماره تماس 01333541001

دکتر ایراندخت شناور ماسوله با شماره نظام پزشکی 38007 متخصص روماتولوژی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های روماتیسمی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روماتولوژی در رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های روماتیسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر ایراندخت شناور ماسوله مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی می توانید برای رزرو نوبت دکتر ایراندخت شناور ماسوله با شماره 01333541001 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان سردار جنگل، مرکز آموزشی درمانی رازی، کلینیک تخصصی رازی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیدحبیب زینی لنگرودی دکتر روماتولوژی رشت

دکتر سیدحبیب زینی لنگرودی دکتر روماتولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدحبیب زینی لنگرودی
آدرس رشت گلسار،بلوار نماز،برج آتیه، طبقه ۸
شماره تماس 01332113340

دکتر سیدحبیب زینی لنگرودی با شماره نظام پزشکی 40992 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های روماتولوژیک ( روماتیسمی ) هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با مفاصل و بافت های نرم در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روماتولوژی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیدحبیب زینی لنگرودی برای درمان بیماری های روماتیسمی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدحبیب زینی لنگرودی با شماره 01332113340 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار،بلوار نماز،برج آتیه، طبقه ۸ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر بنفشه قویدل پارسا دکتر روماتولوژی 

دکتر بنفشه قویدل پارسا دکتر روماتولوژی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر بنفشه قویدل پارسا
آدرس رشت چهارراه گلسار- خیابان نواب- کوچه اقاقیا-ساختمان کبیر-وطبقه2 | محل کار: خیابان سردار جنگل-بیمارستان رازی
شماره تماس 01332120515

دکتر بنفشه قویدل پارسا با شماره نظام پزشکی 68398 متخصص روماتولوژی هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های روماتیسمی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روماتولوژی در رشت در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های روماتیسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر بنفشه قویدل پارسا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی می توانید برای رزرو نوبت دکتر بنفشه قویدل پارسا با شماره 01332120515 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار- خیابان نواب- کوچه اقاقیا-ساختمان کبیر-وطبقه2 | محل کار: خیابان سردار جنگل-بیمارستان رازی مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *