بهترین دکتر روماتولوژی تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و از بیماری های روماتیسمی رنج می برید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر روماتولوژی تبریز باشید.

دکتر روماتولوژی متخصص در شناخت و درمان بیماری های التهابی مفاصل ، بیماری های بافت همبند سیستمیک ،پوکی استخوان و بیماری های مرتبط با مفاصل و بافت های نرم است.

در این صفحه لیستی از برخی از پزشکان روماتولوژی تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال دکتر متخصص روماتولوژی تبریز هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر روماتولوژی تبریز

◀ دکتر علیرضا خبازی اسکوئی دکتر روماتولوژی تبریز

دکتر علیرضا خبازی اسکوئی دکتر روماتولوژی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا خبازی اسکوئی
آدرس تبریز خیابان کمربندی، میانی ما بین پل پیشقدم و سجادیه، کلینیک فوق تخصصی سلامت، طبقه 4
شماره تماس 04133259769

دکتر علیرضا خبازی اسکوئی با شماره نظام پزشکی 36728 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های روماتولوژیک ( روماتیسمی ) هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با مفاصل و بافت های نرم در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روماتولوژی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علیرضا خبازی اسکوئی برای درمان بیماری های روماتیسمی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا خبازی اسکوئی با شماره 04133259769 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان کمربندی، میانی ما بین پل پیشقدم و سجادیه، کلینیک فوق تخصصی سلامت، طبقه 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ساناز ابراهیمیان دکتر روماتولوژی 

دکتر ساناز ابراهیمیان دکتر روماتولوژی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ساناز ابراهیمیان
آدرس تبریز خیابان آزادی، ابتدای خیابان گلباد، برج پزشکان گلباد، طبقه 7
شماره تماس 04133355319

دکتر ساناز ابراهیمیان با شماره نظام پزشکی 125503 متخصص روماتولوژی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های روماتیسمی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روماتولوژی در تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های روماتیسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر ساناز ابراهیمیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی می توانید برای رزرو نوبت دکتر ساناز ابراهیمیان با شماره 04133355319 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی، ابتدای خیابان گلباد، برج پزشکان گلباد، طبقه 7 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر بهاره امانی دکتر روماتولوژی تبریز

دکتر بهاره امانی دکتر روماتولوژی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهاره امانی
آدرس تبریز خیابان آزادی- تقاطع گلگشت- ساختمان بهاران-طبقه ٥- واحد٩
شماره تماس 04133356108

دکتر بهاره امانی با شماره نظام پزشکی 107403 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های روماتولوژیک ( روماتیسمی ) هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با مفاصل و بافت های نرم در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روماتولوژی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بهاره امانی برای درمان بیماری های روماتیسمی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهاره امانی با شماره 04133356108 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی- تقاطع گلگشت- ساختمان بهاران-طبقه ٥- واحد٩ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر امیرحسین پیروی دکتر روماتولوژی

دکتر امیرحسین پیروی دکتر روماتولوژی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیرحسین پیروی
آدرس تبریز جنب دانشگاه، بیمارستان امام رضا
شماره تماس 04133347054

دکتر امیرحسین پیروی با شماره نظام پزشکی 66061 متخصص روماتولوژی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های روماتیسمی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روماتولوژی در تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های روماتیسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر امیرحسین پیروی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیرحسین پیروی با شماره 04133347054 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز جنب دانشگاه، بیمارستان امام رضا مراجعه کنید.


 

◀ دکتر لیلا محبوبی دکتر روماتولوژی تبریز

دکتر لیلا محبوبی دکتر روماتولوژی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر لیلا محبوبی
آدرس تبریز خیابان ششگلان، بیمارستان کودکان
شماره تماس 04135262255

دکتر لیلا محبوبی با شماره نظام پزشکی 84893 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های روماتولوژیک ( روماتیسمی ) هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با مفاصل و بافت های نرم در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روماتولوژی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر لیلا محبوبی برای درمان بیماری های روماتیسمی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر لیلا محبوبی با شماره 04135262255 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان ششگلان، بیمارستان کودکان مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مهرزاد حاجی علیلوی بناب دکتر روماتولوژی

دکتر مهرزاد حاجی علیلوی بناب دکتر روماتولوژی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهرزاد حاجی علیلوی بناب
آدرس تبریز خیابان آزادی، روبروی پمپ بنزین مارالان، ساختمان آتیه، طبقه اول
شماره تماس 04133373683

دکتر مهرزاد حاجی علیلوی بناب با شماره نظام پزشکی 49025 متخصص روماتولوژی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های روماتیسمی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روماتولوژی در تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های روماتیسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مهرزاد حاجی علیلوی بناب مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهرزاد حاجی علیلوی بناب با شماره 04133373683 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی، روبروی پمپ بنزین مارالان، ساختمان آتیه، طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سوسن کلاهی دکتر روماتولوژی تبریز

دکتر سوسن کلاهی دکتر روماتولوژی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سوسن کلاهی
آدرس تبریز بلوار نیایش، ما بین پل پیشقدم و سجادیه، پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی سلامت، طبقه سوم، واحدA
شماره تماس 04133259522

دکتر سوسن کلاهی با شماره نظام پزشکی 54105 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های روماتولوژیک ( روماتیسمی ) هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با مفاصل و بافت های نرم در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روماتولوژی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سوسن کلاهی برای درمان بیماری های روماتیسمی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سوسن کلاهی با شماره 04133259522 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بلوار نیایش، ما بین پل پیشقدم و سجادیه، پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی سلامت، طبقه سوم، واحدA مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سکینه خاتون شریف دکتر روماتولوژی

دکتر سکینه خاتون شریف دکتر روماتولوژی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سکینه خاتون شریف
آدرس تبریز خیابان آزادی، سه راهی گلگشت، کوچه شفا، ساختمان گلگشت
شماره تماس 0413357782

دکتر سکینه خاتون شریف با شماره نظام پزشکی 33415 متخصص روماتولوژی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های روماتیسمی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روماتولوژی در تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های روماتیسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سکینه خاتون شریف مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی می توانید برای رزرو نوبت دکتر سکینه خاتون شریف با شماره 0413357782 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی، سه راهی گلگشت، کوچه شفا، ساختمان گلگشت مراجعه کنید.


 

◀ دکتر آرزو قاسم بگلو دکتر روماتولوژی تبریز

دکتر آرزو قاسم بگلو دکتر روماتولوژی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر آرزو قاسم بگلو
آدرس تبریز خیابان آزادی مابین چهارراه مارالان و گلگشت کلینیک فوق تخصصی شیخ الرییس
شماره تماس 04133366215

دکتر آرزو قاسم بگلو با شماره نظام پزشکی 116095 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص بیماری های روماتولوژیک ( روماتیسمی ) هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با مفاصل و بافت های نرم در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر روماتولوژی تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آرزو قاسم بگلو برای درمان بیماری های روماتیسمی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر آرزو قاسم بگلو با شماره 04133366215 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی مابین چهارراه مارالان و گلگشت کلینیک فوق تخصصی شیخ الرییس مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد رضا جعفری نخجوانی دکتر روماتولوژی

دکتر محمد رضا جعفری نخجوانی دکتر روماتولوژی تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد رضا جعفری نخجوانی
آدرس تبریز خیابان آزادی، ساختمان آتیه، جنب شیخ الرئیس
شماره تماس 04133373677

دکتر محمد رضا جعفری نخجوانی با شماره نظام پزشکی 41503 متخصص روماتولوژی هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های روماتیسمی به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر روماتولوژی در تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های روماتیسمی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمد رضا جعفری نخجوانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص روماتولوژی می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد رضا جعفری نخجوانی با شماره 04133373677 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان آزادی، ساختمان آتیه، جنب شیخ الرئیس مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *