بهترین دکتر جراح فک و صورت شیراز

جست و جوی شما برای یافتن بهترین دکتر جراح فک و صورت شیراز به معنای آنست که در شهر شیراز سکونت داشته و نیاز به مراجعه به دکتر جراح دهان ، فک و صورت دارید.جراحان فک و صورت پزشکانی هستند که به درمان مشکلات عملکردی فک،دهان،صورت و به طور کلی ناحیه سر و گردن می پردازند.

نیاز به جراحی فک و صورت ممکن است به دلیل اهداف زیبایی یا مشکلات عملکردی در نواحی نامبرده شده باشد.در ادامه به معرفی بهترین دکتر جراح فک و صورت شیراز + شماره تلفن و آدرس پزشک می پردازیم ، پزشکانی که در این مطلب از آن ها نام می بریم متخصص جراحی فک و صورت هستند که در شهر شیراز فعالیت دارند.

بهترین دکتر جراح فک و صورت شیراز

◀ دکتر آیت پوزش دکتر جراح فک و صورت شیراز

دکتر آیت پوزش دکتر جراح فک و صورت شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر آیت پوزش
آدرس شیراز خیابان بیست متری سینما سعدی( هفت تیر) – تقاطع معدل – مجتمع سال – طبقه دوم – واحد 203
شماره تماس 07132345724

دکتر آیت پوزش با شماره نظام پزشکی 76826 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی فک و صورت هستند که به انجام جراحی های دهان ، فک و صورت در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین جراح فک و صورت شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آیت پوزش برای انجام جراحی های صورت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر آیت پوزش با شماره 07132345724 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان بیست متری سینما سعدی( هفت تیر) – تقاطع معدل – مجتمع سال – طبقه دوم – واحد 203 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر باربد ضمیری دکتر جراح فک و صورت 

دکتر باربد ضمیری دکتر جراح فک و صورت شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر باربد ضمیری
آدرس شیراز خیابان قصر دشت – نرسیده به قم آباد – نبش کوچه 72 – ساختمان 131
شماره تماس 07136287192

دکتر باربد ضمیری با شماره نظام پزشکی 27870 متخصص جراحی فک و صورت هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی های مربوط به فک و صورت به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح صورت شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به جراحی در ناحیه صورت دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر باربد ضمیری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت می توانید برای رزرو نوبت دکتر باربد ضمیری با شماره 07136287192 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصر دشت – نرسیده به قم آباد – نبش کوچه 72 – ساختمان 131 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی محمد اعرابی دکتر جراح فک و صورت شیراز

دکتر علی محمد اعرابی دکتر جراح فک و صورت شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی محمد اعرابی 
آدرس شیراز خیابان قصر دشت – خیابان رحمت آباد – کوچه 32
شماره تماس 07136276623

دکتر علی محمد اعرابی با شماره نظام پزشکی 25048 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی فک و صورت هستند که به انجام جراحی های دهان ، فک و صورت در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین جراح فک و صورت شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی محمد اعرابی برای انجام جراحی های صورت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی محمد اعرابی با شماره 07136276623 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصر دشت – خیابان رحمت آباد – کوچه 32 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی رحیمی دکتر جراح فک و صورت 

دکتر علی رحیمی دکتر جراح فک و صورت شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی رحیمی
آدرس شیراز خیابان خلدبرین – ساختمان خلدبرین – طبقه سوم
شماره تماس 07136272915

دکتر علی رحیمی با شماره نظام پزشکی 80881 متخصص جراحی فک و صورت هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی های مربوط به فک و صورت به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح صورت شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به جراحی در ناحیه صورت دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر علی رحیمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی رحیمی با شماره 07136272915 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان خلدبرین – ساختمان خلدبرین – طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر اسداله عسکریان دکتر جراح فک و صورت شیراز

دکتر اسداله عسکریان دکتر جراح فک و صورت شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر اسداله عسکریان
آدرس شیراز قصرالدشت، جنب بیمارستان فرهمندفر، ساختمان اکسیر ، طبقه 2
شماره تماس 07136286514

دکتر اسداله عسکریان با شماره نظام پزشکی 66134 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی فک و صورت هستند که به انجام جراحی های دهان ، فک و صورت در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین جراح فک و صورت شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اسداله عسکریان برای انجام جراحی های صورت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر اسداله عسکریان با شماره 07136286514 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز قصرالدشت، جنب بیمارستان فرهمندفر، ساختمان اکسیر ، طبقه 2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر افشین باقری دکتر جراح فک و صورت 

دکتر افشین باقری دکتر جراح فک و صورت شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر افشین باقری
آدرس شیراز قصر دشت – نبش کوچه 54 – ساختمان گلبرگ – واحد 23
شماره تماس 07136280847

دکتر افشین باقری با شماره نظام پزشکی 64155 متخصص جراحی فک و صورت هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی های مربوط به فک و صورت به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح صورت شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به جراحی در ناحیه صورت دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر افشین باقری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت می توانید برای رزرو نوبت دکتر افشین باقری با شماره 07136280847 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز قصر دشت – نبش کوچه 54 – ساختمان گلبرگ – واحد 23 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسین دانسته دکتر جراح فک و صورت شیراز

دکتر حسین دانسته دکتر جراح فک و صورت شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین دانسته 
آدرس شیراز خیابان قصردشت، بین کوچه 75-77 ساختمان تریتا ، طبقه اول واحد 9
شماره تماس 07136290436

دکتر حسین دانسته با شماره نظام پزشکی 115769 متخصص جراحی فک و صورت هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی های مربوط به فک و صورت به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح صورت شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به جراحی در ناحیه صورت دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر حسین دانسته مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین دانسته با شماره 07136290436 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصردشت، بین کوچه 75-77 ساختمان تریتا ، طبقه اول واحد 9 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سید مهدی حسینی دکتر جراح فک و صورت 

دکتر سید مهدی حسینی دکتر جراح فک و صورت شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید مهدی حسینی
آدرس شیراز بلوار چمران نرسیده به زیرگذر زرگری طبقه 4 واحد 8
شماره تماس 09045407767

دکتر سید مهدی حسینی با شماره نظام پزشکی 136412 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی فک و صورت هستند که به انجام جراحی های دهان ، فک و صورت در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین جراح فک و صورت شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید مهدی حسینی برای انجام جراحی های صورت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید مهدی حسینی با شماره 09045407767 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلوار چمران نرسیده به زیرگذر زرگری طبقه 4 واحد 8 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر آرش آزادی دکتر جراح فک و صورت شیراز

دکتر آرش آزادی دکتر جراح فک و صورت شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر آرش آزادی 
آدرس شیراز خیابان شهید بهشتی ( خلد برین) . از سمت بیمارستان فرهمندفر . سمت راست . بین کوچه ۲ و ۴ . ساختمان خلدبرین . بالای داروخانه پاستور . طبقه سوم
شماره تماس 07136272915

دکتر آرش آزادی با شماره نظام پزشکی 113318 متخصص جراحی فک و صورت هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی های مربوط به فک و صورت به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح صورت شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به جراحی در ناحیه صورت دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر آرش آزادی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت می توانید برای رزرو نوبت دکتر آرش آزادی با شماره 07136272915 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان شهید بهشتی ( خلد برین) . از سمت بیمارستان فرهمندفر . سمت راست . بین کوچه ۲ و ۴ . ساختمان خلدبرین . بالای داروخانه پاستور . طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدمهدی طاهری دکتر جراح فک و صورت 

دکتر محمدمهدی طاهری دکتر جراح فک و صورت شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدمهدی طاهری
آدرس شیراز چهارراه زرگری مجتمع بارانا ط ۴ واحد ۴۶
شماره تماس 09001369410

دکتر محمدمهدی طاهری با شماره نظام پزشکی 145610 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی فک و صورت هستند که به انجام جراحی های دهان ، فک و صورت در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین جراح فک و صورت شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدمهدی طاهری برای انجام جراحی های صورت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدمهدی طاهری با شماره 09001369410 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز چهارراه زرگری مجتمع بارانا ط ۴ واحد ۴۶ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سلمان شاکری دکتر جراح فک و صورت شیراز

دکتر سلمان شاکری دکتر جراح فک و صورت شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سلمان شاکری
آدرس شیراز چهارراه زرگری(مطهری) روبروی دبیرستان بزرگی -مجتمع پزشکی ابن سینا طبقه 2 واحد 8
شماره تماس 09170069977

دکتر سلمان شاکری با شماره نظام پزشکی 110320 متخصص جراحی فک و صورت هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی های مربوط به فک و صورت به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح صورت شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به جراحی در ناحیه صورت دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سلمان شاکری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سلمان شاکری با شماره 09170069977 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز چهارراه زرگری(مطهری) روبروی دبیرستان بزرگی -مجتمع پزشکی ابن سینا طبقه 2 واحد 8 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ستار محمودی دکتر جراح فک و صورت 

دکتر ستار محمودی دکتر جراح فک و صورت شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ستار محمودی
آدرس شیراز خیابان اردیبهشت شرقی نبش کوچه 1 مجتمع پزشکی اداری کاظمی طبقه 4
شماره تماس 09172776090

دکتر ستار محمودی با شماره نظام پزشکی 106236 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی فک و صورت هستند که به انجام جراحی های دهان ، فک و صورت در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین جراح فک و صورت شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ستار محمودی برای انجام جراحی های صورت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ستار محمودی با شماره 09172776090 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان اردیبهشت شرقی نبش کوچه 1 مجتمع پزشکی اداری کاظمی طبقه 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شیوا ایرانپور دکتر جراح فک و صورت شیراز

دکتر شیوا ایرانپور دکتر جراح فک و صورت شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شیوا ایرانپور
آدرس شیراز خیابان قصردشت کوچه ۵۰ ساختمان آریانا طبقه دوم واحد ۲
شماره تماس 07133601057

دکتر شیوا ایرانپور با شماره نظام پزشکی 124249 متخصص جراحی فک و صورت هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی های مربوط به فک و صورت به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح صورت شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به جراحی در ناحیه صورت دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر شیوا ایرانپور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت می توانید برای رزرو نوبت دکتر شیوا ایرانپور با شماره 07133601057 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصردشت کوچه ۵۰ ساختمان آریانا طبقه دوم واحد ۲ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیروس محمدی نژاد دکتر جراح فک و صورت 

دکتر سیروس محمدی نژاد دکتر جراح فک و صورت شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیروس محمدی نژاد
آدرس شیراز خیابان شوریده شیرازی (30متری سینما سعدی)
شماره تماس 07132306849

دکتر سیروس محمدی نژاد با شماره نظام پزشکی 21498 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی فک و صورت هستند که به انجام جراحی های دهان ، فک و صورت در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین جراح فک و صورت شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیروس محمدی نژاد برای انجام جراحی های صورت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیروس محمدی نژاد با شماره 07132306849 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان شوریده شیرازی (30متری سینما سعدی) مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شیلا شهسواری دکتر جراح فک و صورت شیراز

دکتر شیلا شهسواری دکتر جراح فک و صورت شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شیلا شهسواری
آدرس شیراز بلوار چمران بیمارستان شهید رجایی
شماره تماس 07136364001

دکتر شیلا شهسواری با شماره نظام پزشکی 124864 متخصص جراحی فک و صورت هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی های مربوط به فک و صورت به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح صورت شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به جراحی در ناحیه صورت دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر شیلا شهسواری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت می توانید برای رزرو نوبت دکتر شیلا شهسواری با شماره 07136364001 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلوار چمران بیمارستان شهید رجایی مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *