بهترین دکتر جراح فک و صورت تبریز

اگر ساکن شهر تبریز هستید و نیاز به جراحی در ناحیه فک،صورت و دهان دارید ، پس باید به دنبال بهترین دکتر جراح فک و صورت تبریز باشید.

دکتر جراح فک و صورت متخصص در زمینه انجام عمل جراحی در سر، صورت و گردن برای از بین بردن صدمات و همچنین ترمیم اختلالات عملکردی مختلف مانند مشکلات دندان‌ها است.

در این صفحه لیستی از برخی از جراحان دهان،فک و صورت تبریز را برای شما قرار دادیم که چنانچه به دنبال دکتر جراح فک و صورت تبریز هستید می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر جراح فک و صورت تبریز

◀ دکتر فرخ فرهادی دکتر جراح فک و صورت تبریز

دکتر فرخ فرهادی دکتر جراح فک و صورت تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرخ فرهادی
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور، برج آذربایجان، طبقه 12
شماره تماس 04135533847

دکتر فرخ فرهادی با شماره نظام پزشکی 89219 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی فک و صورت هستند که به انجام جراحی های دهان ، فک و صورت در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین جراح فک و صورت تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرخ فرهادی برای انجام جراحی های صورت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرخ فرهادی با شماره 04135533847 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور، برج آذربایجان، طبقه 12 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیداحمد آرتا دکتر جراح فک و صورت

دکتر سیداحمد آرتا دکتر جراح فک و صورت تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیداحمد آرتا
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید، ساختمان پزشکان ابن سینا، پلاک 17
شماره تماس 04135536949

دکتر سیداحمد آرتا با شماره نظام پزشکی 28222 متخصص جراحی فک و صورت هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی های مربوط به فک و صورت به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح صورت تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به جراحی در ناحیه صورت دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سیداحمد آرتا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیداحمد آرتا با شماره 04135536949 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید، ساختمان پزشکان ابن سینا، پلاک 17 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر آرش لامعی دکتر جراح فک و صورت تبریز

دکتر آرش لامعی دکتر جراح فک و صورت تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر آرش لامعی
آدرس تبریز خیابان17 شهریور جدید، برج آذربایجان، طبقه پنجم، واحدF
شماره تماس 04135543053

دکتر آرش لامعی با شماره نظام پزشکی 94034 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی فک و صورت هستند که به انجام جراحی های دهان ، فک و صورت در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین جراح فک و صورت تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آرش لامعی برای انجام جراحی های صورت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر آرش لامعی با شماره 04135543053 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان17 شهریور جدید، برج آذربایجان، طبقه پنجم، واحدF مراجعه کنید.


 

◀ دکتر کورش طاهری طالش دکتر جراح فک و صورت

دکتر کورش طاهری طالش دکتر جراح فک و صورت تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر کورش طاهری طالش
آدرس تبریز ولیعصر – فلکه بازار – پلاک 6
شماره تماس 04133318902

دکتر کورش طاهری طالش با شماره نظام پزشکی 20082 متخصص جراحی فک و صورت هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی های مربوط به فک و صورت به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح صورت تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به جراحی در ناحیه صورت دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر کورش طاهری طالش مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت می توانید برای رزرو نوبت دکتر کورش طاهری طالش با شماره 04133318902 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر – فلکه بازار – پلاک 6 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علیرضا صدیقی دکتر جراح فک و صورت تبریز

دکتر علیرضا صدیقی دکتر جراح فک و صورت تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا صدیقی
آدرس تبریز بیمارستان ولیعصر تبریز
شماره تماس 09120149500

دکتر علیرضا صدیقی با شماره نظام پزشکی 145678 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی فک و صورت هستند که به انجام جراحی های دهان ، فک و صورت در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین جراح فک و صورت تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علیرضا صدیقی برای انجام جراحی های صورت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا صدیقی با شماره 09120149500 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بیمارستان ولیعصر تبریز مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علیرضا سیقاری دلجوان دکتر جراح فک و صورت 

دکتر علیرضا سیقاری دلجوان دکتر جراح فک و صورت تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا سیقاری دلجوان
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید، روبروی بستنی وحید قدیم ( بانک ملت فعلی)، برج سپید، طبقه ی 5
شماره تماس 04135543612

دکتر علیرضا سیقاری دلجوان با شماره نظام پزشکی 136004 متخصص جراحی فک و صورت هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی های مربوط به فک و صورت به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح صورت تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به جراحی در ناحیه صورت دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر علیرضا سیقاری دلجوان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا سیقاری دلجوان با شماره 04135543612 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید، روبروی بستنی وحید قدیم ( بانک ملت فعلی)، برج سپید، طبقه ی 5 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی حسین مسگر زاده دکتر جراح فک و صورت تبریز

دکتر علی حسین مسگر زاده دکتر جراح فک و صورت تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی حسین مسگر زاده
آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – جنب کوچه شرکت – روبروی برج امپراتور – جنب بانک اقتصاد نوین – ساختمان پزشکان 31 – طبقه سوم غربی
شماره تماس 04135569516

دکتر علی حسین مسگر زاده با شماره نظام پزشکی 30340 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی فک و صورت هستند که به انجام جراحی های دهان ، فک و صورت در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین جراح فک و صورت تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی حسین مسگر زاده برای انجام جراحی های صورت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی حسین مسگر زاده با شماره 04135569516 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان 17 شهریور جدید – جنب کوچه شرکت – روبروی برج امپراتور – جنب بانک اقتصاد نوین – ساختمان پزشکان 31 – طبقه سوم غربی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رضا توکلی عطاآبادی دکتر جراح فک و صورت 

دکتر رضا توکلی عطاآبادی دکتر جراح فک و صورت تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا توکلی عطاآبادی
آدرس تبریز شهرک باغمیشه . جنب آتشنشانی . خیابان امیرکبیر . مجتمع پزشکی باغمیشه . طبقه دوم
شماره تماس 04136685937

دکتر رضا توکلی عطاآبادی با شماره نظام پزشکی 90052 متخصص جراحی فک و صورت هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی های مربوط به فک و صورت به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح صورت تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به جراحی در ناحیه صورت دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر رضا توکلی عطاآبادی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا توکلی عطاآبادی با شماره 04136685937 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز شهرک باغمیشه . جنب آتشنشانی . خیابان امیرکبیر . مجتمع پزشکی باغمیشه . طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمودرضا آتش بهار دکتر جراح فک و صورت تبریز

دکتر محمودرضا آتش بهار دکتر جراح فک و صورت تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمودرضا آتش بهار
آدرس تبریز خیابان هفده شهریور جنب برج آذربایجان طبقه دوم واحد ۱۱
شماره تماس 04135567874

دکتر محمودرضا آتش بهار با شماره نظام پزشکی 167152 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی فک و صورت هستند که به انجام جراحی های دهان ، فک و صورت در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین جراح فک و صورت تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمودرضا آتش بهار برای انجام جراحی های صورت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمودرضا آتش بهار با شماره 04135567874 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز خیابان هفده شهریور جنب برج آذربایجان طبقه دوم واحد ۱۱ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسین اسلامی دکتر جراح فک و صورت 

دکتر حسین اسلامی دکتر جراح فک و صورت تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین اسلامی
آدرس تبریز آبرسان ، روبروی هلال احمر ، اسکان 1 ، واحد F6
شماره تماس 04133376190

دکتر حسین اسلامی با شماره نظام پزشکی 89413 متخصص جراحی فک و صورت هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی های مربوط به فک و صورت به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح صورت تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به جراحی در ناحیه صورت دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر حسین اسلامی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین اسلامی با شماره 04133376190 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز آبرسان ، روبروی هلال احمر ، اسکان 1 ، واحد F6 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدرضا امین دکتر جراح فک و صورت تبریز

دکتر محمدرضا امین دکتر جراح فک و صورت تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا امین
آدرس تبریز چهارراه آبرسان – نرسیده به هلال احمر- ساختمان ایران کلینیک – طبقه اول
شماره تماس 04133349696

دکتر محمدرضا امین با شماره نظام پزشکی 158358 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی فک و صورت هستند که به انجام جراحی های دهان ، فک و صورت در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین جراح فک و صورت تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا امین برای انجام جراحی های صورت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا امین با شماره 04133349696 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز چهارراه آبرسان – نرسیده به هلال احمر- ساختمان ایران کلینیک – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر آرمان شایان دکتر جراح فک و صورت

دکتر آرمان شایان دکتر جراح فک و صورت تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر آرمان شایان
آدرس تبریز بناب خیابان دانشجو ساختمان اسعدی طبقه دوم واحد ۴
شماره تماس 04137734490

دکتر آرمان شایان با شماره نظام پزشکی 125643 متخصص جراحی فک و صورت هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی های مربوط به فک و صورت به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح صورت تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به جراحی در ناحیه صورت دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر آرمان شایان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت می توانید برای رزرو نوبت دکتر آرمان شایان با شماره 04137734490 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز بناب خیابان دانشجو ساختمان اسعدی طبقه دوم واحد ۴ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر پریناز بهروز دکتر جراح فک و صورت تبریز

دکتر پریناز بهروز دکتر جراح فک و صورت تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر پریناز بهروز
آدرس تبریز ولیعصر همافر کوچه شباهنگ پ 29 ط 2
شماره تماس 04133323481

دکتر پریناز بهروز با شماره نظام پزشکی 147839 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی فک و صورت هستند که به انجام جراحی های دهان ، فک و صورت در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین جراح فک و صورت تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پریناز بهروز برای انجام جراحی های صورت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر پریناز بهروز با شماره 04133323481 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز ولیعصر همافر کوچه شباهنگ پ 29 ط 2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی مرتضوی دکتر جراح فک و صورت 

دکتر علی مرتضوی دکتر جراح فک و صورت تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی مرتضوی
آدرس تبریز 17 شهریور جدید – روبروی بستنی وحید برج سپید طبقه ۸
شماره تماس 04135575220

دکتر علی مرتضوی با شماره نظام پزشکی 112619 متخصص جراحی فک و صورت هستند که در شهر تبریز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام جراحی های مربوط به فک و صورت به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح صورت تبریز در این لیست قرار دادیم.اگر نیاز به جراحی در ناحیه صورت دارید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر علی مرتضوی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی مرتضوی با شماره 04135575220 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز 17 شهریور جدید – روبروی بستنی وحید برج سپید طبقه ۸ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر گل وش نوبری دکتر جراح فک و صورت تبریز

دکتر گل وش نوبری دکتر جراح فک و صورت تبریز

مشخصات دکتر ◀ دکتر گل وش نوبری
آدرس تبریز تقاطع 17شهریور جدید و چهارراه باغشمال خیابان باغشمال ساختمان پزشکان هلیا طبقه دوم
شماره تماس 04135571454

دکتر گل وش نوبری با شماره نظام پزشکی 147807 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی فک و صورت هستند که به انجام جراحی های دهان ، فک و صورت در شهر تبریز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین جراح فک و صورت تبریز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر گل وش نوبری برای انجام جراحی های صورت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص جراحی فک و صورت تبریز می توانید برای رزرو نوبت دکتر گل وش نوبری با شماره 04135571454 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تبریز تقاطع 17شهریور جدید و چهارراه باغشمال خیابان باغشمال ساختمان پزشکان هلیا طبقه دوم مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *