بهترین دکتر لیپوماتیک در ساری - عمل برداشتن چربی شکم

بهترین دکتر لیپوماتیک ساری عنوانیست که برای این صفحه قرار دادیم  ، زیرا در ادامه قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان لیپوماتیک ساری بپردازیم.

با گذشت سال‌ها، چربی‌ها بیشتر از سایر قسمت‌های بدن در اطراف «شکم» جمع می‌شوند و خلاص شدن از شر آن ها برای ما سخت‌تر می‌شود. اگرچه کاربرد رژیم غذایی و ورزش در حذف چربی شکم غیرقابل انکار است، اما گاهی اوقات روش های جراحی وجود دارد که به ما کمک می کند راحت تر و سریع تر از شر چربی های ناحیه شکم و پهلو خلاص شویم.

جراحی لیپوماتیک یکی از این عمل هاست.لیپوماتیک روشی است که بر حذف رسوبات چربی موضعی در قسمت‌های مختلف بدن تمرکز دارد.

بسیاری از افراد ساکن شهر ساری،چربی های ناحیه شکم و پهلوی خود را به کمک پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم حذف کرده اند.

بهترین دکتر لیپوماتیک در ساری

دکتر مهدی خلیلی دکتر لیپوماتیک ساری

دکتر مهدی خلیلی دکتر لیپوماتیک ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی خلیلی
آدرس ساری خیابان فرهنگ_ کوچه فرهنگ 26_ ساختمان سین
شماره تماس 01133305050

دکتر مهدی خلیلی با شماره نظام پزشکی 93710 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر ساری می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی خلیلی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی خلیلی با شماره 01133305050 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ_ کوچه فرهنگ 26_ ساختمان سین مراجعه کنید.

دکتر اسماعیل فرزاد فرد دکتر لیپوماتیک ساری

دکتر اسماعیل فرزاد فرد دکتر لیپوماتیک ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر اسماعیل فرزاد فرد
آدرس ساری خیابان فرهنگ_ ساختمان شهریار 3_ واحد 411
شماره تماس 09023302223

دکتر اسماعیل فرزاد فرد با شماره نظام پزشکی 51225 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک ساری در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر اسماعیل فرزاد فرد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر اسماعیل فرزاد فرد با شماره 09023302223 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ_ ساختمان شهریار 3_ واحد 411 مراجعه کنید.

 

جراحی لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک برداشتن بافت چربی اضافی تجمع یافته در قسمت‌های مختلف بدن است.روش لیپوساکشن یک روش کاهش وزن نیست، بلکه فرآیند اصلاح کانتور و تناسبات بدن است.

با عمل لیپوماتیک ، می توان از شر چربی های اضافی در ناحیه شکم خلاص شد.مهم نیست که چقدر رژیم غذایی و ورزش انجام می دهید، خلاص شدن از شر چربی های شکم می تواند بسیار دشوار باشد ،در چنین شرایطی، نیاز به جراحی برداشتن چربی شکم اجتناب ناپذیر است.

با رفع چربی های شکمی می توانید با چربی های سرسختی که در ناحیه شکم تشکیل شده و از بین نمی روند خداحافظی کنید.

علل ایجاد چربی در ناحیه شکم چیست؟

میزان چربی در قسمت های مختلف بدن با یکدیگر متفاوت است. یکی از مناطقی که سلول های چربی بیشتر در آن متمرکز هستند، ناحیه شکم و پهلو است. در جایی که سلول های چربی بیشتر باشد، خطر ایجاد چربی زیاد بسیار بیشتر است.

برای از بین بردن چاقی منطقه ای و کاهش نسبت چربی بدن باید از ورزش و یک رژیم غذایی سالم استفاده شود. اما این روش ها گاها روی بدن برخی افراد بسیار دشوار نتیجه بخش است و به این ترتیب چربی های اضافی این افراد به خصوص در ناحیه شکم براحتی از بین نمی رود. در این مواقع باید با مراجعه به دکتر لیپوماتیک ساری از عمل حذف چربی شکم استفاده کرد.

مهم ترین دلیلی که چربی در ناحیه شکم از بین نمی رود این است که فرد کم تحرکی دارد. علاوه بر این عواملی مانند مصرف زیاد الکل، رژیم غذایی نامناسب نیز باعث افزایش چربی شکم می شود. مهمترین عامل اولیه برای حذف چربی در ناحیه شکم و پهلو، اتخاذ یک زندگی فعال است.

جدای از این، در صورت لزوم باید از رژیم غذایی مناسب استفاده کرد و همچنین مصرف آب باید افزایش یابد و غذاهای تقویت کننده متابولیسم استفاده شود. اگر این روش ها جواب نداد و باز هم نتوانستید از شر چربی های ناحیه شکم خلاص شوید، آخرین راه، جراحی برداشتن چربی شکم (لیپوماتیک) است.

در جراحی لیپوماتیک ارتعاشات با فرکانس بالا و امواج فروصوت ساطع شده در بافت چربی توسط دستگاه لیپوماتیک باعث انحلال سریع در بافت چربی می شود.

یکی از بزرگترین مزایای لیپوماتیک سفت شدن پوست در عین از بین بردن بافت چربی زیر پوست است. این امر خطر افتادگی پوست پس از جراحی را به حداقل می‌رساند، به‌ویژه در افرادی که کیفیت پوست پایینی دارند.

با استفاده از لیپوماتیک، زمان عمل در بیمارانی که چربی از نواحی مختلف آناتومیکی برداشته می شود، به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

جراحی حذف چربی در افرادی که پوست آن ها خاصیت ارتجاعی خوبی داشته و افتادگی و شلی زیادی در پوست ندارند و افزایش چربی موضعی دارند نتایج بسیار خوبی ارائه می دهد. جراحی حذف چربی باعث کاهش دائمی گیرنده های چربی همراه با سلول های چربی می شود.

عمل لیپوماتیک توسط دکتر لیپوماتیک ساری در شرایط بیمارستانی در اتاق عمل و زیر نظر متخصص بیهوشی انجام می شود.برای مناطق بزرگ بیهوشی عمومی ترجیح داده می شود و برای مناطق محدودتر ترکیبی از بی حسی موضعی و آرامبخش استفاده می شود.

این عمل جراحی بسته به شرایط مناطقی که در آن حذف چربی صورت میگیرد بین 1-1.5 ساعت طول می کشد.

 

سوالات متداول

1) چه مقدار چربی را می توان در لیپوماتیک برداشت؟

حذف چربی با در نظر گرفتن سن و وضعیت سلامتی فرد تعیین می شود. بنابراین، این مقدار در افراد مختلف متفاوت است.

2) در چه مواردی لیپوماتیک انجام نمی شود؟

لیپوماتیک نباید برای افراد مبتلا به بیماری های مزمن، سن بالا و مبتلایان به بیماری های قلی انجام شود.

3) آیا می توان برای کاهش وزن لیپوماتیک انجام داد؟

بعد از عمل لیپوساکشن تفاوت هایی در وزن وجود خواهد داشت اما انجام این عمل تنها برای کاهش وزن اشتباه است.

4) آیا بعد از جراحی لیپوسکشن درد وجود خواهد داشت؟

درد بسیار کمی پس از جراحی وجود دارد که پزشک برای تسکین از تجویز یک سری از مسکن ها استفاده می کند.

5) جراحی لیپوساکشن چقدر طول می کشد؟

این جراحی به طور متوسط ​​2 ساعت طول می کشد.

6) آیا بعد از جراحی باید رژیم غذایی خاصی داشت؟

پس از جراحی لیپوساکشن، فرد باید عادات غذایی خود را به وسیله مراجعه به دکتر تغذیه تنظیم کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *