بهترین دکتر لیپوماتیک در همدان

بهترین دکتر لیپوماتیک همدان پزشکانی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و به انجام عمل جراحی زیبایی شکم (حذف چربی شکم و پهلو) می پردازند.

لیپوماتیک جراحی است که با جذب رسوبات چربی در قسمت‌های خاصی از بدن با انژکتورهای مخصوص، چربی‌ها را از بدن خارج می‌کند. لیپوماتیک قطعا یک جراحی کاهش وزن نیست، بلکه یک جراحی اصلاح کانتور بدن است. با این جراحی ضمن اینکه بافت چربی افزایش یافته و مقاوم به رژیم غذایی و ورزش از بدن خارج می شود، تعداد سلول های چربی موجود نیز کاهش می یابد.

در ادامه در این مطلب به معرفی بهترین دکتر لیپوماتیک همدان خواهیم پرداخت و می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر لیپوماتیک در همدان

دکتر بهروز محمدی دکتر لیپوماتیک همدان

دکتر بهروز محمدی دکتر لیپوماتیک همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهروز محمدی
آدرس همدان خیابان سیزده خانه، مجتمع آرین، طبقه نهم، واحد 3
شماره تماس 08138271011

دکتر بهروز محمدی با شماره نظام پزشکی 60821 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر همدان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بهروز محمدی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهروز محمدی با شماره 08138271011 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان سیزده خانه، مجتمع آرین، طبقه نهم، واحد 3 مراجعه کنید.

دکتر مهدی اسکندرلو دکتر لیپوماتیک همدان

دکتر مهدی اسکندرلو دکتر لیپوماتیک همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی اسکندرلو
آدرس همدان خیابان جهاد، میدان بیمه، مجتمع نیاوران، طبقه سوم
شماره تماس 08138217003

دکتر مهدی اسکندرلو با شماره نظام پزشکی 49154 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک همدان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مهدی اسکندرلو مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی اسکندرلو با شماره 08138217003 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان جهاد، میدان بیمه، مجتمع نیاوران، طبقه سوم مراجعه کنید.

لیپوماتیک چیست و چگونه انجام می شود؟

لیپوماتیک به عنوان یک روش حذف چربی شناخته شده است که امروزه توسط بسیاری از افراد ترجیح داده می شود. با این روش که به لیپساکسین اینفراسونیک نیز معروف است، می توان هم از شر چربی های اضافی خلاص شد و هم اندامی زیبا تر داشت.

لیپوماتیک به طور معمول یک روش کاهش وزن عمومی یا جایگزین کاهش وزن در نظر گرفته نمی شودفبلکه برای افراد دارای اضافه وزن، لیپوساکشن مرحله ای است که تنها پس از رسیدن به محدوده وزن ایده آل می تواند ترجیح داده شود.

با افزایش وزن، اندازه و حجم سلول های چربی افزایش می یابد. در مقابل، لیپوماتیک تعداد سلول های چربی را در یک ناحیه خاص کاهش می دهد. مقدار چربی برداشته شده به ظاهر ناحیه و حجم چربی بستگی دارد.

جراحی لیپوماتیک باید توسط جراح پلاستیک یا همان بهترین دکتر لیپوماتیک همدان انجام شود. در جلسه ای که قبل از جراحی لیپوماتیک با پزشک خود خواهید داشت، پزشک به حرف ها و انتظارات شما از جراحی گوش می دهد و مناسب ترین روش جراحی را برای شما تعیین می کند.

معاینه دقیق و معاینات معمول مربوط به جراحی قبل از جراحی لیپوماتیک توسط پزشک انجام می شود. برای اینکه متوجه شوید آیا داروهای مصرف شده و آلرژی های دارویی در صورت وجود مانع از جراحی می شود یا خیر، باید حتما این اطلاعات را قبل از جراحی با پزشک خود در میان بگذارید.

قبل از جراحی لیپوساکشن؛ رقیق کننده های خون و مواد مغذی باید حداقل 1 هفته قبل قطع شوند.باید از عادات مخربی مانند سیگار کشیدن و نوشیدن الکل یک هفته قبل از عمل قطع شوند و همچنین باید از رژیم غذایی خاصی استفاده کرد که توسط پزشک توصیه می شود.

در روز عمل، مناطقی که قرار است لیپوساکشن انجام شود به دقت تعیین و علامت گذاری می شوند. مقدار بیهوشی در حین جراحی بسته به سن، وضعیت سلامتی فرد و میزان چربی که قرار است برداشته شود، تعیین می شود.

پس از جراحی لیپوماتیک توسط دکتر لیپوماتیک همدان ، بیمار باید یک شب در بیمارستان استراحت کند.

از آنجایی که جراحی لیپوساکشن تحت بیهوشی انجام می شود، در حین عمل احساس درد حس نمی شود. با این حال، تجربه درد و ناراحتی خفیف تا متوسط ​​در چند روز اول پس از جراحی لیپوساکشن طبیعی است،بهترین دکتر لیپوماتیک همدان به شما داروهای مسکن می دهد تا بتوانید این روند را به راحتی طی کنید.

پس از عمل لیپوساکشن فرد می تواند در پایان 7-5 روز به زندگی کاری و فعالیت های روزانه خود بازگردد،البته این بستگی به دوره ای دارد که پزشک برای استراحت تعیین می کند.

به طور کلی توصیه می شود افراد پس از عمل تا دو هفته از فعالیت های حتی سبک مانند پیاده روی و ورزش سبک و تا 6 هفته از فعالیت های شدید مانند دویدن و ورزش های سنگین خودداری کنند.

پس از جراحی لیپوساکشن، برنامه تغذیه توسط متخصص تغذیه تهیه می شود و علاوه بر مدل تغذیه ، برنامه ورزشی نیز تعیین می شود. برای اینکه بعد از جراحی چاق نشوید، اجرای این برنامه ها هماهنگ با روند بهبودی به شما کمک می کند تا به انتظارات و اهداف خود برسید.

جراحی لیپوماتیک همدان برای چه کسانی مناسب است ؟

جراحی لیپوماتیک (حذف چربی)؛ برای هر فردی اعم از زن یا مرد بالای 18 سال که هیچ بیماری خاصی ندارد، قابل استفاده است. جراحی لیپوساکشن (حذف چربی) یک جراحی لاغری و کاهش وزن نیست. به همین دلیل، جراحی لیپوساکشن (حذف چربی) برای افرادی با ساختار پوستی سفت و کشسان که کمی بالاتر از وزن طبیعی هستند، تغذیه سالمی دارند و علیرغم ورزش منظم در چربی سوزی منطقه ای موفق نبوده اند اعمال می شود.

جراحی لیپوماتیک (حذف چربی) برای بیماران دیابتی، بیماران مبتلا به مشکلات قلبی عروقی، افراد مبتلا به سرطان یا افراد دارای مشکلات اضافه وزن زیاد قابل انجام نیست. علاوه بر این، جراحی لیپوساکشن در مادران باردار و شیرده انجام نمی شود.

سوالات متداول در مورد دکتر لیپوماتیک همدان

آیا از بیهوشی در جراحی لیپوساکشن استفاده می شود؟

این عمل در اتاق عمل تحت شرایط بیمارستانی و زیر نظر متخصص بیهوشی انجام می شود. ترکیبی از بی حسی موضعی و آرامبخش (خواب داخل وریدی) در این عمل استفاده می شود.

جراحی لیپوماتیک چقدر زمان می برد ؟

جراحی لیپوماتیک بسته به شرایط مختلف مانند ناحیه حذف چربی و غیره بین 1 تا 5 ساعت طول می کشد.

آیا بعد از جراحی لیپوساکشن درد وجود دارد؟

بعد از جراحی معمولا درد بسیار جزئی است و با دارو قابل تسکین است. در پایان عمل، بانداژ مخصوصی بر روی نواحی اعمال شده با وکیوم زده می شود.

هزینه جراحی لیپوماتیک همدان چقدر است ؟

برای اطلاع از هزینه این جراحی ، با شماره یکی از پزشکان که در این مطلب از آن ها با عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک همدان نام بردیم تماس بگیرید.

خلاصه :

جراحی لیپوماتیک شامل فرآیندهای مربوط به برداشتن بافت چربی سرسخت در قسمت‌های خاصی از بدن با استفاده از کانول‌های نازک است. تکنیک جراحی و مدت زمان استفاده با توجه به میزان چربی بدن و ناحیه ای که چربی در آن قرار دارد متفاوت است.در این مطلب به معرفی بهترین دکتر لیپوماتیک همدان پرداختیم که امیدواریم برای شما مفید بوده باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *