بهترین دکتر لیپوماتیک در گرگان

افرادی که در شهر گرگان ساکن و برای حذف چربی شکم و پهلو با جراحی لیپوماتیک نیاز به پزشک دارند ، قطعا به دنبال بهترین دکتر لیپوماتیک گرگان خواهند بود.

لیپوماتیک یک روش جراحی است که با استفاده از دستگاه و تکنیک مخصوص امکان حذف بافت چربی از نقاط خاصی از بدن مانند شکم را فراهم می کند.

لیپوماتیک برای کاهش وزن استفاده نمی‌شود ، بلکه برای تغییر شکل قسمت‌هایی از بدن که در آن آسیب‌های زیبایی به دلایل هورمونی یا ساختاری ایجاد شده است استفاده می‌شود،مانند پاها و مچ پا، شکم، ران‌ها، داخل زانو، باسن، گردن. ، بازوها و  غیره.

پزشکانی که در ادامه از آن ها با عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک گرگان نام می بریم در انجام عمل لیپوساکشن تخصص دارند.

بهترین دکتر لیپوماتیک در گرگان

دکتر مدیا اسلامی دکتر لیپوماتیک گرگان

دکتر مدیا اسلامی دکتر لیپوماتیک گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مدیا اسلامی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر، عدالت11، ساختمان آزادمرد، طبقه دوم
شماره تماس 01732328008

دکتر مدیا اسلامی با شماره نظام پزشکی 86357 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر گرگان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مدیا اسلامی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر مدیا اسلامی با شماره 01732328008 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر، عدالت11، ساختمان آزادمرد، طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر فرخ کامران خواجوی دکتر لیپوماتیک گرگان

دکتر فرخ کامران خواجوی دکتر لیپوماتیک گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرخ کامران خواجوی
آدرس گرگان عدالت22-ساختمان سرو-طبقه 4
شماره تماس 01732326391

دکتر فرخ کامران خواجوی با شماره نظام پزشکی 76811 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر فرخ کامران خواجوی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرخ کامران خواجوی با شماره 01732326391 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت22-ساختمان سرو-طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر ولی اله عالیشاهی دکتر لیپوماتیک گرگان

دکتر ولی اله عالیشاهی دکتر لیپوماتیک گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر ولی اله عالیشاهی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 39 – کلینیک دکتر عالیشاهی
شماره تماس 01732365014

دکتر ولی اله عالیشاهی با شماره نظام پزشکی 46011 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر گرگان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ولی اله عالیشاهی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر ولی اله عالیشاهی با شماره 01732365014 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 39 – کلینیک دکتر عالیشاهی مراجعه کنید.

دکتر حمید ملکان راد دکتر لیپوماتیک گرگان

دکتر حمید ملکان راد دکتر لیپوماتیک گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمید ملکان راد
آدرس گرگان خیابان ولیعصر، نبش عدالت 5، ساختمان آریا، طبقه 1
شماره تماس 09119409301

دکتر حمید ملکان راد با شماره نظام پزشکی 28817 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر حمید ملکان راد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمید ملکان راد با شماره 09119409301 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر، نبش عدالت 5، ساختمان آریا، طبقه 1 مراجعه کنید.

دکتر محسن نوری شیرازی دکتر لیپوماتیک گرگان

دکتر محسن نوری شیرازی دکتر لیپوماتیک گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محسن نوری شیرازی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر عدالت18 مجتمع پزشکی دکتر شیر افکن طبقه3 واحد7
شماره تماس 0172256371

دکتر محسن نوری شیرازی با شماره نظام پزشکی 33734 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر گرگان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محسن نوری شیرازی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن نوری شیرازی با شماره 0172256371 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر عدالت18 مجتمع پزشکی دکتر شیر افکن طبقه3 واحد7 مراجعه کنید.

لیپوماتیک چیست؟

لیپوماتیک یک تکنیک جراحی است که سلول های چربی را از روی پوست پاک می کند. این کار با یک دستگاه انجام می شود که چربی را از طریق یک کانول استخراج و جذب می کند، بنابراین بدون ایجاد آسیب، چربی را از بدن خارج می کند.

لیپوماتیک عملی است که بسته به مورد تحت اثر بیهوشی موضعی، اپیدورال یا عمومی انجام می شود و مدت آن از یک تا سه ساعت متغیر است.

به لطف اثرات لیپوماتیک ، می توان چربی های انباشته شده در نواحی مختلف بدن مانند شکم، باسن، ران، باسن، بازوها و غیره را از بدن جدا کرد.همچنین چربی های استخراج شده را می توان به نقاط دیگر بدن تزریق کرد.

عمل لیپوماتیک را می توان برای حذف چربی از نواحی زیر اعمال کرد :

  • شکم
  • پهلو ها
  • ران
  • باسن
  • قفسه سینه
  • قسمتی از بازو ها
  • گردن و چانه

لیپوماتیک به هیچ وجه نباید به عنوان عملی تلقی شود که می تواند جایگزین یک سبک زندگی صحیح شود،بلکه فقط زمانی باید انجام شود که پس از یک رژیم غذایی متعادل و ورزش مداوم، هنوز مناطقی در بدن وجود داشته باشد که سلول های چربی در آن از بین نرفته اند.

آمادگی برای جراحی لیپوماتیک گرگان

قبل از انجام عمل، در صورت اضافه وزن، به فرد توصیه می شود وزن خود را کاهش دهد و سبک زندگی سالم و فعال داشته باشد،این توصیه ها برای بهبود خاصیت ارتجاعی پوست ضروری است و به نتیجه بهتر عمل کمک می کند.

مانند هر جراحی دیگری، دکتر لیپوماتیک گرگان ابتدا باید بیمار را به طور کامل معاینه کرده و موارد را در نظر می گیرد :

سابقه پزشکی و خانوادگی
داروهای مصرف شده و غیره

اگر نواحی تحت درمان کوچک باشد ، لیپوساکشن را می توان به صورت سرپایی نیز انجام داد ،اما اگر نواحی که باید چربی از آن خارج شود بزرگتر باشد، شاید نیاز به بستری و بیهوشی باشد. در این مورد، بیمار تحت یک سری آنالیزهای بالینی قرار می گیرد تا بررسی شود که همه پارامترهای خون برای عمل طبیعی هستند.

لیپوماتیک چگونه انجام می شود؟

برش های 5-6 میلی متری برای بیمار ایجاد می شود تا کانول هایی که چربی را خارج می کنند وارد شوند . اگر ناحیه ای که باید چربی خارج شود کوچک باشد، بیمار تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد و عمل تقریباً 20 دقیقه طول می کشد.

از طرف دیگر، اگر ناحیه تحت درمان گسترده تر باشد (به عنوان مثال داخل زانو، باسن و ران)، بیهوشی عمومی یا اپیدورال انجام می شود (بخش وسیعی از بدن بیهوش می شود، به عنوان مثال از کمر به پایین).

مدت عمل مناطق بزرگتر می تواند از یک تا چند ساعت متغیر باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *