بهترین دکتر لیپوماتیک در شیراز

جست و جوی شما برای بهترین دکتر لیپوماتیک شیراز به معنی اینست که در شهر شیراز سکونت داشته و به دلیل زیبایی شکم و لاغری نیاز به مراجعه به دکتر لیپوماتیک دارید.دکتر متخصص لیپوماتیک در زمینه انجام عمل جراحی برداشتن چربی شکم دارای تخصص،دانش و مهارت است.

لیپوماتیک یکی از روش هایی است که برای افرادی که اضافه وزن دارند و چربی زیادی در ناحیه شکم، پهلو و ران دارند استفاده می شود.در این روش از امواج اولتراسوند برای شکستن و تخریب لایه های بافت چربی استفاده می شود و با تکنولوژی روز و دستگاه های مدرن انجام می شود.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر لیپوماتیک شیراز + شماره تلفن و آدرس هر یک می پردازیم :

بهترین دکتر لیپوماتیک در شیراز

دکتر بهزاد علیزاده دکتر لیپوماتیک شیراز

دکتر بهزاد علیزاده دکتر لیپوماتیک شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهزاد علیزاده
آدرس شیراز میدان مطهری – ابتدای قدوسی غربی – کلینیک به سیما – نبش کوچه یک
شماره تماس 07136283368

دکتر بهزاد علیزاده با شماره نظام پزشکی 57697 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بهزاد علیزاده برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهزاد علیزاده با شماره 07136283368 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز میدان مطهری – ابتدای قدوسی غربی – کلینیک به سیما – نبش کوچه یک مراجعه کنید.

دکتر صابر منصوری جراح چربی شکم شیراز

دکتر صابر منصوری دکتر لیپوماتیک شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر صابر منصوری
آدرس شیراز ستارخان، روبه روی ولیعصر، جنب بانک آینده، ساختمان سیلور ،طبقه 6
شماره تماس 07136282497

دکتر علی اخوان با شماره نظام پزشکی 48973 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر علی اخوان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی اخوان با شماره 07136282497 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز ستارخان، روبه روی ولیعصر، جنب بانک آینده، ساختمان سیلور ،طبقه 6 مراجعه کنید.

دکتر فریبرز اتباعی دکتر لیپوماتیک شیراز

دکتر فریبرز اتباعی دکتر لیپوماتیک شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فریبرز اتباعی
آدرس شیراز فرهنگ شهر، کوچه 30، ساختمان اسکار، طبقه 4، کلینیک لیان
شماره تماس 09356253478

دکتر فریبرز اتباعی با شماره نظام پزشکی 86187 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فریبرز اتباعی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر فریبرز اتباعی با شماره 09356253478 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز فرهنگ شهر، کوچه 30، ساختمان اسکار، طبقه 4، کلینیک لیان مراجعه کنید.

دکتر احسان رحمانیان جراح چربی شکم شیراز

دکتر احسان رحمانیان دکتر لیپوماتیک شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر احسان رحمانیان
آدرس شیراز فرهنگ شهر ، کوچه شماره۲۵، ساختمان اپاداناريا، طبقه سوم،واحد ۹
شماره تماس 09178855919

دکتر احسان رحمانیان با شماره نظام پزشکی 129044 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر احسان رحمانیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر احسان رحمانیان با شماره 09178855919 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز فرهنگ شهر ، کوچه شماره۲۵، ساختمان اپاداناريا، طبقه سوم،واحد ۹ مراجعه کنید.

دکتر محمد کشاورز دکتر لیپوماتیک شیراز

دکتر محمد کشاورز دکتر لیپوماتیک شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد کشاورز
آدرس شیراز خیابان سعدی وسط – پائین تر از خیابان 7 تیر – ساختمان صدف
شماره تماس 33334897

دکتر محمد کشاورز با شماره نظام پزشکی 26378 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد کشاورز برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد کشاورز با شماره 33334897 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان سعدی وسط – پائین تر از خیابان 7 تیر – ساختمان صدف مراجعه کنید.

دکتر مهدی مجرب جراح چربی شکم شیراز

دکتر مهدی مجرب دکتر لیپوماتیک شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی مجرب
آدرس شیراز بلوار مطهری شمالی (زرگری )روبروی دانشکده علوم قرآنی ساختمان میرداماد ۲طبقه ۱واحد۱
شماره تماس 07136282901

دکتر مهدی مجرب با شماره نظام پزشکی 91632 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مهدی مجرب مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی مجرب با شماره 07136282901 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلوار مطهری شمالی (زرگری )روبروی دانشکده علوم قرآنی ساختمان میرداماد ۲طبقه ۱واحد۱ مراجعه کنید.

دکتر ابراهیم حاتمی پور دکتر لیپوماتیک شیراز

دکتر ابراهیم حاتمی پور دکتر لیپوماتیک شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ابراهیم حاتمی پور
آدرس شیراز خیابان قصردشت – بعد از سه راه عفیف آباد – ساختمان بانک کشاورزی – طبقه 2 – واحد 4
شماره تماس 09173845746

دکتر ابراهیم حاتمی پور با شماره نظام پزشکی 30974 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ابراهیم حاتمی پور برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر ابراهیم حاتمی پور با شماره 09173845746 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصردشت – بعد از سه راه عفیف آباد – ساختمان بانک کشاورزی – طبقه 2 – واحد 4 مراجعه کنید.

دکتر محمد رجایی جراح چربی شکم شیراز

دکتر محمد رجایی دکتر لیپوماتیک شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد رجایی
آدرس شیراز خیابان قصر دشت روبرو مخابرات ولیعصر مجتمع پلاتین طبقه ۴ واحد ۱۶
شماره تماس 07136265052

دکتر محمد رجایی با شماره نظام پزشکی 104672 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمد رجایی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد رجایی با شماره 07136265052 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصر دشت روبرو مخابرات ولیعصر مجتمع پلاتین طبقه ۴ واحد ۱۶ مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *