بهترین دکتر فیزیوتراپی رشت

اگر بدنبال بهترین دکتر فیزیوتراپ رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و احتمالا به دلیل تجربه مشکلات و اختلالات حرکاتی و عضلانی ، نیاز به مراجعه به دکتر فیزیوتراپ دارید.

فیزیوتراپی از تکنیک های فیزیکی برای بهبود حرکت، کاهش درد و سفتی عضلات و تسریع روند بهبود دامنه حرکتی بدن پس از آسیب یا بیماری استفاده می کند.فیزیوتراپیست می تواند به درمان بسیاری از موارد کمک کند،مواردی مانند:

  • درد کمر و زانو
  • آسیب های ورزشی
  • آرتروز
  • درد ، رگ به رگ شدن و جراحت
  • شرایط عصبی، مانند بیماری پارکینسون یا مولتیپل اسکلروزیس
  • بیماری های مزمن مانند دیابت ، آرتروز ، پوکی استخوان و چاقی
  • مدیریت پس از سکته مغزی
  • بهبودی از شکستگی استخوان
  • توانبخشی بعد از جراحی
  • تاخیر رشد در کودکان
  • و غیره
در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان فیزیوتراپ شهر رشت بپردازیم ، متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپ رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه درمان مشکلات عملکردی بدن تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

بهترین دکتر فیزیوتراپی رشت

◀ دکتر کامران عزتی دکتر فیزیوتراپی رشت

دکتر کامران عزتی دکتر فیزیوتراپی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر کامران عزتی
آدرس رشت چهارراه گلسار،قبل از پل بوسار،ساختمان پزشکان دانا،طبقه ی اول، واحد18
شماره تماس 01332120022

دکتر کامران عزتی با شماره نظام ف3589 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص فیزیوتراپی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر کامران عزتی برای برطرف کردن مشکلات و آسیب های عملکردی – فیزیکی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر فیزیوتراپی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر کامران عزتی با شماره 01332120022 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار،قبل از پل بوسار،ساختمان پزشکان دانا،طبقه ی اول، واحد18 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر زینب مرادی‌ دکتر فیزیوتراپی 

دکتر زینب مرادی‌ دکتر فیزیوتراپی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر زینب مرادی‌
آدرس رشت چهارراه میکائیل . ابتدای خیابان حافظ . جنب داروخانه دکتر سلطانی . ساختمان سهند
شماره تماس 01333334279

دکتر زینب مرادی‌ با شماره نظام پزشکی ف3359 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص فیزیوتراپی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر زینب مرادی‌ برای برطرف کردن مشکلات و آسیب های عملکردی – فیزیکی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر فیزیوتراپی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر زینب مرادی‌ با شماره 01333334279 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه میکائیل . ابتدای خیابان حافظ . جنب داروخانه دکتر سلطانی . ساختمان سهند مراجعه کنید.


 

◀ دکتر لیلا کاتوزیان دکتر فیزیوتراپی رشت

دکتر لیلا کاتوزیان دکتر فیزیوتراپی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر لیلا کاتوزیان
آدرس رشت چهار راه پورسینا چله خانه روبروی مدرسه جلایی ساختمان آدنیس
شماره تماس 01333340825

دکتر لیلا کاتوزیان با شماره نظام پزشکی ف1901 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص فیزیوتراپی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر لیلا کاتوزیان برای برطرف کردن مشکلات و آسیب های عملکردی – فیزیکی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر فیزیوتراپی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر لیلا کاتوزیان با شماره 01333340825 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه پورسینا چله خانه روبروی مدرسه جلایی ساختمان آدنیس مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مژده پوراصغری دکتر فیزیوتراپی 

دکتر مژده پوراصغری دکتر فیزیوتراپی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مژده پوراصغری
آدرس رشت گلسار خیابان نواب نبش کوچه میلاد ساختمان فروردین طبقه دوم فیزیوتراپی هستی
شماره تماس 01332132606

دکتر مژده پوراصغری با شماره نظام پزشکی ف1729 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص فیزیوتراپی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مژده پوراصغری برای برطرف کردن مشکلات و آسیب های عملکردی – فیزیکی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر فیزیوتراپی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مژده پوراصغری با شماره 01332132606 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار خیابان نواب نبش کوچه میلاد ساختمان فروردین طبقه دوم فیزیوتراپی هستی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سمیرا بالوندی دکتر فیزیوتراپی رشت

دکتر سمیرا بالوندی دکتر فیزیوتراپی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سمیرا بالوندی
آدرس رشت بلوار بوسار- کنار آزمایشگاه آشتیانی- ساختمان جهان- پلاک 52- واحد 3 طبقه سوم- فیزیوتراپی پرانا
شماره تماس 01332129118

دکتر سمیرا بالوندی با شماره نظام ف4204 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص فیزیوتراپی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سمیرا بالوندی برای برطرف کردن مشکلات و آسیب های عملکردی – فیزیکی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر فیزیوتراپی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سمیرا بالوندی با شماره 01332129118 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار بوسار- کنار آزمایشگاه آشتیانی- ساختمان جهان- پلاک 52- واحد 3 طبقه سوم- فیزیوتراپی پرانا مراجعه کنید.


 

◀ دکتر عادل عبادتی دکتر فیزیوتراپی 

دکتر عادل عبادتی دکتر فیزیوتراپی رشت

مشخصات دکتر ◀ کتر عادل عبادتی
آدرس رشت چهار راه پورسینا رو به رو اداره ثبت احوال ساختمان اطبا طبقه اول فیزیوتراپی توان
شماره تماس 01333340474

دکتر عادل عبادتی با شماره نظام پزشکی ف3899 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص فیزیوتراپی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عادل عبادتی برای برطرف کردن مشکلات و آسیب های عملکردی – فیزیکی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر فیزیوتراپی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر عادل عبادتی با شماره 01333340474 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهار راه پورسینا رو به رو اداره ثبت احوال ساختمان اطبا طبقه اول فیزیوتراپی توان مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیمین حقیقی دکتر فیزیوتراپی رشت

دکتر سیمین حقیقی دکتر فیزیوتراپی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیمین حقیقی
آدرس رشت گلسار – گلایل – بلوار استاد معین – نبش کوچه ۱۶
شماره تماس 01333777373

دکتر سیمین حقیقی با شماره نظام ف6637 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص فیزیوتراپی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیمین حقیقی برای برطرف کردن مشکلات و آسیب های عملکردی – فیزیکی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر فیزیوتراپی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیمین حقیقی با شماره 01333777373 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار – گلایل – بلوار استاد معین – نبش کوچه ۱۶ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سهیل صالحی دکتر فیزیوتراپی 

دکتر سهیل صالحی دکتر فیزیوتراپی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سهیل صالحی
آدرس رشت حاجی اباد. جنب پارکینگ . کوچه قویدل. ساختمان مارلیک. طبقه اول. فیزیوتراپی ارامیس
شماره تماس 01333322810

دکتر سهیل صالحی با شماره نظام پزشکی ف4886 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص فیزیوتراپی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سهیل صالحی برای برطرف کردن مشکلات و آسیب های عملکردی – فیزیکی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر فیزیوتراپی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر سهیل صالحی با شماره 01333322810 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت حاجی اباد. جنب پارکینگ . کوچه قویدل. ساختمان مارلیک. طبقه اول. فیزیوتراپی ارامیس مراجعه کنید.


 

◀ دکتر نوشین سرخی رز دکتر فیزیوتراپی رشت

دکتر نوشین سرخی رز دکتر فیزیوتراپی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر نوشین سرخی رز
آدرس رشت گلسار- ابتدای بلوار دیلمان- روبروی سرای حکیم-کوچه بوستان-ساختمان روژان
شماره تماس 01333762666

دکتر نوشین سرخی رز با شماره نظام ک69 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص فیزیوتراپی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نوشین سرخی رز برای برطرف کردن مشکلات و آسیب های عملکردی – فیزیکی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر فیزیوتراپی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر نوشین سرخی رز با شماره 01333762666 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار- ابتدای بلوار دیلمان- روبروی سرای حکیم-کوچه بوستان-ساختمان روژان مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مهدیه راوند دکتر فیزیوتراپی 

دکتر مهدیه راوند دکتر فیزیوتراپی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدیه راوند
آدرس رشت چهارراه گلسار – خیابان نواب – کوچه آبان – ساختمان پرشین – طبقه دوم
شماره تماس 01332131033

دکتر مهدیه راوند با شماره نظام پزشکی ف406 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص فیزیوتراپی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدیه راوند برای برطرف کردن مشکلات و آسیب های عملکردی – فیزیکی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر فیزیوتراپی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدیه راوند با شماره 01332131033 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – خیابان نواب – کوچه آبان – ساختمان پرشین – طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مریم ثقفی دکتر فیزیوتراپی رشت

دکتر مریم ثقفی دکتر فیزیوتراپی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم ثقفی
آدرس رشت گلباغ نماز – ساختمان پزشکان ایرانمهر – طبقه دوم – فیزیوتراپی جوانه
شماره تماس 01332129937

دکتر مریم ثقفی با شماره نظام پزشکی  ف-3206 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص فیزیوتراپی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مریم ثقفی برای برطرف کردن مشکلات و آسیب های عملکردی – فیزیکی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر فیزیوتراپی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم ثقفی با شماره 01332129937 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلباغ نماز – ساختمان پزشکان ایرانمهر – طبقه دوم – فیزیوتراپی جوانه مراجعه کنید.


 

◀ دکتر جواد شاد جلالی دکتر فیزیوتراپی 

دکتر جواد شاد جلالی دکتر فیزیوتراپی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر جواد شاد جلالی
آدرس رشت خیابان نواب – بعد از درب پشتی اداره پست – روبروی رادیولوژی دکتر سمنانی – (خیابان 87 گلسار) ساختمان صابر –  طبقه سوم – واحد 6
شماره تماس 01332130805

دکتر جواد شاد جلالی با شماره نظام پزشکی  ف-6315 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص فیزیوتراپی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر جواد شاد جلالی برای برطرف کردن مشکلات و آسیب های عملکردی – فیزیکی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر فیزیوتراپی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر جواد شاد جلالی با شماره 01332130805 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان نواب – بعد از درب پشتی اداره پست – روبروی رادیولوژی دکتر سمنانی – (خیابان 87 گلسار) ساختمان صابر –  طبقه سوم – واحد 6 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد تقی لنگرودی معاصر دکتر فیزیوتراپی رشت

دکتر محمد تقی لنگرودی معاصر دکتر فیزیوتراپی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد تقی لنگرودی معاصر
آدرس رشت خیابان نواب – کوچه میخک – ساختمان پارسا – طبقه 3 کلینیک فیزیوتراپی آرامش
شماره تماس 01332123888

دکتر محمد تقی لنگرودی معاصر با شماره نظام پزشکی 6060 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص فیزیوتراپی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد تقی لنگرودی معاصر برای برطرف کردن مشکلات و آسیب های عملکردی – فیزیکی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر فیزیوتراپی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد تقی لنگرودی معاصر با شماره 01332123888 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان نواب – کوچه میخک – ساختمان پارسا – طبقه 3 کلینیک فیزیوتراپی آرامش مراجعه کنید.


 

◀ دکتر یاسر محبی دکتر فیزیوتراپی 

دکتر یاسر محبی دکتر فیزیوتراپی رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر یاسر محبی
آدرس رشت چهارراه گلسار – خیابان نواب – روبروی آژانس نواب – برج نواب – فیزیوتراپی پردیس
شماره تماس 01332124093

دکتر یاسر محبی با شماره نظام پزشکی ف-3096 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص فیزیوتراپی هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با عملکرد فیزیکی بدن در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر فیزیوتراپی رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر یاسر محبی برای برطرف کردن مشکلات و آسیب های عملکردی – فیزیکی بدن اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر فیزیوتراپی در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر یاسر محبی با شماره 01332124093 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار – خیابان نواب – روبروی آژانس نواب – برج نواب – فیزیوتراپی پردیس مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *