بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان تهران

اگر از آن دسته افرادی هستید که بدنبال استفاده از روش لمینت یا کاپوزیت دندان هستید ، پس انتخاب بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان تهران برای شما بسیار مهم خواهد بود.

روکش‌های لمینت و کامپوزیت پوسته‌های نازکی به رنگ دندان هستند که روی سطح دندان‌ها اعمال می‌شوند تا ظاهر دندان را بهبود بخشیده و لبخندی زیباتر به افراد بدهند.لمینیت و کامپوزیت دندان در سال های اخیر به یک عمل بسیار رایج در دندانپزشکی تبدیل شده اند. این روش ها نه تنها برای اهداف زیبایی، بلکه برای حل مشکلات مختلف دندانی نیز قابل انجام هستند.

ساده ترین و بهترین راه برای رسیدن به لبخند رویایی استفاده از لمینت در تهران است.روکش های لمینت به سطح جلویی دندان ها متصل می شود تا رنگ، شکل، اندازه یا طول دندان ها را تغییر کرده و ظاهر آن ها به این وسیله بهبود پیدا کند.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان تهران خواهیم پرداخت :

 

لیست مطالب برای دسترسی سریع 

 

بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان تهران

دکتر سید مجید حمیدیان دکتر لمینت دندان تهران

دکتر سید مجید حمیدیان دکتر لمینت دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید مجید حمیدیان
آدرس تهران ضلع شمالی اتوبان همت، روبروی پارک جوانمردان بیمارستان نیکان غرب
شماره تماس 02129124101

دکتر سید مجید حمیدیان با شماره نظام پزشکی 29546 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر تهران می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید مجید حمیدیان برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان تهران مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید مجید حمیدیان با شماره 02129124101 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران ضلع شمالی اتوبان همت، روبروی پارک جوانمردان بیمارستان نیکان غرب مراجعه کنید.

دکتر آناهیت افراسیابی دکتر کامپوزیت دندان تهران

دکتر آناهیت افراسیابی دکتر کامپوزیت دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر آناهیت افراسیابی
آدرس تهران خیابان جردن خ دستگردی (ظفر غربی) پ 354 واحد 7
شماره تماس 02188663703

دکتر آناهیت افراسیابی با شماره نظام پزشکی 138296 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان تهران در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر آناهیت افراسیابی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر آناهیت افراسیابی با شماره 02188663703 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان جردن خ دستگردی (ظفر غربی) پ 354 واحد 7 مراجعه کنید.

دکتر سیمین برنگی دکتر لمینت دندان تهران

دکتر سیمین برنگی دکتر لمینت دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیمین برنگی
آدرس تهران شریعتی، خیابان خواجه عبدالله انصاری، تقاطع ابوذر غفاری، پلاک ١٠٧، برج آسمان، طبقه اول، واحد 1C، زنگ 3
شماره تماس 09031233928

دکتر سیمین برنگی با شماره نظام پزشکی 145272 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر تهران می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیمین برنگی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان تهران مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیمین برنگی با شماره 09031233928 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران  شریعتی، خیابان خواجه عبدالله انصاری، تقاطع ابوذر غفاری، پلاک ١٠٧، برج آسمان، طبقه اول، واحد 1C، زنگ 3 مراجعه کنید.

دکتر سعیده اصلانی دکتر کامپوزیت دندان تهران

دکتر سعیده اصلانی دکتر کامپوزیت دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعیده اصلانی
آدرس تهران بلوار اشرفی اصفهانی، خیابان ناطق نوری، پلاک 15، جنب شهرداری ناحیه سه، مجتمع شمیم، طبقه اول، واحد یک
شماره تماس 09306526549

دکتر سعیده اصلانی با شماره نظام پزشکی 143779 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان تهران در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر سعیده اصلانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعیده اصلانی با شماره 09306526549 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران بلوار اشرفی اصفهانی، خیابان ناطق نوری، پلاک 15، جنب شهرداری ناحیه سه، مجتمع شمیم، طبقه اول، واحد یک مراجعه کنید.

دکتر محمدعلی قهرمانی شاه نشین دکتر لمینت دندان تهران

دکتر محمدعلی قهرمانی شاه نشین دکتر لمینت دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدعلی قهرمانی شاه نشین
آدرس تهران میدان هروی، مکران شمالی، نبش امید شرقی، ساختمان مرسدس، پلاک 12، طبقه دوم، واحد 6
شماره تماس 02126375121

دکتر محمدعلی قهرمانی شاه نشین با شماره نظام پزشکی 142902 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر تهران می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدعلی قهرمانی شاه نشین برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان تهران مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدعلی قهرمانی شاه نشین با شماره 02126375121 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران میدان هروی، مکران شمالی، نبش امید شرقی، ساختمان مرسدس، پلاک 12، طبقه دوم، واحد 6 مراجعه کنید.

دکتر مریم ایزدی دکتر کامپوزیت دندان تهران

دکتر مریم ایزدی دکتر کامپوزیت دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم ایزدی
آدرس تهران میرداماد ، نقاطع شریعتی ، جنب داروخانه میرداماد ، پلاک ۲ واحد ۱۶
شماره تماس 02126407313

دکتر مریم ایزدی با شماره نظام پزشکی 152222 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان تهران در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر مریم ایزدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم ایزدی با شماره 02126407313 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران میرداماد ، نقاطع شریعتی ، جنب داروخانه میرداماد ، پلاک ۲ واحد ۱۶ مراجعه کنید.

دکتر کورش صادقی دکتر لمینت دندان تهران

دکتر کورش صادقی دکتر لمینت دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر کورش صادقی
آدرس تهران یوسف آباد – پایین تر از میدان کلانتری – خیابان 37 – پلاک 25 – ساختمان دانیال – طبقه 4 – واحد 15
شماره تماس 02188619027

دکتر کورش صادقی با شماره نظام پزشکی 144110 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر تهران می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر کورش صادقی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان تهران مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر کورش صادقی با شماره 02188619027 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران یوسف آباد – پایین تر از میدان کلانتری – خیابان 37 – پلاک 25 – ساختمان دانیال – طبقه 4 – واحد 15 مراجعه کنید.

دکتر مهدی شمشیر دکتر کامپوزیت دندان تهران

دکتر مهدی شمشیر دکتر کامپوزیت دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی شمشیر
آدرس تهران اول اتوبان خاوران، مشیریه (م آقانور )سی متری صالحی ، بین سوم وچهارم غربی ، جنب بانک مسکن پلاک 496 طبقه اول
شماره تماس 02133863242

دکتر مهدی شمشیر با شماره نظام پزشکی 107497 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان تهران در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر مهدی شمشیر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی شمشیر با شماره 02133863242 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران اول اتوبان خاوران، مشیریه (م آقانور )سی متری صالحی ، بین سوم وچهارم غربی ، جنب بانک مسکن پلاک 496 طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر ماهور قربانی دکتر لمینت دندان تهران

دکتر ماهور قربانی دکتر لمینت دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر ماهور قربانی
آدرس تهران زعفرانیه – مقدس اردبیلی – نبش خیابان فرخ – ساختمان فرخ – پلاک 1 – طبقه ی اول – واحد 105
شماره تماس 02126708020

دکتر ماهور قربانی با شماره نظام پزشکی 109278 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر تهران می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ماهور قربانی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان تهران مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر ماهور قربانی با شماره 02126708020 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران  زعفرانیه – مقدس اردبیلی – نبش خیابان فرخ – ساختمان فرخ – پلاک 1 – طبقه ی اول – واحد 105 مراجعه کنید.

دکتر یلدا بازرگان دکتر کامپوزیت دندان تهران

دکتر یلدا بازرگان دکتر کامپوزیت دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر یلدا بازرگان
آدرس تهران فرشته،مریم غربی،کویین سنتر،دارای پارکینگ،طبقه۳ واحد۳۰۳
شماره تماس 02122220000

دکتر یلدا بازرگان با شماره نظام پزشکی 162572 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان تهران در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر یلدا بازرگان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر یلدا بازرگان با شماره 02122220000 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران فرشته،مریم غربی،کویین سنتر،دارای پارکینگ،طبقه۳ واحد۳۰۳ مراجعه کنید.

دکتر مریم ایروانی دکتر لمینت دندان تهران

دکتر مریم ایروانی دکتر لمینت دندان تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم ایروانی
آدرس تهران زعفرانیه – مقدس اردبیلی – روبروی پالادیوم – ساختمان پیراسته (شماره 81) – واحد 71
شماره تماس 02122421684

دکتر مریم ایروانی با شماره نظام پزشکی 104505 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر تهران می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مریم ایروانی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان تهران مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم ایروانی با شماره 02122421684 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران  زعفرانیه – مقدس اردبیلی – روبروی پالادیوم – ساختمان پیراسته (شماره 81) – واحد 71 مراجعه کنید.

بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان غرب تهران

دکتر بهاره طبرسی دکتر لمینت دندان غرب تهران

دکتر بهاره طبرسی دکتر لمینت دندان غرب تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهاره طبرسی
آدرس تهران سعادت آباد- میدان فرهنگ- سرو شرقی- بعد از بیمارستان پارسیان- پلاک 27- طبقه سوم- واحد 7
شماره تماس 09024480333

دکتر بهاره طبرسی با شماره نظام پزشکی 93353 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان غرب تهران در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر بهاره طبرسی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان غرب تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهاره طبرسی با شماره 09024480333 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران سعادت آباد- میدان فرهنگ- سرو شرقی- بعد از بیمارستان پارسیان- پلاک 27- طبقه سوم- واحد 7 مراجعه کنید.

دکتر مهران شکوهی زاده دکتر کامپوزیت دندان غرب تهران

دکتر مهران شکوهی زاده دکتر کامپوزیت دندان غرب تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهران شکوهی زاده
آدرس تهران سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش خیابان پنجم شرقی (نوروزی)، پلاک 6 ، ساختمان مهسا ، طبقه اول ، واحد 7
شماره تماس 02122084848

دکتر مهران شکوهی زاده با شماره نظام پزشکی 87007 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر تهران می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان غرب تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهران شکوهی زاده برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان غرب تهران مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهران شکوهی زاده با شماره 02122084848 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش خیابان پنجم شرقی (نوروزی)، پلاک 6 ، ساختمان مهسا ، طبقه اول ، واحد 7 مراجعه کنید.

دکتر نعیم سعیدی دکتر لمینت دندان غرب تهران

دکتر نعیم سعیدی دکتر لمینت دندان غرب تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر نعیم سعیدی
آدرس تهران سعادت آباد بالاتر از میدان کاج نبش خیابان ششم برج مادر طبقه اول واحد 2
شماره تماس 09196090593

دکتر نعیم سعیدی با شماره نظام پزشکی 143566 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان غرب تهران در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر نعیم سعیدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان غرب تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر نعیم سعیدی با شماره 09196090593 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران سعادت آباد بالاتر از میدان کاج نبش خیابان ششم برج مادر طبقه اول واحد 2 مراجعه کنید.

بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان شرق تهران

دکتر سید رضا خسروانی دکتر لمینت دندان شرق تهران

دکتر سید رضا خسروانی دکتر لمینت دندان شرق تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید رضا خسروانی
آدرس تهران زعفرانیه – خیابان آصف جنب بانک ملی بالای موسسه اعتباری نور پلاک 49 طبقه 3 واحد 6
شماره تماس 09901021050

دکتر سید رضا خسروانی با شماره نظام پزشکی 141430 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر تهران می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان شرق تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید رضا خسروانی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان شرق تهران مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید رضا خسروانی با شماره 09901021050 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران زعفرانیه – خیابان آصف جنب بانک ملی بالای موسسه اعتباری نور پلاک 49 طبقه 3 واحد 6 مراجعه کنید.

دکتر نازنین شیخی دکتر کامپوزیت دندان شرق تهران

دکتر نازنین شیخی دکتر کامپوزیت دندان شرق تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر نازنین شیخی
آدرس تهران خیابان پیروزی_نبش خیابان ابوذر_مجاور فروشگاه جانبو_رو به روی ششم نیرو هوایی_پلاک ۲۴ طبقه ۵ واحد ۲۰
شماره تماس 02177414759

دکتر نازنین شیخی با شماره نظام پزشکی 161549 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان شرق تهران در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر نازنین شیخی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان شرق تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر نازنین شیخی با شماره 02177414759 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان پیروزی_نبش خیابان ابوذر_مجاور فروشگاه جانبو_رو به روی ششم نیرو هوایی_پلاک ۲۴ طبقه ۵ واحد ۲۰ مراجعه کنید.

دکتر زهرا تاج آبادی دکتر لمینت دندان شرق تهران

دکتر زهرا تاج آبادی دکتر لمینت دندان شرق تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهرا تاج آبادی
آدرس تهران پیروزی نبش خیابان پرستار ساختمان لیدو طبقه سوم مرکز دندانپزشکی تاج آبادی
شماره تماس 02177482869

دکتر زهرا تاج آبادی با شماره نظام پزشکی 151193 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر تهران می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان شرق تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر زهرا تاج آبادی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان شرق تهران مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا تاج آبادی با شماره 02177482869 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران پیروزی نبش خیابان پرستار ساختمان لیدو طبقه سوم مرکز دندانپزشکی تاج آبادی مراجعه کنید.

 

بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان شمال تهران

دکتر سعید ساعدی دکتر لمینت دندان شمال تهران

دکتر سعید ساعدی دکتر لمینت دندان شمال تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید ساعدی
آدرس تهران بلوار آفریقا، نبش کوچه کاج آبادی، پلاک 204، طبقه 2، واحد 12
شماره تماس 02122053290

دکتر سعید ساعدی با شماره نظام پزشکی 117060 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان شرق تهران در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر سعید ساعدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان شرق تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید ساعدی با شماره 02122053290 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران  بلوار آفریقا، نبش کوچه کاج آبادی، پلاک 204، طبقه 2، واحد 12 مراجعه کنید.

دکتر بیتا مدبر دکتر کامپوزیت دندان شمال تهران

دکتر بیتا مدبر دکتر کامپوزیت دندان شمال تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر بیتا مدبر
آدرس تهران اندرزگو، رو به روی درب اصلی مرکز خرید سانا سنتر، پلاک 22
شماره تماس 09128751949

دکتر بیتا مدبر با شماره نظام پزشکی 126551 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر تهران می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان شمال تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر بیتا مدبر برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان شمال تهران مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر بیتا مدبر با شماره 09128751949 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران اندرزگو، رو به روی درب اصلی مرکز خرید سانا سنتر، پلاک 22 مراجعه کنید.

دکتر فهیمه سلامت دکتر لمینت دندان شمال تهران

دکتر فهیمه سلامت دکتر لمینت دندان شمال تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر فهیمه سلامت
آدرس تهران زعفرانیه، مقدس اردبیلی، انتهای شادیانه، جنب باشگاه بهشت
شماره تماس 02126216075

دکتر فهیمه سلامت با شماره نظام پزشکی 100852 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان شمال تهران در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر فهیمه سلامت مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان شمال تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر فهیمه سلامت با شماره 02126216075 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران زعفرانیه، مقدس اردبیلی، انتهای شادیانه، جنب باشگاه بهشت مراجعه کنید.

 

بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان جنوب تهران

دکتر حسین اقاجانی دکتر لمینت دندان جنوب تهران

دکتر حسین اقاجانی دکتر لمینت دندان جنوب تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین اقاجانی
آدرس تهران نازی آباد، خیابان اکبر مشهدی (پارس)، نرسیده به میدان بازاردوم، نبش کوچه اوجانی
شماره تماس 02155075176

دکتر حسین اقاجانی با شماره نظام پزشکی 75063 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر تهران می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان جنوب تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسین اقاجانی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان جنوب تهران مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین اقاجانی با شماره 02155075176 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران نازی آباد، خیابان اکبر مشهدی (پارس)، نرسیده به میدان بازاردوم، نبش کوچه اوجانی مراجعه کنید.

دکتر علی نیک کار دکتر کامپوزیت دندان جنوب تهران

دکتر علی نیک کار دکتر کامپوزیت دندان جنوب تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی نیک کار
آدرس تهران خیابان شهیدرجایی نازی اباد خ مداین نبش ک پلاک 7 دندانپزشکی طهران
شماره تماس 02155356117

دکتر علی نیک کار با شماره نظام پزشکی 97888 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر تهران فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان شمال تهران در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر علی نیک کار مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان شمال تهران می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی نیک کار با شماره 02155356117 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران خیابان شهیدرجایی نازی اباد خ مداین نبش ک پلاک 7 دندانپزشکی طهران مراجعه کنید.

دکتر حمید فولادی دکتر لمینت دندان جنوب تهران

دکتر حمید فولادی دکتر لمینت دندان جنوب تهران

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمید فولادی
آدرس تهران نازی آباد، خیابان مدائن، کوچه قشقایی، پلاک 7
شماره تماس 02155356117

دکتر حمید فولادی با شماره نظام پزشکی 89673 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر تهران می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان جنوب تهران در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حمید فولادی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان جنوب تهران مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمید فولادی با شماره 02155356117 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس تهران نازی آباد، خیابان مدائن، کوچه قشقایی، پلاک 7 مراجعه کنید.

 

لمینت دندان چیست ؟ لمینت دندان تهران

لمینت دندان یک راه حل زیبایی برای بسیاری از اختلالات دندانی است که بر ظاهر تأثیر منفی می گذارد.لمینت نوعی روکش است که با چسباندن لایه تهیه شده از پرسلن بر روی دندان های قدامی که اساساً دارای مشکلات زیبایی هستند، این مشکلات را برطرف می کند

تشخیص تفاوت بین لمینت و دندان طبیعی غیرممکن است، زیرا لمینت برای همه افراد مانند دندان اصلی و به صورت جداگانه ساخته می شود.روکش های لمینت برخلاف دندان های طبیعی در برابر لکه های چای و قهوه مقاوم هستند، زیرا در ساخت آنها از مواد با تکنولوژی بالا استفاده شده است.

در چه شرایطی لمینت دندان روی فرد اعمال می شود؟

  • تغییر رنگ دندان
  • مشکلات تراز دندان (شکاف خفیف، شلوغی، جابجایی خط وسط)
  • شکستگی در دندان
  • سایش روی سطح دندان
  • مشکلات ابعادی و شکلی در دندان ها
  • برخی از کمبودهای دندانی
  • مشکلات لبخند

روش لمینت دندان تهران را می توان برای افرادی که از رنگ دندان، بدشکلی ، شکستگی و فرم دندان های خود ناراضی هستند، اعمال کرد.

برای انجام فرآیند پوشش لمینت، فرد باید حداقل 18 سال سن داشته باشد. جدای از این، پوشش لمینت روش درمانی است که می توان با هرکسی که آن را می خواهد انجام داد، با این حال، بهتر است دندانپزشک تصمیم بگیرد که آیا درمان لمینت انجام برای فرد مناسب است یا خیر.

روکش چینی لمینت دندان برای افرادی که عادت به خوردن ناخن دارند، مبتلایان به اختلالات فک و کسانی که عادت به فشردن و ساییدن دندان در شب دارند مناسب نیست.

در چه شرایطی نباید لمینت روی فرد اعمال شود؟

  • فقدان بافت مینای کافی
  • عدم رعایت بهداشت دهان و دندان
  • وجود مشکل لثه
  • اختلالات همراستایی بیش از حد دندان ها
  • حرکات پارافانکشنال (دندون قروچه، جویدن اجسام و غیره)
لمینت دندان تهران
لمینت دندان

مزایای لمینت دندان تهران چیست؟

روکش دندان لمینت که توسط دکتر لمینت تهران اعمال می شود مزایای زیادی دارد.همانطور که اشاره کردیم ، روکش لمینت دندان یک درمان دندانپزشکی است که مشکلات زیبایی را که روی دندان‌های قدامی اعمال می‌شود از بین می‌برد و می‌تواند سال‌ها به طور سالم از آن استفاده شود. از مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با لمینت در مدت زمان کوتاهی ظاهری سالم و طبیعی به دندان ها داده می شود.
  • پوشش لمینت از مواد غیر قابل تغییر و بادوام ساخته شده است.
  • قبل از فرآیند پوشش، می توان با استفاده از امکانات تکنولوژیکی به فرد نشان داد که نتیجه کار چگونه خواهد بود.
  • با لمینت تشکیل عناصری مانند لک روی دندان ها به حداقل می رسد.
  • اگرچه ماده ای که روکش روی آن ساخته می شود بسیار حساس است، اما در صورت چسباندن مناسب به دندان در برابر انواع اثرات مقاوم می شود.
  • در برابر سایش نیز بسیار مقاوم است.
  • طیف رنگی گسترده‌ای برای روکش‌های لمینت وجود دارد که می توانید انتخاب کنید.

معایب لمینت دندان تهران چیست؟

مشخص است که استفاده از لمینت دندان، سطح جلویی دندانی را که قرار است پوشش لیمنت روی آن اعمال شود، کمی ساییده می کند،بنابراین دارای معایب زیر است؛

  • هزینه این روش نسبت به روش های دیگر بیشتر است.
  • از آنجایی که استفاده از روش لمینت نیاز به حساسیت و تجربه دارد، دندانپزشک دندان باید از دانش کافی برخوردار بوده و در این زمینه تجربه کافی داشته باشد.
  • اگر پس از انجام فرآیند، ترک بر روی پوشش ایجاد شود، قابل تعمیر نیست و باید تعویض صورت گیرد.
  • مینای دندان ممکن است بعد از عمل به غذاهای سرد و گرم حساس شود.
  • لمینت بر خلاف تصورات هیچ محافظتی در برابر پوسیدگی دندان ایجاد نمی کند.
  • روش لمینت را نمی توان برای دندان هایی که به دلیل پوسیدگی یا شکستگی ضعیف شده اند اعمال کرد.
  • برای استفاده از لمینت ابتدا باید آسیب ها و مشکلات دندانی مانند پوسیدگی دندان برطرف شود.

چگونه باید از لمینت دندان مراقبت کرد؟

توصیه های بهترین دکتر لمینت دندان تهران برای مراقبت از روکش لمینت پس از انجام عمل :

  • در مصرف غذاهای سفت مانند انواع آجیل باید احتیاط کرد.
  • فرد باید پس از استفاده از لمینت ، در فواصل زمانی معین به دندانپزشک مراجعه کند.
  • کسانی که مشکلاتی مانند فشردن یا ساییدن دندان دارند باید در شب ها از پلاک استفاده کنند.
  • علاوه بر مسواک زدن منظم، باید از نخ دندان و دهانشویه استفاده کرد.
  • عادت جویدن ناخن را باید ترک کرد.
  • عادت به گاز گرفتن اجسام سخت مانند مداد را باید ترک کرد.
  • اگر غذاها خاصیت ارتجاعی دارند و جویدن آنها سخت است، باید به صورت برش خورده و خرد شده مصرف شوند.
لمینت دندان تهران
لمینت دندان

کامپوزیت دندان چیست ؟ کامپوزیت دندان تهران

کامپوزیت دندان چیست ؟ کامپوزیت دندان تهران
کامپوزیت دندان

کامپوزیت یک روش دندانپزشکی است که در مواجهه با ترک، پوسیدگی، شکستگی یا شرایط مشابه در دندان ها اعمال می شود. با این روش درمانی، ساختار دندان آسیب دیده ترمیم می شود. در طی این روش ، قسمت های آسیب دیده یا پوسیده دندان برداشته و تمیز می شوند و علاوه بر این، روکش های کامپوزیت با استفاده از چسب روی دندان ها قرار می گیرند.

از آنجایی که پرکننده کامپوزیت سفید بسیار نزدیک به دندان است، ظاهری طبیعی و زیبایی به دست می‌آید.همچنین با بافت دندان سازگار است و واکنش های آلرژیک ایجاد نمی کند.

بسیار مهم است که کامپوزیت توسط بهترین دکتر کامپوزیت تهران و یا هر شهری که در آن سکونت دارید اعمال شود تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود.

مزایای کامپوزیت دندان چیست؟

  • در مدت زمان کوتاهی قابل اجراست.
  • به صرفه است.
  • به راحتی بدون بی حس کردن دندان و بدون درد برای فرد قابل استفاده است.
  • از آنجایی که پرکردگی ها به خوبی به دندان می چسبند،بنابراین از بافت دندان محافظت می کنند.
  • می توان برای مدت طولانی بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کرد.
  • باعث زیبایی دندان ها می شود.
  • در درمان از مواد پرکننده مناسب با رنگ دندان استفاده می شود و طبیعی جلوه می کند.

 معایب کامپوزیت دندان چیست؟

معایب درمان پر کردن کامپوزیت به شرح زیر است:

حساسیت کوتاه مدت دندان ممکن است پس از درمان ایجاد شود. این وضعیت برای مدت بسیار کوتاهی ادامه دارد. اگر زمان زیادی طول کشید، حتما باید به دندانپزشک مراجعه کنید.

مصرف نوشابه، چای و سیگار باعث تغییر رنگ روکش کامپوزیت می شود.

دوام کامپوزیت در مقایسه با لیمنت کوتاه تر است.

کامپوزیت دندان تهران برای چه کسی اعمال می شود؟

کامپوزیت که عموماً برای از بین بردن تغییر شکل‌های ساختار دندان اعمال می‌شود را می‌توان برای افرادی که می‌خواهند لبخندی زیباتر در چارچوب درمان طراحی لبخند داشته باشند نیز اعمال کرد.

امروزه رایج ترین دلایل برای استفاده از کامپوزیت دندان به شرح زیر است:

  • پر کردن حفره های ایجاد شده در نتیجه درمان های پوسیده دندان
  • ترمیم دندان های شکسته یا ترک خورده در دندان های جلو
  • بهبود ظاهر دندان های تغییر رنگ داده شده
  • بستن فضاهای بین دندانی
  • باندینگ براکت ها در درمان های ارتودنسی
  • بلندتر نشان دادن دندان ها
  • تغییر ظاهر دندان

 مقایسه لمینت و کامپوزیت دندان 

  • هزینه لمینت بالاتر است
  • در صورت خرابی کامپوزیت، تعمیر آن آسان است و در 1 جلسه تکمیل می شود، اما در لمینت تعمیر وجود ندارد و باید تعویض صورت گیرد.
  • لمینت ها دوام بیشتری دارند.
  • سطح لمینت روشن تر است
  • تغییر رنگ دندان با لمینت ها بهتر صورت می گیرد.
  • لمینت ظاهر درخشان تری بر روی سطح دندان ایجاد می کند.
  • لمینت بر خلاف کامپوزیت با گذشت زمان تغییر رنگ نمی دهد.

جمع بندی :

لمینت و کامپوزیت هر دو روش دندانپزشکی زیبایی محسوب می شوند که می توانند ظاهری زیبا به دندان ها ببخشند ،برای کسب نتیجه عالی از انجام کامپوزیت و لیمنت دندان در تهران ، باید به دکتر متخصص و ماهر در این زمینه مراجعه کرد ،  در این مطلب به معرفی بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان تهران پرداختیم که امیدواریم برای شما مفید بوده باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *