بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان اصفهان

اگر شما هم تصمیم به مراجعه به بهترین کتر لمینت و کامپوزیت دندان اصفهان گرفته اید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را مشاهده کنید ، چراکه در این صفحه قرار است به معرفی بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان اصفهان بپردازیم.

بسیاری دوست دارند لبخندی عالی با دندان های سفید مرواریدی داشته باشند. با این حال، دندان های طبیعی یک فرد ممکن است شکل یا فاصله نامناسبی داشته باشند. با افزایش سن، دندان ها می توانند پوسیده شوند یا تغییر رنگ بدهند.در این صورت روکش‌های دندانی مانند لمینت و کامپوزیت که سطح جلوی دندان‌ها را می‌پوشانند، گزینه ای محبوب برای پنهان کردن عیوب دندان و داشتن دندان ها و لبخندی زیبا هستند.

لمینت های دندان که به عنوان روکش دندان نیز شناخته می شوند، پوسته های نازکی از پرسلن یا مواد رزین کامپوزیت هستند که به سطح جلویی دندان ها چسبانده می شوند تا ظاهر دندان ها را بهتر کنند. از آنها برای تغییر رنگ، شکل و اندازه دندان ها استفاده می شود و همچنین می توان از آنها برای ترمیم براده ها یا شکاف ها استفاده کرد.

لمینت یک گزینه محبوب دندانپزشکی زیبایی است و می تواند برای ایجاد لبخند عالی که به لبخند هالیوودی معروف است استفاده شود. این روکش ها با مراقبت مناسب می توانند سال ها دوام بیاورند.

بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان اصفهان

تفاوت بین کامپوزیت دندان و لمینت

دندان ها به دو صورت لایه بندی می شوند:

کامپوزیت پلیمری
لمینت سرامیکی

تفاوت های زیادی بین لمینت سرامیکی و کامپوزیت وجود دارد. به عنوان مثال لمینت سرامیکی همانطور که از نامش مشخص است از سرامیک ساخته شده و زیباتر به نظر می رسد.
کامپوزیت دندان به دلیل انتخاب نوع رنگ و ضخامت کم (معمولاً 0.5 میلی متر) و همچنین سرعت تولید از محبوبیت بیشتری برخوردار است. یکی دیگر از مزایای کامپوزیت دندانی، هزینه کمتر آن نسبت به لمینت سرامیکی است.
لمینت سرامیکی دندان یا روکش چینی که قیمت نسبتاً بالاتری نسبت به نوع کامپوزیت دارد، معمولاً در آزمایشگاه ساخته می شود، از نظر جنس، درخشندگی و ظاهر زیبا و تنوع بیشتری در انتخاب رنگ دارد.همچنین لمینت از کیفیت و دوام بالای تری نسبت به کامپوزیت برخوردار است.

لمینت ها و کامپوزیت ها می توانند لبخند را به وضوح زیبا کرده و سطح فرسوده دندان ها را بپوشانند ، مهم است که برای انجام لمینت و کامپوزیت به بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت اصفهان مراجعه کنید ، در ادامه با بهترین پزشکان متخصص لمینت اصفهان آشنا خواهید شد.

بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان اصفهان

دکتر مریم خروشی دکتر لمینت دندان اصفهان

دکتر مریم خروشی دکتر لمینت دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم خروشی
آدرس اصفهان میدان آزادی – خیابان سعادت آباد – ساختمان هرم – طبقه سوم – شماره 8
شماره تماس 03136686133

دکتر مریم خروشی با شماره نظام پزشکی 35356 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر اصفهان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مریم خروشی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان اصفهان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم خروشی با شماره 03136686133 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان  میدان آزادی – خیابان سعادت آباد – ساختمان هرم – طبقه سوم – شماره 8 مراجعه کنید.

دکتر فرناز مشرف جوادی دکتر کامپوزیت دندان اصفهان

دکتر فرناز مشرف جوادی دکتر کامپوزیت دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرناز مشرف جوادی
آدرس اصفهان خیابان باغ گلدسته، خیابان پاسداران، نبش چهارراه سیدعلی خان، ساختمان تسنیم، طبقه اول واحد ۴
شماره تماس 03132237329

دکتر فرناز مشرف جوادی با شماره نظام پزشکی 102403 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر فرناز مشرف جوادی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرناز مشرف جوادی با شماره 03132237329 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان باغ گلدسته، خیابان پاسداران، نبش چهارراه سیدعلی خان، ساختمان تسنیم، طبقه اول واحد ۴ مراجعه کنید.

دکتر سپیده کاظمی زاده دکتر لمینت دندان اصفهان

دکتر سپیده کاظمی زاده دکتر لمینت دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سپیده کاظمی زاده
آدرس اصفهان چهارباغ بالا-روبروی شرکت زمزم-ساختمان پارسیان-طبقه 4-واحد 613
شماره تماس 03136267473

دکتر سپیده کاظمی زاده با شماره نظام پزشکی 127599 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر اصفهان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سپیده کاظمی زاده برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان اصفهان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سپیده کاظمی زاده با شماره 03136267473 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان چهارباغ بالا-روبروی شرکت زمزم-ساختمان پارسیان-طبقه 4-واحد 613 مراجعه کنید.

دکتر پروین خادم دکتر کامپوزیت دندان اصفهان

دکتر پروین خادم دکتر کامپوزیت دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر پروین خادم
آدرس اصفهان فلکه احمدآباد، ابتدای خیابان سروش، کلینیک افضل
شماره تماس 03132284081

دکتر پروین خادم با شماره نظام پزشکی ب-52255 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر پروین خادم مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر پروین خادم با شماره 03132284081 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان فلکه احمدآباد، ابتدای خیابان سروش، کلینیک افضل مراجعه کنید.

دکتر سید مصطفی موسوی نسب دکتر لمینت دندان اصفهان

دکتر سید مصطفی موسوی نسب دکتر لمینت دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید مصطفی موسوی نسب
آدرس اصفهان خیابان چهارباغ بالا، ابتدای خیابان دکتر شریعتی، طبقه 4، ساختمان دندانپزشکان
شماره تماس 03136247161

دکتر سید مصطفی موسوی نسب با شماره نظام پزشکی ب-36287 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر اصفهان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید مصطفی موسوی نسب برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان اصفهان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید مصطفی موسوی نسب با شماره 03136247161 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان چهارباغ بالا، ابتدای خیابان دکتر شریعتی، طبقه 4، ساختمان دندانپزشکان مراجعه کنید.

دکتر منصوره باباصفری رنانی دکتر کامپوزیت دندان اصفهان

دکتر منصوره باباصفری رنانی دکتر کامپوزیت دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر منصوره باباصفری رنانی
آدرس اصفهان خیابان کمال اسماعیل، خیابان پاسداران، ابتدای سید علی خان، ساختمان تسنیم، طبقه همکف، واحد 1
شماره تماس 03132238402

دکتر منصوره باباصفری رنانی با شماره نظام پزشکی 120357 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر منصوره باباصفری رنانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر منصوره باباصفری رنانی با شماره 03132238402 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان کمال اسماعیل، خیابان پاسداران، ابتدای سید علی خان، ساختمان تسنیم، طبقه همکف، واحد 1 مراجعه کنید.

دکتر سید مهدی علی زاده مخملی دکتر لمینت دندان اصفهان

دکتر سید مهدی علی زاده مخملی دکتر لمینت دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید مهدی علی زاده مخملی
آدرس اصفهان پل اذر-ابتدای خیابان توحید-جنب تالارفرشچیان-مجتمع پدیده-طبقه دوم-واحد202
شماره تماس 03136290160

دکتر سید مهدی علی زاده مخملی با شماره نظام پزشکی 82115 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر اصفهان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید مهدی علی زاده مخملی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان اصفهان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید مهدی علی زاده مخملی با شماره 03136290160 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان پل اذر-ابتدای خیابان توحید-جنب تالارفرشچیان-مجتمع پدیده-طبقه دوم-واحد202 مراجعه کنید.

دکتر مائده کاوه دکتر کامپوزیت دندان اصفهان

دکتر مائده کاوه دکتر کامپوزیت دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مائده کاوه
آدرس اصفهان خیابان ارباب بعد از کوچه ۱۴ ساختمان بلوط طبقه ۴ واحد ۱۱
شماره تماس 03136617358

دکتر مائده کاوه با شماره نظام پزشکی 131696 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر مائده کاوه مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مائده کاوه با شماره 03136617358 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان ارباب بعد از کوچه ۱۴ ساختمان بلوط طبقه ۴ واحد ۱۱ مراجعه کنید.

دکتر حمید مظاهری دکتر لمینت دندان اصفهان

دکتر حمید مظاهری دکتر لمینت دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمید مظاهری
آدرس اصفهان خیابان نظر شرقی، جنب کوچه قصر، طبقه فوقانی
شماره تماس 03136270782

دکتر حمید مظاهری با شماره نظام پزشکی ب-95525 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر اصفهان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حمید مظاهری برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان اصفهان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمید مظاهری با شماره 03136270782 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان نظر شرقی، جنب کوچه قصر، طبقه فوقانی مراجعه کنید.

دکتر محمد عاطفت دکتر کامپوزیت دندان اصفهان

دکتر محمد عاطفت دکتر کامپوزیت دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد عاطفت
آدرس اصفهان چهارراه پلیس – خیابان توحید جنوبی – جنب کوچه کاویان -ساختمان ژیوار-واحد۵۰۴
شماره تماس  03131312834

دکتر محمد عاطفت با شماره نظام پزشکی 125907 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر محمد عاطفت مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد عاطفت با شماره 03131312834 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان چهارراه پلیس – خیابان توحید جنوبی – جنب کوچه کاویان -ساختمان ژیوار-واحد۵۰۴ مراجعه کنید.

دکتر عطیه فیض دکتر لمینت دندان اصفهان

دکتر عطیه فیض دکتر لمینت دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر عطیه فیض
آدرس اصفهان خیابان هزار جریب-دانشگاه علوم پزشکی اصفهان-دانشکده دندانپزشکی-بخش ترمیمی
شماره تماس 03137925548

دکتر عطیه فیض با شماره نظام پزشکی 82343 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر اصفهان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عطیه فیض برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان اصفهان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر عطیه فیض با شماره 03137925548 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان هزار جریب-دانشگاه علوم پزشکی اصفهان-دانشکده دندانپزشکی-بخش ترمیمی مراجعه کنید.

دکتر کامیار فتح پور دکتر کامپوزیت دندان اصفهان

دکتر کامیار فتح پور دکتر کامپوزیت دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر کامیار فتح پور
آدرس اصفهان خیابان توحید جنوبی، نبش خیابان قزلباش، مجتمع آراد، طبقه همکف
شماره تماس 03136275033

دکتر کامیار فتح پور با شماره نظام پزشکی 86325 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر کامیار فتح پور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر کامیار فتح پور با شماره 03136275033 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان توحید جنوبی، نبش خیابان قزلباش، مجتمع آراد، طبقه همکف مراجعه کنید.

دکتر مهرداد برکتین دکتر لمینت دندان اصفهان

دکتر مهرداد برکتین دکتر لمینت دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهرداد برکتین
آدرس اصفهان خیابان شیخ صدوق شمالی – حدفاصل نیکبخت و شیخ مفید – طبقه فوقانی بانک پارسیان
شماره تماس 03136641410

دکتر مهرداد برکتین با شماره نظام پزشکی 71802 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر اصفهان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهرداد برکتین برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان اصفهان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهرداد برکتین با شماره 03136641410 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان شیخ صدوق شمالی – حدفاصل نیکبخت و شیخ مفید – طبقه فوقانی بانک پارسیان مراجعه کنید.

دکتر فرزانه شیرانی دکتر کامپوزیت دندان اصفهان

دکتر فرزانه شیرانی دکتر کامپوزیت دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرزانه شیرانی
آدرس اصفهان خیابان 5 رمضان – شماره 25
شماره تماس 03133368410

دکتر فرزانه شیرانی با شماره نظام پزشکی 49530 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر فرزانه شیرانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرزانه شیرانی با شماره 03133368410 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان 5 رمضان – شماره 25 مراجعه کنید.

دکتر محمدرضا شیربان دکتر لمینت دندان اصفهان

دکتر محمدرضا شیربان دکتر لمینت دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا شیربان
آدرس اصفهان خیابان شریعتی-ساختمان فراز-طبقه5-واحد501
شماره تماس 03136281590

دکتر محمدرضا شیربان با شماره نظام پزشکی 86682 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر اصفهان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا شیربان برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان اصفهان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا شیربان با شماره 03136281590 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان شریعتی-ساختمان فراز-طبقه5-واحد501 مراجعه کنید.

دکتر پوران صمیمی دهکردی دکتر کامپوزیت دندان اصفهان

دکتر پوران صمیمی دهکردی دکتر کامپوزیت دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر پوران صمیمی دهکردی
آدرس اصفهان خیابان شیخ صدوق جنوبی – بالاتر از مبل اعظم – کوچه یازدهم – ساختمان روناک
شماره تماس 03136695862

دکتر پوران صمیمی دهکردی با شماره نظام پزشکی 27174 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر پوران صمیمی دهکردی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر پوران صمیمی دهکردی با شماره 03136695862 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان شیخ صدوق جنوبی – بالاتر از مبل اعظم – کوچه یازدهم – ساختمان روناک مراجعه کنید.

دکتر منصوره سادات ابطحی دکتر لمینت دندان اصفهان

دکتر منصوره سادات ابطحی دکتر لمینت دندان اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر منصوره سادات ابطحی
آدرس اصفهان توحید میانی، کاظمی
شماره تماس 09134463394

دکتر منصوره سادات ابطحی با شماره نظام پزشکی 150692 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر اصفهان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر منصوره سادات ابطحی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان اصفهان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر منصوره سادات ابطحی با شماره 09134463394 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان توحید میانی، کاظمی مراجعه کنید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *