بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان مشهد

بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان مشهد کیست ؟ اگر بدنبال دکتر خوب برای لمینت و کامپوزیت در مشهد هستید این مطلب مناسب شماست ، در این صفحه لیستی از ماهرترین پزشکان متخصص در انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان مشهد وجود دارد که می توانید به هر یک از آن ها مراجعه کنید.

لمینت و کامپوزیت دندان دو نمونه از رایج ترین روش های سفید کردن و بخشیدن ظاهری زیبا به دندان ها هستند.لمینت دندان روشی مناسب برای افرادی است که دندان های زرد و ناهموار دارند و باعث اصلاح طرح لبخند آنها می شود.

کامپوزیت ماده ای است که برای بازگرداندن عملکرد مورفولوژیکی و جویدنی دندان های مشکل دار استفاده می شود.کامپوزیت در واقع ماده اصلی مورد استفاده برای پرکردن دندان است و برای دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی استفاده می شود.

روکش های دندانی مانند کامپوزیت و لمینت را می توان گزینه ای مناسب برای افرادی دانست که قصد دارند با این روش ساده مشکلات ظاهری دندان های خود را در کمترین زمان ممکن حل کنند

برای آشنایی با بهترین دکتر کامپوزیت و لمینت دندان مشهد ادامه مطلب را مشاهده کنید :

بهترین دکتر لمینت و کامپوزیت دندان مشهد

دکتر الهام نودهی دکتر لمینت دندان مشهد

دکتر الهام نودهی دکتر لمینت دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر الهام نودهی
آدرس مشهد بلوار احمدآباد، ملاصدرا 2، پلاک 96، طبقه 1، واحد 4
شماره تماس 05138428498

دکتر الهام نودهی با شماره نظام پزشکی 175871 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر مشهد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر الهام نودهی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان مشهد مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر الهام نودهی با شماره 05138419140 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد خیابان سناباد نبش افرین ساختمان 55 مراجعه کنید.

 

دکتر بهزاد کریمی مبارکه دکتر کامپوزیت دندان مشهد

دکتر بهزاد کریمی مبارکه دکتر کامپوزیت دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهزاد کریمی مبارکه
آدرس مشهد نرسیده به خیابان چمران، حاشیه میدان امام رضا، ساختمان پزشکان آفتاب، طبقه سوم، واحد 9
شماره تماس 05138558037

دکتر بهزاد کریمی مبارکه با شماره نظام پزشکی 153066 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر بهزاد کریمی مبارکه مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهزاد کریمی مبارکه با شماره 05138558037 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد نرسیده به خیابان چمران، حاشیه میدان امام رضا، ساختمان پزشکان آفتاب، طبقه سوم، واحد 9 مراجعه کنید.

دکتر زکیه سادات کیانیان فر دکتر لمینت دندان مشهد

دکتر زکیه سادات کیانیان فر دکتر لمینت دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر زکیه سادات کیانیان فر
آدرس مشهد سجاد، بین سجاد2 و 4، پلاک100، طبقه3، واحد16
شماره تماس 05137659900

دکتر زکیه سادات کیانیان فر با شماره نظام پزشکی 130174 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر مشهد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر زکیه سادات کیانیان فر برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان مشهد مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر زکیه سادات کیانیان فر با شماره 05138419140 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد خیابان سناباد نبش افرین ساختمان 55 مراجعه کنید.

دکتر اکرم اصغری دکتر کامپوزیت دندان مشهد

دکتر اکرم اصغری دکتر کامپوزیت دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر اکرم اصغری
آدرس مشهد خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۱ و ۲۳، روبه روی هتل درویشی
شماره تماس 05138539216

دکتر اکرم اصغری با شماره نظام پزشکی 154302 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر اکرم اصغری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر اکرم اصغری با شماره 05138539216 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۱ و ۲۳، روبه روی هتل درویشی مراجعه کنید.

دکتر فاطمه چشمی دکتر لمینت دندان مشهد

دکتر فاطمه چشمی دکتر لمینت دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه چشمی
آدرس مشهد نرسیده به فرامرز 37، جنب داروخانه دکتر ناصری، ساختمان پزشکان دکتر شهرزاد پرویزی
شماره تماس 05136076729

دکتر فاطمه چشمی با شماره نظام پزشکی 179563 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر مشهد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فاطمه چشمی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان مشهد مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه چشمی با شماره 05138419140 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد خیابان سناباد نبش افرین ساختمان 55 مراجعه کنید.

دکتر علی کریم پور دکتر کامپوزیت دندان مشهد

دکتر علی کریم پور دکتر کامپوزیت دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی کریم پور
آدرس مشهد خیابان سناباد، نبش سناباد 53، ساختمان پزشکان 55، طبقه 2، واحد 4
شماره تماس 05138417651

دکتر علی کریم پور با شماره نظام پزشکی 123079 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر علی کریم پور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی کریم پور با شماره 05138417651 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد خیابان سناباد، نبش سناباد 53، ساختمان پزشکان 55، طبقه 2، واحد 4 مراجعه کنید.

دکتر محمد رادمان دکتر لمینت دندان مشهد

دکتر محمد رادمان دکتر لمینت دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد رادمان
آدرس مشهد میدان احمدآباد، اول ملاصدرا، ساختمان صدرا، طبقه 2، دکتر رادمان
شماره تماس 05138411136

دکتر محمد رادمان با شماره نظام پزشکی 69331 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر مشهد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد رادمان برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان مشهد مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد رادمان با شماره 05138419140 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد خیابان سناباد نبش افرین ساختمان 55 مراجعه کنید.

دکتر مجتبی رمضانی دکتر کامپوزیت دندان مشهد

دکتر مجتبی رمضانی دکتر کامپوزیت دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجتبی رمضانی
آدرس مشهد احمد اباد، نبش ملاصدرا 2، ساختمان پزشکان سپهرصدرا، طبقه5
شماره تماس 05138472277

دکتر مجتبی رمضانی با شماره نظام پزشکی 92729 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر مجتبی رمضانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجتبی رمضانی با شماره 05138472277 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد احمد اباد، نبش ملاصدرا 2، ساختمان پزشکان سپهرصدرا، طبقه5 مراجعه کنید.

دکتر مهدی غلامی دکتر لمینت دندان مشهد

دکتر مهدی غلامی دکتر لمینت دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی غلامی
آدرس مشهد احمد اباد، نبش ملاصدرا دو، ساختمان سپهر صدرا، طبقه اول
شماره تماس 05138414605

دکتر مهدی غلامی با شماره نظام پزشکی 83696 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر مشهد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی غلامی برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان مشهد مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی غلامی با شماره 05138414605 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد احمد اباد، نبش ملاصدرا دو، ساختمان سپهر صدرا، طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر مهدی عرفانیان دکتر کامپوزیت دندان مشهد

دکتر مهدی عرفانیان دکتر کامپوزیت دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی عرفانیان
آدرس مشهد ابن سینا 7- ساختمان پزشکان سینا(روبروی پارکینگ طبقاتی) واحد ۴۰۱- طبقه4
شماره تماس 05138584928

دکتر مهدی عرفانیان با شماره نظام پزشکی 116611 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر مهدی عرفانیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی عرفانیان با شماره 05138584928 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد ابن سینا 7- ساختمان پزشکان سینا(روبروی پارکینگ طبقاتی) واحد ۴۰۱- طبقه4 مراجعه کنید.

دکتر حمید شمس دکتر لمینت دندان مشهد

دکتر حمید شمس دکتر لمینت دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمید شمس
آدرس مشهد احمد آباد،خیابان رضا، بین رضا ۳۱ و ۳۳،جنب کافی شاپ،پلاک ۳۱۴، واحد ۵
شماره تماس 09390261309

دکتر حمید شمس با شماره نظام پزشکی 152747 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر مشهد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حمید شمس برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان مشهد مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمید شمس با شماره 09390261309 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد احمد آباد،خیابان رضا، بین رضا ۳۱ و ۳۳،جنب کافی شاپ،پلاک ۳۱۴، واحد ۵ مراجعه کنید.

دکتر مجید عشق پور دکتر کامپوزیت دندان مشهد

دکتر مجید عشق پور دکتر کامپوزیت دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجید عشق پور
آدرس مشهد بلوار کلانتری، نوفل لوشاتو، بین کلانتری 5و7، پلاک 97
شماره تماس 05138708604

دکتر مجید عشق پور با شماره نظام پزشکی 89721 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر مجید عشق پور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید عشق پور با شماره 05138708604 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار کلانتری، نوفل لوشاتو، بین کلانتری 5و7، پلاک 97 مراجعه کنید.

دکتر فرزانه احراری دکتر لمینت دندان مشهد

دکتر فرزانه احراری دکتر لمینت دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرزانه احراری
آدرس مشهد کوثر شمالی 4، روبروی بیمارستان فارابی، ساختمان پزشکان کوثر
شماره تماس 05138849493

دکتر فرزانه احراری با شماره نظام پزشکی 82870 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر مشهد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرزانه احراری برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان مشهد مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرزانه احراری با شماره 05138849493 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد کوثر شمالی 4، روبروی بیمارستان فارابی، ساختمان پزشکان کوثر مراجعه کنید.

دکتر عزیزالله مرادی طلب دکتر کامپوزیت دندان مشهد

دکتر عزیزالله مرادی طلب دکتر کامپوزیت دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر عزیزالله مرادی طلب
آدرس مشهد بلوار وکیل آباد، کوثر شمال دوم، پلاک34، واحد سوم
شماره تماس 05138704629

دکتر عزیزالله مرادی طلب با شماره نظام پزشکی 115139 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر عزیزالله مرادی طلب مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر عزیزالله مرادی طلب با شماره 05138704629 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار وکیل آباد، کوثر شمال دوم، پلاک34، واحد سوم مراجعه کنید.

دکتر حمیدرضا عرب دکتر لمینت دندان مشهد

دکتر حمیدرضا عرب دکتر لمینت دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمیدرضا عرب
آدرس مشهد بلوار سجاد، چهار راه بهار، نبش یاسمن
شماره تماس 05137653068

دکتر حمیدرضا عرب با شماره نظام پزشکی 23373 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی زیبایی هستند که به انجام لمینت و کامپوزیت دندان در شهر مشهد می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لمینت دندان مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حمیدرضا عرب برای استفاده از روش لمینت و کامپوزیت دندان اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به زیباسازی و استحکام بیشتر دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود تغییر رنگ،سایز و فرم ایجاد کنید و می خواهید به متخصص کامپوزیت دندان مشهد مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیدرضا عرب با شماره 05137653068 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار سجاد، چهار راه بهار، نبش یاسمن مراجعه کنید.

دکتر محمد جواد ضرابی دکتر کامپوزیت دندان مشهد

دکتر محمد جواد ضرابی دکتر کامپوزیت دندان مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد جواد ضرابی
آدرس مشهد بلوار وکیل آباد، کوثر شمالی چهارم، ساختمان پزشکان کوثر، طبقه همکف
شماره تماس 05138828300

دکتر محمد جواد ضرابی با شماره نظام پزشکی 132444 متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش لمینت و کامپوزیت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کامپوزیت دندان مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال زیبا سازی طرح لبخند هستید ، قصد دارید دندان های خود را پر کرده و بازسازی کنید و یا پوسیدگی و آسیب های دندانی را برطرف کنید ، می توانید به مطب دکتر محمد جواد ضرابی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا زیباسازی دندان های خود و تصمیم برای مراجعه به متخصص لمینت دندان مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد جواد ضرابی با شماره 05138828300 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار وکیل آباد، کوثر شمالی چهارم، ساختمان پزشکان کوثر، طبقه همکف مراجعه کنید.

اطلاعاتی درباره ی کاپوزیت و لمینت دندان

کامپوزیت و لمینت دندان مشهد برای چه کسانی مناسب است ؟

  • افرادی که با تغییر رنگ دندان های خود مشکل دارند
  • افرادی که بین دندان های خود فاصله دارند
  • کسانی که می خواهند لبخندی زیباتر داشته باشند
  • افرادی که به دلیل ژنتیک یا دلایل مختلف دندان های کوتاه و بلند دارند
  • کسانی که در دندان های خود مشکل ساییدگی دارند
  • افرادی که ترک خوردگی یا شکستگی دندان دارند

لمینت دندان

لمینت دندان مشهد
لمینت دندان
لمینت دندان مشهد
لمینت دندان

لمینت دندان یک عمل زیبایی دندانپزشکی برای رفع زردی یا ناهنجاری های دندانی برای به دست آوردن لبخندی زیبا و درخشان است.روکش لمینت روی سطح جلویی دندان ها چسبانده می شود تا رنگ، شکل، اندازه یا طول دندان ها را تغییر دهد و ظاهر آن ها را بهبود بخشد.

برای ساخت و طراحی لمینت های سرامیکی نیاز به هنر و آگاهی از ماهیت دندان ها است و این امر باید در لابراتوارهای مخصوص انجام شود و توسط دکتر لمینت دندان مشهد ماهر و متخصص بر روی دندان های فرد ثابت شود.

قبل از اینکه بخواهید لمینت دندان را توسط دکتر لمنیت دندان در مشهد انجام دهید، بهتر است قبل از شروع فرآیند لمینت دندان، از مزایا و معایب آن آگاه باشید. قبل از لمینت دندان مراقب باشید هر مشکلی که در دندان و دهان دارید را درمان کنید و سپس اقدام به لمینت کنید زیرا لمینت بعد از آن قابل ترمیم نیست و باید به طور کامل تعویض شود.

مزایای لمینت دندان مشهد

1. بهترین راه برای اصلاح طرح لبخند
همانطور که در بالا ذکر شد، لمینت دندان مشهد یکی از بهترین روش های مورد استفاده برای اصلاح طرح لبخند است، زیرا افرادی که دندان هایشان زرد  بوده و یا دندان های شکسته یا کج دارند ، می توانند عیوب قابل مشاهده در دندان ها را به طور کامل برطرف کنند.

لمینت می تواند تصویری کامل و زیبا از یک لبخند جذاب ارائه دهد.

2.آسان تر در مقایسه با روش تاج
هنگام انتخاب روش تاج دندان باید اطراف دندان های شما تراشیده شود تا فضای مناسبی برای قرار دادن روکش دندان فراهم شود. اما برای تثبیت صفحه دندان کافی است دندان مورد نظر را فقط به سمت بیرون تراشید تا مینا با روکش لمینت بتواند پیوند محکم و خوبی ایجاد کند. نمی توان گفت که روش لمینت جراحی نیست، اما می توان گفت نسبت به روش تاج آسان تر انجام می شود.

3. ظاهر طبیعی و بسیار مقاوم 

لمینت دندان در برابر زردی و تغییر رنگ بسیار مقاوم است و تغییر رنگ نمی دهد.

گفته می شود که دلیل طبیعی به نظر رسیدن لمینت این است که می تواند نور را به خوبی منعکس کند که این خاصیت مهم سرامیک ها است. ضخامت روکش بسیار کم است به طوری که بسیار شفاف روی دندان قرار می گیرد و ظاهر طبیعی دندان ها را حفظ می کند.

4. روشی با عمر طولانی و ماندگاری بالا است
اگر دکتر لمینت مشهد شما شما بتواند به طور ماهرانه و دقیق روکش را روی دندان شما قرار دهدريال ماندگاری لمینت های دندانی بیش از 15 سال است و این بستگی به میزان مراقبت و نگهداری از دندان دارد.

در نظر داشته باشید که هنگام استفاده از پلاک های دندانی باید بهداشت دهان و دندان رعایت شود و استفاده از مسواک و نخ دندان را فراموش نکنید. اگر دندان های شما آسیب دیده است، ونیرهای لمینت حتما باید تعویض شوند زیرا قابل ترمیم نیستند.

5. روشی با انعطاف بسیار بالاست
یکی دیگر از مزیت های لمینت های دندان انعطاف پذیری آنهاست به طوری که در رنگ های متنوعی تولید می شوند و می توانید رنگی را انتخاب کنید که با دندان های دیگرتان همخوانی داشته باشد. برخی از افراد فرم دندان های زیبایی دارند اما از رنگ دندان های خود راضی نیستند و در این صورت ترجیح داده می شود از رنگ های روشن استفاده کنند.

بلافاصله پس از نصب روکش ها، لبخند فرد اصلاح می شود و نیازی به دوره نقاهت نیست. تنها نکته ای که باید در نظر داشت مراقبت های لازم از لمینت در هفته اول است.

6.رفع تغییر رنگ
امروزه راه‌های زیادی برای سفید کردن دندان‌ها وجود دارد که همه آنها مؤثر نیستند.

برخی از لکه های ناشی از استفاده از برخی داروها یا استفاده بیش از حد از فلوراید به قدری شدید هستند که با روش های سنتی سفید کردن دندان نمی توان آنها را از بین برد. در این صورت تنها روش هایی مانند لمینت دندان می تواند برای سفید کردن دندان موثر باشد.

7.ترمیم دندان های فرسوده یا شکسته
گاهی اوقات ممکن است دندان ها در اثر ضربه یا ساییدگی شکسته یا فرسوده شوند که با گزینه هایی مانند پرکردن دندان قابل رفع نیست و فقط با لمینت اصلاح می شود.

8.فضای بین دندان ها را بهبود می بخشد
فاصله بین دندان ها علاوه بر تاثیر بر زیبایی صورت می تواند منجر به تحلیل رفتن استخوان فک و تغییر موقعیت دندان ها شود. با استفاده از لمینت دندان در مشهد می توان این فاصله را از بین برد.

معایب لمینت دندان مشهد

1. روشی دائمی و غیر قابل برگشت است
برای اینکه بتوان لمینت را به دندان ها چسباند، مینا باید به ضخامت روکش قالب زده شود تا پیوند محکم و بادوام بین روکش و دندان ایجاد شود. بنابراین اگر می خواهید آن را از روی دندان خود بردارید نمی توانید، زیرا ظاهر دندان شما خراشیده شده است.

به همین دلیل لمینت دندان قابل بازگرداندن نیست و دندان های شما باید تا آخر عمر لمینت شوند. به طور معمول، اگر به خوبی از دندان های خود مراقبت کنید، می توانید بیش از 15 سال بدون ترمیم یا تعویض از آنها استفاده کنید.

2. ممکن است دندان های شما کمی حساس شوند
پس از تراشیدن دندان برای نصب روکش، ممکن است به غذاهای بسیار گرم یا مایعات بسیار سرد کمی واکنش نشان داده و کمی احساس درد کنید. نیازی به نگرانی نیست زیرا به مرور زمان این حساسیت دندان از بین می رود حالت طبیعی به خود میگیرند.

3. روشی طولانی مدت در روند درمان است
برای اینکه از زیبایی لمینت دندان مشهد لذت ببرید، باید حداقل دو تا سه جلسه به بهترین دکتر لمینت دندان مشهد مراجعه کنید تا دندان را فرم دهد، لمینت را توسط لابراتوار بسازد، سپس دندان های شما را آماده کند و در نهایت روکش ها را روی دندان شما قرار دهد.این فرآیند حدود یک تا دو ماه طول می کشد.

انواع لمینت دندان در مشهد

لمینت سرامیکی

صفحه سرامیکی یا روکش پرسلن نوعی پوشش سرامیکی است که بر خلاف کامپوزیت، ساخت و چسباندن صفحه سرامیکی به دو تا سه هفته زمان نیاز دارد. از لمینت سرامیکی تا اصلاح نامنظمی ها، دررفتگی، باریکی و طول، اصلاح رنگ دندان ، شکستگی دندان ، بسته شدن فضاهای بین دندانی ، بزرگ شدن دندان های کوچک ، تغییر شکل دندان ها و غیره استفاده می شود.

برای ساخت لمینت های سرامیکی، ابتدا دندان ها بدون برش سطح دندان (به استثنای موارد خاص) شکل می گیرند و سپس برای ساخت روکش نهایی یا لمینت سرامیکی به آزمایشگاه فرستاده می شوند. لابراتوار بنا به درخواست دکتر لمینت دندان مشهد و فرد و با توجه به رنگ انتخابی فرد آن را تهیه می کند.

تفاوت لمینت سرامیکی و لمینت کامپوزیت
یکی از ایرادات لمینت کامپوزیت تغییر رنگ اجتناب ناپذیر آن است که هر 6 ماه یکبار با مراقبت و پرداخت منظم روشن شده و به رنگ اولیه خود باز می گردد،لمینت کامپوزیت ارزان تر تر است اما نیاز به نگهداری و مراقبت منظم دارد.

لمینت های سرامیکی که دارای استحکام بسیار بالایی هستند و علیرغم ضخامت کمتر به راحتی آسیب نمی بینند، روکش سرامیکی بسیار کمتری دارند و ظاهر آن ها شفاف تر و طبیعی تر از کامپوزیت است. این به ماهیت ذاتی سرامیک ها نسبت به کامپوزیت ها نسبت داده می شود که درخشندگی و شفافیت بیشتری دارند. ورق های سرامیکی به ندرت تغییر رنگ و سایش دارند و نیازی به پرداخت مداوم و مراقبت دوره ای از مواد کامپوزیت ندارند.

کامپوزیت دندان 

کامپوزیت دندان مشهد
کامپوزیت دندان
کامپوزیت دندان مشهد
کامپوزیت دندان

داشتن یک لبخند زیبا یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که بر ظاهر ما تأثیر می گذارد، با این حال بسیاری از افراد با دندان های تراشیده،دندان های پوسیده و ناهماهنگی طبیعی در دندان های خود دست و پنجه نرم می کنند.

کامپوزیت یک روش دندانپزشکی زیبایی است که از مواد رزین کامپوزیت همرنگ دندان برای ترمیم یا بهبود ظاهر دندان ها استفاده می کند. باندینگ کامپوزیت که به عنوان کامپوزیت ونیر نیز شناخته می شود، یک درمان زیبایی دندان است که می تواند به بهبود ظاهر دندان ها کمک کند. این روش شامل چسباندن مواد کامپوزیت به سطح دندان و شکل دادن به آن برای رسیدن به ظاهر مطلوب است.

کامپوزیت یک گزینه درمانی محبوب برای افرادی است که دندان های تراشیده، تغییر رنگ یا ناهموار دارند و همچنین برای پر کردن فاصله های کوچک بین دندان ها استفاده می شود.

از نظر پزشکی، اکثر افراد واجد شرایط استفاده از روش کامپوزیت هستند ، زیرا این درمان شامل مداخله جراحی نیست. به خصوص اگر دوست دارید ظاهر دندان های خود را بهبود ببخشید و به دنبال راه حلی سریع هستید، می توانید کاندیدای خوبی برای کامپوزیت دندان در مشهد باشید.

با این حال، کامپوزیت دندان ممکن است برخی از مشکلات دندانی را حل نکند، برای مثال اگر دندان های از دست رفته یا دندان پوسیده داشته باشید، کامپوزیت نمی تواند برای درمان این مشکلات استفاده شود.

برای اطمینان از اینکه کامپوزیت در مشهد برای شما مناسب است یا نه، حتما با یکی از پزشکان نامبرده شده در این مطلب که تحت عنوان بهترین دکتر کامپوزیت مشهد معرفی شده اند مشورت کنید.

تفاوت بین باندینگ کامپوزیت و روکش های کامپوزیت چیست؟

باندینگ کامپوزیت تنها روی بخشی از دندان ها اعمال می شود در حالی که ونیرهای کامپوزیت تمام سطح دندان ها را می پوشانند. علاوه بر این، ونیرهای کامپوزیت نیاز به آماده‌سازی فشرده‌تر و درمان تهاجمی‌تری دارند. این دو روش درمانی نیز دارای قیمت های متفاوتی هستند.

لمینت دندان یا کامپوزیت؟

لمینت سرامیکی که ونیر سرامیکی نیز نامیده می شود، لایه نازکی از مواد سرامیکی است که به دندان ها چسبیده است. این روکش ها پس از قالب گیری در آزمایشگاه ساخته می شوند و معمولاً اولین گزینه درمانی هستند، زیرا به طور طبیعی عیوب دندان ها را می پوشاند.

لمینت کامپوزیت که به آن روکش کامپوزیت نیز می گویند، ثبات رنگ کمتری دارد اما مزیت ویژه آنها این است که لازم نیست مینای دندان بریده شود یا حتی گاهی اوقات مینای دندان از بین برود. البته در روش های جدید چیپس سرامیکی در اکثر موارد کمتر از قبل دندان ها تراشیده می شود.

از طرفی هزینه لمینت های کامپوزیتی بسیار کمتر از لمینت های سرامیکی است. روکش های دندان در مطب توسط دکتر لمینت و کامپوزیت مشهد ساخته می شوند و معمولاً در همان روز روی دندان های فرد چسبانده می شوند.

صفحه سرامیکی دندان در مقایسه با کامپوزیت دندان استحکام و دوام بیشتری دارد. یکی دیگر از مزایای تراشه های سرامیکی ثبات رنگ و ظاهر طبیعی و زیبا است. به همین دلیل هزینه ورق های سرامیکی بیشتر از ونیرهای کامپوزیت است.

پاسخ به این سوال که کدام روش برای شما مناسب تر است چندان آسان نیست. زیرا تنها یک دکتر دندانپزشک می تواند با توجه به شرایط شما پاسخ این سوال را بدهد.

در موارد زیر استفاده از کامپوزیت و لمینت دندان توصیه نمی شود:

در مورد پوسیدگی دندان و بیماری لثه باید ابتدا این مشکلات برطرف شود و سپس روکش دندان نصب شود.
اگر مقدار قابل توجهی از ساختار دندان از بین رفته باشد یا تعداد زیادی دندان پر کرده باشید. دندان ها برای روکش مناسب نیستند.
دندان های نامرتب شدید را نمی توان با روکش درمان کرد و برای درمان این مشکل باید ارتودنسی انجام شود.
اگر مشکلی در دندان قروچه دارید، قبل از انجام هر نوع روکش باید این مشکل را برطرف کنید.

تمیز کردن روکش دندان چگونه انجام می شود؟

مهم ترین نکته ای که پس از درمان روکش دندان باید در نظر گرفته شود،حفظ مراقبت از بهداشت دهان و دندان است.

با مراقبت خوب از دهان می توان از روکش دندان لمینت و کامپوزیت برای سالیان متمادی استفاده کرد.روکش دندانهیچ تفاوتی با مراقبت های معمول دندان و دهان ندارد. مسواک زدن حداقل 2 بار در روز،
استفاده از دهانشویه و نخ دندان برای مراقبت از روکش دندان کافی است. علاوه بر این،معاینات منظم دندانپزشکی باید دو بار در سال انجام شود.

رژیم غذایی متعادل و منظم نیز بر عمر روکش های دندانی تاثیر می گذارد. به ویژه، غذاها و نوشیدنی های اسیدی و شیرین که ممکن است باعث سایش شوند،نباید مصرف شوند.اجسام سخت مانند مداد نباید جویده شوند.

قیمت لیمنت و کامپوزیت دندان در مشهد

قیمت لمین و کامپوزیت بر اساس معیارهای مختفی انجام می شود که معمولا با اولین معاینه قیمت کلی توسط دکتر لیمنت مشهد مشخص می شود ، بنابراین برای اطلاع از قیمت حدودی لمینت و کامپوزیت در مشهد با شماره تماس یکی از پزشکان نامبرده در این مطلب تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

روکش لمینت و کامپوزیت دندان چگونه ساخته می شود؟

برای داشتن روکش دندان باید حداقل دو بار به کلینیک مراجعه کنند.

معاینه اولیه : در اولین ملاقات، دندانپزشک معاینه تشخیصی ریشه دندان را انجام می دهد ودر صورت لزوم درمان های اولیه را انجام می دهد. دندانپزشک شما عملکرد عصب دندانی را با استفاده از اسپری سرد روی دندان ها آزمایش می کند.

اگر فرد درد سردی در دندان احساس کند، عصب دندان سالم است.دراولین معاینه توسط دکتر لمینت مشهد، پزشک گزینه های روکش مناسب و نامناسب برای نیازهای شما را توضیح می دهد و به شما امکان انتخاب و تصمیم گیری در مورد روش دلخواه با توجه به نکات گفته شده را می دهد.

در این مرحله بسیار مهم است که دندانپزشک خواسته ها و انتظارات شما را درک کند و همچنین هر پرسش وانتظاری که در مورد لمنیت و کامپوزیت مشهد دارید را با پزشک در میان بگذارید.

پیش‌درمان دندان : دندانپزشک تحت بی‌حسی موضعی مینای دندان را می‌ساید تا زمانی که مناسب‌ترین سطح تماس برای روکش به دست آید. برای جلوگیری از سوختن دندان و کاهش حرارت اصطکاک دندان ها با آب خنک می شوند.

برداشتن قالب دندان : پس از اینکه دندانپزشک دندان ها را شکل داد، دندان های شما را اندازه گیری می کند و مدلی به دست می آورد که می تواند روکش های دندان شما را در آزمایشگاه آماده کند.پوشش جدید شما مطابق با این مدل و برداشت به دست آمده در آزمایشگاه آماده می شود.

به منظور محافظت از دندان های شما در برابر تغییرات ناشی از گرما در حین آماده سازی دندان ها در آزمایشگاه، دندانپزشک شما یک روکش موقت تهیه می کند و این روکش را به دندان های شما می چسباند.مجددا در این قرار ملاقات می توانید با دندانپزشک خود رنگ دندان مناسب را انتخاب کنید.

قرار دادن دندان ها : پس از آماده شدن روکش های دندانی شما در آزمایشگاه، بهترین دکتر کامپوزیت مشهد روکش های موقت را خارج کرده و دندان های دائمی را وارد می کند و کنترل های لازم را انجام می دهد.شما می توانید فرم و رنگ دندان های خود را در این نوبت به طور دقیق بررسی کنید.پس از این مرحله، دکتر با استفاده از مواد چسبنده دائمی، روکش را به دندان های شما می چسباند.

نتیجه :

روکش های دندانی می توانند عیوب دندانی را بپوشانند و لبخندی یکنواخت و درخشان به شما ببخشند. کامپوزیت و لمینت دو نوع روکش دندانی هستند که اگر دندان های یک فرد دارای عیوبی مانند دندان های کج و بد شکل، بریده شده، لکه دار یا تغییر رنگ داده شده باشد ، می توانند انتخابی مناسب برای بازگرداندن زیبایی به دندان ها باشند.

در این مطلب از سایت بهترین دکتر به معرفی بهترین دکتر لمنیت و کامپوزیت مشهد پرداختیم که امیدواریم برای شما مفید بوده باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *