بهترین دکتر ایمپلنت و ارتودنسی دندان اهواز

آدرس و شماره تماس بهترین دکتر ایمپلنت و ارتودنسی دندان اهواز را می توانید در این مطلب مشاهده کنید.

ارتودنسی نقش بسیار مهمی در اصلاح اختلالات فک و دندان که در دوران کودکی ایجاد می شود دارد. درمان ارتودنسی برای درمان اختلالات ساختار دهان و فک و اختلالات چینش دندان ها و فضاهای بین دندانی استفاده می شود.

درمان ایمپلنت دندان نیز برای جایگزینی دندان های از دست رفته انجام می شود. بر خلاف پروتزهای دندانی که به راحتی می توانید آن ها را بردارید، ایمپلنت های دندانی از طریق یک سری جراحی های جزئی در استخوان فک قرار می گیرند،ایمپلنت دندان یک قطعه فلزی پیچ مانند است که روی فک جایی که ریشه دندان از دست رفته قرار دارد قرار می گیرد.

با گذشت زمان، استخوان در اطراف ایمپلنت رشد می کند و به آن کمک می کند تا در جای خود بماند.سپس دندان یا تاج با فلز متصل می شود تا فضای باقی مانده از دندان از دست رفته را پر کند.

لیست عناوین برای دسترسی سریع

 

بهترین دکتر ایمپلنت اهواز

دکتر مهدی امین زاده دکتر ایمپلنت دندان اهواز

دکتر مهدی امین زاده دکتر ایمپلنت دندان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی امین زاده
آدرس اهواز کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی
شماره تماس 06133339966

دکتر مهدی امین زاده با شماره نظام پزشکی 129024 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی امین زاده برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان اهواز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی امین زاده با شماره 06133339966 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی مراجعه کنید.

دکتر سارا مقربی دکتر ایمپلنت دندان اهواز

دکتر سارا مقربی دکتر ایمپلنت دندان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سارا مقربی
آدرس اهواز کیانپارس، خیابان 5 غربی
شماره تماس 06133382828

دکتر سارا مقربی با شماره نظام پزشکی 124684 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر سارا مقربی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سارا مقربی با شماره 06133382828 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس، خیابان 5 غربی مراجعه کنید.

دکتر فواد شهابیان دکتر ایمپلنت دندان اهواز

دکتر فواد شهابیان دکتر ایمپلنت دندان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فواد شهابیان
آدرس اهواز کیانپارس، خیابان 6 غربی
شماره تماس 06133380090

دکتر فواد شهابیان با شماره نظام پزشکی 114707 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فواد شهابیان برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان اهواز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر فواد شهابیان با شماره 06133380090 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز  کیانپارس، خیابان 6 غربی مراجعه کنید.

دکتر رضا گدازپور دکتر ایمپلنت دندان اهواز

دکتر رضا گدازپور دکتر ایمپلنت دندان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا گدازپور
آدرس اهواز کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی
شماره تماس 06133361695

دکتر رضا گدازپور با شماره نظام پزشکی 108173 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر رضا گدازپور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا گدازپور با شماره 06133361695 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی مراجعه کنید.

دکتر حمیدرضا فلاحی دکتر ایمپلنت دندان اهواز

دکتر حمیدرضا فلاحی دکتر ایمپلنت دندان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمیدرضا فلاحی
آدرس اهواز کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی
شماره تماس 06133334800

دکتر حمیدرضا فلاحی با شماره نظام پزشکی 117448 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حمیدرضا فلاحی برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان اهواز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیدرضا فلاحی با شماره 06133334800 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی مراجعه کنید.

دکتر حمیدرضا پژوهش دکتر ایمپلنت دندان اهواز

دکتر حمیدرضا پژوهش دکتر ایمپلنت دندان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمیدرضا پژوهش
آدرس اهواز زیتون کارمندی، خیابان اصلی زیتون بین خیابان بندر و هدایت طبقه بالای بانک قوامین
شماره تماس 06134457903

دکتر حمیدرضا پژوهش با شماره نظام پزشکی 162784 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر حمیدرضا پژوهش مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیدرضا پژوهش با شماره 06134457903 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز زیتون کارمندی، خیابان اصلی زیتون بین خیابان بندر و هدایت طبقه بالای بانک قوامین مراجعه کنید.

دکتر پرستو جعفری دکتر ایمپلنت دندان اهواز

دکتر پرستو جعفری دکتر ایمپلنت دندان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر پرستو جعفری
آدرس اهواز کیانپارس، خیابان ششم غربی
شماره تماس 06133370093

دکتر پرستو جعفری با شماره نظام پزشکی 133593 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پرستو جعفری برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان اهواز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر پرستو جعفری با شماره 06133370093 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس، خیابان ششم غربی مراجعه کنید.

دکتر شهره خلیل زاده دکتر ایمپلنت دندان اهواز

دکتر شهره خلیل زاده دکتر ایمپلنت دندان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهره خلیل زاده
آدرس اهواز کیانپارس، پهلوان شرقی، نرسیده به پل
شماره تماس 06133732026

دکتر شهره خلیل زاده با شماره نظام پزشکی 131700 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر شهره خلیل زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهره خلیل زاده با شماره 06133732026 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس، پهلوان شرقی، نرسیده به پل مراجعه کنید.

بهترین دکتر ارتودنسی اهواز

دکتر سارا محبوبی دکتر ارتودنسی دندان اهواز

دکتر سارا محبوبی دکتر ارتودنسی دندان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سارا محبوبی
آدرس اهواز کیانپارس_ خیابان مهر شرقی_ مجتمع پزشکی پارسه
شماره تماس 06133334842

دکتر سارا محبوبی با شماره نظام پزشکی 120660 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سارا محبوبی برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی اهواز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سارا محبوبی با شماره 06133334842 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس_ خیابان مهر شرقی_ مجتمع پزشکی پارسه مراجعه کنید.

دکتر سیدمحمد موسوی دکتر ارتودنسی دندان اهواز

دکتر سیدمحمد موسوی دکتر ارتودنسی دندان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدمحمد موسوی
آدرس اهواز کیانپارس نبش 2 شرقی مجتمع تشریفا طبقه دوم
شماره تماس 06133920851

دکتر سیدمحمد موسوی با شماره نظام پزشکی 102113 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر سیدمحمد موسوی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدمحمد موسوی با شماره 06133920851 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز  کیانپارس نبش 2 شرقی مجتمع تشریفا طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر عبدالمحمد گچ کوبان دکتر ارتودنسی دندان اهواز

دکتر عبدالمحمد گچ کوبان دکتر ارتودنسی دندان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر عبدالمحمد گچ کوبان
آدرس اهواز پهلوان شرقی-نبش اردیبهشت -مجتمع اوسینا
شماره تماس 06133911112

دکتر عبدالمحمد گچ کوبان با شماره نظام پزشکی 102998 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عبدالمحمد گچ کوبان برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی اهواز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر عبدالمحمد گچ کوبان با شماره 06133911112 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز پهلوان شرقی-نبش اردیبهشت -مجتمع اوسینا مراجعه کنید.

دکتر فتانه قربانی جواد پور دکتر ارتودنسی دندان اهواز

دکتر فتانه قربانی جواد پور دکتر ارتودنسی دندان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فتانه قربانی جواد پور
آدرس اهواز کیانپارس – بین خیابان 3 و 4 غربی – مجتمع حضرت رسول (ص ) – طبقه دوم
شماره تماس 06133384288

دکتر فتانه قربانی جواد پور با شماره نظام پزشکی 28015 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر فتانه قربانی جواد پور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فتانه قربانی جواد پور با شماره 06133384288 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – بین خیابان 3 و 4 غربی – مجتمع حضرت رسول (ص ) – طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر ماشااله خانه مسجدی دکتر ارتودنسی دندان اهواز

دکتر ماشااله خانه مسجدی دکتر ارتودنسی دندان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ماشااله خانه مسجدی
آدرس اهواز کیانپارس، بین خیابان 6 و 7 شرقی، مجتمع پزشکی دانا، طبقه 5، واحد 4
شماره تماس 06133922429

دکتر ماشااله خانه مسجدی با شماره نظام پزشکی 31639 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر اهواز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ماشااله خانه مسجدی برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی اهواز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر ماشااله خانه مسجدی با شماره 06133922429 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس، بین خیابان 6 و 7 شرقی، مجتمع پزشکی دانا، طبقه 5، واحد 4 مراجعه کنید.

دکتر ابوبشرمحمد شفیع اله تالوکدار دکتر ارتودنسی دندان اهواز

دکتر ابوبشرمحمد شفیع اله تالوکدار دکتر ارتودنسی دندان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ابوبشرمحمد شفیع اله تالوکدار
آدرس اهواز کیانپارس – نبش خیابان 15 غربی – ساختمان ایرانپارس – طبقه 1
شماره تماس 06133383533

دکتر ابوبشرمحمد شفیع اله تالوکدار با شماره نظام پزشکی 94125 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر ابوبشرمحمد شفیع اله تالوکدار مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ابوبشرمحمد شفیع اله تالوکدار با شماره 06133383533 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – نبش خیابان 15 غربی – ساختمان ایرانپارس – طبقه 1 مراجعه کنید.

دکتر پری ناز سعیدی قرآنی دکتر ارتودنسی دندان اهواز

دکتر پری ناز سعیدی قرآنی دکتر ارتودنسی دندان اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر پری ناز سعیدی قرآنی
آدرس اهواز کیانپارس- نبش 2 شرقی ساختمان تشریقات طبقه 8 – واحد 804
شماره تماس 06133924729

دکتر پری ناز سعیدی قرآنی با شماره نظام پزشکی 107096 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر پری ناز سعیدی قرآنی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر پری ناز سعیدی قرآنی با شماره 06133924729 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس- نبش 2 شرقی ساختمان تشریقات طبقه 8 – واحد 804 مراجعه کنید.

 

اهوازمتخصص ایمپلنت و ارتودنسی دندان

10 بهترین ایمپلنت اهواز10 بهترین متخصص ارتودنسی اهواز10 بهترین متخصص ایمپلنت اهوازارتودنسی اهواز قسطیارتودنسی رایگان در اهوازایمپلنت اقساطی در اهوازایمپلنت با لیزر در اهوازایمپلنت دندان در اهواز | کاشت دندان در اهوازایمپلنت دولتی اهوازایمپلنت دیجیتال اهوازایمپلنت فوری اهوازبهترین دکتر متخصص ایمپلنت اهواز | کاشت دندان در اهوازبهترین متخصص ایمپلنت در اهوازدکتر ارتودنسی اهوازدکتر اردشیر رنجبری متخصص ایمپلنت اهوازدکتر چهارمحالی متخصص ارتودنسی اهوازدکتر رنجبر ی متخصص ایمپلنت اهوازدندانپزشک متخصص ایمپلنت دندان در اهوازسعیدرهبری متخصص ارتودنسی اهوازقیمت ارتودنسی در اهوازقیمت ایمپلنت دندان در اهوازکلینیک تخصصی ارتودنسی اهوازلیست بهترین پزشکان متخصص ارتودنسی اهوازلیست بهترین متخصص ایمپلنت اهواز تلفن و آدرسلیست پزشکان فوق تخصص ارتودنسی اهوازلیست دندانپزشکان متخصص ایمپلنت در اهوازمتخصص ارتودانتیکس در اهواز ، بهترین دکترمتخصص ارتودنسی اهواز زیتونمتخصص ارتودنسی اهواز نادریمتخصص ارتودنسی کودکان اهوازمتخصصین خوب ارتودنسی در اهوازمعرفی بهترین متخصصین ارتودنسی در اهوازنوبت حضوری بهترین دکترهای ارتودنسی در شیرازنوبت دهی بهترین پزشکان کاشت دندان (ایمپلنت) در اهواز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *