بهترین دکتر ایمپلنت و ارتودنسی دندان شیراز

بهترین دکتر ایمپلنت و ارتودنسی دندان شیراز چه کسی است ؟ احتمالا این سوالی است که شما را به این صفحه رسانده است.

ایمپلنت روش کاشت دندان است که برای کسانی که دندان های از دست رفته دارند مناسب بوده و به وسیله ارتودنسی نیز می توان به هم ریختگی و ناهماهنگی دندان ها را اصلاح کرد.

در ادامه ی این مطلب به معرفی بهترین دکتر ایمپلنت و ارتودنسی دندان شیراز خواهیم پرداخت که با مراجعه به هر یک از این دندانپزشک ها می توانید برای انجام کاشت دندان و اصلاح وضعیت دندان ها اقدام کنید.

لیست عناوین برای دسترسی سریع

 

 

بهترین دکتر ایمپلنت شیراز

دکتر سارنگ صداقتی شایسته دکتر ایمپلنت دندان شیراز

دکتر سارنگ صداقتی شایسته دکتر ایمپلنت دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سارنگ صداقتی شایسته
آدرس شیراز قصردشت – نرسیده به چهارراه زرگری – بین کوچه 52 و 54 – ساختمان المپیک – طبقه دو – وااحد 5
شماره تماس 09352166566

دکتر سارنگ صداقتی شایسته با شماره نظام پزشکی 112946 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر شیراز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سارنگ صداقتی شایسته برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان شیراز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سارنگ صداقتی شایسته با شماره 09352166566 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز قصردشت – نرسیده به چهارراه زرگری – بین کوچه 52 و 54 – ساختمان المپیک – طبقه دو – وااحد 5 مراجعه کنید.

دکتر محمود سلیمانی دکتر ایمپلنت دندان شیراز

دکتر محمود سلیمانی دکتر ایمپلنت دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود سلیمانی
آدرس شیراز خیابان 20متری (7تبر) نبش معدل – ساختمان سال – طبقه 5 – واحد 503
شماره تماس 07132342996

دکتر محمود سلیمانی با شماره نظام پزشکی 47275 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر محمود سلیمانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمود سلیمانی با شماره 07132342996 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان 20متری (7تبر) نبش معدل – ساختمان سال – طبقه 5 – واحد 503 مراجعه کنید.

دکتر رضا نیکی دکتر ایمپلنت دندان شیراز

دکتر رضا نیکی دکتر ایمپلنت دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا نیکی
آدرس شیراز خیابان زند – روبروی 20 متری سینما سعدی – خیابان عبائیان – مجتمع پزشکی نشاط – طبقه 6 – واحد 1
شماره تماس  07132319419

دکتر رضا نیکی با شماره نظام پزشکی 98218 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر شیراز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رضا نیکی برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان شیراز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا نیکی با شماره 07132319419 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان زند – روبروی 20 متری سینما سعدی – خیابان عبائیان – مجتمع پزشکی نشاط – طبقه 6 – واحد 1 مراجعه کنید.

دکتر شهلا توانا دکتر ایمپلنت دندان شیراز

دکتر شهلا توانا دکتر ایمپلنت دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهلا توانا
آدرس شیراز خیابان ملاصدرا – نبش کوچه 3 – ساختمان نوین فارس – طبقه 2 آسانسور
شماره تماس 071323196

دکتر شهلا توانا با شماره نظام پزشکی 23695 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر شهلا توانا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهلا توانا با شماره 071323196 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان ملاصدرا – نبش کوچه 3 – ساختمان نوین فارس – طبقه 2 آسانسور مراجعه کنید.

دکتر معین هنرور دکتر ایمپلنت دندان شیراز

دکتر معین هنرور دکتر ایمپلنت دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر معین هنرور
آدرس شیراز خیابان معالی اباد – ابتدای دوستان – ساختمان الوند – طبقه اول – واحد 104
شماره تماس 07136340570

دکتر معین هنرور با شماره نظام پزشکی 136500 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر شیراز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر معین هنرور برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان شیراز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر معین هنرور با شماره 07136340570 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان معالی اباد – ابتدای دوستان – ساختمان الوند – طبقه اول – واحد 104 مراجعه کنید.

دکتر مینا محقق دکتر ایمپلنت دندان شیراز

دکتر مینا محقق دکتر ایمپلنت دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مینا محقق
آدرس شیراز خیابان قصردشت ، کوچه ٥٧، ساختمان الماس، طبقه اول، واحد ١٠٥
شماره تماس 07136287963

دکتر مینا محقق با شماره نظام پزشکی 123450 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر مینا محقق مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مینا محقق با شماره 07136287963 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصردشت ، کوچه ٥٧، ساختمان الماس، طبقه اول، واحد ١٠٥ مراجعه کنید.

دکتر سید احسان جعفری دکتر ایمپلنت دندان شیراز

دکتر سید احسان جعفری دکتر ایمپلنت دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید احسان جعفری
آدرس شیراز خیابان قصردشت . حدفاصل زرگری و چهارراه قصردشت . نبش کوچه ۶۴. ساختمان رستا. طبقه دوم . واحد پنج
شماره تماس 07136292258

دکتر سید احسان جعفری با شماره نظام پزشکی 85414 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر شیراز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید احسان جعفری برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان شیراز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید احسان جعفری با شماره 07136292258 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصردشت . حدفاصل زرگری و چهارراه قصردشت . نبش کوچه ۶۴. ساختمان رستا. طبقه دوم . واحد پنج مراجعه کنید.

دکتر یلدا ترابی اردکانی دکتر ایمپلنت دندان شیراز

دکتر یلدا ترابی اردکانی دکتر ایمپلنت دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر یلدا ترابی اردکانی
آدرس شیراز خیابان قصر دشت – چهارراه زرگری – نبش کوچه 54 – ساختمان گلبرگ – طبقه دوم – واحد 20
شماره تماس 07136280712

دکتر یلدا ترابی اردکانی با شماره نظام پزشکی 100265 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر یلدا ترابی اردکانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر یلدا ترابی اردکانی با شماره 07136280712 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصر دشت – چهارراه زرگری – نبش کوچه 54 – ساختمان گلبرگ – طبقه دوم – واحد 20 مراجعه کنید.

دکتر شاهپور آریا دکتر ایمپلنت دندان شیراز

دکتر شاهپور آریا دکتر ایمپلنت دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شاهپور آریا
آدرس شیراز نبش خیابان منوچهری، روبروی نمایشگاه اتومبیل صدری، ساختمان گالری نگین، طبقه دوم
شماره تماس 07132339535

دکتر شاهپور آریا با شماره نظام پزشکی 100300 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر شیراز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شاهپور آریا برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان شیراز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر شاهپور آریا با شماره 07132339535 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز نبش خیابان منوچهری، روبروی نمایشگاه اتومبیل صدری، ساختمان گالری نگین، طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر سیدعبدالعظیم بنارویی دکتر ایمپلنت دندان شیراز

دکتر سیدعبدالعظیم بنارویی دکتر ایمپلنت دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدعبدالعظیم بنارویی
آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – روبروی هتل پارس – کوچه 47 – ساختمان فیروزه – طبقه پنجم
شماره تماس 07132305214

دکتر سیدعبدالعظیم بنارویی با شماره نظام پزشکی 24067 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر سیدعبدالعظیم بنارویی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدعبدالعظیم بنارویی با شماره 07132305214 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – روبروی هتل پارس – کوچه 47 – ساختمان فیروزه – طبقه پنجم مراجعه کنید.

بهترین دکتر ارتودنسی شیراز

دکتر شیوا جعفریان دکتر ارتودنسی دندان شیراز

دکتر شیوا جعفریان دکتر ارتودنسی دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شیوا جعفریان
آدرس شیراز بلوار چمران، بلوار نیایش، نبش بهارنو، ساختمان اندانته، طبقه سوم
شماره تماس 09926303307

دکتر شیوا جعفریان با شماره نظام پزشکی 149060 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر شیراز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شیوا جعفریان برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی شیراز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر شیوا جعفریان با شماره 09926303307 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلوار چمران، بلوار نیایش، نبش بهارنو، ساختمان اندانته، طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر عبداله زارع امامی دکتر ارتودنسی دندان شیراز

دکتر عبداله زارع امامی دکتر ارتودنسی دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر عبداله زارع امامی
آدرس شیراز خیابان شهید مطهری (زرگری) – روبروی دانشکده علوم قرآنی – نبش کوچه 17 – ساختمان فرهام
شماره تماس 07136287688

دکتر عبداله زارع امامی با شماره نظام پزشکی 69609 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر عبداله زارع امامی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر عبداله زارع امامی با شماره 07136287688 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان شهید مطهری (زرگری) – روبروی دانشکده علوم قرآنی – نبش کوچه 17 – ساختمان فرهام مراجعه کنید.

دکتر محمدامین توکلی دکتر ارتودنسی دندان شیراز

دکتر محمدامین توکلی دکتر ارتودنسی دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدامین توکلی 
آدرس شیراز خیابان برق، کلینیک دندانپزشکی ولی عصر
شماره تماس 07132344431

دکتر محمدامین توکلی با شماره نظام پزشکی 152178 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر شیراز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدامین توکلی برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی شیراز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدامین توکلی با شماره 07132344431 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان برق، کلینیک دندانپزشکی ولی عصر مراجعه کنید.

دکتر محسن تهمتن دکتر ارتودنسی دندان شیراز

دکتر محسن تهمتن دکتر ارتودنسی دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محسن تهمتن
آدرس شیراز بلوار میرزای شیرازی – نبش کوچه نهم – جنب پارک علوی
شماره تماس 07136257957

دکتر محسن تهمتن با شماره نظام پزشکی 32903 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر محسن تهمتن مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن تهمتن با شماره 07136257957 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلوار میرزای شیرازی – نبش کوچه نهم – جنب پارک علوی مراجعه کنید.

دکتر مینا مرادی دکتر ارتودنسی دندان شیراز

دکتر مینا مرادی دکتر ارتودنسی دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مینا مرادی
آدرس شیراز چهارراه زرگری به سمت بلوار چمران ساختمان پزشکی ابن سینا طبقه ۴ واحد ۱۸
شماره تماس 07130000000

دکتر مینا مرادی با شماره نظام پزشکی 148585 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر شیراز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مینا مرادی برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی شیراز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مینا مرادی با شماره 07130000000 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز چهارراه زرگری به سمت بلوار چمران ساختمان پزشکی ابن سینا طبقه ۴ واحد ۱۸ مراجعه کنید.

دکتر حمیدرضا معتضدیان دکتر ارتودنسی دندان شیراز

دکتر حمیدرضا معتضدیان دکتر ارتودنسی دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمیدرضا معتضدیان
آدرس شیراز قدوسی غربی -روبه روی کوچه ۱۴-ساختمان زندیه -طبقه۳
شماره تماس  07136306268

دکتر حمیدرضا معتضدیان با شماره نظام پزشکی 145794 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر حمیدرضا معتضدیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیدرضا معتضدیان با شماره 07136306268 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز قدوسی غربی -روبه روی کوچه ۱۴-ساختمان زندیه -طبقه۳ مراجعه کنید.

دکتر شهلا مومنی دانایی دکتر ارتودنسی دندان شیراز

دکتر شهلا مومنی دانایی دکتر ارتودنسی دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهلا مومنی دانایی
آدرس شیراز خیابان فلسطین (باغشاه) – خیابان معدل – ساختمان نهال
شماره تماس 07132301440

دکتر شهلا مومنی دانایی با شماره نظام پزشکی 29645 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر شیراز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شهلا مومنی دانایی برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی شیراز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهلا مومنی دانایی با شماره 07132301440 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان فلسطین (باغشاه) – خیابان معدل – ساختمان نهال مراجعه کنید.

دکتر احمد عباسی دکتر ارتودنسی دندان شیراز

دکتر احمد عباسی دکتر ارتودنسی دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر احمد عباسی
آدرس شیراز خیابان قصردشت – نرسیده به چهارراه زرگری – نبش کوچه 54 – ساختمان گلبرگ – واحد 28 – طبقه 2
شماره تماس 07136281054

دکتر احمد عباسی با شماره نظام پزشکی 59240 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر احمد عباسی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر احمد عباسی با شماره 07136281054 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصردشت – نرسیده به چهارراه زرگری – نبش کوچه 54 – ساختمان گلبرگ – واحد 28 – طبقه 2 مراجعه کنید.

دکتر آناهیتا جهان بین دکتر ارتودنسی دندان شیراز

دکتر آناهیتا جهان بین دکتر ارتودنسی دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر آناهیتا جهان بین
آدرس شیراز خیابان قصر دشت، جنب بیمارستان فرهمند فر، ساختمان اکسیر، طبقه چهارم، واحد 403
شماره تماس  07136282628

دکتر آناهیتا جهان بین با شماره نظام پزشکی 83934 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر شیراز می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آناهیتا جهان بین برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی شیراز مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر آناهیتا جهان بین با شماره 07136282628 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصر دشت، جنب بیمارستان فرهمند فر، ساختمان اکسیر، طبقه چهارم، واحد 403 مراجعه کنید.

دکتر سید احسان جعفری دکتر ارتودنسی دندان شیراز

دکتر سید احسان جعفری دکتر ارتودنسی دندان شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید احسان جعفری
آدرس شیراز خیابان قصردشت . حدفاصل زرگری و چهارراه قصردشت . نبش کوچه ۶۴. ساختمان رستا. طبقه دوم . واحد پنج
شماره تماس 07136292258

دکتر سید احسان جعفری با شماره نظام پزشکی 85414 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر سید احسان جعفری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید احسان جعفری با شماره 07136292258 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان قصردشت . حدفاصل زرگری و چهارراه قصردشت . نبش کوچه ۶۴. ساختمان رستا. طبقه دوم . واحد پنج مراجعه کنید.

 

شیرازمتخصص ایمپلنت و ارتودنسی دندان

ارتودنسی دولتی شیرازارتودنسی رایگان در شیرازایمپلنت با لیزر در شیرازایمپلنت دندان در شیراز اقساطیایمپلنت دولتی شیرازایمپلنت دیجیتال در شیرازایمپلنت رایگان در شیرازایمپلنت فوری در شیرازبهترین دکتر ارتودنسی در شیرازبهترین دکتر ارتودنسی در شیراز + آدرس و تلفنبهترین دکتر ارتودنسی دندان در شیرازبهترین دکتر ایمپلنت در شیرازبهترین دکتر ایمپلنت شیرازبهترین دکتر متخصص ارتودنسی شیرازبهترین متخصص ارتودنسی دندان در شیرازبهترین متخصص ارتودنسی کودکان شیرازدکتر ارتودنسی خوب در شیرازدکتر داور متخصص ایمپلنت شیرازقیمت ارتودنسی در شیرازقیمت ایمپلنت دندان در شیرازقیمت ایمپلنت دندان شیرازکلینیک ارتودنسی در شیرازلیست دندانپزشکان متخصص ارتودنسی در شیرازلیست دندانپزشکان متخصص ایمپلنت در شیرازمتخصص ارتودنسی در شیراز | قیمت ارتودنسی ارزان و اقساطیمتخصص ارتودنسی دندان در شیرازمتخصص ارتودنسی کودکان شیرازمتخصص ایمپلنت در شیراز ، بهترین دکتر ایمپلنتمتخصص ایمپلنت دندان در شیرازمتخصص ایمپلنت شیرازنوبت حضوری بهترین دکترهای ارتودنسی در شیراز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *