بهترین دکتر ایمپلنت و ارتودنسی دندان همدان

چنانچه به دنبال بهترین دکتر ایمپلنت و ارتودنسی دندان همدان هستید و می خواهید از کاشت دندان یا ارتودنسی برای دندان ها استفاده کنید ، می توانید با شماره تماس یکی از پزشکان نامبرده در ادامه در لیست بهترین پزشکان متخصص ایمپلنت و ارتودنسی همدان تماس گرفته و نوبت ویزیت بگیرید.

ایمپلنت های دندانی روشی متداول و امکان پذیر برای جایگزینی دندان های از دست رفته هستند و به گونه ای طراحی شده اند که با دندان های دیگر در دهان تناسب داشته باشد.

ایمپلنت های دندانی ریشه های مصنوعی دندانی هستند که در استخوان فک قرار می گیرند.ایمپلنت های دندانی را می توان برای نقص های تک دندانی، نقص های متعدد دندانی و تمام فک های بدون دندان اعمال کرد.

ارتودنسی نیز روشی است که در آن دندان ها به طور همزمان به وضعیت طبیعی، سالم از نظر عملکردی و زیبایی باز می گردند.

لیست عناوین برای دسترسی سریع

 

بهترین دکتر ایمپلنت همدان

دکتر سید رضا عربی دکتر ایمپلنت دندان همدان

دکتر سید رضا عربی دکتر ایمپلنت دندان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید رضا عربی
آدرس همدان جهانما.کوچه.سحر.پلاک.چهار
شماره تماس 09025187344

دکتر سید رضا عربی با شماره نظام پزشکی 97499 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر همدان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید رضا عربی برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان همدان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید رضا عربی با شماره 09025187344 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان جهانما.کوچه.سحر.پلاک.چهار مراجعه کنید.

دکتر مراد هدایتی پناه دکتر ایمپلنت دندان همدان

دکتر مراد هدایتی پناه دکتر ایمپلنت دندان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مراد هدایتی پناه
آدرس همدان ابتداي جهانماساختمان ايرانمهر
شماره تماس 08138236125

دکتر مراد هدایتی پناه با شماره نظام پزشکی 89872 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان همدان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر مراد هدایتی پناه مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مراد هدایتی پناه با شماره 08138236125 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان ابتداي جهانماساختمان ايرانمهر مراجعه کنید.

دکتر فريبرز وفايی دکتر ایمپلنت دندان همدان

دکتر فريبرز وفايی دکتر ایمپلنت دندان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فريبرز وفايی
آدرس همدان خیابان جهان نما، ساختمان شهباز، واحد 8
شماره تماس 08138241177

دکتر فريبرز وفايی با شماره نظام پزشکی 83722 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر همدان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فريبرز وفايی برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان همدان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر فريبرز وفايی با شماره 08138241177 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان جهان نما، ساختمان شهباز، واحد 8 مراجعه کنید.

دکتر محسن بیگدلی دکتر ایمپلنت دندان همدان

دکتر محسن بیگدلی دکتر ایمپلنت دندان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محسن بیگدلی
آدرس همدان خیابان پاستور، مجتمع دندانپزشکی نوین، کوچه صوفی
شماره تماس 08138252333

دکتر محسن بیگدلی با شماره نظام پزشکی 101300 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان همدان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر محسن بیگدلی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن بیگدلی با شماره 08138252333 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان پاستور، مجتمع دندانپزشکی نوین، کوچه صوفی مراجعه کنید.

دکتر ارمغان شهبازی دکتر ایمپلنت دندان همدان

دکتر ارمغان شهبازی دکتر ایمپلنت دندان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر ارمغان شهبازی
آدرس همدان میدان امام ، ابتداى خیابان سید جمال الدین ، جنب بانک صادرات ، ساختمان مرمر ، طبقه سوم
شماره تماس 08134509330

دکتر ارمغان شهبازی با شماره نظام پزشکی 132398 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص دندانپزشکی ترمیمی و جراحی لثه هستند که به انجام کاشت و ایمپلنت دندان در شهر همدان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ایمپلنت دندان همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ارمغان شهبازی برای استفاده از روش کاشت و ایمپلنت دندان اقدام کنید.

در صورتی که دندان از دست رفته داشته و شرایط کاشت دندان را برای پر کردن جای خالی دندان خود دارید و می خواهید به متخصص ایمپلنت و کاشت دندان همدان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر ارمغان شهبازی با شماره 08134509330 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان امام ، ابتداى خیابان سید جمال الدین ، جنب بانک صادرات ، ساختمان مرمر ، طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر امیر رضا هاشمیان دکتر ایمپلنت دندان همدان

دکتر امیر رضا هاشمیان دکتر ایمپلنت دندان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیر رضا هاشمیان
آدرس همدان خیابان جهان نما، ساختمان پزشکان شهباز، طبقه دوم، واحد 10
شماره تماس 08138212626

دکتر امیر رضا هاشمیان با شماره نظام پزشکی 119281 متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دندان هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ایمپلنت دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ایمپلنت و کاشت دندان همدان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال کاشت دندان هستید و می خواهید با روش ایمپلنت جای خالی دندان از دست رفته ی خود را پر کنید، می توانید به مطب دکتر امیر رضا هاشمیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به کاشت دندان و جایگزین دندان از دست رفته و تصمیم برای مراجعه به متخصص ایمپلنت دندان در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیر رضا هاشمیان با شماره 08138212626 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان جهان نما، ساختمان پزشکان شهباز، طبقه دوم، واحد 10 مراجعه کنید.

 

بهترین دکتر ارتودنسی همدان

دکتر فرهاد جعفرى دکتر ارتودنسی دندان همدان

دکتر فرهاد جعفرى دکتر ارتودنسی دندان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرهاد جعفرى
آدرس همدان ابتدای بلوار خواجه رشید، نبش کوچه پروین اعتصامی، ساختمان مشاور، طبقه اول
شماره تماس 08138269286

دکتر فرهاد جعفرى با شماره نظام پزشکی 64380 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر همدان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرهاد جعفرى برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی همدان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرهاد جعفرى با شماره 08138269286 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان ابتدای بلوار خواجه رشید، نبش کوچه پروین اعتصامی، ساختمان مشاور، طبقه اول مراجعه کنید.

دکتر هما فرهادی فرد دکتر ارتودنسی دندان همدان

دکتر هما فرهادی فرد دکتر ارتودنسی دندان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر هما فرهادی فرد
آدرس همدان برج پاستور-واحد 202
شماره تماس 09197112180

دکتر هما فرهادی فرد با شماره نظام پزشکی 145526 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان همدان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر هما فرهادی فرد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر هما فرهادی فرد با شماره 09197112180 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان برج پاستور-واحد 202 مراجعه کنید.

دکتر امیرفرهنگ میراسماعیلی دکتر ارتودنسی دندان همدان

دکتر امیرفرهنگ میراسماعیلی دکتر ارتودنسی دندان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیرفرهنگ میراسماعیلی
آدرس همدان خیابان پاستور – برج پاستور – طبقه چهارم
شماره تماس 08138266606

دکتر امیرفرهنگ میراسماعیلی با شماره نظام پزشکی 32666 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر همدان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیرفرهنگ میراسماعیلی برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی همدان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیرفرهنگ میراسماعیلی با شماره 08138266606 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان پاستور – برج پاستور – طبقه چهارم مراجعه کنید.

دکتر وحید ملاباشی دکتر ارتودنسی دندان همدان

دکتر وحید ملاباشی دکتر ارتودنسی دندان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر وحید ملاباشی
آدرس همدان خیابان بوعلی، کوچه نیلی، ساختمان پزشکان مرکزی، طبقه سوم، واحد 15
شماره تماس 08132532555

دکتر وحید ملاباشی با شماره نظام پزشکی 104683 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان همدان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر وحید ملاباشی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر وحید ملاباشی با شماره 08132532555 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی، کوچه نیلی، ساختمان پزشکان مرکزی، طبقه سوم، واحد 15 مراجعه کنید.

دکتر ساناز سهیلی فر دکتر ارتودنسی دندان همدان

دکتر ساناز سهیلی فر دکتر ارتودنسی دندان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر ساناز سهیلی فر
آدرس همدان سرپل یخچال، کوچه شهید قاسمیان، ساختمان پزشکان بوعلی سینا، طبقه 4
شماره تماس 08132532680

دکتر ساناز سهیلی فر با شماره نظام پزشکی 117745 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر همدان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ساناز سهیلی فر برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی همدان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر ساناز سهیلی فر با شماره 08132532680 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان سرپل یخچال، کوچه شهید قاسمیان، ساختمان پزشکان بوعلی سینا، طبقه 4 مراجعه کنید.

دکتر نسرین فرهادیان لنگرودی دکتر ارتودنسی دندان همدان

دکتر نسرین فرهادیان لنگرودی دکتر ارتودنسی دندان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر نسرین فرهادیان لنگرودی
آدرس همدان برج پاستور، طبقه چهارم، شماره 6
شماره تماس 08138266606

دکتر نسرین فرهادیان لنگرودی با شماره نظام پزشکی 47407 متخصص ارتودانتیکس هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام روش ارتودنسی دندان به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر ارتودنسی دندان همدان در این لیست قرار دادیم.اگر بدنبال اصلاح جایگاه قرارگیری دندان ها هستید، می خواهید ظاهر مرتبی به دندان های خود دهید و قصد دارید عملکرد دندان های خود را بهبود بخشید ، می توانید به مطب دکتر نسرین فرهادیان لنگرودی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به اصلاح بی نظمی دندان ها و تصمیم برای مراجعه به متخصص ارتودنسی همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر نسرین فرهادیان لنگرودی با شماره 08138266606 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان برج پاستور، طبقه چهارم، شماره 6 مراجعه کنید.

دکتر مجید محمودزاده دکتر ارتودنسی دندان همدان

دکتر مجید محمودزاده دکتر ارتودنسی دندان همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجید محمودزاده
آدرس همدان خیابان خواجه رشید – ابتدای پل هوایی – جنب اداره گاز – ساختمان دندانپزشکی خواجه رشید – طبقه 3
شماره تماس 08132518677

دکتر مجید محمودزاده با شماره نظام پزشکی 101037 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص ارتودنسی هستند که به انجام ارتودنسی دندان در شهر همدان می پردازند ،به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر ارتودنسی دندان همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مجید محمودزاده برای قرار دادن دندان ها در موقعیت هماهنگ و درست و برطرف کردن ناهماهنگی های بین فکی اقدام کنید.

در صورتی که تصمیم به بهبود عملکرد دهان و دندان های خود گرفته و قصد دارید در دندان های خود نظم و تراز طبیعی ایجاد کنید و می خواهید به متخصص ارتودنسی همدان مراجعه کنید ، می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید محمودزاده با شماره 08132518677 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان خواجه رشید – ابتدای پل هوایی – جنب اداره گاز – ساختمان دندانپزشکی خواجه رشید – طبقه 3 مراجعه کنید.

 

متخصص ایمپلنت و ارتودنسی دندانهمدان

10 بهترین متخصص ایمپلنت همدانارتودنسی رایگان در همدانایمپلنت اقساطی در همدانایمپلنت یک روزه در همدانبهترین پزشکان متخصص ایمپلنت همدانبهترین دکتر متخصص ارتودنسی در همدانبهترین کاشت دندان ایمپلنت در همدانبهترین متخصص ارتودنسی در همدانبهترین متخصص ارتودنسی همدانبهترین متخصص ایمپلنت در همداندکتر ارتودنسی شهر همداندکتر ایمپلنت همداندکتر سارا علیجانی ارتودنسی همداندکتر ساناز سهیلی فر همداندکتر سید رضا عربی همداندکتر عربی همداندکتر فرهادی ارتودنسی همدانقیمت ارتودنسی در همدانقیمت ایمپلنت در همدانقیمت ایمپلنت دندان در شهرکردلیست بهترین پزشکان متخصص ارتودنسی همدانلیست بهترین متخصص ارتودنسی همدان تلفن و آدرسلیست بهترین متخصص ایمپلنت همدان تلفن و آدرسلیست دندانپزشکان متخصص ایمپلنت در همدانمتخصص ارتودانتیکس در همدان ، بهترین دکترمتخصص ارتودنسی همدانمتخصص ایمپلنت همداننوبت دهی بهترین پزشکان کاشت دندان (ایمپلنت) در اهواز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *