بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت اصفهان

با ایجاد این صفحه سعی داریم شما را با بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت اصفهان آشنا کنیم.

بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت اصفهان

دکتر علیرضا قیومی دکتر زالو درمانی اصفهان

 

مشخصات دکتر  ◀ دکتر علیرضا قیومی
آدرس اصفهان خیابان بزرگمهر، چهار راه هشت بهشت، ابتدای خیابان هشت بهشت غربی، ساختمان فدک، طبقه سوم، واحد 301
شماره تماس 09133239045

کلینیک دکتر علیرضا قیومی یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر اصفهان می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر علیرضا قیومی برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت اصفهان می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر علیرضا قیومی با شماره 09133239045 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان بزرگمهر، چهار راه هشت بهشت، ابتدای خیابان هشت بهشت غربی، ساختمان فدک، طبقه سوم، واحد 301 مراجعه کنید.


 

دکتر مهدی برهانی دکتر حجامت اصفهان

 

مشخصات دکتر  ◀ دکتر مهدی برهانی 
آدرس اصفهان خیابان شمس آبادی، بین چهارراه طالقانی و چهارراه قصر، جنب بانک توسعه تعاون، ساختمان بزرگان، طبقه زیرزمین
شماره تماس 03131312451

کلینیک دکتر مهدی برهانی  یک مرکز طب سنتی است که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر مهدی برهانی  مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت اصفهان  می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر مهدی برهانی  با شماره 03131312451 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان  خیابان شمس آبادی، بین چهارراه طالقانی و چهارراه قصر، جنب بانک توسعه تعاون، ساختمان بزرگان، طبقه زیرزمین مراجعه کنید.


 

دکتر حماسه تواهن دکتر زالو درمانی اصفهان

 

مشخصات دکتر  ◀ دکتر حماسه تواهن
آدرس اصفهان خیابان آپادانا اول، نبش کوچه 10، سلامتکده طب ایرانی 
شماره تماس 03136626582

کلینیک دکتر حماسه تواهن یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر اصفهان می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر حماسه تواهن برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت اصفهان می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر حماسه تواهن با شماره 03136626582 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان آپادانا اول، نبش کوچه 10، سلامتکده طب ایرانی مراجعه کنید.


 

دکتر مهدیه رنجبر دکتر حجامت اصفهان

 

مشخصات دکتر  ◀ دکتر مهدیه رنجبر 
آدرس اصفهان خیابان زینبیه- خیابان آیت اله غفاری- بعد از حرم – بیمارستان حضرت زهرا
شماره تماس 03135511195

کلینیک دکتر مهدیه رنجبر  یک مرکز طب سنتی است که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر مهدیه رنجبر  مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت اصفهان  می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر مهدیه رنجبر  با شماره 03135511195 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان زینبیه- خیابان آیت اله غفاری- بعد از حرم – بیمارستان حضرت زهرا مراجعه کنید.


 

دکتر محمدعلی کمالی دکتر زالو درمانی اصفهان

 

مشخصات دکتر  ◀ دکتر محمدعلی کمالی
آدرس اصفهان رهنان-خیابان شریف-درمانگاه شبانه روزی رهنان 1
شماره تماس 03133317091

کلینیک دکتر محمدعلی کمالی یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر اصفهان می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر محمدعلی کمالی برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت اصفهان می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر محمدعلی کمالی با شماره 03133317091 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان رهنان-خیابان شریف-درمانگاه شبانه روزی رهنان 1 مراجعه کنید.


 

دکتر حسین حیدری متخصص حجامت اصفهان

 

مشخصات دکتر  ◀ دکتر حسین حیدری
آدرس اصفهان خیابان بزرگمهر، چهارراه هشت بهشت نرسیده به بیمارستان صدوقی، مقابل ایستگاه BRT، کوچه 44، مجتمع غدیر، طبقه اول، واحد 5
شماره تماس 03132686469

کلینیک دکتر حسین حیدری یک مرکز طب سنتی است که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر حسین حیدری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت اصفهان  می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر حسین حیدری با شماره 03132686469 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان بزرگمهر، چهارراه هشت بهشت نرسیده به بیمارستان صدوقی، مقابل ایستگاه BRT، کوچه 44، مجتمع غدیر، طبقه اول، واحد 5 مراجعه کنید.


 

دکتر محمد مظاهری دکتر زالو درمانی اصفهان

 

مشخصات دکتر  ◀ دکتر محمد مظاهری
آدرس اصفهان خیابان وحید، نبش چهارراه امامزاده محسن، جنب تاکسی تلفنی رودکی
شماره تماس 03137866333

کلینیک دکتر محمد مظاهری یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر اصفهان می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر محمد مظاهری برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت اصفهان می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر محمد مظاهری با شماره 03137866333 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان وحید، نبش چهارراه امامزاده محسن، جنب تاکسی تلفنی رودکی مراجعه کنید.


 

دکتر سید اصغر ذاکر اصفهانی دکتر حجامت اصفهان

 

مشخصات دکتر  ◀ دکتر سید اصغر ذاکر اصفهانی
آدرس اصفهان دروازه تهران – خیابان رباط – 300 متر بعد از چهارراه باهنر – جنب داروخانه دکتر پرخیده
شماره تماس 03133462259

کلینیک دکتر سید اصغر ذاکر اصفهانی یک مرکز طب سنتی است که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر سید اصغر ذاکر اصفهانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت اصفهان  می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر سید اصغر ذاکر اصفهانی با شماره 03133462259 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان دروازه تهران – خیابان رباط – 300 متر بعد از چهارراه باهنر – جنب داروخانه دکتر پرخیده مراجعه کنید.


 

دکتر احمدرضا ظهور دکتر زالو درمانی اصفهان

 

مشخصات دکتر  ◀ دکتر احمدرضا ظهور
آدرس اصفهان خیابان کاشانی، خیابان طالقانی، پاساژ زرنگین، طبقه اول
شماره تماس 03132333008

کلینیک دکتر احمدرضا ظهور یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر اصفهان می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر احمدرضا ظهور برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت اصفهان می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر احمدرضا ظهور با شماره 03132333008 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان کاشانی، خیابان طالقانی، پاساژ زرنگین، طبقه اول مراجعه کنید.


 

دکتر اکرم صالحی دکتر حجامت اصفهان

 

مشخصات دکتر  ◀ دکتر اکرم صالحی 
آدرس اصفهان بزرگمهر، هشت بهشت غربی، کوی شمندی، مجتمع غدیر، طبقه زیرزمین
شماره تماس 03133266434

کلینیک دکتر اکرم صالحی  یک مرکز طب سنتی است که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر اکرم صالحی  مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت اصفهان  می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر اکرم صالحی با شماره 03133266434 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان بزرگمهر، هشت بهشت غربی، کوی شمندی، مجتمع غدیر، طبقه زیرزمین مراجعه کنید.


 

دکتر محسن حیدری دکتر حجامت اصفهان

 

مشخصات دکتر  ◀ دکتر محسن حیدری 
آدرس اصفهان خیابان بزرگمهر – خیابان 22 بهمن – بعد از هتل ماهان – روبروی مخابرات – نبش کوچه 14
شماره تماس 03132687535

کلینیک دکتر محسن حیدری  یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر اصفهان می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر محسن حیدری  برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت اصفهان می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر محسن حیدری  با شماره 03132687535 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان  خیابان بزرگمهر – خیابان 22 بهمن – بعد از هتل ماهان – روبروی مخابرات – نبش کوچه 14 مراجعه کنید.


 

دکتر کریمی مرکز حجامت اصفهان

 

مشخصات دکتر  ◀ دکتر غلامرضا کریمی
آدرس اصفهان خیابان رباط اول روبروی آبشار سنگی (داروخانه شریف) ،کوچه  شهید امینی شماره ۵۶ کوچه مطهر جنب عطاری کوثر
شماره تماس 031344109520

کلینیک دکتر غلامرضا کریمی یک مرکز طب سنتی است که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر غلامرضا کریمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت اصفهان  می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر غلامرضا کریمی با شماره 031344109520 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان  خیابان رباط اول روبروی آبشار سنگی (داروخانه شریف) ،کوچه  شهید امینی شماره ۵۶ کوچه مطهر جنب عطاری کوثر مراجعه کنید.


 

دکتر رضازاده دکتر زالو درمانی اصفهان

 

مشخصات دکتر  ◀ دکتر جواد رضازاده 
آدرس اصفهان خیابان آیت‌الله کاشانی، بیمارستان کاشانی
شماره تماس 0312364004

کلینیک دکتر جواد رضازاده یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر اصفهان می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر جواد رضازاده برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت اصفهان می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر جواد رضازاده با شماره 0312364004 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان  خیابان آیت‌الله کاشانی، بیمارستان کاشانی مراجعه کنید.


 

دکتر اثنا عشری مرکز حجامت اصفهان

 

مشخصات دکتر  ◀ دکتر حسین اثنا عشری
آدرس اصفهان میدان قدس-جنب بانک ملت
شماره تماس 03134452726

کلینیک دکتر حسین اثنا عشری یک مرکز طب سنتی است که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر حسین اثنا عشری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت اصفهان  می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر حسین اثنا عشری با شماره 03134452726 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان میدان قدس-جنب بانک ملت مراجعه کنید.


 

دکتر موسوی دکتر زالو درمانی اصفهان

 

مشخصات دکتر  ◀ دکتر سید محمد موسوی 
آدرس اصفهان خیابان کاوه – انتهای کوچه حکیم شفا – کوچه رسالت – پلاک 69
شماره تماس 03133364992

کلینیک دکتر سید محمد موسوی یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر اصفهان می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر سید محمد موسوی برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت اصفهان می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر سید محمد موسوی با شماره 03133364992 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان کاوه – انتهای کوچه حکیم شفا – کوچه رسالت – پلاک 69 مراجعه کنید.


 

دکتر مهدی اسحاقی مرکز حجامت اصفهان

 

مشخصات دکتر  ◀ دکتر مهدی اسحاقی 
آدرس اصفهان سه راه سیمین خ سهروردی نبش کوچه شماره۵ مجتمع زیتون طبقه اول
شماره تماس 03137782021

کلینیک دکتر مهدی اسحاقی یک مرکز طب سنتی است که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر مهدی اسحاقی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت اصفهان  می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر مهدی اسحاقی با شماره 03137782021 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان  سه راه سیمین خ سهروردی نبش کوچه شماره۵ مجتمع زیتون طبقه اول مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *