بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت کرج

در ادامه لیست مراکز زالو درمانی و حجامت شهر کرج را مشاهده خواهید کرد.

 

بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت کرج

دکتر مریم جوادزاده دکتر زالو درمانی کرج

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم جوادزاده
آدرس کرج خیابان شهید بهشتی . قبل دهقان ویلا دوم . ساختمان تجاری تخصصی البرز . بلوک B . طبقه 4 – واحد 5
شماره تماس 02634251546

کلینیک دکتر مریم جوادزاده یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر کرج می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر مریم جوادزاده برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت کرج می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر مریم جوادزاده با شماره 02634251546 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان شهید بهشتی . قبل دهقان ویلا دوم . ساختمان تجاری تخصصی البرز . بلوک B . طبقه 4 – واحد 5 مراجعه کنید.


 

دکتر مینا معارفوند‌ دکتر حجامت کرج

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر مینا معارفوند‌
آدرس کرج چهاراه طالقانی، بعد از اداره پست، بالاتر ازکوچه نسیم، نرسیده به پارک شرافت، ساختمان دیبا، طبقه اول، واحد۳ ، درمانگاه تخصصی طب سنتی طبیبان آشنا
شماره تماس 09359207600

کلینیک دکتر مینا معارفوند‌ یک مرکز طب سنتی است که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت کرج در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر مینا معارفوند‌ مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت کرج می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر مینا معارفوند‌ با شماره 09359207600 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهاراه طالقانی، بعد از اداره پست، بالاتر ازکوچه نسیم، نرسیده به پارک شرافت، ساختمان دیبا، طبقه اول، واحد۳ ، درمانگاه تخصصی طب سنتی طبیبان آشنا مراجعه کنید.


 

دکتر آناهیتا قورچیان دکتر حجامت کرج

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر آناهیتا قورچیان 
آدرس کرج خیابان شهید بهشتی روبروی نزاد فلاح/ بین کسری و فرمانداری، ساختمان نگین البرز طبقه دوم واحد 4
شماره تماس 09911300975

کلینیک دکتر آناهیتا قورچیان  یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر کرج می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر آناهیتا قورچیان  برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت کرج می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر آناهیتا قورچیان  با شماره 09911300975 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان شهید بهشتی روبروی نزاد فلاح/ بین کسری و فرمانداری، ساختمان نگین البرز طبقه دوم واحد 4 مراجعه کنید.


 

دکتر شراره دوستی رضایی دکتر زالو درمانی کرج

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر شراره دوستی رضایی
آدرس کرج سه راه گوهردشت به سمت میدان سپاه،نبش کوچه ولیعصر 6 ، برج جهان نما ، طبقه اول ، واحد3
شماره تماس 02632710952

کلینیک دکتر شراره دوستی رضایی یک مرکز طب سنتی است که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت کرج در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر شراره دوستی رضایی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت کرج می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر شراره دوستی رضایی با شماره 02632710952 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج سه راه گوهردشت به سمت میدان سپاه،نبش کوچه ولیعصر 6 ، برج جهان نما ، طبقه اول ، واحد3 مراجعه کنید.


 

دکتر علی محمدی دکتر حجامت کرج

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی محمدی
آدرس کرج رجایی شهر – خیابان 8 غربی – خیابان دکتر حسابی -بین 6 و 7 – پلاک 31
شماره تماس 02634422835

کلینیک دکتر علی محمدی یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر کرج می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر علی محمدی برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت کرج می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر علی محمدی با شماره 02634422835 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج رجایی شهر – خیابان 8 غربی – خیابان دکتر حسابی -بین 6 و 7 – پلاک 31 مراجعه کنید.


 

دکتر مرجان رئوفی پور دکتر حجامت کرج

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر مرجان رئوفی پور
آدرس کرج خیابان شهید بهشتی – بین چهار راه طالقانی و میدان شهدا – مجتمع پزشکان رازی (جنب بانک آینده) – پلاک 484 – طبقه 5- واحد ۵۴
شماره تماس 02632216397

کلینیک دکتر مرجان رئوفی پور یک مرکز طب سنتی است که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت کرج در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر مرجان رئوفی پور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت کرج می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر مرجان رئوفی پور با شماره 02632216397 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان شهید بهشتی – بین چهار راه طالقانی و میدان شهدا – مجتمع پزشکان رازی (جنب بانک آینده) – پلاک 484 – طبقه 5- واحد ۵۴ مراجعه کنید.


 

دکتر محمدباقر هداوند دکتر زالو درمانی کرج

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدباقر هداوند
آدرس کرج میدان استاندارد  شهرک واریان بلوار امیر کبیر
شماره تماس 02636772525

کلینیک دکتر محمدباقر هداوند یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر کرج می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر محمدباقر هداوند برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت کرج می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر محمدباقر هداوند با شماره 02636772525 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج  میدان استاندارد  شهرک واریان بلوار امیر کبیر مراجعه کنید.


 

دکتر حمید شمسی باغبانان دکتر حجامت کرج

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمید شمسی باغبانان
آدرس کرج خیابان طالقانی جنوبی کوچه شهید طهماسبی
شماره تماس 02632757511

کلینیک دکتر حمید شمسی باغبانان یک مرکز طب سنتی است که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت کرج در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر حمید شمسی باغبانان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت کرج می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر حمید شمسی باغبانان با شماره 02632757511 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج خیابان طالقانی جنوبی کوچه شهید طهماسبی مراجعه کنید.


 

دکتر غلامرضا رجبی دکتر زالو درمانی کرج

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر غلامرضا رجبی
آدرس کرج چهارراه کارخانه قند – میدان شهید فهمیده – برج مجتمع پزشکی امام علی
شماره تماس 02632714515

کلینیک دکتر غلامرضا رجبی یک مرکز طب سنتی است که در زمینه ی طب سنتی فعالیت داشته به انجام روش های زالو درمانی و حجامت برای سلامتی و درمان برخی مشکلات جسمی در شهر کرج می پردازد ، به همین خاطر از این مرکز به عنوان بهترین مرکز زالو درمانی کرج در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر غلامرضا رجبی برای حجامت اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر حجامت کرج می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر غلامرضا رجبی با شماره 02632714515 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج چهارراه کارخانه قند – میدان شهید فهمیده – برج مجتمع پزشکی امام علی مراجعه کنید.


 

دکتر زینب جعفری دکتر حجامت کرج

 

مشخصات دکتر ◀ دکتر زینب جعفری
آدرس کرج بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا – ساختمان ایران زمین 1 – طبقه 2
شماره تماس 02632247991

کلینیک دکتر زینب جعفری یک مرکز طب سنتی است که در شهر کرج فعالیت داشته و افراد بسیاری برای زالو درمانی و حجامت و یا روش های دیگر طب مکمل و جایگزین به این مرکز مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات این مرکز را به عنوان بهترین مرکز حجامت کرج در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید زالو درمانی را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به کلینیک دکتر زینب جعفری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به بهترین مرکز زالو درمانی و حجامت کرج می توانید برای رزرو نوبت کلینیک دکتر زینب جعفری با شماره 02632247991 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس کرج بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا – ساختمان ایران زمین 1 – طبقه 2 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *