بهترین دکتر لیپوماتیک در اصفهان

بهترین دکتر لیپوماتیک اصفهان پزشکانی هستند که در حوزه ی انجام جراحی برداشتن چربی شکم تخصص داشته و در شهر اصفهان مشغول به کار هستند.

لیپوماتیک یکی از محبوب ترین عمل های زیبایی است که به آن جراحی پیکرتراشی نیز می گویند. بسیاری از افرادی که توانسته‌اند با رژیم‌های غذایی لاغر شوند اما هنوز از شر چربی‌های شکم خلاص نشده‌اند، می‌توانند از طریق جراحی لیپوماتیک شکم و پهلو، چربی‌های اضافی شکم را از بین ببرند.

در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین دکتر لیپوماتیک اصفهان بپردازیم،پس اگر در شهر اصفهان سکونت دارید و به دنبال دکتر لیپوماتیک خوب در اصفهان هستید،مشاهده ی لیست زیر به شما توصیه می شود :

بهترین دکتر لیپوماتیک در اصفهان

دکتر سهیلا طاهری دکتر لیپوماتیک اصفهان

دکتر سهیلا طاهری دکتر لیپوماتیک اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سهیلا طاهری
آدرس اصفهان خیابان بزرگمهر – خیابان هشت بهشت غربی – نرسیده به چهارراه ملک – ساختمان الماس – طبقه 4 – واحد 15
شماره تماس 09130771067

دکتر سهیلا طاهری با شماره نظام پزشکی 91480 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر اصفهان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سهیلا طاهری برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر سهیلا طاهری با شماره 09130771067 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان بزرگمهر – خیابان هشت بهشت غربی – نرسیده به چهارراه ملک – ساختمان الماس – طبقه 4 – واحد 15 مراجعه کنید.

دکتر علی اخوان جراح چربی شکم اصفهان

دکتر علی اخوان دکتر لیپوماتیک اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی اخوان 
آدرس اصفهان دروازه شیراز (میدان آزادی)، خیابان هزار جریب، بن بست پویان، ساختمان فراز، طبقه اول، واحد ۸
شماره تماس 09917617335

دکتر علی اخوان با شماره نظام پزشکی 131123 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر علی اخوان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی اخوان با شماره 09917617335 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان دروازه شیراز (میدان آزادی)، خیابان هزار جریب، بن بست پویان، ساختمان فراز، طبقه اول، واحد ۸ مراجعه کنید.

دکتر حسین ابدالی دکتر لیپوماتیک اصفهان

دکتر حسین ابدالی دکتر لیپوماتیک اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین ابدالی
آدرس اصفهان چهارباغ بالا ، مقابل هتل پل ، مجتمع کوثر ، فاز دوم ، طبقه چهارم
شماره تماس 03136205050

دکتر حسین ابدالی با شماره نظام پزشکی 29223 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر اصفهان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسین ابدالی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین ابدالی با شماره 03136205050 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان چهارباغ بالا ، مقابل هتل پل ، مجتمع کوثر ، فاز دوم ، طبقه چهارم مراجعه کنید.

دکتر محمدرضا شیروانی جراح چربی شکم اصفهان

دکتر محمدرضا شیروانی دکتر لیپوماتیک اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا شیروانی
آدرس اصفهان خیابان توحید، روبروی بانک سامان، مجتمع گلدیس، طبقه چهارم، واحد 16
شماره تماس 03136281217

دکتر محمدرضا شیروانی با شماره نظام پزشکی 82009 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمدرضا شیروانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا شیروانی با شماره 03136281217 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان توحید، روبروی بانک سامان، مجتمع گلدیس، طبقه چهارم، واحد 16 مراجعه کنید.

دکتر مهدی راستی اردکانی دکتر لیپوماتیک اصفهان

دکتر مهدی راستی اردکانی دکتر لیپوماتیک اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی راستی اردکانی
آدرس اصفهان دروازه شیراز – مجتمع آزادی (جنب بانک اقتصاد نوین) – طبقه دوم – واحد 6
شماره تماس 03136633546

دکتر مهدی راستی اردکانی با شماره نظام پزشکی 55022 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر اصفهان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی راستی اردکانی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی راستی اردکانی با شماره 03136633546 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان دروازه شیراز – مجتمع آزادی (جنب بانک اقتصاد نوین) – طبقه دوم – واحد 6 مراجعه کنید.

دکتر سید محمدجواد طباطبایی جراح چربی شکم اصفهان

دکتر سید محمدجواد طباطبایی دکتر لیپوماتیک اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید محمدجواد طباطبایی
آدرس اصفهان خیابان شمس آبادی – مقابل بیمارستان سینا – ساختمان 174 – طبقه دوم
شماره تماس 03132336349

دکتر سید محمدجواد طباطبایی با شماره نظام پزشکی 13624 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سید محمدجواد طباطبایی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید محمدجواد طباطبایی با شماره 03132336349 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان شمس آبادی – مقابل بیمارستان سینا – ساختمان 174 – طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر کامران بابایی دکتر لیپوماتیک اصفهان

دکتر کامران بابایی دکتر لیپوماتیک اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر کامران بابایی
آدرس اصفهان خیابان شریعتی – روبروی اورژانس شریعتی – ساختمان فراز – واحد ۱۰۲
شماره تماس 09101135759

دکتر کامران بابایی با شماره نظام پزشکی 83616 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر اصفهان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک اصفهان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر کامران بابایی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر کامران بابایی با شماره 09101135759 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان شریعتی – روبروی اورژانس شریعتی – ساختمان فراز – واحد ۱۰۲ مراجعه کنید.

دکتر مریم ملکی جراح چربی شکم اصفهان

دکتر مریم ملکی دکتر لیپوماتیک اصفهان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم ملکی
آدرس اصفهان خیابان چهارباغ بالا، جنب مجتمع پارک، طبقه فوقانی بانک سپه
شماره تماس 03136662224

دکتر مریم ملکی با شماره نظام پزشکی 38085 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر اصفهان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک اصفهان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مریم ملکی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در اصفهان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم ملکی با شماره 03136662224 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان خیابان چهارباغ بالا، جنب مجتمع پارک، طبقه فوقانی بانک سپه مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *