بهترین دکتر لیپوماتیک در مشهد - عمل برداشتن چربی شکم

بهترین دکتر لیپوماتیک در مشهد پزشکانی هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و به انجام عمل جراحی لیپوماتیک برای برداشتن چربی شکم می پردازند.

لیپوماتیک ، عمل برداشتن بافت های چربی در نقاط خاصی از بدن مانند پهلو و شکم است.برای انجام این عمل باید به پزشکانی که در این زمینه تخصص دارند مراجعه کرد که پزشکان لیپوماتیک در زمینه انجام این جراحی مهارت دارند.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر لیپوماتیک مشهد خواهیم پرداخت.

بهترین دکتر لیپوماتیک در مشهد

دکتر علیرضا برجسته دکتر لیپوماتیک مشهد

دکتر علیرضا برجسته دکتر لیپوماتیک مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا برجسته
آدرس مشهد سیدی-بین صبا غربی 11 و 13
شماره تماس 05156987541

دکتر علیرضا برجسته با شماره نظام پزشکی 47576 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر مشهد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علیرضا برجسته برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا برجسته با شماره 05156987541 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد سیدی-بین صبا غربی 11 و 13 مراجعه کنید.

دکتر امیرحسین سروری جراح چربی شکم مشهد

دکتر امیرحسین سروری دکتر لیپوماتیک مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیرحسین سروری
آدرس مشهد احمد آباد عارف۳ ساختمان جام جم طبقه سوم
شماره تماس 09156454306

دکتر امیرحسین سروری با شماره نظام پزشکی ب-60562 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر امیرحسین سروری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیرحسین سروری با شماره 09156454306 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد احمد آباد عارف۳ ساختمان جام جم طبقه سوم مراجعه کنید.

دکتر عزت اله رضایی دکتر لیپوماتیک مشهد

دکتر عزت اله رضایی دکتر لیپوماتیک مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر عزت اله رضایی
آدرس مشهد خیابان احمد آباد، پرستار 1، ساختمان سما، طبقه 1، واحد 12
شماره تماس 05138460198

دکتر عزت اله رضایی با شماره نظام پزشکی 30958 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر مشهد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عزت اله رضایی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر عزت اله رضایی با شماره 05138460198 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد خیابان احمد آباد، پرستار 1، ساختمان سما، طبقه 1، واحد 12 مراجعه کنید.

دکتر فیروزه دانشوری جراح چربی شکم مشهد

دکتر فیروزه دانشوری دکتر لیپوماتیک مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر فیروزه دانشوری
آدرس مشهد بین چهارراه خیام و گلریز، ساختمان نگین طبقه دوم
شماره تماس 05137676227

دکتر فیروزه دانشوری با شماره نظام پزشکی 55251 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر فیروزه دانشوری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر فیروزه دانشوری با شماره 05137676227 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بین چهارراه خیام و گلریز، ساختمان نگین طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر رضا باقری دکتر لیپوماتیک مشهد

دکتر رضا باقری دکتر لیپوماتیک مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا باقری
آدرس مشهد خیابان کوهسنگی، کوهسنگی هفتم، جنب بیمارستان مهر، ساختمان پزشکان فراز
شماره تماس 05138469839

دکتر رضا باقری با شماره نظام پزشکی 48820 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر مشهد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رضا باقری برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا باقری با شماره 05138469839 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد خیابان کوهسنگی، کوهسنگی هفتم، جنب بیمارستان مهر، ساختمان پزشکان فراز مراجعه کنید.

دکتر مهدی رمضانی اول جراح چربی شکم مشهد

دکتر مهدی رمضانی اول دکتر لیپوماتیک مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی رمضانی اول
آدرس مشهد بلوار بعثت12، روبه رو تالار یاس، ساختمان پزشکان مهدوی
شماره تماس 09018191885

دکتر مهدی رمضانی اول با شماره نظام پزشکی 74516 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مهدی رمضانی اول مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در مشهد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی رمضانی اول با شماره 09018191885 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار بعثت12، روبه رو تالار یاس، ساختمان پزشکان مهدوی مراجعه کنید.

دکتر ناصر سنجر موسوی دکتر لیپوماتیک مشهد

دکتر ناصر سنجر موسوی دکتر لیپوماتیک مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر ناصر سنجر موسوی
آدرس مشهد بلوار احمدآباد، خیابان ملاصدرای 22، پلاک 35
شماره تماس 05138419807

دکتر ناصر سنجر موسوی با شماره نظام پزشکی 28526 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر مشهد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک مشهد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ناصر سنجر موسوی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر ناصر سنجر موسوی با شماره 05138419807 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار احمدآباد، خیابان ملاصدرای 22، پلاک 35 فراز مراجعه کنید.

دکتر کامران کاویانی فر جراح چربی شکم مشهد

دکتر کامران کاویانی فر دکتر لیپوماتیک مشهد

مشخصات دکتر ◀ دکتر کامران کاویانی فر
آدرس مشهد بلوار فردوسی، بین مهدی و ثمانه، پلاک189، ساختمان پزشکان سلامت
شماره تماس 05137632335

دکتر کامران کاویانی فر با شماره نظام پزشکی 74662 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر مشهد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک مشهد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر کامران کاویانی فر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در مشهد می توانید برای رزرو نوبت کامران کاویانی فر با شماره 05137632335 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس مشهد بلوار فردوسی، بین مهدی و ثمانه، پلاک189، ساختمان پزشکان سلامت مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *