بهترین دکتر لیپوماتیک در رشت - عمل برداشتن چربی شکم

اگر بدنبال بهترین دکتر لیپوماتیک رشت هستید پس یعنی در شهر رشت سکونت دارید و احتمالا به دلایل اهداف زیبایی نیاز به برداشتن چربی شکم (لیپوماتیک) دارید.

یکی از اندام های بدن که در زیبایی و تناسب بدن اهمیت دارد ، شکم و پهلو است،با عمل لیپوماتیک می توانید چربی های این اندام را حذف کنید.لیپوماتیک نه تنها در اندام شکم و پهلو ، بلکه در هر ناحیه ای از بدن که چربی وجود دارد قابل انجام است.

در این مطلب قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان لیپوماتیک شهر رشت بپردازیم ، متخصصینی که در ادامه عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک رشت را برای معرفی آن ها استفاده می کنیم، در زمینه حذف چربی شکم تخصص داشته و در شهر رشت فعالیت می کنند.

بهترین دکتر لیپوماتیک در رشت

دکتر سید داود علوی دکتر لیپوماتیک رشت

دکتر سید داود علوی دکتر لیپوماتیک رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید داود علوی
آدرس رشت خیابان امام خمینی – چهار راه میکائیل – اول خیابان حافظ – ساختمان سهند – طبقه6
شماره تماس 01333324634

دکتر سید داود علوی با شماره نظام پزشکی 16234 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید داود علوی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید داود علوی با شماره 01333324634 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت خیابان امام خمینی – چهار راه میکائیل – اول خیابان حافظ – ساختمان سهند – طبقه6 مراجعه کنید.

دکتر علیرضا سودمند جراح چربی شکم رشت

دکتر علیرضا سودمند دکتر لیپوماتیک رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا سودمند
آدرس رشت مرکز اموزشی درمانی بیمارستان پورسینا
شماره تماس 01313239845

دکتر علیرضا سودمند با شماره نظام پزشکی 89516 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر علیرضا سودمند مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا سودمند با شماره 01313239845 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت مرکز اموزشی درمانی بیمارستان پورسینا مراجعه کنید.

دکتر آریو شهبازی مقدم دکتر لیپوماتیک رشت

دکتر آریو شهبازی مقدم دکتر لیپوماتیک رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر آریو شهبازی مقدم
آدرس رشت چهارراه گلسار- خیابان نواب- ساختمان پارس طبقه دوم
شماره تماس 01332112122

دکتر آریو شهبازی مقدم با شماره نظام پزشکی 17220 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آریو شهبازی مقدم برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر آریو شهبازی مقدم با شماره 01332112122 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت چهارراه گلسار- خیابان نواب- ساختمان پارس طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر محمد طلوعی جراح چربی شکم رشت

دکتر محمد طلوعی دکتر لیپوماتیک رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد طلوعی
آدرس رشت میدان صابرین، بلوار نماز، ساختمان آتیه، طبقه ۴
شماره تماس 01332135018

دکتر محمد طلوعی با شماره نظام پزشکی 46362 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمد طلوعی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد طلوعی با شماره 01332135018 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت میدان صابرین، بلوار نماز، ساختمان آتیه، طبقه ۴ مراجعه کنید.

دکتر علیرضا فدایی نائینی دکتر لیپوماتیک رشت

دکتر علیرضا فدایی نائینی دکتر لیپوماتیک رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا فدایی نائینی
آدرس رشت پل بوسار – ساختمان پزشکان دانا – طبقه 9 – واحد 1 و 2
شماره تماس 01333121017

دکتر علیرضا فدایی نائینی با شماره نظام پزشکی 65158 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علیرضا فدایی نائینی برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا فدایی نائینی با شماره 01333121017 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت پل بوسار – ساختمان پزشکان دانا – طبقه 9 – واحد 1 و 2 مراجعه کنید.

دکتر محمد هاشمی دکتر لیپوماتیک رشت

دکتر محمد هاشمی دکتر لیپوماتیک رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد هاشمی
آدرس رشت گلسار_ ابتدای بلوار نماز_ جنب فروشگاه سناتور_ ساختمان پزشکان جرجانی_طبقه 5
شماره تماس 08337235157

دکتر محمد هاشمی با شماره نظام پزشکی 90498 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمد هاشمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد هاشمی با شماره 08337235157 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار_ ابتدای بلوار نماز_ جنب فروشگاه سناتور_ ساختمان پزشکان جرجانی_طبقه 5 مراجعه کنید.

دکتر محمدرضا عسگری جراح چربی شکم رشت

دکتر محمدرضا عسگری دکتر لیپوماتیک رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا عسگری
آدرس رشت گلسار  گلباغ نماز_ برج مارلیک  طبقه هفتم_ واحد 21
شماره تماس 01333753141

دکتر محمدرضا عسگری با شماره نظام پزشکی 64058 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص جراحی چربی شکم هستند که به انجام عمل های حذف چربی شکم در شهر رشت می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک رشت در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا عسگری برای انجام عمل جراحی بینی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح زیبایی شکم می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا عسگری با شماره 01333753141 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت گلسار  گلباغ نماز_ برج مارلیک  طبقه هفتم_ واحد 21 مراجعه کنید.

دکتر علی جعفری دکتر لیپوماتیک رشت

دکتر علی جعفری دکتر لیپوماتیک رشت

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی جعفری
آدرس رشت بلوار دیلمان_ چهار راه شهید بهشتی_بلوار عرفان-ابتدای کوه یخ_ کلینیک زیبایی ارکید
شماره تماس 01333732526

دکتر علی جعفری با شماره نظام پزشکی 135920 متخصص لیپوماتیک هستند که در شهر رشت فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی زیبایی شکم به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان متخصص لیپوماتیک رشت در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید جراحی چربی شکم را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر علی جعفری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به جراح چربی شکم در رشت می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی جعفری با شماره 01333732526 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس رشت بلوار دیلمان_ چهار راه شهید بهشتی_بلوار عرفان-ابتدای کوه یخ_ کلینیک زیبایی ارکید مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *