بهترین کلینیک و دکتر کاشت مو یزد

با بهترین کلینیک و دکتر کاشت مو یزد در این مطلب آشنا شوید.پزشکان متخصص کاشت در زمینه انجام عمل پیوند مو برای برطرف کردن طاسی سر تخصص دارند.

کاشت مو برای درمان مشکل طاسی به روشی موثر و ماندگار انجام می شود و همچنین ظاهر را تا حد زیادی بهبود می بخشد. ریزش مو می تواند به دلایل مختلفی باشد،مانند دلایل ژنتیکی یا بیماری های پوستی مانند لوپوس.

اکثر بیمارانی که تصمیم به کاشت مو می‌گیرند به دلایلی مانند طاسی مردانه و زنانه است و ریزش مو در قسمت جلویی یا بالای سر وجود دارد. برای انجام پیوند، بیمار باید موهای کافی در پشت یا کنار سر داشته باشد.

در ادامه به معرفی بهترین کلینیک و دکتر کاشت مو یزد خواهیم پرداخت که می توانید برای رزرو نوبت ویزیت با شماره هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم تماس بگیرید.

بهترین کلینیک و دکتر کاشت مو یزد

کلینیک کاشت مو به سیم کاشت مو یزد

کلینیک کاشت مو به سیم کاشت مو یزد

مشخصات دکتر ◀ کلینیک کاشت مو به سیم
آدرس یزد میدان ابوذر، خیابان مادر، کلینیک بهسیما
شماره تماس 03538245591

کلینیک کاشت مو به سیم در لیست ما برای بهترین کلینیک کاشت مو یزد قرار دارد که چنانچه قصد انجام عمل کاشت مو را دارید ، می توانید به این مرکز مراجعه کنید.در صورت نیاز به انجام عمل پیوند مو می توانید برای جهت دریافت مشاوره یا نوبت دکتر با شماره 03538245591 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان ابوذر، خیابان مادر، کلینیک بهسیما مراجعه کنید.

 

مرکز تخصصی پیوند مو آوا کاشت مو 

مرکز تخصصی پیوند مو آوا کاشت مو یزد

مشخصات دکتر ◀ مرکز تخصصی پیوند مو آوا
آدرس یزد خیابان میر
شماره تماس 09137956304

مرکز تخصصی پیوند مو آوا در لیست ما برای بهترین کلینیک کاشت مو یزد قرار دارد که چنانچه قصد انجام عمل کاشت مو را دارید ، می توانید به این مرکز مراجعه کنید.در صورت نیاز به انجام عمل پیوند مو می توانید برای جهت دریافت مشاوره یا نوبت دکتر با شماره 09137956304 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان میر مراجعه کنید.

 

کلینیک دکتر مربی کاشت مو یزد

کلینیک دکتر مربی کاشت مو یزد

مشخصات دکتر ◀ کلینیک دکتر مربی
آدرس یزد میدان معلم، ابتدای بلوار ۱۷ شهریور، جنب فرش وزرا
شماره تماس 03535260500

کلینیک دکتر مربی در لیست ما برای بهترین کلینیک کاشت مو یزد قرار دارد که چنانچه قصد انجام عمل کاشت مو را دارید ، می توانید به این مرکز مراجعه کنید.در صورت نیاز به انجام عمل پیوند مو می توانید برای جهت دریافت مشاوره یا نوبت دکتر با شماره 03535260500 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان معلم، ابتدای بلوار ۱۷ شهریور، جنب فرش وزرا مراجعه کنید.

 

کلینیک دکتر پگاه روزبه کاشت مو 

کلینیک دکتر پگاه روزبه کاشت مو یزد

مشخصات دکتر ◀ کلینیک دکتر پگاه روزبه
آدرس یزد صفاییه، بلوار دانشگاه، نرسیده به چهارراه پژوهش ساختمان اترک
شماره تماس 03538264755

کلینیک دکتر پگاه روزبه در لیست ما برای بهترین کلینیک کاشت مو یزد قرار دارد که چنانچه قصد انجام عمل کاشت مو را دارید ، می توانید به این مرکز مراجعه کنید.در صورت نیاز به انجام عمل پیوند مو می توانید برای جهت دریافت مشاوره یا نوبت دکتر با شماره 03538264755 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد صفاییه، بلوار دانشگاه، نرسیده به چهارراه پژوهش ساختمان اترک مراجعه کنید.

 

دکتر حسین حاجی حسینی دکتر کاشت مو یزد

دکتر حسین حاجی حسینی دکتر کاشت مو یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین حاجی حسینی
آدرس یزد صفائیه، میدان اطلسی، ساختمان پزشکان اطلسی
شماره تماس 03538277037

دکتر حسین حاجی حسینی با شماره نظام پزشکی 63361 متخصص کاشت مو هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان طاسی مو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کاشت مو یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از عمل کاشت مو استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر حسین حاجی حسینی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص کاشت مو یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین حاجی حسینی با شماره 03538277037 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد صفائیه، میدان اطلسی، ساختمان پزشکان اطلسی مراجعه کنید.

 

دکتر محمد تقی نوربالا تفتی دکتر کاشت مو 

دکتر محمد تقی نوربالا تفتی دکتر کاشت مو یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد تقی نوربالا تفتی
آدرس یزد خیابان امام خمینی – کوچه مسجد برخوردار – ساختمان پزشکان امید
شماره تماس 03536220777

دکتر محمد تقی نوربالا تفتی با شماره نظام پزشکی 20391 متخصص کاشت مو هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان طاسی مو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کاشت مو یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از عمل کاشت مو استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمد تقی نوربالا تفتی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص کاشت مو یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد تقی نوربالا تفتی با شماره 03536220777 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان امام خمینی – کوچه مسجد برخوردار – ساختمان پزشکان امید مراجعه کنید.

 

دکتر سید سعید امینی دکتر کاشت مو یزد

دکتر سید سعید امینی دکتر کاشت مو یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید سعید امینی
آدرس یزد خیابان کاشانی، کوچه قریشی، ساختمان پزشکان سینا، واحد 5
شماره تماس 03536294424

دکتر سید سعید امینی با شماره نظام پزشکی 77906 متخصص کاشت مو هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان طاسی مو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کاشت مو یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از عمل کاشت مو استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سید سعید امینی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص کاشت مو یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید سعید امینی با شماره 03536294424 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان کاشانی، کوچه قریشی، ساختمان پزشکان سینا، واحد 5 مراجعه کنید.

 

دکتر احسان حامی فرد دکتر کاشت مو 

دکتر احسان حامی فرد دکتر کاشت مو یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر احسان حامی فرد
آدرس یزد صفاییه بلوار دانشگاه ابتدای خ ملاصدرا ساختمان عمارت ملاصدرا طبقه دوم
شماره تماس 03538276411

دکتر احسان حامی فرد با شماره نظام پزشکی 117029 متخصص کاشت مو هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان طاسی مو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کاشت مو یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از عمل کاشت مو استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر احسان حامی فرد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص کاشت مو یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر احسان حامی فرد با شماره 03538276411 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد صفاییه بلوار دانشگاه ابتدای خ ملاصدرا ساختمان عمارت ملاصدرا طبقه دوم مراجعه کنید.

 

دکتر سید محمد علی مرتضوی زاده دکتر کاشت مو یزد

دکتر سید محمد علی مرتضوی زاده دکتر کاشت مو یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید محمد علی مرتضوی زاده
آدرس یزد خیابان کاشانی، جنب بیمارستان دکتر مجیبیان
شماره تماس 03536298557

دکتر سید محمد علی مرتضوی زاده با شماره نظام پزشکی 101959 متخصص کاشت مو هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان طاسی مو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کاشت مو یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از عمل کاشت مو استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سید محمد علی مرتضوی زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص کاشت مو یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید محمد علی مرتضوی زاده با شماره 03536298557 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان کاشانی، جنب بیمارستان دکتر مجیبیان مراجعه کنید.

 

دکتر سعید ثوابی نسب دکتر کاشت مو 

دکتر سعید ثوابی نسب دکتر کاشت مو یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید ثوابی نسب
آدرس یزد بلوار طالقانی – کوچه مجاهد – ساختمان حکیم
شماره تماس 03537264114

دکتر سعید ثوابی نسب با شماره نظام پزشکی 82008 متخصص کاشت مو هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان طاسی مو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کاشت مو یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از عمل کاشت مو استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سعید ثوابی نسب مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص کاشت مو یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید ثوابی نسب با شماره 03537264114 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی – کوچه مجاهد – ساختمان حکیم مراجعه کنید.

 

دکتر پریچهر کفایی دکتر کاشت مو یزد

دکتر پریچهر کفایی دکتر کاشت مو یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر پریچهر کفایی
آدرس یزد میدان شهدای محراب – ابتدای بلوار کاشانی – بیمارستان مرتاض
شماره تماس 03538260070

دکتر پریچهر کفایی با شماره نظام پزشکی 34446 متخصص کاشت مو هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان طاسی مو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کاشت مو یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از عمل کاشت مو استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر پریچهر کفایی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص کاشت مو یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر پریچهر کفایی با شماره 03538260070 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان شهدای محراب – ابتدای بلوار کاشانی – بیمارستان مرتاض مراجعه کنید.

 

دکتر نصرت پورسینائی دکتر کاشت مو 

دکتر نصرت پورسینائی دکتر کاشت مو یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر نصرت پورسینائی
آدرس یزد بلوار طالقانی، ساختمان پزشکان رازی، واحد 20
شماره تماس 03537253350

دکتر نصرت پورسینائی با شماره نظام پزشکی 20400 متخصص کاشت مو هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان طاسی مو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کاشت مو یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از عمل کاشت مو استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر نصرت پورسینائی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص کاشت مو یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر نصرت پورسینائی با شماره 03537253350 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی، ساختمان پزشکان رازی، واحد 20 مراجعه کنید.

 

دکتر مریم کاظمیان دکتر کاشت مو یزد

دکتر مریم کاظمیان دکتر کاشت مو یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم کاظمیان
آدرس یزد خیابان کاشانی، روبروی بیمارستان مرتاض، مجتمع پزشکان آبادیس، طبقه 4، واحد 409
شماره تماس 03538279059

دکتر مریم کاظمیان با شماره نظام پزشکی 71692 متخصص کاشت مو هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان طاسی مو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کاشت مو یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از عمل کاشت مو استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مریم کاظمیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص کاشت مو یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم کاظمیان با شماره 03538279059 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان کاشانی، روبروی بیمارستان مرتاض، مجتمع پزشکان آبادیس، طبقه 4، واحد 409 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *