بهترین کلینیک و دکتر کاشت مو ساری

بهترین کلینیک و دکتر کاشت مو ساری عنوانیست که برای این صفحه قرار دادیم  ، زیرا در ادامه قرار است به معرفی برخی از بهترین کلینیک های کاشت مو ساری بپردازیم.

کاشت مو شامل انتقال ریشه مو از ناحیه‌ای از پوست سر است که هنوز ضخیم است به ناحیه‌ای دیگر که ریشه‌ای در آن وجود ندارد.

انتخاب مرکز کاشت موی حرفه ای که یکی از عوامل موثر در کاشت دائمی مو و حصول نتیجه موفقیت آمیز می باشد، هم از نظر حرفه ای بودن و هم از نظر سلامت بسیار حائز اهمیت است. در کلینیک هایی که دارای کادر مجرب موفق و دارای تجهیزات لازم برای کاشت مو هستند، می توان به راحتی اقدام به کاشت مو کرد.

بسیاری از افراد ساکن شهر ساری،عمل کاشت موی خود را به کمک پزشکان و کلینیک هایی که در ادامه از آن ها نام می بریم انجام داده اند.

بهترین کلینیک و دکتر کاشت مو ساری

کلینیک کاشت مو آرا کاشت مو ساری

کلینیک کاشت مو آرا کاشت مو ساری

مشخصات دکتر ◀ کلینیک کاشت مو آرا
آدرس ساری خیابان قارن، ساختمان کسرا طبقه 3 واحد 32
شماره تماس 09118504626

کلینیک کاشت مو آرا در لیست ما برای بهترین کلینیک کاشت مو ساری قرار دارد که چنانچه قصد انجام عمل کاشت مو را دارید ، می توانید به این مرکز مراجعه کنید.در صورت نیاز به انجام عمل پیوند مو می توانید برای جهت دریافت مشاوره یا نوبت دکتر با شماره 09118504626 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن، ساختمان کسرا طبقه 3 واحد 32 مراجعه کنید.

 

کلینیک کاشت مو دکتر محمود جعفری کاشت مو

کلینیک کاشت مو دکتر محمود جعفری کاشت مو ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود جعفری
آدرس ساری بلوار خزر – بین دریای 3 و 5 _ مجتمع اکسیر _ طبقه 7 _ واحد 705 و 706
شماره تماس 01144430616

کلینیک کاشت مو دکتر محمود جعفری در لیست ما برای بهترین کلینیک کاشت مو ساری قرار دارد که چنانچه قصد انجام عمل کاشت مو را دارید ، می توانید به این مرکز مراجعه کنید.در صورت نیاز به انجام عمل پیوند مو می توانید برای جهت دریافت مشاوره یا نوبت دکتر با شماره 01144430616 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری بلوار خزر – بین دریای 3 و 5 _ مجتمع اکسیر _ طبقه 7 _ واحد 705 و 706 مراجعه کنید.

 

کلینیک کاشت مو باران کاشت مو ساری

کلینیک کاشت مو باران کاشت مو ساری

مشخصات دکتر ◀ کلینیک کاشت مو باران
آدرس ساری خیابان ۱۵ خرداد کلینیک کاشت مو باران
شماره تماس 01133250450

کلینیک کاشت مو باران در لیست ما برای بهترین کلینیک کاشت مو ساری قرار دارد که چنانچه قصد انجام عمل کاشت مو را دارید ، می توانید به این مرکز مراجعه کنید.در صورت نیاز به انجام عمل پیوند مو می توانید برای جهت دریافت مشاوره یا نوبت دکتر با شماره 01133250450 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان ۱۵ خرداد کلینیک کاشت مو باران مراجعه کنید.

 

کلینیک کاشت مو پدیده کاشت مو

کلینیک کاشت مو پدیده کاشت مو ساری

مشخصات دکتر ◀ کلینیک کاشت مو پدیده
آدرس ساری خیابان فرهنگ، بین پیوندی و توکلی، کلینیک پوست و مو پدیده
شماره تماس 01133408846

کلینیک کاشت مو پدیده در لیست ما برای بهترین کلینیک کاشت مو ساری قرار دارد که چنانچه قصد انجام عمل کاشت مو را دارید ، می توانید به این مرکز مراجعه کنید.در صورت نیاز به انجام عمل پیوند مو می توانید برای جهت دریافت مشاوره یا نوبت دکتر با شماره 01133408846 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ، بین پیوندی و توکلی، کلینیک پوست و مو پدیده مراجعه کنید.

 

دکتر قاسم رحمت پور رکنی دکتر کاشت مو ساری

دکتر قاسم رحمت پور رکنی دکتر کاشت مو ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر قاسم رحمت پور رکنی
آدرس ساری خیابان 15 خرداد – نرسیده به بیست متری اول
شماره تماس 01133250450

دکتر قاسم رحمت پور رکنی با شماره نظام پزشکی 116599 متخصص کاشت مو هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان طاسی مو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کاشت مو ساری در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از عمل کاشت مو استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر قاسم رحمت پور رکنی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص کاشت مو ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر قاسم رحمت پور رکنی با شماره 01133250450 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان 15 خرداد – نرسیده به بیست متری اول مراجعه کنید.

 

دکتر مسعود گلپور دکتر کاشت مو

دکتر مسعود گلپور دکتر کاشت مو ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر مسعود گلپور
آدرس ساری خیابان فرهنگ – ساختمان پزشکان نیکان – طبقه پنجم
شماره تماس 01133110928

دکتر مسعود گلپور با شماره نظام پزشکی 20124 متخصص کاشت مو هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان طاسی مو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کاشت مو ساری در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از عمل کاشت مو استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مسعود گلپور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص کاشت مو ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر مسعود گلپور با شماره 01133110928 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ – ساختمان پزشکان نیکان – طبقه پنجم مراجعه کنید.

 

دکتر زهره حاج حیدری دکتر کاشت مو ساری

دکتر زهره حاج حیدری دکتر کاشت مو ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهره حاج حیدری
آدرس ساری بلوار خزر کنار بستنی اسکیمو طبقه 6
شماره تماس 01144430803

دکتر زهره حاج حیدری با شماره نظام پزشکی 41653 متخصص کاشت مو هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان طاسی مو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کاشت مو ساری در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از عمل کاشت مو استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر زهره حاج حیدری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص کاشت مو ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهره حاج حیدری با شماره 01144430803 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری بلوار خزر کنار بستنی اسکیمو طبقه 6 مراجعه کنید.

 

دکتر آسیه صابری دکتر کاشت مو

دکتر آسیه صابری دکتر کاشت مو ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر آسیه صابری
آدرس ساری خیابان قارن، ساختمان پزشکان شفا
شماره تماس 01133325560

دکتر آسیه صابری با شماره نظام پزشکی 86030 متخصص کاشت مو هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان طاسی مو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کاشت مو ساری در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از عمل کاشت مو استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر آسیه صابری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص کاشت مو ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر آسیه صابری با شماره 01133325560 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری  خیابان قارن، ساختمان پزشکان شفا مراجعه کنید.

 

دکتر سمیه حسین زاده اخلاقی دکتر کاشت مو ساری

دکتر سمیه حسین زاده اخلاقی دکتر کاشت مو ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر سمیه حسین زاده اخلاقی
آدرس ساری چهارراه گلسار – ابتدای خیابان نواب – جنب آزمایشگاه نیلو – روبروی داروخانه شبانه روزی گلسار – ساختمان آرتا – طبقه اول
شماره تماس 01332110464

دکتر سمیه حسین زاده اخلاقی با شماره نظام پزشکی 112432 متخصص کاشت مو هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان طاسی مو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کاشت مو ساری در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از عمل کاشت مو استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سمیه حسین زاده اخلاقی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص کاشت مو ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر سمیه حسین زاده اخلاقی با شماره 01332110464 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری چهارراه گلسار – ابتدای خیابان نواب – جنب آزمایشگاه نیلو – روبروی داروخانه شبانه روزی گلسار – ساختمان آرتا – طبقه اول مراجعه کنید.

 

دکتر صادق هاشمی نسب دکتر کاشت مو

دکتر صادق هاشمی نسب دکتر کاشت مو ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر صادق هاشمی نسب
آدرس ساری خیابان قارن-ساختمان شفا (روبروی بانک رفاه) -طبقه اول-واحد 203
شماره تماس 09358500291

دکتر صادق هاشمی نسب با شماره نظام پزشکی 120499 متخصص کاشت مو هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان طاسی مو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کاشت مو ساری در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از عمل کاشت مو استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر صادق هاشمی نسب مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص کاشت مو ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر صادق هاشمی نسب با شماره 09358500291 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن-ساختمان شفا (روبروی بانک رفاه) -طبقه اول-واحد 203 مراجعه کنید.

 

دکتر گالیا رنجبر دکتر کاشت مو ساری

دکتر گالیا رنجبر دکتر کاشت مو ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر گالیا رنجبر
آدرس ساری بلوار خزر مجتمع پزشکی اکسیر
شماره تماس 01144431665

دکتر گالیا رنجبر با شماره نظام پزشکی 137934 متخصص کاشت مو هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان طاسی مو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کاشت مو ساری در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از عمل کاشت مو استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر گالیا رنجبر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص کاشت مو ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر گالیا رنجبر با شماره 01144431665 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری بلوار خزر مجتمع پزشکی اکسیر مراجعه کنید.

 

دکتر المیرا اسدی دکتر کاشت مو

دکتر المیرا اسدی دکتر کاشت مو ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر المیرا اسدی
آدرس ساری خیابان فرهنگ،ساختمان شهریار۳،طبقه همکف،واحد۸
شماره تماس 09356863888

دکتر المیرا اسدی با شماره نظام پزشکی 140554 متخصص کاشت مو هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان طاسی مو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کاشت مو ساری در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از عمل کاشت مو استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر المیرا اسدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص کاشت مو ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر المیرا اسدی با شماره 09356863888 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ،ساختمان شهریار۳،طبقه همکف،واحد۸ مراجعه کنید.

 

دکتر آزاده رضازاده دکتر کاشت مو ساری

دکتر آزاده رضازاده دکتر کاشت مو ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر آزاده رضازاده
آدرس ساری بلوار امیرمازندرانی-روبروی بیمارستان امیر-ساختمان پزشکان صدرا-طبقه 3-واحد 15
شماره تماس 01133608040

دکتر آزاده رضازاده با شماره نظام پزشکی 101748 متخصص کاشت مو هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان طاسی مو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کاشت مو ساری در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از عمل کاشت مو استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر آزاده رضازاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص کاشت مو ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر آزاده رضازاده با شماره 01133608040 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری بلوار امیرمازندرانی-روبروی بیمارستان امیر-ساختمان پزشکان صدرا-طبقه 3-واحد 15 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *