بهترین دکتر گوارش یزد

بهترین دکتر گوارش یزد


با بهترین دکتر گوارش یزد در این مطلب آشنا شوید.پزشکان متخصص گوارش و کبد، بیماری ها و مشکلات گوارشی را تشخیص داده و درمان می کنند.

برخی از بیماری های رایج که توسط دکتر گوارش درمان می شوند عبارتند از بیماری ریفلاکس معده، زخم معده،بیماری های روده و کبد و انواع دیگر بیماری های گوارشی.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر گوارش یزد خواهیم پرداخت که می توانید برای رزرو نوبت ویزیت با شماره هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم تماس بگیرید.

بهترین دکتر گوارش یزد

◀ دکتر محسن اخوندی میبدی دکتر گوارش یزد

دکتر محسن اخوندی میبدی دکتر گوارش یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محسن اخوندی میبدی
آدرس یزد بلوار طالقانی – کوچه کنار بانک ملی
شماره تماس 03536223494

دکتر محسن اخوندی میبدی با شماره نظام پزشکی 29989 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر یزد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محسن اخوندی میبدی برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن اخوندی میبدی با شماره 03536223494 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی – کوچه کنار بانک ملی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مسعود ابریشمی دکتر گوارش و کبد یزد

دکتر مسعود ابریشمی دکتر گوارش یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مسعود ابریشمی
آدرس یزد بلوار طالقانی، روبروی بانک ملی، بن بست نظری، انتهای بن بست
شماره تماس 03537267492

دکتر مسعود ابریشمی با شماره نظام پزشکی 88122 متخصص گوارش هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مسعود ابریشمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مسعود ابریشمی با شماره 03537267492 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی، روبروی بانک ملی، بن بست نظری، انتهای بن بست مراجعه کنید.


 

◀ دکتر روح اله عدالت خواه دکتر گوارش یزد

دکتر روح اله عدالت خواه دکتر گوارش یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر روح اله عدالت خواه
آدرس یزد خیابان آیت الله کاشانی ، روبروی بیمارستان مرتاض ، ساختمان پزشکان آبادیس
شماره تماس 035138347191

دکتر روح اله عدالت خواه با شماره نظام پزشکی 106427 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر یزد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر روح اله عدالت خواه برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر روح اله عدالت خواه با شماره 035138347191 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان آیت الله کاشانی ، روبروی بیمارستان مرتاض ، ساختمان پزشکان آبادیس مراجعه کنید.


 

◀ دکتر اکرم جوکار دکتر گوارش و کبد یزد

دکتر اکرم جوکار دکتر گوارش یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر اکرم جوکار
آدرس یزد میدان باهنر ابتدای بلوار پاکنژاد ساختمان پارس طبقه دوم
شماره تماس 03537284040

دکتر اکرم جوکار با شماره نظام پزشکی 113628 متخصص گوارش هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر اکرم جوکار مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر اکرم جوکار با شماره 03537284040 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان باهنر ابتدای بلوار پاکنژاد ساختمان پارس طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسن سلمان روغنی دکتر گوارش یزد

دکتر حسن سلمان روغنی دکتر گوارش یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسن سلمان روغنی
آدرس یزد بلوار منتظر قائم نرسیده به چهار راه مهدیه بالاتر از بن بست نیما کوچه مهتاب
شماره تماس 03536232525

دکتر حسن سلمان روغنی با شماره نظام پزشکی 26530 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر یزد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسن سلمان روغنی برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسن سلمان روغنی با شماره 03536232525 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار منتظر قائم نرسیده به چهار راه مهدیه بالاتر از بن بست نیما کوچه مهتاب مراجعه کنید.


 

◀ دکتر کاظم پور عباس دکتر گوارش و کبد یزد

دکتر کاظم پور عباس دکتر گوارش یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر کاظم پور عباس
آدرس یزد خیابان فرخی، بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد
شماره تماس 03536271300

دکتر کاظم پور عباس با شماره نظام پزشکی 92000 متخصص گوارش هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر کاظم پور عباس مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر کاظم پور عباس با شماره 03536271300 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان فرخی، بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمود باغبانیان دکتر گوارش یزد

دکتر محمود باغبانیان دکتر گوارش یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود باغبانیان
آدرس یزد میدان مهدیه، ابتدای بلوار شهید بهشتی، کوچه وامق ۱
شماره تماس 09138173247

دکتر محمود باغبانیان با شماره نظام پزشکی 72809 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر یزد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمود باغبانیان برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمود باغبانیان با شماره 09138173247 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان مهدیه، ابتدای بلوار شهید بهشتی، کوچه وامق ۱ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شهاب رحیم پور دکتر گوارش و کبد یزد

دکتر شهاب رحیم پور دکتر گوارش یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهاب رحیم پور
آدرس یزد خیابان کاشانی، جنب بیمارستان دکتر مجیبیان، کلینیک بیمارستان مجیبیان
شماره تماس 03536271300

دکتر شهاب رحیم پور با شماره نظام پزشکی 113238 متخصص گوارش هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر شهاب رحیم پور مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهاب رحیم پور با شماره 03536271300 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان کاشانی، جنب بیمارستان دکتر مجیبیان، کلینیک بیمارستان مجیبیان مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد کاظم امیربیگی تفتی دکتر گوارش یزد

دکتر محمد کاظم امیربیگی تفتی دکتر گوارش یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد کاظم امیربیگی تفتی
آدرس یزد خیابان آیت الله کاشانی، میدان شهدای محراب، روبروی بیمارستان مرتاض، ساختمان پزشکان آبادیس
شماره تماس 03537254200

دکتر محمد کاظم امیربیگی تفتی با شماره نظام پزشکی 29007 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر یزد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد کاظم امیربیگی تفتی برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد کاظم امیربیگی تفتی با شماره 03537254200 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان آیت الله کاشانی، میدان شهدای محراب، روبروی بیمارستان مرتاض، ساختمان پزشکان آبادیس مراجعه کنید.


 

◀ دکتر اصغر خوشنود دکتر گوارش و کبد یزد

دکتر اصغر خوشنود دکتر گوارش یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر اصغر خوشنود
آدرس یزد بلوار طالقانی – جنب آزمایشگاه مرکزی دکتر خوشنود
شماره تماس 03537254126

دکتر اصغر خوشنود با شماره نظام پزشکی 67704 متخصص گوارش هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر اصغر خوشنود مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر اصغر خوشنود با شماره 03537254126 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی – جنب آزمایشگاه مرکزی دکتر خوشنود مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدحسین آنتیکچی دکتر گوارش یزد

دکتر محمدحسین آنتیکچی دکتر گوارش یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدحسین آنتیکچی
آدرس یزد خیابان کاشانی – کوچه بیمارستان بهمن
شماره تماس 03536237989

دکتر محمدحسین آنتیکچی با شماره نظام پزشکی 50533 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر یزد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدحسین آنتیکچی برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدحسین آنتیکچی با شماره 03536237989 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان کاشانی – کوچه بیمارستان بهمن مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مجید افلاطونیان دکتر گوارش و کبد یزد

دکتر مجید افلاطونیان دکتر گوارش یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجید افلاطونیان
آدرس یزد بلوار آیت الله طالقانی ، جنب کلینیک خاتم النبیاء ، کوچه گلچین
شماره تماس 03531380939

دکتر مجید افلاطونیان با شماره نظام پزشکی 92078 متخصص گوارش هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مجید افلاطونیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید افلاطونیان با شماره 03531380939 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار آیت الله طالقانی ، جنب کلینیک خاتم النبیاء ، کوچه گلچین مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *