بهترین دکتر گوارش ساری

بهترین دکتر گوارش ساری


بهترین دکتر گوارش ساری عنوانیست که برای این صفحه قرار دادیم  ، زیرا در ادامه قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان متخصص گوارش و کبد ساری بپردازیم.

پزشکان متخصص گوارش در زمینه ی تشخیص و درمان بیماری هایی که اندام های گوارشی را تحت تاثیر قرار می دهند دارای تخصص هستند.

بسیاری از افراد ساکن شهر ساری،بیماری های گوارشی خود را به کمک برنامه های ارائه شده توسط پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم درمان کرده اند.

بهترین دکتر گوارش ساری

◀ دکتر حسن کرمی دکتر گوارش کودکان ساری

دکتر حسن کرمی دکتر گوارش کودکان ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسن کرمی
آدرس ساری خیابان فرهنگ – ساختمان شهریار 3 – واحد 214
شماره تماس 01133325843

دکتر حسن کرمی با شماره نظام پزشکی 48998 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر ساری می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسن کرمی برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسن کرمی با شماره 01133325843 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ – ساختمان شهریار 3 – واحد 214 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ایرج ملکی دکتر گوارش و کبد ساری

دکتر ایرج ملکی دکتر گوارش ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر ایرج ملکی
آدرس ساری خیابان قارن – جنب بانک مسکن – ساختمان سینا – طبقه دوم
شماره تماس 01133320990

دکتر ایرج ملکی با شماره نظام پزشکی 32483 متخصص گوارش هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش ساری در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر ایرج ملکی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر ایرج ملکی با شماره 01133320990 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن – جنب بانک مسکن – ساختمان سینا – طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر وحید حسینی دکتر گوارش ساری

دکتر وحید حسینی دکتر گوارش ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر وحید حسینی
آدرس ساری خیابان فرهنگ – جنب فرهنگ 26 – طبقه فوقانی بانک تجارت – طبقه 5
شماره تماس 01133316666

دکتر وحید حسینی با شماره نظام پزشکی 45274 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر ساری می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر وحید حسینی برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر وحید حسینی با شماره 01133316666 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ – جنب فرهنگ 26 – طبقه فوقانی بانک تجارت – طبقه 5 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حافظ فاخری دکتر گوارش و کبد ساری

دکتر حافظ فاخری دکتر گوارش ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر حافظ فاخری
آدرس ساری بلوار خزر، مرکز پزشکی اکسیر ، طبقه دوم، واحد ٢٠٨
شماره تماس 01144430467

دکتر حافظ فاخری با شماره نظام پزشکی 29023  متخصص گوارش هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش ساری در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حافظ فاخری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر حافظ فاخری با شماره 01144430467 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری بلوار خزر، مرکز پزشکی اکسیر ، طبقه دوم، واحد ٢٠٨ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سید اسمعیل حسینی دکتر گوارش ساری

دکتر سید اسمعیل حسینی دکتر گوارش ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید اسمعیل حسینی
آدرس ساری خیابان فرهنگ / مجتمع پزشکی شهریار ۳/ واحد ۴۰۸
شماره تماس 09014878765

دکتر سید اسمعیل حسینی با شماره نظام پزشکی 67216 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر ساری می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید اسمعیل حسینی برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید اسمعیل حسینی با شماره 09014878765 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ / مجتمع پزشکی شهریار ۳/ واحد ۴۰۸ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر هوشنگ بریمانی دکتر گوارش و کبد ساری

دکتر هوشنگ بریمانی دکتر گوارش ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر هوشنگ بریمانی
آدرس ساری خیابان فرهنگ – ساختمان شهریار 3 – طبقه همکف – واحد 5
شماره تماس 01133302600

دکتر هوشنگ بریمانی با شماره نظام پزشکی 42579 متخصص گوارش هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش ساری در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر هوشنگ بریمانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر هوشنگ بریمانی با شماره 01133302600 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ – ساختمان شهریار 3 – طبقه همکف – واحد 5 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیده معصومه موسوی دکتر گوارش ساری

دکتر سیده معصومه موسوی دکتر گوارش ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیده معصومه موسوی
آدرس ساری خیابان قارن – ساختمان قارن کلینیک – واحد 21
شماره تماس 01133311924

دکتر سیده معصومه موسوی با شماره نظام پزشکی 47284 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر ساری می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیده معصومه موسوی برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیده معصومه موسوی با شماره 01133311924 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن – ساختمان قارن کلینیک – واحد 21 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر بهیار سلیمانی تپه سری دکتر گوارش و کبد ساری

دکتر بهیار سلیمانی تپه سری دکتر گوارش ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهیار سلیمانی تپه سری
آدرس ساری خ 15 خرداد سومین کوچه از سمت راست کوچه مهتاب ساختمان اراد طبقه دوم
شماره تماس 01133407677

دکتر بهیار سلیمانی تپه سری با شماره نظام پزشکی 48569 متخصص گوارش هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش ساری در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر بهیار سلیمانی تپه سری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهیار سلیمانی تپه سری با شماره 01133407677 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خ 15 خرداد سومین کوچه از سمت راست کوچه مهتاب ساختمان اراد طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسن طاهری دکتر گوارش ساری

دکتر حسن طاهری دکتر گوارش ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسن طاهری
آدرس بابل-میدان کشوری-خ شهیدسرگردقاسمی -روبروی اورژانس بیمارستان شهید بهشتی -کوچه دانش 4
شماره تماس 01132252626

دکتر حسن طاهری با شماره نظام پزشکی 25034 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر ساری می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسن طاهری برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسن طاهری با شماره 01132252626 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس بابل-میدان کشوری-خ شهیدسرگردقاسمی -روبروی اورژانس بیمارستان شهید بهشتی -کوچه دانش 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی رحیمی پطرودی دکتر گوارش و کبد ساری

دکتر علی رحیمی پطرودی دکتر گوارش ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی رحیمی پطرودی
آدرس ساری خیابان فرهنگ -ساختمان شهریار ۳ طبقه ی دوم واحد ۲۰۹
شماره تماس 01133302900

دکتر علی رحیمی پطرودی با شماره نظام پزشکی 72278 متخصص گوارش هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش ساری در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علی رحیمی پطرودی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی رحیمی پطرودی با شماره 01133302900 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ -ساختمان شهریار ۳ طبقه ی دوم واحد ۲۰۹ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد آقاجانیان عمران دکتر گوارش ساری

دکتر محمد آقاجانیان عمران دکتر گوارش ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد آقاجانیان عمران
آدرس ساری خیابان قارن،مجتمع پزشکی کسری،طبقه دوم
شماره تماس 01133302942

دکتر محمد آقاجانیان عمران با شماره نظام پزشکی 70457 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر ساری می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد آقاجانیان عمران برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد آقاجانیان عمران با شماره 01133302942 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن،مجتمع پزشکی کسری،طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیدمحمد ولی زاده طوسی دکتر گوارش و کبد ساری

دکتر سیدمحمد ولی زاده طوسی دکتر گوارش ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدمحمد ولی زاده طوسی
آدرس ساری بلوار امیر مازندرانی، فلسطین (شمشیربند12)، فلسطین 1
شماره تماس 01133361342

دکتر سیدمحمد ولی زاده طوسی با شماره نظام پزشکی 37720 متخصص گوارش هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش ساری در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سیدمحمد ولی زاده طوسی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدمحمد ولی زاده طوسی با شماره 01133361342 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری بلوار امیر مازندرانی، فلسطین (شمشیربند12)، فلسطین 1 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *