بهترین دکتر مغز و اعصاب یزد

بهترین دکتر مغز و اعصاب یزد


با بهترین دکتر مغز و اعصاب یزد در این مطلب آشنا شوید.پزشکان متخصص نورولوژی، بیماری ها و مشکلات مغز و اعصاب بدن را تشخیص داده و درمان می کنند.

برخی از بیماری های رایج که توسط دکتر مغز و اعصاب درمان می شوند عبارتند از بیماری صرع ، آلزایمر،سکته مغزی،میگرن و انواع دیگر بیماری های مغز و اعصاب.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر مغز و اعصاب یزد خواهیم پرداخت که می توانید برای رزرو نوبت ویزیت با شماره هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم تماس بگیرید.

بهترین دکتر مغز و اعصاب یزد

◀ دکتر پریسا آیت اللهی دکتر مغز و اعصاب یزد

دکتر پریسا آیت اللهی دکتر مغز و اعصاب یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر پریسا آیت اللهی
آدرس یزد بلوار منتظر قائم – روبروی اداره برق – کوچه همت
شماره تماس 03536228028

دکتر پریسا آیت اللهی با شماره نظام پزشکی 73433 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر یزد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پریسا آیت اللهی برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر پریسا آیت اللهی با شماره 03536228028 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار منتظر قائم – روبروی اداره برق – کوچه همت مراجعه کنید.


 

◀ دکتر کوثر پورکوثری دکتر مغز و اعصاب یزد

دکتر کوثر پورکوثری دکتر مغز و اعصاب یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر کوثر پورکوثری
آدرس یزد بلوار طالقانی، روبروی درمانگاه خاتم الانبیا، کوچه حنا، ساختمان پزشکان صدرا، طبقه دوم
شماره تماس 03536275109

دکتر کوثر پورکوثری با شماره نظام پزشکی 94785 متخصص مغز و اعصاب هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر کوثر پورکوثری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر کوثر پورکوثری با شماره 03536275109 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی، روبروی درمانگاه خاتم الانبیا، کوچه حنا، ساختمان پزشکان صدرا، طبقه دوم مراجعه کنید.


◀ دکتر علی ملت اردکانی دکتر مغز و اعصاب یزد

دکتر علی ملت اردکانی دکتر مغز و اعصاب یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی ملت اردکانی
آدرس یزد بلوار طالقانی، جنب آزمایشگاه مرکزی، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خاتم الانبیا (ص)
شماره تماس 03537330122

دکتر علی ملت اردکانی با شماره نظام پزشکی 102967 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر یزد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی ملت اردکانی برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی ملت اردکانی با شماره 03537330122 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی، جنب آزمایشگاه مرکزی، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خاتم الانبیا (ص) مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فرزاد سعدلوپاریزی دکتر مغز و اعصاب یزد

دکتر فرزاد سعدلوپاریزی دکتر مغز و اعصاب یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرزاد سعدلوپاریزی
آدرس یزد خیابان کاشانی، ابتدای خیابان نعیم آباد، ساختمان سهند، طبقه اول، واحد 101 و 102
شماره تماس 03538268020

دکتر فرزاد سعدلوپاریزی با شماره نظام پزشکی 30046 متخصص مغز و اعصاب هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فرزاد سعدلوپاریزی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرزاد سعدلوپاریزی با شماره 03538268020 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان کاشانی، ابتدای خیابان نعیم آباد، ساختمان سهند، طبقه اول، واحد 101 و 102 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر راضیه فلاح دکتر مغز و اعصاب یزد

دکتر راضیه فلاح دکتر مغز و اعصاب یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر راضیه فلاح
آدرس یزد صفاییه، بلوار شهیدان اشرف، خیابان شهید تندگویان، بن بست اول، رو به روی خشکشویی نیک
شماره تماس 03538262338

دکتر راضیه فلاح با شماره نظام پزشکی 32242 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر یزد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر راضیه فلاح برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر راضیه فلاح با شماره 03538262338 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد صفاییه، بلوار شهیدان اشرف، خیابان شهید تندگویان، بن بست اول، رو به روی خشکشویی نیک مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حمید حبوباتی دکتر مغز و اعصاب یزد

دکتر حمید حبوباتی دکتر مغز و اعصاب یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمید حبوباتی
آدرس یزد بلوار طالقانی، جنب آزمایشگاه مرکزی، انتهای کوچه گلچین (کوچه بیمه ایران)
شماره تماس 03537288008

دکتر حمید حبوباتی با شماره نظام پزشکی 97149 متخصص مغز و اعصاب هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حمید حبوباتی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمید حبوباتی با شماره 03537288008 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی، جنب آزمایشگاه مرکزی، انتهای کوچه گلچین (کوچه بیمه ایران) مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی صادقیان شاهی دکتر مغز و اعصاب یزد

دکتر علی صادقیان شاهی دکتر مغز و اعصاب یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی صادقیان شاهی
آدرس یزد میدان شهدای محراب،خیابان پانزده خرداد،ساختمان صبا،طبقه دوم
شماره تماس 03538343631

دکتر علی صادقیان شاهی با شماره نظام پزشکی 138049 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر یزد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علی صادقیان شاهی برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی صادقیان شاهی با شماره 03538343631 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان شهدای محراب،خیابان پانزده خرداد،ساختمان صبا،طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رضا فراهت دکتر مغز و اعصاب یزد

دکتر رضا فراهت دکتر مغز و اعصاب یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا فراهت
آدرس یزد خیابان کاشانی – پارک هفتم تیر – روبروی پوشاک هاکوپیان – ساختمان کیمیا (داروخانه دکتر ذبیحی) – طبقه اول
شماره تماس 03538276223

دکتر رضا فراهت با شماره نظام پزشکی 102174 متخصص مغز و اعصاب هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر رضا فراهت مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا فراهت با شماره 03538276223 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان کاشانی – پارک هفتم تیر – روبروی پوشاک هاکوپیان – ساختمان کیمیا (داروخانه دکتر ذبیحی) – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فاطمه قیصری دکتر مغز و اعصاب یزد

دکتر فاطمه قیصری دکتر مغز و اعصاب یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه قیصری
آدرس یزد میدان مهدیه ابتدای بلوار شهید بهشتی ( جنب پیتزا میتزا ) کوچه امید کوچه وامق یک
شماره تماس 03537334560

دکتر فاطمه قیصری با شماره نظام پزشکی 114588 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر یزد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فاطمه قیصری برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه قیصری با شماره 03537334560 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان مهدیه ابتدای بلوار شهید بهشتی ( جنب پیتزا میتزا ) کوچه امید کوچه وامق یک مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علیرضا پوراغنیائی دکتر مغز و اعصاب یزد

دکتر علیرضا پوراغنیائی دکتر مغز و اعصاب یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا پوراغنیائی
آدرس یزد بلوار طالقانی – بعد از آتشنشانی – ابتدای کوچه حنا – روبروی مدرسه طالقانی -پلاک 216
شماره تماس 03536265492

دکتر علیرضا پوراغنیائی با شماره نظام پزشکی 72070 متخصص مغز و اعصاب هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علیرضا پوراغنیائی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا پوراغنیائی با شماره 03536265492 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی – بعد از آتشنشانی – ابتدای کوچه حنا – روبروی مدرسه طالقانی -پلاک 216 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مرجان عفت خواه دکتر مغز و اعصاب یزد

دکتر مرجان عفت خواه دکتر مغز و اعصاب یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مرجان عفت خواه
آدرس یزد خیابان کاشانی، جنب آتشکده ، کوچه ۵۳/۱
شماره تماس 03536275001

دکتر مرجان عفت خواه با شماره نظام پزشکی 105677 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر یزد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مرجان عفت خواه برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مرجان عفت خواه با شماره 03536275001 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان کاشانی، جنب آتشکده ، کوچه ۵۳/۱ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر میثم آقایی میبدی دکتر مغز و اعصاب یزد

دکتر میثم آقایی میبدی دکتر مغز و اعصاب یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر میثم آقایی میبدی
آدرس یزد بلوار طالقانی – کوچه سوم (جنب آتش نشانی) – انتهای کوچه
شماره تماس 03536275067

دکتر میثم آقایی میبدی با شماره نظام پزشکی 114479 متخصص مغز و اعصاب هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر میثم آقایی میبدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر میثم آقایی میبدی با شماره 03536275067 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی – کوچه سوم (جنب آتش نشانی) – انتهای کوچه مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سید مهدی طاهری شمیرانی نژاد دکتر مغز و اعصاب یزد

دکتر سید مهدی طاهری شمیرانی نژاد دکتر مغز و اعصاب یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید مهدی طاهری شمیرانی نژاد
آدرس یزد روبروی بیمارستان فرخی – کوچه دکتر عرب
شماره تماس 03536265639

دکتر سید مهدی طاهری شمیرانی نژاد با شماره نظام پزشکی 46255 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر یزد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید مهدی طاهری شمیرانی نژاد برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید مهدی طاهری شمیرانی نژاد با شماره 03536265639 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد روبروی بیمارستان فرخی – کوچه دکتر عرب مراجعه کنید.


 

◀ دکتر عباس دهستانی دکتر مغز و اعصاب یزد

دکتر عباس دهستانی دکتر مغز و اعصاب یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر عباس دهستانی
آدرس یزد خیابان کاشانی، رو به روی بیمارستان مرتاض، مجتمع آبادیس، طبقه دوم
شماره تماس 03536275740

دکتر عباس دهستانی با شماره نظام پزشکی 101986 متخصص مغز و اعصاب هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب یزد در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر عباس دهستانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر عباس دهستانی با شماره 03536275740 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان کاشانی، رو به روی بیمارستان مرتاض، مجتمع آبادیس، طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدرضا مهربانیان دکتر مغز و اعصاب یزد

دکتر محمدرضا مهربانیان دکتر مغز و اعصاب یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا مهربانیان
آدرس یزد خیابان کاشانی – کوچه موج – پلاک 7
شماره تماس 035136292058

دکتر محمدرضا مهربانیان با شماره نظام پزشکی 72350 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر یزد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا مهربانیان برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا مهربانیان با شماره 035136292058 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان کاشانی – کوچه موج – پلاک 7 مراجعه کنید.

ویژگی های بهترین دکتر مغز و اعصاب یزد

ویژگی‌های یک دکتر مغز و اعصاب خوب عبارتند از:

تخصص و آموزش: دکتر مغز و اعصاب خوب باید دارای تخصص و آموزش مربوط به بیماری‌ها و اختلالات مغز و عصبی بوده و باید مجوز و صلاحیت لازم را برای تشخیص و درمان بیماران داشته باشد.

دانش و به‌روزرسانی: دکتر مغز و اعصاب باید با جدیدترین پیشرفت‌ها در زمینه بیماری‌ها و درمان‌های مغز و عصبی آشنا بوهدو دانش خود را با مطالعه و شرکت در کنفرانس‌ها و آموزش‌های مرتبط به‌روز کند.

تجربه و مهارت: دکتر مغز و اعصاب خوب در یزد باید تجربه کافی در تشخیص و درمان بیماری‌های مغز و عصبی داشته باشد. نورولوژیست ها باید مهارت‌های لازم برای انجام ارزیابی‌ها، تشخیص‌ها و درمان‌های مختلف را داشته باشند.

ارتباط برقرار کردن: دکتر مغز و اعصاب باید توانایی بالایی در برقراری ارتباط موثر با بیماران داشته باشد و به شکل خوبی به مشکلات و نیازهای بیماران گوش دهند و توانایی توضیح بیماری و درمان را به آنها داشته باشد.

همدلی و توجه: دکتر نورولوژی باید توانایی توجه و همدلی با بیماران را داشته و به مشکلات و روند بهبود بیماران توجه کرده و از آنها حمایت کند.

حل مسئله: دکتر مغز و اعصاب باید توانایی حل مسئله را داشته و بتواند بر اساس علائم و آزمایش‌ها، تشخیص درست داده و برنامه درمانی مناسب را تجویز کند.

صبوری و توجه به جزئیات: دکتر مغز و اعصاب باید صبور باشد و به جزئیات توجه کند و همچنین باید در ارزیابی‌ها و درمان‌ها به جزئیات کوچک توجه کرده و هیچ مورد جزئی را نادیده نگیرد.

همکاری تیمی: دکتر مغز و اعصاب باید توانایی همکاری با سایر اعضای تیم درمانی مانند پزشکان دیگر، جراحان و رادیولوژیست‌ها را داشته باشد.

دلایل مراجعه به دکتر مغز و اعصاب یزد

مراجعه به دکتر مغز و اعصاب در موارد زیر توصیه می‌شود:

علائم و اختلالات عصبی: اگر شما علائمی مانند سردرد شدید، سرگیجه، تاری دید، مشکلات حافظه و تمرکز، مشکلات حرکتی، اختلالات خواب و سایر علائم مرتبط با سیستم عصبی تجربه می‌کنید، بهتر است به بهترین دکتر مغز و اعصاب یزد مراجعه کنید.

بیماری‌های مغز و عصبی: دکتر مغز و اعصاب در تشخیص و درمان بیماری‌هایی همچون سکته مغزی، صرع، میگرن، اسکلروز چندگانه، پارکینسون، التهاب مغز و عصب، اختلالات رفتاری و روانشناختی، نوروپاتی و دیگر بیماری‌های مغز و عصبی دارای تخصص است.

تشخیص و تحقیق: در صورتی که نیاز به تشخیص دقیق بیماری مغز و عصبی یا ارزیابی دقیقی از وضعیت عصبی خود دارید، دکتر مغز و اعصاب می‌تواند با استفاده از تست‌ها و آزمایش‌های مختلف به شما کمک کند.

درمان: در صورت تشخیص بیماری مغز و اعصاب ، دکتر مغز و اعصاب می‌تواند برنامه درمانی مناسب شامل داروها، فیزیوتراپی، تمرینات عصبی و در صورت لزوم عمل جراحی را تجویز کند.

پیگیری و مراقبت: بعضی از بیماری‌های مغز و اعصاب نیاز به پیگیری و مراقبت مداوم دارند. دکتر نورولوژی یزد می‌تواند در مراقبت‌های بعد از درمان، تغییر درمان و مشاوره به شما کمک کند.

در هر صورت، در صورتی که شما علائمی مشکوک در سیستم عصبی تجربه می‌کنید یا نیاز به تشخیص و درمان بیماری مغز و عصبی دارید، توصیه می‌شود به یک دکتر مغز و اعصاب مراجعه کنید.

بیماری هایی که توسط دکتر مغز و اعصاب یزد درمان می شوند

دکتر مغز و اعصاب در تشخیص و درمان بیماری‌ها و اختلالاتی که به سیستم عصبی مرتبط هستند دارای تخصص می‌باشد. برخی از بیماری‌هایی که توسط دکتر مغز و اعصاب یزد درمان می‌شوند عبارتند از:

سکته مغزی: بیماری که ناشی از انسداد یا تخریب عروقی در مغز است و می‌تواند منجر به عوارض جدی شود.

صرع: بیماری مزمنی که با تکرار ناگهانی تشنج‌ها و علائم دیگری همچون کشیدگی عضلات، نارسایی حرکتی و تغییرات در آگاهی همراه است.

میگرن: نوعی سردرد شدید است که با علائمی مانند درد سر ناگهانی، تهوع، تهوع و حساسیت به نور و صدا همراه است.

التهاب مغز و عصب: بیماری‌هایی که عموماً ناشی از عفونت‌ها، عوامل التهابی یا بیماری‌های ایمنی‌ای هستند و می‌توانند عوارض شدیدی را برای سیستم عصبی ایجاد کنند.

اختلالات حرکتی: شامل بیماری پارکینسون، اسکلروز چندگانه، نوروپاتی محیطی و بیماری‌های مرتبط با اعصاب حرکتی است.

اختلالات روانشناختی: مانند اختلالات روانی، افسردگی، اضطراب، اختلالات خواب و اختلالات روانی دیگر که به علت تغییرات در سیستم عصبی به وجود می‌آیند.

اختلالات حافظه: مانند بیماری آلزایمر و بیماری‌های دیگری که با نقص حافظه و تغییرات شناختی همراه هستند.

این فقط چند نمونه از بیماری‌هایی است که توسط دکتر مغز و اعصاب درمان می‌شوند و لیست بیماری‌های قابل درمان توسط پزشکان نورولوژیست بسیار گسترده است.

شرح کارها و وظایف دکتر مغز و اعصاب یزد

دکتر مغز و اعصاب در شهر یزد نیز مشابه دکتران مغز و اعصاب در سایر شهرها، وظایف و شرح کار زیر را دارد:

تشخیص و درمان بیماری‌های عصبی: بهترین دکتر مغز و اعصاب یزد مسئول تشخیص و درمان بیماری‌ها و اختلالاتی است که به سیستم عصبی مرتبط هستند. این شامل بیماری‌هایی مانند سکته مغزی، میگرن، التهاب مغز و عصب، اختلالات حرکتی، اختلالات حافظه و اختلالات روانشناختی است.

انجام مطالعات و تحقیقات: دکتر مغز و اعصاب ممکن است در تحقیقات علمی و پژوهش‌های مرتبط با حوزه علمی خود شرکت کرده و ممکن است به عنوان اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌ها فعالیت کند و نوشته‌ها و مقالاتی در زمینه بیماری‌ها و درمان‌های مغز و اعصاب منتشر کند.

مشاوره و راهنمایی: دکتر مغز و اعصاب مشاوره و راهنمایی لازم را به بیماران خود ارائه می‌دهد و ممکن است به بیماران درباره تغییرات سبک زندگی، تمرینات، تغذیه مناسب و موارد مرتبط کمک کنند.

همکاری با تیم درمانی: دکتر مغز و اعصاب در یزد با سایر اعضای تیم درمانی همکاری می‌کند. نورولوژیست ها ممکن است با دیگر تخصص‌ها مانند روانپزشکان، فیزیوتراپیست‌ها و جراحان همکاری کنند تا در تشخیص و درمان بیماران همکاری داشته باشند.

پیگیری و مراقبت بعد از عمل جراحی: در صورت نیاز به عمل جراحی، دکتر مغز و اعصاب در یزد مسئول پیگیری و مراقبت بعد از عمل جراحی برای بیماران خود است.

توجه داشته باشید که وظایف و شرح کار دکتران مغز و اعصاب ممکن است بسته به تخصص، تجربه و محل کار آنها متفاوت باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *