بهترین دکتر مغز و اعصاب اهواز


اگر به دنبال بهترین دکتر مغز و اعصاب اهواز هستید،ما در این صفحه لیستی از ماهرترین پزشکانی که در شهر اهواز فعالیت داشته و می توانند انواع بیماری های مغز و اعصاب را تشخیص داده و درمان کنند را در اختیار شما قرار می دهیم.

افراد زیادی از بیماری های مغز و اعصاب رنج می برند و بیماری هایی که سیستم عصبی را درگیر می کنند متنوع هستند ،درمان مناسب مشکلات سیستم مغز و اعصاب فقط با مراجعه به پزشک متخصصی که بیماری را به طور دقیق تشخیص دهد حاصل می شود.

در ادامه با بهترین پزشکان متخصص مغز و اعصاب اهواز آشنا خواهید شد.

بهترین دکتر مغز و اعصاب اهواز

◀ دکتر داود شلیل احمدی دکتر مغز و اعصاب اهواز 

دکتر داود شلیل احمدی دکتر مغز و اعصاب اهواز 

مشخصات دکتر ◀ دکتر داود شلیل احمدی
آدرس اهواز کیانپارس، خیابان میهن شرقی، روبروی آزمایشگاه نرگس، ساختمان مروارید، طبقه ۷، واحد ۱۹
شماره تماس 09163707269

دکتر داود شلیل احمدی با شماره نظام پزشکی 122653 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر داود شلیل احمدی برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر داود شلیل احمدی با شماره 09163707269 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس، خیابان میهن شرقی، روبروی آزمایشگاه نرگس، ساختمان مروارید، طبقه ۷، واحد ۱۹ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حمید ساکی دکتر مغز و اعصاب 

دکتر حمید ساکی دکتر مغز و اعصاب اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمید ساکی
آدرس اهواز گلستان ، بلوار فروردین ، بین دی و بهمن ، مجتمع پزشکان سما ، طبقه سوم
شماره تماس 06133219055

دکتر حمید ساکی با شماره نظام پزشکی 79740 متخصص مغز و اعصاب هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حمید ساکی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمید ساکی با شماره 06133219055 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز گلستان ، بلوار فروردین ، بین دی و بهمن ، مجتمع پزشکان سما ، طبقه سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر رضا عباسی منجزی دکتر مغز و اعصاب اهواز

دکتر رضا عباسی منجزی دکتر مغز و اعصاب اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا عباسی منجزی
آدرس اهواز گلستان-بلواراصلی-بین خیابان اسفند و اقبال-مجتمع پزشکی مهرگان-طبقه4-واحد11
شماره تماس 09352228464

دکتر رضا عباسی منجزی با شماره نظام پزشکی 94121 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رضا عباسی منجزی برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا عباسی منجزی با شماره 09352228464 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز گلستان-بلواراصلی-بین خیابان اسفند و اقبال-مجتمع پزشکی مهرگان-طبقه4-واحد11 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علیرضا حسن زاده دکتر مغز و اعصاب 

دکتر علیرضا حسن زاده دکتر مغز و اعصاب اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا حسن زاده
آدرس اهواز کیانپارس – بین خیابان 7 و 8 غربی – مجتمع دانش – طبقه 4
شماره تماس 09160161235

دکتر علیرضا حسن زاده با شماره نظام پزشکی 100821 متخصص مغز و اعصاب هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علیرضا حسن زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا حسن زاده با شماره 09160161235 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – بین خیابان 7 و 8 غربی – مجتمع دانش – طبقه 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر آسیه مهرامیری دکتر مغز و اعصاب اهواز

دکتر آسیه مهرامیری دکتر مغز و اعصاب اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر آسیه مهرامیری
آدرس اهواز کیانپارس،خیابان ۱۴ غربی،فاز یک،مجتمع پزشکان غرب کیانپارس،طبقه اول
شماره تماس 06133914306

دکتر آسیه مهرامیری با شماره نظام پزشکی 127704 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر آسیه مهرامیری برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر آسیه مهرامیری با شماره 06133914306 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس،خیابان ۱۴ غربی،فاز یک،مجتمع پزشکان غرب کیانپارس،طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر پدرام قنواتی دکتر مغز و اعصاب 

دکتر پدرام قنواتی دکتر مغز و اعصاب اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر پدرام قنواتی
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان پنجم شرقی – سمت جاده ساحلی – مجتمع تابان – طبقه ی ششم
شماره تماس 06133923674

دکتر پدرام قنواتی با شماره نظام پزشکی 94120 متخصص مغز و اعصاب هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر پدرام قنواتی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر پدرام قنواتی با شماره 06133923674 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان پنجم شرقی – سمت جاده ساحلی – مجتمع تابان – طبقه ی ششم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر احسان اکبری دکتر مغز و اعصاب اهواز

دکتر احسان اکبری دکتر مغز و اعصاب اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر احسان اکبری
آدرس اهواز کیانپارس-پهلوان شرقی-نبش اردیبهشت-ساختمان آویستا- طبقه ۷
شماره تماس 06133336957

دکتر احسان اکبری با شماره نظام پزشکی 119511 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر احسان اکبری برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر احسان اکبری با شماره 06133336957 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس-پهلوان شرقی-نبش اردیبهشت-ساختمان آویستا- طبقه ۷ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسین صفری دکتر مغز و اعصاب 

دکتر حسین صفری دکتر مغز و اعصاب اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین صفری
آدرس اهواز کیانپارس، خیابان چهارده غربی،فاز اول،مجتمع پزشکی غرب کیانپارس، طبقه اول
شماره تماس 09038377325

دکتر حسین صفری با شماره نظام پزشکی 128248 متخصص مغز و اعصاب هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر حسین صفری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین صفری با شماره 09038377325 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس، خیابان چهارده غربی،فاز اول،مجتمع پزشکی غرب کیانپارس، طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر ابوالفضل رستمی دکتر مغز و اعصاب اهواز

دکتر ابوالفضل رستمی دکتر مغز و اعصاب اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ابوالفضل رستمی
آدرس اهواز نادری غربی -حافظ جنوبی روبروی جهاد دانشگاهی جنب پارکینگ کارون ساختمان خاتم الانبیا طبقه اول
شماره تماس 09381527002

دکتر ابوالفضل رستمی با شماره نظام پزشکی 113620 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر ابوالفضل رستمی برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ابوالفضل رستمی با شماره 09381527002 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز نادری غربی -حافظ جنوبی روبروی جهاد دانشگاهی جنب پارکینگ کارون ساختمان خاتم الانبیا طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر غلامرضا جلودار دکتر مغز و اعصاب 

دکتر غلامرضا جلودار دکتر مغز و اعصاب اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر غلامرضا جلودار
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان پهلوان شرقی – مجتمع پزشکی جام جم
شماره تماس 09368674003

دکتر غلامرضا جلودار با شماره نظام پزشکی 48250 متخصص مغز و اعصاب هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر غلامرضا جلودار مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر غلامرضا جلودار با شماره 09368674003 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان پهلوان شرقی – مجتمع پزشکی جام جم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شهرام ترحمی دکتر مغز و اعصاب اهواز

دکتر شهرام ترحمی دکتر مغز و اعصاب اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهرام ترحمی
آدرس اهواز کیان پارس – خیابان 6 شرقی – ساختمان پزشکان پارسا – طبقه 4
شماره تماس 06133915900

دکتر شهرام ترحمی با شماره نظام پزشکی 71554 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شهرام ترحمی برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهرام ترحمی با شماره 06133915900 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیان پارس – خیابان 6 شرقی – ساختمان پزشکان پارسا – طبقه 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر غلامعباس حسینی دکتر مغز و اعصاب 

دکتر غلامعباس حسینی دکتر مغز و اعصاب اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر غلامعباس حسینی
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان دو شرقی – ساختمان تشریفات طبقه هشتم
شماره تماس 06132218122

دکتر غلامعباس حسینی با شماره نظام پزشکی 26688 متخصص مغز و اعصاب هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر غلامعباس حسینی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر غلامعباس حسینی با شماره 06132218122 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان دو شرقی – ساختمان تشریفات طبقه هشتم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر صالح رصرص دکتر مغز و اعصاب اهواز

دکتر صالح رصرص دکتر مغز و اعصاب اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر صالح رصرص
آدرس اهواز کیانپارس خیابان چهار راه غربی فاز اول پلاک 6 مجتمع پزشکان غرب اهواز
شماره تماس 06133914307

دکتر صالح رصرص با شماره نظام پزشکی 65 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر صالح رصرص برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر صالح رصرص با شماره 06133914307 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس خیابان چهار راه غربی فاز اول پلاک 6 مجتمع پزشکان غرب اهواز مراجعه کنید.


 

◀ دکتر نسترن مجدی نسب دکتر مغز و اعصاب 

دکتر نسترن مجدی نسب دکتر مغز و اعصاب اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر نسترن مجدی نسب
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان 2 غربی – فاز یک – پلاک 62 – مجتمع پزشکی نوید – طبقه همکف
شماره تماس 06133386718

دکتر نسترن مجدی نسب با شماره نظام پزشکی 51394 متخصص مغز و اعصاب هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان بیماری های مغز و اعصاب به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان بهترین دکتر مغز و اعصاب اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات و بیماری های مغز و اعصاب را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر نسترن مجدی نسب مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص مغز و اعصاب در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر نسترن مجدی نسب با شماره 06133386718 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان 2 غربی – فاز یک – پلاک 62 – مجتمع پزشکی نوید – طبقه همکف مراجعه کنید.


 

◀ دکتر الهام آزادمنش دکتر مغز و اعصاب اهواز

دکتر الهام آزادمنش دکتر مغز و اعصاب اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر الهام آزادمنش
آدرس اهواز کیانپارس – نبش خیابان 6 غربی – ساختمان ایران نگین – ورودی 2 – طبقه 2 – واحد 8
شماره تماس 06133911277

دکتر الهام آزادمنش با شماره نظام پزشکی 36095 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص مغز و اعصاب هستند که به تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان دکتر مغز و اعصاب اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر الهام آزادمنش برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص مغز و اعصاب اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر نورولوژیست در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر الهام آزادمنش با شماره 06133911277 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – نبش خیابان 6 غربی – ساختمان ایران نگین – ورودی 2 – طبقه 2 – واحد 8 مراجعه کنید.

بهترین دکتر مغز و اعصاب اهواز چه خصوصیاتی دارد ؟

یک دکتر مغز و اعصاب خوب باید دارای مهارت‌ها و خصوصیات زیر باشد:

تحصیلات و تخصص: دکتر مغز و اعصاب باید تحصیلات عالی در رشته پزشکی و تخصص در زمینه مغز و اعصاب داشته باشد.

دانش فنی: دکتر مغز و اعصاب باید دانش گسترده‌ای در زمینه علوم عصبی، تشخیص و درمان بیماری‌های مغز و اعصاب داشته و باید با تکنیک‌ها و روش‌های پزشکی مربوط به این حوزه آشنا باشند.

تجربه و مهارت: یک دکتر مغز و اعصاب خوب در اهواز باید تجربه کافی در تشخیص و درمان بیماری‌های مغز و اعصاب داشته و قادر باشد به طور دقیق تشخیص بیماری‌های عصبی و تعیین برنامه درمانی مناسب برای بیماران خود را انجام دهد.

تعامل و ارتباط برقرار کردن: دکتر مغز و اعصاب باید توانایی بالایی در برقراری ارتباط با بیماران داشته و بتواند به صورت موثر با بیماران در مورد علائم، تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری‌های مغز و اعصاب صحبت کند.

حساسیت و همدردی: یک دکتر مغز و اعصاب خوب باید حساسیت و همدردی نسبت به بیماران داشته و قادر به درک و شناخت درست از مشکلات بیماران و ارائه حمایت و راهنمایی لازم به آنها باشد.

همچنین، این موارد می‌تواند بسته به نیاز و تجربه شخصی بیماران، متغیر باشد. برای یافتن بهترین دکتر مغز و اعصاب اهواز ، می‌توانید از لیست موجود در این صفحه استفاده کنید.

چه زمانی به دکتر مغز و اعصاب اهواز مراجعه کنیم ؟

در صورت تجربه شرایط زیر توصیه می‌شود به پزشک مغز و اعصاب مراجعه کنید :

علائم عصبی و مغزی: اگر شما یا عزیزانتان دارای علائمی مانند سردرد شدید، سرگیجه‌های مکرر، ضعف عضلات، مشکلات حافظه و تمرکز، مشکلات تعادل، تشنج، درد عصبی، عصبانیت و تغییرات شدید در خلق و خو، مشکلات خواب، اختلالات رفتاری و دیگر علائم مشابه هستید، باید به دکتر مغز و اعصاب مراجعه کنید.

بیماری‌های مزمن عصبی: اگر دچار بیماری‌های مزمن عصبی مانند صرع، ام‌اس (اسکلروز چندگانه)، پارکینسون، آلزایمر، صدمات نخاعی، میگرن و بیماری های عصبی دیگر هستید، باید با دکتر مغز و اعصاب مراجعه کنید.

آسیب مغز و اعصاب: در صورتی که شما یا عزیزانتان در نتیجه حوادث، ضربه به سر، تروما، حمله قلبی، سکته مغزی یا سایر آسیب‌های مغز و اعصاب مشکلاتی دارید، نیاز به ارزیابی و درمان توسط دکتر مغز و اعصاب دارید.

مشکلات عصبی مرموز: اگر شما یا عزیزانتان با مشکلات عصبی مرموز و نامشخصی مانند درد عصبی بدون علت مشخص، سرگیجه و تعریق بیش از حد، اختلالات حرکتی ناشی از علت نامعلوم و دیگر مشکلات ناشناخته روبرو هستید، مراجعه به دکتر مغز و اعصاب توصیه می شود.

پیشگیری و مشاوره: همچنین، مراجعه به دکتر مغز و اعصاب اهواز می‌تواند برای پیشگیری و مشاوره در خصوص سلامت عصبی و مغزی در صورت وجود عوامل خطر مانند تاریخچه خانوادگی بیماری‌های عصبی، بیماری‌های مزمن، استفاده از مواد مخدر، مشکلات عصبی در طول زندگی و سایر عوامل مشابه مفید واقع می‌شود.

مهم است که در صورت تجربه هرگونه علامت یا عارضه نگران‌کننده، به دکتر مغز و اعصاب مراجعه کنید تا تشخیص و درمان مناسب در سریع ترین زمان انجام شود.

دکتر مغز و اعصاب اهواز چه بیماری هایی را درمان می کند ؟

دکتر مغز و اعصاب تخصصی است که مسئولیت تشخیص، درمان و مراقبت از بیمارانی است که مشکلات و بیماری‌های مربوط به سیستم عصبی را دارند. برخی از بیماری‌ها و شریاطی که دکتر مغز و اعصاب درمان می‌کند عبارتند از:

  • صرع (سنجشی)
  • ام‌اس (اسکلروز چندگانه)
  • بیماری پارکینسون
  • بیماری آلزایمر
  • صدمات نخاعی
  • سکته مغزی
    میگرن
  • نوروپاتی (تلفنی عصبی)
  • درد عصبی
  • بیماری های عصبی مرموز و نامشخص

همچنین، دکتر مغز و اعصاب ممکن است در تشخیص و درمان مشکلات عصبی دیگری مانند اختلالات خواب، اختلالات حرکتی، درد ستون فقرات و سایر مشکلات مربوط به سیستم عصبی کمک کند.

لیست بیماری‌ها و اختلالاتی که دکتر مغز و اعصاب درمان می‌کند بسیار گسترده است و ممکن است بسته به تخصص و تجربه دکتر، متفاوت باشد. برای دریافت اطلاعات دقیقتر در مورد بیماری‌های خاصی که توسط دکتر مغز و اعصاب اهواز درمان می‌شوند، توصیه می‌شود به یک دکتر متخصص در این زمینه مراجعه کنید.

وظایف دکتر مغز و اعصاب اهواز

دکتر مغز و اعصاب یک تخصص پزشکی است که بر روی تشخیص، درمان و مراقبت از اختلالات و بیماری‌های مرتبط با سیستم عصبی تمرکز دارد. وظایف و کارهای دکتر مغز و اعصاب اهواز عبارتند از:

تشخیص بیماری‌ها: دکتر مغز و اعصاب مسئول تشخیص صحیح بیماری‌ها و اختلالات مرتبط با سیستم عصبی است. این شامل ارزیابی تاریخچه بیماری، بررسی علائم و نشانه‌ها، انجام آزمایش‌های تشخیصی و تفسیر نتایج آزمایش‌ها می‌شود.

درمان بیماری‌ها: دکتر مغز و اعصاب برای درمان بیماری‌ها و اختلالات سیستم عصبی از روش‌های مختلف استفاده می‌کند. این شامل تجویز داروها، درمان جراحی، درمان فیزیوتراپی و سایر روش‌های درمانی می‌شود.

پیشگیری: دکتر مغز و اعصاب نقش مهمی در پیشگیری از بیماری‌ها و اختلالات سیستم عصبی داشته و می‌تواند راهنمایی‌هایی درباره سبک زندگی سالم، تغذیه مناسب و تمرینات فیزیکی به بیماران ارائه دهد تا خطر بروز بیماری‌های عصبی را کاهش دهد.

مشاوره و پشتیبانی: دکتر مغز و اعصاب ممکن است در ارائه مشاوره و پشتیبانی به بیماران و خانواده‌هایشان نقش داشته باشد و می‌تواند به بیماران در مدیریت علائم، تغییرات درمانی، راهنمایی درباره تغییرات روانی و ارائه اطلاعات جامع در مورد بیماری‌های عصبی کمک کند.

همکاری با تخصص‌های دیگر: در برخی موارد، دکتر مغز و اعصاب باید با دیگر تخصص‌های پزشکی مانند روانپزشکی، روانشناسی، جراحی عمومی و سایر تخصص‌ها همکاری کند تا بهترین درمان را برای بیماران فراهم کند.

دکتر مغز و اعصاب از تخصص‌های پزشکی مهمی است که در تشخیص، درمان و مراقبت از بیماران با مشکلات سیستم عصبی نقش دارد. نورولوژیست ها با دانش و تجربه‌ای که در این حوزه به دست می‌آورند، برای بهبود سلامت عصبی بیماران تلاش می‌کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *