بهترین دکتر گوارش همدان

بهترین دکتر گوارش همدان پزشکانی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و به تشخیص و درمان انواع بیماری ها،اختلالات و مشکلات گوارشی می پردازند.

مراجعه به دکتر گوارش ممکن است به دلیل تجربه بیماری های معده،روده،کبد و اندام های دیگر گوارشی صورت گیرد.

در ادامه و در این مطلب به معرفی بهترین دکتر گوارش همدان خواهیم پرداخت که می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین دکتر گوارش همدان

◀ دکتر مریم حسن زرینی دکتر گوارش همدان 

دکتر مریم حسن زرینی دکتر گوارش همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم حسن زرینی
آدرس همدان ابتدای بلوار ارم، بیمارستان شهید بهشتی
شماره تماس 08138380283

دکتر مریم حسن زرینی با شماره نظام پزشکی 71067 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مریم حسن زرینی برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم حسن زرینی با شماره 08138380283 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان ابتدای بلوار ارم، بیمارستان شهید بهشتی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علیرضا خلیلیان دکتر گوارش و کبد همدان

دکتر علیرضا خلیلیان دکتر گوارش همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا خلیلیان
آدرس همدان خیابان بوعلی – ساختمان پزشکان شماره 1
شماره تماس 08132518212

دکتر علیرضا خلیلیان با شماره نظام پزشکی 56316 متخصص گوارش هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علیرضا خلیلیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا خلیلیان با شماره 08132518212 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی – ساختمان پزشکان شماره 1 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مهدی قباخلو دکتر گوارش همدان

دکتر مهدی قباخلو دکتر گوارش همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی قباخلو
آدرس همدان خیابان بوعلی_ کوچه سر پل یخچال_ ساختمان پزشکان خاتم الانبیا_ طبقه اول
شماره تماس 08132516700

دکتر مهدی قباخلو با شماره نظام پزشکی 87508 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی قباخلو برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی قباخلو با شماره 08132516700 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی_ کوچه سر پل یخچال_ ساختمان پزشکان خاتم الانبیا_ طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر امیر مجلسی دکتر گوارش و کبد همدان

دکتر امیر مجلسی دکتر گوارش همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیر مجلسی 
آدرس همدان خ بوعلی-ساختمان پزشکی ارم
شماره تماس 08132525575

دکتر امیر مجلسی با شماره نظام پزشکی 27374 متخصص گوارش هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر امیر مجلسی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیر مجلسی با شماره 08132525575 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خ بوعلی-ساختمان پزشکی ارم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسن بزم آمون دکتر گوارش همدان

دکتر حسن بزم آمون دکتر گوارش همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسن بزم آمون
آدرس همدان خ بوعلی ساختمان ابن سینا طبقه اول‌
شماره تماس 08132525619

دکتر حسن بزم آمون با شماره نظام پزشکی 29714 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسن بزم آمون برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسن بزم آمون با شماره 08132525619 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خ بوعلی ساختمان ابن سینا طبقه اول‌ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر بهرام سیفی زارعی دکتر گوارش و کبد همدان

دکتر بهرام سیفی زارعی دکتر گوارش همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهرام سیفی زارعی
آدرس همدان خیابان شریعتی – ساختمان کسری – طبقه ی پنجم
شماره تماس 08132513288

دکتر بهرام سیفی زارعی با شماره نظام پزشکی 45775 متخصص گوارش هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر بهرام سیفی زارعی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهرام سیفی زارعی با شماره 08132513288 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان شریعتی – ساختمان کسری – طبقه ی پنجم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر غلامرضا کلوندی دکتر گوارش همدان

دکتر غلامرضا کلوندی دکتر گوارش همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر غلامرضا کلوندی
آدرس همدان اول پیاده راه بوعلی از سمت میدان آرامگاه،کوچه نیلی،روبروی آزمایشگاه فرزان
شماره تماس 09932021272

دکتر غلامرضا کلوندی با شماره نظام پزشکی 67687 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر غلامرضا کلوندی برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر غلامرضا کلوندی با شماره 09932021272 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان اول پیاده راه بوعلی از سمت میدان آرامگاه،کوچه نیلی،روبروی آزمایشگاه فرزان مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مژگان صفری دکتر گوارش و کبد همدان

دکتر مژگان صفری دکتر گوارش همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مژگان صفری
آدرس همدان خیابان بوعلی – ساختمان دی – طبقه چهارم
شماره تماس 08132515544

دکتر مژگان صفری با شماره نظام پزشکی 38951 متخصص گوارش هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مژگان صفری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مژگان صفری با شماره 08132515544 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی – ساختمان دی – طبقه چهارم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سعید پژوهان دکتر گوارش همدان

دکتر سعید پژوهان دکتر گوارش همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید پژوهان
آدرس همدان خیابان بوعلی ، سر پل یخچال ، ساختمان پزشکان شفا ، طبقه اول ، واحد B2
شماره تماس 08132527426

دکتر سعید پژوهان با شماره نظام پزشکی 95440 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سعید پژوهان برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید پژوهان با شماره 08132527426 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی ، سر پل یخچال ، ساختمان پزشکان شفا ، طبقه اول ، واحد B2 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مهدی رضوان دکتر گوارش و کبد همدان

دکتر مهدی رضوان دکتر گوارش همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی رضوان
آدرس همدان میدان شریعتی – ساختمان کسری – طبقه 4
شماره تماس 08132510699

دکتر مهدی رضوان با شماره نظام پزشکی 104044 متخصص گوارش هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مهدی رضوان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی رضوان با شماره 08132510699 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان شریعتی – ساختمان کسری – طبقه 4 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر حسین جواهری همت دکتر گوارش همدان

دکتر حسین جواهری همت دکتر گوارش همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین جواهری همت
آدرس همدان خیابان بوعلی – پایین تر از آرامگاه بوعلی – ابتدای کوچه نیلی – ساختمان پزشکان مرکزی – طبقه اول – جنب داروخانه دکتر قمصری
شماره تماس 08132522681

دکتر حسین جواهری همت با شماره نظام پزشکی 104694 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر همدان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسین جواهری همت برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین جواهری همت با شماره 08132522681 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی – پایین تر از آرامگاه بوعلی – ابتدای کوچه نیلی – ساختمان پزشکان مرکزی – طبقه اول – جنب داروخانه دکتر قمصری مراجعه کنید.


 

◀ دکتر بهروز افشار دکتر گوارش و کبد همدان

دکتر بهروز افشار دکتر گوارش همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهروز افشار
آدرس همدان خیابان مهدیه – ساختمان الوند
شماره تماس 08138378501

دکتر بهروز افشار با شماره نظام پزشکی 38723 متخصص گوارش هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش همدان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر بهروز افشار مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهروز افشار با شماره 08138378501 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان مهدیه – ساختمان الوند مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *