بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک یزد - متخصص سوختگی صورت

با بهترین دکتر جراح پلاستیک یزد در این مطلب آشنا شوید.پزشکان جراح پلاستیک، آسیب های ظاهری را برطرف کرده و به افراد مختلف برای اهداف زیبایی و رسیدن به ظاهری ایده آل کمک می کنند.

جراح پلاستیک متخصصی است که با اصلاح، بهبود یا از بین بردن ناهنجاری های بدن (مادرزادی یا اکتسابی) سر و کار داشته و عمل های جراحی را از نظر عملکردی (جراحی ترمیمی) و زیبایی (جراحی زیبایی) انجام می دهد. آسیب های ناشی از ضربه های جاده ای، سوختگی، تومورهای پوستی، شکستگی های صورت و موارد مرتبط توسط جراح پلاستیک درمان می شوند.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر جراح پلاستیک یزد خواهیم پرداخت که می توانید برای رزرو نوبت ویزیت با شماره هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم تماس بگیرید.

بهترین دکتر جراح پلاستیک یزد

دکتر محمد جلیلی منش دکتر جراح پلاستیک یزد

دکتر محمد جلیلی منش دکتر زیبایی یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد جلیلی منش
آدرس یزد خیابان کاشانی – جنب بیمارستان مجیبیان – کوچه مسجد قریشی انتهای مجتمع شهاب
شماره تماس 03536284002

دکتر محمد جلیلی منش با شماره نظام پزشکی 33720 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی پلاستیک هستند که به تغییر صورت و بدن افراد برای اهداف زیبایی یا ترمیمی در شهر یزد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح پلاستیک یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد جلیلی منش برای انواع جراحی زیبایی مورد نظر خود خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به  جراح پلاستیک در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد جلیلی منش با شماره 03536284002 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان کاشانی – جنب بیمارستان مجیبیان – کوچه مسجد قریشی انتهای مجتمع شهاب مراجعه کنید.

 

دکتر حسین حجت دکتر جراح پلاستیک 

دکتر حسین حجت دکتر جراح پلاستیک یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین حجت
آدرس یزد خیابان دهم فرروردین – کوچه شهید فتوحی – کوچه حنا – پلاک 128
شماره تماس 03536266774

دکتر حسین حجت با شماره نظام پزشکی 17842 دکتر جراح پلاستیک هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی پلاستیک به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلاستیک یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید ظاهر خود را بهبود ببخشید و یا به هر دلیلی نیاز به عمل جراحی پلاستیک دارید ، می توانید به مطب دکتر حسین حجت مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلاستیک یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین حجت با شماره 03536266774 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان دهم فرروردین – کوچه شهید فتوحی – کوچه حنا – پلاک 128 مراجعه کنید.

 

دکتر محمد علی پایدار دکتر جراح پلاستیک یزد

دکتر محمد علی پایدار دکتر جراح پلاستیک یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد علی پایدار
آدرس یزد صفاییه، میدان اطلسی، ساختمان پزشکان
شماره تماس 03538261117

دکتر محمد علی پایدار با شماره نظام پزشکی 102241 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی پلاستیک هستند که به تغییر صورت و بدن افراد برای اهداف زیبایی یا ترمیمی در شهر یزد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح پلاستیک یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد علی پایدار برای انواع جراحی زیبایی مورد نظر خود خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به  جراح پلاستیک در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد علی پایدار با شماره 03538261117 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد صفاییه، میدان اطلسی، ساختمان پزشکان مراجعه کنید.

 

دکتر سید محمدرضا نیک تبار دکتر جراح پلاستیک 

دکتر سید محمدرضا نیک تبار دکتر جراح پلاستیک یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید محمدرضا نیک تبار
آدرس یزد خیابان آیت الله کاشانی ، کوچه جنب پاساژ شهاب ، چهاراه اول سمت چپ، کوچه مسجد قریشی ، اواسط کوچه
شماره تماس 03572635729

دکتر سید محمدرضا نیک تبار با شماره نظام پزشکی 73883 دکتر جراح پلاستیک هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی پلاستیک به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلاستیک یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید ظاهر خود را بهبود ببخشید و یا به هر دلیلی نیاز به عمل جراحی پلاستیک دارید ، می توانید به مطب دکتر سید محمدرضا نیک تبار مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلاستیک یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید محمدرضا نیک تبار با شماره 03572635729 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان آیت الله کاشانی ، کوچه جنب پاساژ شهاب ، چهاراه اول سمت چپ، کوچه مسجد قریشی ، اواسط کوچه کنید.

 

دکتر عباس تقویه دکتر جراح پلاستیک یزد

دکتر عباس تقویه دکتر جراح پلاستیک یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر عباس تقویه
آدرس یزد بلوار طالقانی،کوچه شهید هدایتی
شماره تماس 03537252736

دکتر عباس تقویه با شماره نظام پزشکی 20509 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی پلاستیک هستند که به تغییر صورت و بدن افراد برای اهداف زیبایی یا ترمیمی در شهر یزد می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح پلاستیک یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عباس تقویه برای انواع جراحی زیبایی مورد نظر خود خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به  جراح پلاستیک در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر عباس تقویه با شماره 03537252736 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی،کوچه شهید هدایتی مراجعه کنید.

 

دکتر زهرا رنجبر دکتر جراح پلاستیک 

دکتر زهرا رنجبر دکتر جراح پلاستیک یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهرا رنجبر
آدرس یزد خیابان مجلسی کلینیک طالقانی
شماره تماس 03535301381

دکتر زهرا رنجبر با شماره نظام پزشکی 456456 دکتر جراح پلاستیک هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی پلاستیک به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلاستیک یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید ظاهر خود را بهبود ببخشید و یا به هر دلیلی نیاز به عمل جراحی پلاستیک دارید ، می توانید به مطب دکتر زهرا رنجبر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلاستیک یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرا رنجبر با شماره 03535301381 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان مجلسی کلینیک طالقانی مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *