بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک اهواز - متخصص سوختگی صورت

اگر به دنبال بهترین دکتر جراح پلاستیک اهواز هستید،ما در این صفحه لیستی از ماهرترین پزشکانی که در شهر اهواز فعالیت داشته و می توانند انواع عمل های جراحی پلاستیک را انجام دهند را در اختیار شما قرار می دهیم.

جراحی پلاستیک  شاخه ای از جراحی  است که به بازسازی بافت های  بدن انسان یا اصلاح  ناهنجاری های آنها می پردازد.این کار به منظور ترمیم نقایص مادرزادی (از بدو تولد) یا  اکتسابی (ناشی از بیماری، ضربه یا جراحات) یا بهبود عملکرد یا زیبایی قسمت‌های معیوب یا از دست رفته انجام می‌شود.

افراد زیادی برای انجام عمل هایی مانند جراحی پلاستیک زیبایی یا جراحی پلاستیک ترمیمی ، نیاز به دکتر جراح پلاستیک دارند.

در ادامه با بهترین پزشکان دکتر جراح پلاستیک اهواز آشنا خواهید شد.

بهترین دکتر جراح پلاستیک اهواز

دکتر نسرین خدادادی دکتر جراح پلاستیک اهواز

دکتر نسرین خدادادی دکتر جراح پلاستیک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر نسرین خدادادی
آدرس اهواز کیانپارس – پهلوان غربی – نبش خرداد شرقی – جنب داروخانه دکتر منجزی – ساختمان ابوعلی سینا – طبقه اول
شماره تماس 06133365604

دکتر نسرین خدادادی با شماره نظام پزشکی 51963 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی پلاستیک هستند که به تغییر صورت و بدن افراد برای اهداف زیبایی یا ترمیمی در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح پلاستیک اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر نسرین خدادادی برای انواع جراحی زیبایی مورد نظر خود خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به  جراح پلاستیک در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر نسرین خدادادی با شماره 06133365604 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – پهلوان غربی – نبش خرداد شرقی – جنب داروخانه دکتر منجزی – ساختمان ابوعلی سینا – طبقه اول مراجعه کنید.

 

دکتر روزبه راهبر دکتر جراح پلاستیک 

دکتر روزبه راهبر دکتر جراح پلاستیک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر روزبه راهبر
آدرس اهواز کیانپارس – پهلوان شرقی – مجتمع صدرا – طبقه 3
شماره تماس 06133368467

دکتر روزبه راهبر با شماره نظام پزشکی 100042 دکتر جراح پلاستیک هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی پلاستیک به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلاستیک اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید ظاهر خود را بهبود ببخشید و یا به هر دلیلی نیاز به عمل جراحی پلاستیک دارید ، می توانید به مطب دکتر روزبه راهبر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلاستیک اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر روزبه راهبر با شماره 06133368467 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – پهلوان شرقی – مجتمع صدرا – طبقه 3 مراجعه کنید.

 

دکتر مهتاب فرهادی دکتر جراح پلاستیک اهواز

دکتر مهتاب فرهادی دکتر جراح پلاستیک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهتاب فرهادی
آدرس اهواز کیانپارس خ اسفندشرقی محتمع مهر اذین
شماره تماس 09163363195

دکتر مهتاب فرهادی با شماره نظام پزشکی 88375 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی پلاستیک هستند که به تغییر صورت و بدن افراد برای اهداف زیبایی یا ترمیمی در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح پلاستیک اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهتاب فرهادی برای انواع جراحی زیبایی مورد نظر خود خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به  جراح پلاستیک در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهتاب فرهادی با شماره 09163363195 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس خ اسفندشرقی محتمع مهر اذین مراجعه کنید.

 

دکتر همایون زهتاب دکتر جراح پلاستیک 

دکتر همایون زهتاب دکتر جراح پلاستیک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر همایون زهتاب
آدرس اهواز کیانپارس – نبش خیابان ششم شرقی – پلاک 90
شماره تماس 06133922893

دکتر همایون زهتاب با شماره نظام پزشکی 34026 دکتر جراح پلاستیک هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی پلاستیک به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلاستیک اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید ظاهر خود را بهبود ببخشید و یا به هر دلیلی نیاز به عمل جراحی پلاستیک دارید ، می توانید به مطب دکتر همایون زهتاب مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلاستیک اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر همایون زهتاب با شماره 06133922893 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – نبش خیابان ششم شرقی – پلاک 90 مراجعه کنید.

 

دکتر غلامرضا خاتمی نیا دکتر جراح پلاستیک اهواز

دکتر غلامرضا خاتمی نیا دکتر جراح پلاستیک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر غلامرضا خاتمی نیا
آدرس اهواز خیابان نادری – نبش شهید کتان بافت
شماره تماس 06132228421

دکتر غلامرضا خاتمی نیا با شماره نظام پزشکی 26221 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی پلاستیک هستند که به تغییر صورت و بدن افراد برای اهداف زیبایی یا ترمیمی در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح پلاستیک اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر غلامرضا خاتمی نیا برای انواع جراحی زیبایی مورد نظر خود خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به  جراح پلاستیک در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر غلامرضا خاتمی نیا با شماره 06132228421 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان نادری – نبش شهید کتان بافت مراجعه کنید.

 

دکتر حمیدرضا فلاحی دکتر جراح پلاستیک 

دکتر حمیدرضا فلاحی دکتر جراح پلاستیک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حمیدرضا فلاحی
آدرس اهواز کیانپارس – پهلوان شرقی – جنب داروخانه پهلوان – برج پزشکی جام جم – طبقه 3
شماره تماس 09365892016

دکتر حمیدرضا فلاحی با شماره نظام پزشکی 117448 دکتر جراح پلاستیک هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی پلاستیک به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلاستیک اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید ظاهر خود را بهبود ببخشید و یا به هر دلیلی نیاز به عمل جراحی پلاستیک دارید ، می توانید به مطب دکتر حمیدرضا فلاحی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلاستیک اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حمیدرضا فلاحی با شماره 09365892016 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – پهلوان شرقی – جنب داروخانه پهلوان – برج پزشکی جام جم – طبقه 3 مراجعه کنید.

 

دکتر مهدی نظری مقدم دکتر جراح پلاستیک اهواز

دکتر مهدی نظری مقدم دکتر جراح پلاستیک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی نظری مقدم
آدرس اهواز پاداد شهر بلوار جوادالائمه بین خیابان ۹ و ۱۰ مجتمع پزشکی رسول الله طبقه چهارم واحد ۸
شماره تماس 09056158700

دکتر مهدی نظری مقدم با شماره نظام پزشکی 135222 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی پلاستیک هستند که به تغییر صورت و بدن افراد برای اهداف زیبایی یا ترمیمی در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح پلاستیک اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهدی نظری مقدم برای انواع جراحی زیبایی مورد نظر خود خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به  جراح پلاستیک در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی نظری مقدم با شماره 09056158700 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز پاداد شهر بلوار جوادالائمه بین خیابان ۹ و ۱۰ مجتمع پزشکی رسول الله طبقه چهارم واحد ۸ مراجعه کنید.

 

دکتر امیرحسین علویان دکتر جراح پلاستیک 

دکتر امیرحسین علویان دکتر جراح پلاستیک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر امیرحسین علویان
آدرس اهواز کیانپارس نبش خیابان 12 غربی ساختمان پزشکان سپید طبقه 3 واحد 307
شماره تماس 06133916103

دکتر امیرحسین علویان با شماره نظام پزشکی 116924 دکتر جراح پلاستیک هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی پلاستیک به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلاستیک اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید ظاهر خود را بهبود ببخشید و یا به هر دلیلی نیاز به عمل جراحی پلاستیک دارید ، می توانید به مطب دکتر امیرحسین علویان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلاستیک اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیرحسین علویان با شماره 06133916103 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس نبش خیابان 12 غربی ساختمان پزشکان سپید طبقه 3 واحد 307 مراجعه کنید.

 

دکتر سید صاحب حسینی نژاد دکتر جراح پلاستیک اهواز

دکتر سید صاحب حسینی نژاد دکتر جراح پلاستیک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سید صاحب حسینی نژاد
آدرس اهواز کیانپارس_خ ۱۵غربی مجتمع ایرانپارس طبقه دوم 
شماره تماس 06133389268

دکتر سید صاحب حسینی نژاد با شماره نظام پزشکی 78673 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی پلاستیک هستند که به تغییر صورت و بدن افراد برای اهداف زیبایی یا ترمیمی در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح پلاستیک اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سید صاحب حسینی نژاد برای انواع جراحی زیبایی مورد نظر خود خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به  جراح پلاستیک در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سید صاحب حسینی نژاد با شماره 06133389268 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس_خ ۱۵غربی مجتمع ایرانپارس طبقه دوم  مراجعه کنید.

 

دکتر علی بیژنی دکتر جراح پلاستیک 

دکتر علی بیژنی دکتر جراح پلاستیک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی بیژنی
آدرس اهواز خیابان طالقانی، نبش خیابان حافظ
شماره تماس 06132215532

دکتر علی بیژنی با شماره نظام پزشکی  ب-90783 دکتر جراح پلاستیک هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی پلاستیک به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلاستیک اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید ظاهر خود را بهبود ببخشید و یا به هر دلیلی نیاز به عمل جراحی پلاستیک دارید ، می توانید به مطب دکتر علی بیژنی  مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلاستیک اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی بیژنی با شماره 06132215532 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان طالقانی، نبش خیابان حافظ مراجعه کنید.

 

دکتر عبدالرضا خورشیدی فر دکتر جراح پلاستیک اهواز

دکتر عبدالرضا خورشیدی فر دکتر جراح پلاستیک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر عبدالرضا خورشیدی فر
آدرس اهواز کیانپارس خ 4 شرقی مجتمع پاستور
شماره تماس 06133920705

دکتر عبدالرضا خورشیدی فر با شماره نظام پزشکی 83965 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی پلاستیک هستند که به تغییر صورت و بدن افراد برای اهداف زیبایی یا ترمیمی در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح پلاستیک اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عبدالرضا خورشیدی فر برای انواع جراحی زیبایی مورد نظر خود خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به  جراح پلاستیک در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر عبدالرضا خورشیدی فر با شماره 06133920705 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس خ 4 شرقی مجتمع پاستور مراجعه کنید.

 

دکتر عبدالمجید کثیری دکتر جراح پلاستیک 

دکتر عبدالمجید کثیری دکتر جراح پلاستیک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر عبدالمجید کثیری
آدرس اهواز کیان پارس – خیابان 4 شرقی – ساختمان پاستور – طبقه سوم
شماره تماس 06133920727

دکتر عبدالمجید کثیری با شماره نظام پزشکی ب-90447 دکتر جراح پلاستیک هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی پلاستیک به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلاستیک اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید ظاهر خود را بهبود ببخشید و یا به هر دلیلی نیاز به عمل جراحی پلاستیک دارید ، می توانید به مطب دکتر عبدالمجید کثیری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلاستیک اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر عبدالمجید کثیری با شماره 06133920727 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیان پارس – خیابان 4 شرقی – ساختمان پاستور – طبقه سوم مراجعه کنید.

 

دکتر عبدالعظیم قلمبر دکتر جراح پلاستیک اهواز

دکتر عبدالعظیم قلمبر دکتر جراح پلاستیک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر عبدالعظیم قلمبر 
آدرس اهواز دانشگاه علون پزشکی بیمارستان طالقانی
شماره تماس 0613339995

دکتر عبدالعظیم قلمبر با شماره نظام پزشکی  13336 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی پلاستیک هستند که به تغییر صورت و بدن افراد برای اهداف زیبایی یا ترمیمی در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح پلاستیک اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر عبدالعظیم قلمبر برای انواع جراحی زیبایی مورد نظر خود خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به  جراح پلاستیک در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر عبدالعظیم قلمبر با شماره 0613339995 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز دانشگاه علون پزشکی بیمارستان طالقانی مراجعه کنید.

 

دکتر عبداله عباسی دکتر جراح پلاستیک 

دکتر عبداله عباسی دکتر جراح پلاستیک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر عبداله عباسی
آدرس اهواز خیابان سلمان فارسی غربی، پاساژ کرامه
شماره تماس 06132219176

دکتر عبداله عباسی با شماره نظام پزشکی  ب-29123 دکتر جراح پلاستیک هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای انجام عمل جراحی پلاستیک به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر جراح پلاستیک اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید ظاهر خود را بهبود ببخشید و یا به هر دلیلی نیاز به عمل جراحی پلاستیک دارید ، می توانید به مطب دکتر عبداله عباسی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به فوق تخصص جراحی پلاستیک اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر عبداله عباسی با شماره 06132219176 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان سلمان فارسی غربی، پاساژ کرامه مراجعه کنید.

 

دکتر حسن رستگار دکتر جراح پلاستیک اهواز

دکتر حسن رستگار دکتر جراح پلاستیک اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسن رستگار
آدرس اهواز خیابان، طالقانی، بین خیابان مسلم و خیابان شریعتی
شماره تماس 06132217880

دکتر حسن رستگار با شماره نظام پزشکی  ب-23179 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص جراحی پلاستیک هستند که به تغییر صورت و بدن افراد برای اهداف زیبایی یا ترمیمی در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر جراح پلاستیک اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسن رستگار برای انواع جراحی زیبایی مورد نظر خود خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به  جراح پلاستیک در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسن رستگار با شماره 06132217880 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان، طالقانی، بین خیابان مسلم و خیابان شریعتی مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *