بهترین دکتر بوتاکس یزد

با بهترین دکتر بوتاکس یزد در این مطلب آشنا شوید.پزشکان متخصص تزریق بوتاکس، مشکل پیری و چین و چروک صورت را با تزریق بوتاکس برطرف می کنند.

تزریق بوتاکس در کشورهای مختلف جهان محبوبیت زیادی پیدا کرده است و به یکی از مهم ترین راه حل ها برای کمک به زنان و همچنین مردان برای خلاص شدن از شر چین و چروک صورت، افتادگی و خطوط ریز صورت تبدیل شده است. به عبارت دیگر، تزریق بوتاکس با هدف بازگرداندن جوانی صورت انجام می شود.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر بوتاکس یزد خواهیم پرداخت که می توانید برای رزرو نوبت ویزیت با شماره هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم تماس بگیرید.

بهترین دکتر بوتاکس یزد

دکتر شیما ابوالحسنی گلی دکتر بوتاکس یزد

دکتر شیما ابوالحسنی گلی دکتر بوتاکس یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر شیما ابوالحسنی گلی
آدرس یزد صفاییه-بلوار شهیدان اشرف-نرسیده به میدان ایثار سمت چپ-پشت ایستگاه اتوبوس-نبش کوچه مهر
شماره تماس 09337936074

دکتر شیما ابوالحسنی گلی با شماره نظام پزشکی 169031 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر یزد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شیما ابوالحسنی گلی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر شیما ابوالحسنی گلی با شماره 09337936074 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد صفاییه-بلوار شهیدان اشرف-نرسیده به میدان ایثار سمت چپ-پشت ایستگاه اتوبوس-نبش کوچه مهر مراجعه کنید.

دکتر احسان حامی فرد دکتر تزریق بوتاکس یزد

دکتر احسان حامی فرد دکتر بوتاکس یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر احسان حامی فرد
آدرس یزد صفاییه بلوار دانشگاه ابتدای خ ملاصدرا ساختمان عمارت ملاصدرا طبقه دوم
شماره تماس 03538276411

دکتر احسان حامی فرد با شماره نظام پزشکی 117029 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر احسان حامی فرد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر احسان حامی فرد با شماره 03538276411 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد صفاییه بلوار دانشگاه ابتدای خ ملاصدرا ساختمان عمارت ملاصدرا طبقه دوم مراجعه کنید.

دکتر زهره علومی زاد دکتر بوتاکس یزد

دکتر زهره علومی زاد دکتر بوتاکس یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهره علومی زاد 
آدرس یزد میدان اطلسی، بلوار دانشگاه، خیابان شاهد، نبش شاهد 25، طبقه 2، واحد5
شماره تماس 03538344442

دکتر زهره علومی زاد با شماره نظام پزشکی 104996 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر یزد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر زهره علومی زاد برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهره علومی زاد با شماره 03538344442 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان اطلسی، بلوار دانشگاه، خیابان شاهد، نبش شاهد 25، طبقه 2، واحد5 مراجعه کنید.

دکتر مجید غلامی دکتر تزریق بوتاکس یزد

دکتر مجید غلامی دکتر بوتاکس یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر مجید غلامی
آدرس یزد صفائیه، بلوار دانشگاه، ابتدای بلوار خیابان فرساد، کوچه فرساد11، جنب کلینیک دندانپزشکی آراد، کلینیک پوست و مو و لیزرد میداس
شماره تماس 03538244064

دکتر مجید غلامی با شماره نظام پزشکی 174239 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر مجید غلامی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر مجید غلامی با شماره 03538244064 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد صفائیه، بلوار دانشگاه، ابتدای بلوار خیابان فرساد، کوچه فرساد11، جنب کلینیک دندانپزشکی آراد، کلینیک پوست و مو و لیزرد میداس مراجعه کنید.

دکتر فاطمه سادات ریحانی دو دکتر بوتاکس یزد

دکتر فاطمه سادات ریحانی دو دکتر بوتاکس یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر فاطمه سادات ریحانی دو
آدرس یزد صفائیه، بلوار دانشگاه، ابتدای خیابان فرساد، کوچه فرساد 11، جنب کلینیک دندانپزشکی آراد
شماره تماس 03538244064

دکتر فاطمه سادات ریحانی دو با شماره نظام پزشکی 172319 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر یزد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فاطمه سادات ریحانی دو برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر فاطمه سادات ریحانی دو با شماره 03538244064 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد صفائیه، بلوار دانشگاه، ابتدای خیابان فرساد، کوچه فرساد 11، جنب کلینیک دندانپزشکی آراد مراجعه کنید.

دکتر سعید ثوابی نسب دکتر تزریق بوتاکس یزد

دکتر سعید ثوابی نسب دکتر بوتاکس یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر سعید ثوابی نسب
آدرس یزد بلوار طالقانی، کوچه مجاهد، ساختمان پزشکان حکیم، واحد میانی
شماره تماس 03537264113

دکتر سعید ثوابی نسب با شماره نظام پزشکی 82008 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سعید ثوابی نسب مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر سعید ثوابی نسب با شماره 03537264113 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی، کوچه مجاهد، ساختمان پزشکان حکیم، واحد میانی مراجعه کنید.

دکتر پریچهر کفایی دکتر بوتاکس یزد

دکتر پریچهر کفایی دکتر بوتاکس یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر پریچهر کفایی
آدرس یزد میدان شهدای مهراب ، بیمارستان مرتاض
شماره تماس 03538260070

دکتر پریچهر کفایی با شماره نظام پزشکی 34446 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر یزد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر پریچهر کفایی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر پریچهر کفایی با شماره 03538260070 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان شهدای مهراب ، بیمارستان مرتاض مراجعه کنید.

دکتر محمد ابراهیم زاده اردکانی دکتر تزریق بوتاکس یزد

دکتر محمد ابراهیم زاده اردکانی دکتر بوتاکس یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد ابراهیم زاده اردکانی
آدرس یزد بلوار طالقانی، بعداز آزمایشگاه مرکزی، کوچه زمانی
شماره تماس 03537335639

دکتر محمد ابراهیم زاده اردکانی با شماره نظام پزشکی 79922 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمد ابراهیم زاده اردکانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد ابراهیم زاده اردکانی با شماره 03537335639 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی، بعداز آزمایشگاه مرکزی، کوچه زمانی مراجعه کنید.

دکتر محمود صدری دکتر بوتاکس یزد

دکتر محمود صدری دکتر بوتاکس یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود صدری
آدرس یزد میدان مهدیه – بلوار شهید بهشتی – کوچه وامق – فرعی ۳ – پلاک ۱۰
شماره تماس 03537331211

دکتر محمود صدری با شماره نظام پزشکی 134603 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر یزد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمود صدری برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمود صدری با شماره 03537331211 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد میدان مهدیه – بلوار شهید بهشتی – کوچه وامق – فرعی ۳ – پلاک ۱۰ مراجعه کنید.

دکتر محمد تقی نوربالا تفتی دکتر تزریق بوتاکس یزد

دکتر محمد تقی نوربالا تفتی دکتر بوتاکس یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد تقی نوربالا تفتی
آدرس یزد خیابان امام خمینی – کوچه مسجد برخوردار – ساختمان پزشکان امید
شماره تماس 03536220777

دکتر محمد تقی نوربالا تفتی با شماره نظام پزشکی 20391 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمد تقی نوربالا تفتی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد تقی نوربالا تفتی با شماره 03536220777 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان امام خمینی – کوچه مسجد برخوردار – ساختمان پزشکان امید مراجعه کنید.

دکتر محمود انتظاری زارچ دکتر بوتاکس یزد

دکتر محمود انتظاری زارچ دکتر بوتاکس یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود انتظاری زارچ
آدرس یزد خیابان امام خمینی. نرسیده به میدان امام حسین 
شماره تماس 03535274499

دکتر محمود انتظاری زارچ با شماره نظام پزشکی 62735 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر یزد می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس یزد در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمود انتظاری زارچ برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمود انتظاری زارچ با شماره 03535274499 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد خیابان امام خمینی. نرسیده به میدان امام حسین  مراجعه کنید.

دکتر بابک متولی دکتر تزریق بوتاکس یزد

دکتر بابک متولی دکتر بوتاکس یزد

مشخصات دکتر ◀ دکتر بابک متولی
آدرس یزد بلوار طالقانی کوچه ۱۸. انتهای کوچه ۶ قدس
شماره تماس 03537331632

دکتر بابک متولی با شماره نظام پزشکی 168017 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر یزد فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس یزد در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر بابک متولی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در یزد می توانید برای رزرو نوبت دکتر بابک متولی با شماره 03537331632 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس یزد بلوار طالقانی کوچه ۱۸. انتهای کوچه ۶ قدس مراجعه کنید.

 

تزریق بوتاکس چیست؟

تزریق بوتاکس یک درمان زیبایی موثر برای کاهش چین و چروک صورت، خطوط ریز اطراف چشم و چین و چروک های پیشانی است و به شما پوستی جوان و شاداب می دهد. بوتاکس سم بوتولینوم است که سیگنال‌های دریافتی از اعصاب را که منجر به انقباض ماهیچه‌های صورت می‌شود، مسدود می‌کند و در نتیجه از ایجاد چین و چروک جلوگیری کرده و یا به کاهش چین و چروک های صورت کمک می کند.

تزریق بوتاکس روشی است که با بی حسی موضعی انجام می شود و ماندگاری آن 3 تا 6 ماه طول می کشد. این روش معمولاً نیمه بالایی صورت را هدف قرار می دهد تا تمام چین و چروک ها را از بین ببرد.

چه کسانی برای تزریق بوتاکس یزد مناسب هستند؟

شما کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس هستید اگر:

  • شما در سلامت کامل هستید و از هیچ بیماری مزمن، ایمنی یا عصبی رنج نمی برید.
  • شما نباید عفونت پوستی یا حساسیت خاصی به تزریق بوتاکس داشته باشید.
  • شما از چین و چروک در پیشانی و خطوط ریز اطراف چشم رنج می برید.
  • در مورد زنان ، نباید در دوران بارداری یا شیردهی تزریق بوتاکس انجام شود.
  • اگر می خواهید پوست صورت شادابی داشته باشید

قبل از تزریق بوتاکس یزد چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

برای اینکه تزریق بوتاکس با موفقیت انجام شود، فرد باید نکات زیر را رعایت کند:

دو هفته قبل از عمل از مصرف داروها یا مکمل های رقیق کننده خون مانند آسپرین، ایبوپروفن، آلو، موترین و ویتامین E خودداری کنید. مصرف داروهای رقیق کننده خون خطر خونریزی را در طول تزریق بوتاکس افزایش می دهد.
حداقل یک ماه قبل از تزریق بوتاکس از سیگار کشیدن خودداری کنید.
از نوشیدن الکل خودداری کنید.
از مصرف Retin-A به مدت 2 روز قبل از درمان خودداری کنید.
دو روز قبل از تزریق از اپیلاسیون، سفید کردن یا کندن پوست خودداری کنید.

بوتاکس چگونه تزریق می شود؟

تزریق بوتاکس سیگنال های عصبی را برای جلوگیری از انقباض عضلانی مسدود می کند و در نتیجه چین و چروک صورت را از بین می برد.

پزشک با ارزیابی پوست صورت شما شروع می کند تا بتواند نواحی روی صورت شما را که نیاز به درمان دارند را تعیین کند.
پس از آن، پزشک صورت را با آنتی باکتریال استریل می کند و نواحی تحت درمان را با بی حسی موضعی بی حس می کند تا از هرگونه دردی که ممکن است شما را آزار دهد، جلوگیری شود.
در نهایت، دکتر بوتاکس یزد با تزریق استراتژیک به نواحی مورد نظر پوست صورت، تزریق بوتاکس را با استفاده از یک سوزن نازک شروع می کند.
کل فرآیند تزریق بسته به وضعیت پوست صورت و نیاز آن به بوتاکس حدود 15 دقیقه طول می کشد.

بعد از تزریق بوتاکس یزد چه نکاتی باید رعایت شود؟

فرد باید به توصیه های دکتر بوتاکس یزد برای پس از تزریق بوتاکس عمل کند تا از نتایج بهتر اطمینان حاصل کند و خطر عوارض احتمالی را کاهش دهد. نتایج کامل تزریق بوتاکس معمولا بعد از 2 تا 3 هفته قابل مشاهده است.

  • پس از درمان به مدت 3 روز صورت را مالش یا ماساژ ندهید.
  • بلافاصله پس از درمان سر را به مدت 4 ساعت در حالت عمودی نگه دارید.
  • تا سه روز پس از تزریق از تابش مستقیم نور خورشید یا گرمای زیاد خودداری کنید تا نتیجه آن حفظ شود.
  • از ورزش های شدید خودداری کنید و تا دو روز بعد از عمل از حمام و سونا آب گرم استفاده نکنید.
  • تا 24 ساعت پس از تزریق از کشیدن سیگار یا نوشیدن الکل خودداری کنید.
  • داروهای تجویز شده توسط پزشک را برای کمک به بهبودی و عدم احساس درد و ناراحتی بعد از عمل مصرف کنید.
  • پس از انجام بوتاکس، از هرگونه درمان پوستی دیگر مانند لیزر، لایه برداری یا تزریق فیلر خودداری کند.

آسیب ها یا خطرات تزریق بوتاکس یزد

تزریق بوتاکس نسبتاً بی خطر است، اما برخی عوارض جانبی مانند موارد زیر ممکن است برای برخی وجود داشته باشد :

  • درد در محل تزریق
  • تورم یا کبودی در محل تزریق
  • احتمال سردرد
  • خشکی بیش از حد چشم یا آبریزش چشم

هزینه تزریق بوتاکس در یزد چقدر است؟

هزینه تزریق بوتاکس با توجه به عوامل متعددی متفاوت است که مهمترین آنها کیفیت مواد مورد استفاده، صلاحیت پزشک و بسیاری موارد دیگر است.برای اطلاع از هزینه تزریق بوتاکس با شماره تماس یکی از پزشکان نامبرده در این مطلب که تحت عنوان بهترین دکتر بوتاکس یزد به آن ها اشاره کردیم تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *