بهترین دکتر بوتاکس ساری

بهترین دکتر بوتاکس ساری عنوانیست که برای این صفحه قرار دادیم  ، زیرا در ادامه قرار است به معرفی برخی از بهترین پزشکان متخصص تزریق بوتاکس ساری بپردازیم.

تزریق بوتاکس یکی از روش های رایج زیبایی است که در درمان چین و چروک استفاده می شود.

بوتاکس در زمینه زیبایی و بسیاری از زمینه های پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد و تزریق بوتاکس از رایج ترین روش های زیبایی در جهان است. اثربخشی بوتاکس به دلیل وجود ماده سمی به نام بوتولینوم است که با مهار ماهیچه های صورت ، چین و چروک های ایجاد شده در صورت را مستقیماً از بین می برد.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر بوتاکس در شهر ساری خواهیم پرداخت :

بهترین دکتر بوتاکس ساری

دکتر حسین علی خدادی تیر کلائی دکتر بوتاکس ساری

دکتر حسین علی خدادی تیر کلائی دکتر بوتاکس ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر حسین علی خدادی تیر کلائی
آدرس ساری خیابان قارن، کوچه قارن4، مجتمع بهار
شماره تماس 01133310994

دکتر حسین علی خدادی تیر کلائی با شماره نظام پزشکی 75416 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر ساری می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حسین علی خدادی تیر کلائی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر حسین علی خدادی تیر کلائی با شماره 01133310994 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن، کوچه قارن4، مجتمع بهار مراجعه کنید.

دکتر سمیه عراقی دکتر تزریق بوتاکس ساری

دکتر سمیه عراقی دکتر بوتاکس ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر سمیه عراقی
آدرس ساری خیابان فرهنگ، بانک سامان، مجتمع ایده، واحد 11
شماره تماس 01133268780

دکتر سمیه عراقی با شماره نظام پزشکی 137377 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس ساری در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر سمیه عراقی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر سمیه عراقی با شماره 01133268780 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ، بانک سامان، مجتمع ایده، واحد 11 مراجعه کنید.

دکتر رجا قلیان دکتر بوتاکس ساری

دکتر رجا قلیان دکتر بوتاکس ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر رجا قلیان
آدرس ساری بلوار خزر(شهید بهشتی)، روبروی فرش مشهد، ساختمان پزشکان اکسیر ،طبقه 6 واحد602
شماره تماس 09210396413

دکتر رجا قلیان با شماره نظام پزشکی 131476 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر ساری می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر رجا قلیان برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر رجا قلیان با شماره 09210396413 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری بلوار خزر(شهید بهشتی)، روبروی فرش مشهد، ساختمان پزشکان اکسیر ،طبقه 6 واحد602 مراجعه کنید.

دکتر محمود جعفری دکتر تزریق بوتاکس ساری

دکتر محمود جعفری دکتر بوتاکس ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمود جعفری
آدرس ساری بلوار خزر – بین دریای ۳ و ۵ – مجتمع اکسیر – طبقه ۷ – واحد ۷۰۵ و ۷۰۶
شماره تماس 01144430615

دکتر محمود جعفری با شماره نظام پزشکی 120115 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس ساری در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر محمود جعفری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمود جعفری با شماره 01144430615 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری  بلوار خزر – بین دریای ۳ و ۵ – مجتمع اکسیر – طبقه ۷ – واحد ۷۰۵ و ۷۰۶ مراجعه کنید.

دکتر صادق هاشمی نسب دکتر بوتاکس ساری

دکتر صادق هاشمی نسب دکتر بوتاکس ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر صادق هاشمی نسب
آدرس ساری خیابان قارن-ساختمان شفا (روبروی بانک رفاه) -طبقه اول-واحد 203
شماره تماس 09358500291

دکتر صادق هاشمی نسب با شماره نظام پزشکی 120499 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر ساری می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر صادق هاشمی نسب برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر صادق هاشمی نسب با شماره 09358500291 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان قارن-ساختمان شفا (روبروی بانک رفاه) -طبقه اول-واحد 203 مراجعه کنید.

دکتر زهره حاج حیدری دکتر تزریق بوتاکس ساری

دکتر زهره حاج حیدری دکتر بوتاکس ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهره حاج حیدری
آدرس ساری بلوار خزر کنار بستنی اسکیمو طبقه 6
شماره تماس 01144430803

دکتر زهره حاج حیدری با شماره نظام پزشکی 41653 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس ساری در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر زهره حاج حیدری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهره حاج حیدری با شماره 01144430803 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری  بلوار خزر کنار بستنی اسکیمو طبقه 6 مراجعه کنید.

دکتر محمد حسین حسامی رستمی دکتر بوتاکس ساری

دکتر محمد حسین حسامی رستمی دکتر بوتاکس ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد حسین حسامی رستمی
آدرس ساری خیابان فرهنگ – ساختمان شهریار 3 – واحد 405
شماره تماس 01133310959

دکتر محمد حسین حسامی رستمی با شماره نظام پزشکی 33917 پزشکی با سابقه در زمینه ی تزریق بوتاکس هستند که به انجام روش های زیبایی و جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس در شهر ساری می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر بوتاکس ساری در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد حسین حسامی رستمی برای از بین بردن چین و چروک و خطوط روی پوست خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر بوتاکس می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد حسین حسامی رستمی با شماره 01133310959 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ – ساختمان شهریار 3 – واحد 405 مراجعه کنید.

دکتر امید یوسف نژاد دکتر تزریق بوتاکس ساری

دکتر امید یوسف نژاد دکتر بوتاکس ساری

مشخصات دکتر ◀ دکتر امید یوسف نژاد
آدرس ساری خیابان فرهنگ – جنب مجتمع شهریار 3 – مجتمع پزشکی فرهنگ – طبقه چهارم
شماره تماس 01133304406

دکتر امید یوسف نژاد با شماره نظام پزشکی 85060 متخصص تزریق بوتاکس هستند که در شهر ساری فعالیت داشته و افراد بسیاری برای رفع چین و چروک های پوست خود بوسیله بوتاکس به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر بوتاکس ساری در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید تزریق بوتاکس را انجام دهید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر امید یوسف نژاد  مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به کلینیک و مرکز بوتاکس در ساری می توانید برای رزرو نوبت دکتر امید یوسف نژاد با شماره 01133304406 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس ساری خیابان فرهنگ – جنب مجتمع شهریار 3 – مجتمع پزشکی فرهنگ – طبقه چهارم مراجعه کنید.

 

دلایل تزریق بوتاکس ساری

بوتاکس اغلب در زمینه زیبایی و همچنین در بسیاری از زمینه های تحقیقاتی و همچنین در زمینه های بهداشتی و پزشکی استفاده می شود. دوزهای کوچک بوتاکس برای موارد زیر استفاده می شود:

  • اثر صاف کننده موقت در چین و چروک صورت
  • بهبود ظاهر کلی چهره و پوست
  • درمان تعریق حاد زیر بغل
  • درمان عدم تعادل ناشی از تنش در اعصاب
  • درمان یک اختلال عصبی که باعث انقباضات شدید در عضلات گردن یا شانه می شود
  • درمان اسپاسم در پلک ها
  • کنترل تاندون ها و اعصاب غیر قابل کنترل
  • درمان برخی از موارد انحراف یا استرابیسم
  • درمان بیماری های انحرافی چشم
  • درمان میگرن مزمن

انواع تزریق بوتاکس ساری

  • تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک اطراف دهان
  • تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک دور چشم
  • تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک چانه
  • تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک گونه
  • تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک بینی
  • تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک پیشانی

چه کسانی می توانند تزریق بوتاکس انجام دهند؟

در افرادی که در شرف تزریق بوتاکس بوده و به دنبال بهترین دکتر بوتاکس ساری هستند، باید چندین ویژگی و شرایط وجود داشته باشد که به شرح زیر است:

  • افراد سالمی که از هیچ بیماری مزمنی مانند بیماری قلبی و فشار خون رنج نمی برند
  • افراد سالمی که هیچ مشکل عضلانی ندارند
  • افرادی که به مواد تشکیل دهنده تزریق بوتاکس حساسیت ندارند
  • افرادی که از بیماری های همراه با خونریزی رنج نمی برند
  • افرادی که در نواحی مختلف صورت دچار چین و چروک می شوند
  • زنانی که در دوران بارداری یا شیردهی نیستند

تزریق بوتاکس ساری چگونه انجام می شود؟

مراحل مختلفی برای تزریق بوتاکس وجود دارد که به شرح زیر است:

در ابتدا یک جلسه مشاوره با بهترین دکتر بوتاکس ساری برگزار می شود تا نیازها و امکان رسیدن به نتیجه مورد نیاز مشخص شود و تعداد جلسات و شروع جلسه مشخص می شود همچنین پزشک برای نتایج بهتر توصیه هایی می کند که باید رعایت شود.

در جلسه مشخص شده، منطقه محل تزریق با بی حسی موضعی بی حس می شود تا چین و چروک ها برطرف شود.

پزشک از طریق تزریق هایی که حاوی بوتاکس با سوزن های ظریف است، تزریق را در نواحی دقیقاً مشخص شده شروع می کند.معمولاً فرآیند تزریق طولانی نیست و جلسه از نیم ساعت بیشتر طول نمی کشد.

پس از اتمام مراحل تزریق، پزشک با دستورالعمل هایی را ارائه می کند که باید رعایت شود تا عارضه ای پیش نیاید، همچنین پزشک کرم هایی را تجویز می کند که اثرات تزریق را تسکین می دهد.

نتایج تزریق بوتاکس ساری

نتایج تزریق بوتاکس ساری بلافاصله پس از اتمام جلسه تزریق ظاهر می شود و نتایج کلی در بازه زمانی 10-14 روز پس از فرآیند تزریق و پس از اتمام دوره نقاهت و درمان عوارض احتمالی ظاهر می شود.

مانند هر فرآیند دیگری در زندگی، تزریق بوتاکس عوارض جانبی دارد که به شرح زیر است:

تزریق بوتاکس برای افراد مبتلا به آلرژی مناسب نیست
تزریق بوتاکس برای افراد زیر 30 سال به دلیل عدم مشاهده چین و چروک مناسب نیست.
تزریق بوتاکس افراد را از واکنش‌های طبیعی مانند خندیدن طبیعی و راحت باز می‌دارد زیرا تأثیر مؤثری در سفت‌کردن پوست دارد.
فرآیند تزریق با مقداری قرمزی و التهاب همراه است که برای این منظور لازم است از انواع کرم های ضدالتهابی در دوران نقاهت استفاده شود.
یکی از معایب تزریق بوتاکس این است که برای مدت طولانی دوام نمی آورد، به این معنی که برای رفع چین و چروک باید سالیانه دوبار تزریق بوتاکس انجام شود.

هزینه تزریق بوتاکس در ساری

قیمت تزریق بوتاکس به دلیل موارد مختلف مانند موارد زیر متفاوت است :

  • ناحیه تزریق
  • تعداد تزریقات و جلسات مورد نیاز
  • مشکلاتی که با تزریق درمان می شوند
  • مرکز یا کلینیکی که در آن تزریق انجام می شود
  • تجربه و مهارت پزشک انجام دهنده عمل
  • کیفیت محصول مورد استفاده

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *