بهترین دکتر گوارش گرگان

افرادی که در شهر گرگان ساکن بوده و برای درمان بیماری های گوارشی خود نیاز به پزشک دارند ، قطعا به دنبال بهترین دکتر گوارش گرگان خواهند بود.

تخصص گوارش و کبد یک تخصص پزشکی است که شامل مدیریت بیماری های گوارشی می شود و یکی از متنوع ترین تخصص هاست که بیماران از همه گروه های سنی مبتلا به بیماری های گوارشی را درمان می کند.

پزشکانی که در ادامه از آن ها با عنوان بهترین دکتر گوارش گرگان نام می بریم در تشخیص، مدیریت و درمان اختلالات اندام های گوارشی تخصص دارند.

بهترین دکتر گوارش گرگان

◀ دکتر تقی امیریانی دکتر گوارش گرگان

دکتر تقی امیریانی دکتر گوارش گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر تقی امیریانی
آدرس گرگان عدالت 31 – روبروی رادیولوژی دکتر طعنه
شماره تماس 01732331295

دکتر تقی امیریانی با شماره نظام پزشکی 43934 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر تقی امیریانی برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر تقی امیریانی با شماره 01732331295 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت 31 – روبروی رادیولوژی دکتر طعنه مراجعه کنید.


 

◀ دکتر عبدالله پوشانی دکتر گوارش و کبد گرگان

دکتر عبدالله پوشانی دکتر گوارش گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر عبدالله پوشانی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر (شالیکوبی) – عدالت 31 – ساختمان پزشکان – طبقه اول
شماره تماس 01732350396

دکتر عبدالله پوشانی با شماره نظام پزشکی 92687 متخصص گوارش هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر عبدالله پوشانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر عبدالله پوشانی با شماره 01732350396 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر (شالیکوبی) – عدالت 31 – ساختمان پزشکان – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمد سبحانی دکتر گوارش گرگان

دکتر محمد سبحانی دکتر گوارش گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمد سبحانی
آدرس گرگان عدالت 21 – ساختمان پزشکان افق – طبقه دوم
شماره تماس 01732345006

دکتر محمد سبحانی با شماره نظام پزشکی 51013 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمد سبحانی برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمد سبحانی با شماره 01732345006 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت 21 – ساختمان پزشکان افق – طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علیرضا اسفندیاری دکتر گوارش و کبد گرگان

دکتر علیرضا اسفندیاری دکتر گوارش گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا اسفندیاری
آدرس گرگان شالیکوبی ،عدالت ۱۱،ساختمان مهستان،طبقه چهارم
شماره تماس 09129344378

دکتر علیرضا اسفندیاری با شماره نظام پزشکی 23572 متخصص گوارش هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علیرضا اسفندیاری مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا اسفندیاری با شماره 09129344378 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان شالیکوبی ،عدالت ۱۱،ساختمان مهستان،طبقه چهارم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علیرضا نوروزی دکتر گوارش گرگان

دکتر علیرضا نوروزی دکتر گوارش گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا نوروزی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر، عدالت21، ساختمان پزشکان ویلا، واحد 17
شماره تماس 01732327784

دکتر علیرضا نوروزی با شماره نظام پزشکی 85400 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علیرضا نوروزی برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا نوروزی با شماره 01732327784 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر، عدالت21، ساختمان پزشکان ویلا، واحد 17 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدرضا سیدمجیدی دکتر گوارش و کبد گرگان

دکتر محمدرضا سیدمجیدی دکتر گوارش گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا سیدمجیدی
آدرس گرگان عدالت 21 – ساختمان افق
شماره تماس 01732329282

دکتر محمدرضا سیدمجیدی با شماره نظام پزشکی 89667 متخصص گوارش هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر محمدرضا سیدمجیدی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا سیدمجیدی با شماره 01732329282 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت 21 – ساختمان افق مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علیرضا مجریان دکتر گوارش گرگان

دکتر علیرضا مجریان دکتر گوارش گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا مجریان
آدرس گرگان عدالت 1 – پلاک 6
شماره تماس 01732226786

دکتر علیرضا مجریان با شماره نظام پزشکی 28009 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علیرضا مجریان برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا مجریان با شماره 01732226786 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت 1 – پلاک 6 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مسعود خوش نیا دکتر گوارش و کبد گرگان

دکتر مسعود خوش نیا دکتر گوارش گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر مسعود خوش نیا 
آدرس گرگان خیابان شالیکوبی، عدالت11، ساختمان پزشکان مهستان
شماره تماس 01732323032

دکتر مسعود خوش نیا با شماره نظام پزشکی 81566 متخصص گوارش هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مسعود خوش نیا  مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر مسعود خوش نیا  با شماره 01732323032  تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان شالیکوبی، عدالت11، ساختمان پزشکان مهستان مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شهریار سمنانی دکتر گوارش گرگان

دکتر شهریار سمنانی دکتر گوارش گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر شهریار سمنانی
آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 24 – ساختمان کاوه
شماره تماس 01732326303

دکتر شهریار سمنانی با شماره نظام پزشکی 31167 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر شهریار سمنانی برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر شهریار سمنانی با شماره 01732326303 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر – عدالت 24 – ساختمان کاوه مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیدعلیرضا میرکریمی دکتر گوارش و کبد گرگان

دکتر سیدعلیرضا میرکریمی دکتر گوارش گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدعلیرضا میرکریمی
آدرس گرگان عدالت22-ساختمان پزشکان سرو-طبقه اول-واحد1
شماره تماس 01732320692

دکتر سیدعلیرضا میرکریمی با شماره نظام پزشکی 88614 متخصص گوارش هستند که در شهر گرگان فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش گرگان در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سیدعلیرضا میرکریمی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدعلیرضا میرکریمی با شماره 01732320692 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان عدالت22-ساختمان پزشکان سرو-طبقه اول-واحد1 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علیرضا مجریان دکتر گوارش گرگان

دکتر علیرضا مجریان دکتر گوارش گرگان

مشخصات دکتر ◀ دکتر علیرضا مجریان
آدرس گرگان خیابان ولیعصر عدالت یکم پ 1
شماره تماس 0172226786

دکتر علیرضا مجریان با شماره نظام پزشکی 28009 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر گرگان می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش گرگان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر علیرضا مجریان برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در گرگان می توانید برای رزرو نوبت دکتر علیرضا مجریان با شماره 0172226786 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان خیابان ولیعصر عدالت یکم پ 1 مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *