بهترین دکتر گوارش اهواز

اگر به دنبال بهترین دکتر گوارش اهواز هستید،ما در این صفحه لیستی از ماهرترین پزشکانی که در شهر اهواز فعالیت داشته و می توانند انواع بیماری های گوارشی را تشخیص داده و درمان کنند را در اختیار شما قرار می دهیم.

افراد زیادی از بیماری های گوارشی رنج می برند و بیماری هایی که اندام ها و سیستم گوارشی را درگیر می کنند متنوع هستند ،درمان مناسب مشکلات گوارشی فقط با مراجعه به پزشک متخصصی که بیماری را به طور دقیق تشخیص دهد حاصل می شود.

در ادامه با بهترین پزشکان متخصص گوارش اهواز آشنا خواهید شد.

بهترین دکتر گوارش اهواز

◀ دکتر مهران بهبهانیان دکتر گوارش اهواز

دکتر مهران بهبهانیان دکتر گوارش اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهران بهبهانیان
آدرس اهواز کیانپارس میهن شرقی ساختمان مروارید طبقه پنجم روبروی آزمایشگاه نرگس
شماره تماس 06133387691

دکتر مهران بهبهانیان با شماره نظام پزشکی 39603 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مهران بهبهانیان برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهران بهبهانیان با شماره 06133387691 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس میهن شرقی ساختمان مروارید طبقه پنجم روبروی آزمایشگاه نرگس مراجعه کنید.


 

◀ دکتر هژیر جواهری زاده دکتر گوارش و کبد اهواز

دکتر هژیر جواهری زاده دکتر گوارش اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر هژیر جواهری زاده
آدرس اهواز کیانپارس خیابان پهلوان شرقی، مجتمع سیمرغ، پلاک 36 طبقه ۶
شماره تماس 06133338593

دکتر هژیر جواهری زاده با شماره نظام پزشکی 90661 متخصص گوارش هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر هژیر جواهری زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر هژیر جواهری زاده با شماره 06133338593 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس خیابان پهلوان شرقی، مجتمع سیمرغ، پلاک 36 طبقه ۶ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر جلال سیاح دکتر گوارش اهواز

دکتر جلال سیاح دکتر گوارش اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر جلال سیاح
آدرس اهواز خیابان پهلوان شرقی ، ساختمان جام جم ، طبقه شش ، واحد یک
شماره تماس 06191010540

دکتر جلال سیاح با شماره نظام پزشکی 83271 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر جلال سیاح برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر جلال سیاح با شماره 06191010540 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان پهلوان شرقی ، ساختمان جام جم ، طبقه شش ، واحد یک مراجعه کنید.


 

◀ دکتر کاوه عبادی برنا دکتر گوارش و کبد اهواز

دکتر کاوه عبادی برنا دکتر گوارش اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر کاوه عبادی برنا
آدرس اهواز کیانپارس – فلکه سوم – خیابان میهن شرقی – مجتمع دکتر مقدر – طبقه 4 – واحد 7
شماره تماس 06133367451

دکتر کاوه عبادی برنا با شماره نظام پزشکی 95146 متخصص گوارش هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر کاوه عبادی برنا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر کاوه عبادی برنا با شماره 06133367451 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – فلکه سوم – خیابان میهن شرقی – مجتمع دکتر مقدر – طبقه 4 – واحد 7 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فرزاد جاسمی زرگانی دکتر گوارش اهواز

دکتر فرزاد جاسمی زرگانی دکتر گوارش اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرزاد جاسمی زرگانی
آدرس اهواز اتوبان قدس (لشکر) – بیمارستان فوق تخصصی آپادانا – کلینیک فوق تخصصی کبد و گوارش
شماره تماس 06133770093

دکتر فرزاد جاسمی زرگانی با شماره نظام پزشکی 56422 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر فرزاد جاسمی زرگانی برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرزاد جاسمی زرگانی با شماره 06133770093 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز اتوبان قدس (لشکر) – بیمارستان فوق تخصصی آپادانا – کلینیک فوق تخصصی کبد و گوارش مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مهران حکیم زاده دکتر گوارش و کبد اهواز

دکتر مهران حکیم زاده دکتر گوارش اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهران حکیم زاده
آدرس اهواز کیانپارس – نبش خیابان 8 غربی – ساختمان دانش 2 – طبقه 4 – شماره 17
شماره تماس 06133915895

دکتر مهران حکیم زاده با شماره نظام پزشکی 49960 متخصص گوارش هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مهران حکیم زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهران حکیم زاده با شماره 06133915895 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – نبش خیابان 8 غربی – ساختمان دانش 2 – طبقه 4 – شماره 17 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر میترا احمدی دکتر گوارش اهواز

دکتر میترا احمدی دکتر گوارش اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر میترا احمدی
آدرس اهواز کیانپارس، خیابان اسفند شرقی، نبش خیابان چمران، مجتمع مهرآذین، پلاک 44، طبقه سوم شرقی
شماره تماس 06133367286

دکتر میترا احمدی با شماره نظام پزشکی 99123 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر میترا احمدی برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر میترا احمدی با شماره 06133367286 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس، خیابان اسفند شرقی، نبش خیابان چمران، مجتمع مهرآذین، پلاک 44، طبقه سوم شرقی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر دامون دهنوی دکتر گوارش و کبد اهواز

دکتر دامون دهنوی دکتر گوارش اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر دامون دهنوی
آدرس اهواز کیانپارس_نبش ۱۲ غربی_ساختمان سپید_طبقه اول_واحد۱۰۵
شماره تماس 06133916210

دکتر دامون دهنوی با شماره نظام پزشکی 108026 متخصص گوارش هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر دامون دهنوی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر دامون دهنوی با شماره 06133916210 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس_نبش ۱۲ غربی_ساختمان سپید_طبقه اول_واحد۱۰۵ مراجعه کنید.


 

◀ دکتر اباذر پارسی دکتر گوارش اهواز

دکتر اباذر پارسی دکتر گوارش اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر اباذر پارسی 
آدرس اهواز کیانپارس.ابتدای خیابان شهریور شرقی.(جنب فروشگاه افق کوروش).ساختمان آریان.طبقه چهارم
شماره تماس 09305620100

دکتر اباذر پارسی با شماره نظام پزشکی 100031 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اباذر پارسی برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر اباذر پارسی با شماره 09305620100 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس.ابتدای خیابان شهریور شرقی.(جنب فروشگاه افق کوروش).ساختمان آریان.طبقه چهارم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر عبدالرحیم مسجدی زاده دکتر گوارش و کبد اهواز

دکتر عبدالرحیم مسجدی زاده دکتر گوارش اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر عبدالرحیم مسجدی زاده
آدرس اهواز کیانپارس خیابان 17 شرقی بالاتر از مخابرات ساختمان اراد طبقه 8
شماره تماس 06133915249

دکتر عبدالرحیم مسجدی زاده با شماره نظام پزشکی 36265 متخصص گوارش هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر عبدالرحیم مسجدی زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر عبدالرحیم مسجدی زاده با شماره 06133915249 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس خیابان 17 شرقی بالاتر از مخابرات ساختمان اراد طبقه 8 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیدرضا موسوی دکتر گوارش اهواز

دکتر سیدرضا موسوی دکتر گوارش اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدرضا موسوی
آدرس اهواز کیانپارس-پهلوان شرقی-مجتمع پزشکی صدرا-طبقه اول-دکتر موسوی
شماره تماس 06133368487

دکتر سیدرضا موسوی با شماره نظام پزشکی 47653 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیدرضا موسوی برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدرضا موسوی با شماره 06133368487 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس-پهلوان شرقی-مجتمع پزشکی صدرا-طبقه اول-دکتر موسوی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر النا لک دکتر گوارش و کبد اهواز

دکتر النا لک دکتر گوارش اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر النا لک
آدرس اهواز کیانپارس خیابان ۱۷ شرقی پلاک ۳۹ مجتمع پزشکی آراد طبقه دهم
شماره تماس 09360963664

دکتر النا لک با شماره نظام پزشکی 103840 متخصص گوارش هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر النا لک مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر النا لک با شماره 09360963664 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس خیابان ۱۷ شرقی پلاک ۳۹ مجتمع پزشکی آراد طبقه دهم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیده نیما آقامحمدی دکتر گوارش اهواز

دکتر سیده نیما آقامحمدی دکتر گوارش اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیده نیما آقامحمدی
آدرس اهواز کیانپارس – نبش 12 غربی – ساختمان پزشکی سپید – طبقه سوم – واحد 305
شماره تماس 06133916194

دکتر سیده نیما آقامحمدی با شماره نظام پزشکی 74891 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیده نیما آقامحمدی برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیده نیما آقامحمدی با شماره 06133916194 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – نبش 12 غربی – ساختمان پزشکی سپید – طبقه سوم – واحد 305 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر پژمان علوی نژاد دکتر گوارش و کبد اهواز

دکتر پژمان علوی نژاد دکتر گوارش اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر پژمان علوی نژاد
آدرس اهواز کیانپارس، خیابان آبان غربی، مجتمع پزشکی آبان، طبقه 11
شماره تماس 06133369380

دکتر پژمان علوی نژاد با شماره نظام پزشکی 69387 متخصص گوارش هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر پژمان علوی نژاد مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر پژمان علوی نژاد با شماره 06133369380 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس، خیابان آبان غربی، مجتمع پزشکی آبان، طبقه 11 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر اسکندر حاجیانی دکتر گوارش اهواز

دکتر اسکندر حاجیانی دکتر گوارش اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر اسکندر حاجیانی
آدرس اهواز خیابان طالقانی – نبش حافظ – مجتمع قائم
شماره تماس 06132210409

دکتر اسکندر حاجیانی با شماره نظام پزشکی 29193 پزشکی ماهر در زمینه ی تخصص گوارش هستند که به تشخیص و درمان بیماری های گوارشی در شهر اهواز می پردازند ، از این رو از ایشان به عنوان بهترین دکتر گوارش اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اسکندر حاجیانی برای درمان مشکلات گوارشی خود اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر گوارش و کبد در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر اسکندر حاجیانی با شماره 06132210409 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان طالقانی – نبش حافظ – مجتمع قائم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر علی اکبر شایسته دکتر گوارش و کبد اهواز

دکتر علی اکبر شایسته دکتر گوارش اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر علی اکبر شایسته
آدرس اهواز کیانپارس خیابان پهلوان شرقی مجتمع شفا طبقه چهارم
شماره تماس 06133365094

دکتر علی اکبر شایسته با شماره نظام پزشکی 32542 متخصص گوارش هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و بیماران بسیاری برای درمان مشکلات گوارشی خود به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر گوارش اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر مشکلات گوارشی را تجربه میکنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر علی اکبر شایسته مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص گوارش اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر علی اکبر شایسته با شماره 06133365094 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس خیابان پهلوان شرقی مجتمع شفا طبقه چهارم مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *