بهترین کلینیک و دکتر کاشت مو همدان

بهترین کلینیک و دکتر کاشت مو همدان پزشکانی هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و انواع عمل کاشت مو را برای درمان طاسی سر انجام می دهند.

کاشت مو عملی است که برای هر کسی که به دنبال رشد مجدد مو در مناطق طاس سر است طراحی شده است. کاشت مو شامل پیوند فولیکول های مو از یک قسمت سر ( ناحیه پشتی یا دور سر ) به قسمت دیگر(قسمت طاسی سر) است.

در ادامه و در این مطلب به معرفی بهترین کلینیک و دکتر کاشت مو همدان خواهیم پرداخت و می توانید به هر یک از پزشکانی که در ادامه از آن ها نام می بریم مراجعه کنید.

بهترین کلینیک و دکتر کاشت مو همدان

کلینیک پارس کاشت مو همدان

کلینیک پارس کاشت مو همدان

مشخصات دکتر ◀ کلینیک پارس
آدرس همدان خیابان بوعلی، ساختمان پزشکان پارس، طبقه چهارم
شماره تماس 08132529419

کلینیک کاشت مو پارس در لیست ما برای بهترین کلینیک کاشت مو همدان قرار دارد که چنانچه قصد انجام عمل کاشت مو را دارید ، می توانید به این مرکز مراجعه کنید.در صورت نیاز به انجام عمل پیوند مو می توانید برای جهت دریافت مشاوره یا نوبت دکتر با شماره 08132529419 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی، ساختمان پزشکان پارس، طبقه چهارم مراجعه کنید.

 

کلینیک دکتر زنگنه کاشت مو 

کلینیک دکتر زنگنه کاشت مو همدان

مشخصات دکتر ◀ کلینیک دکتر زنگنه
آدرس همدان خیابان بوعلی، ساختمان پزشکان شماره یک، طبقه پایین
شماره تماس 08132531052

کلینیک دکتر زنگنه در لیست ما برای بهترین کلینیک کاشت مو همدان قرار دارد که چنانچه قصد انجام عمل کاشت مو را دارید ، می توانید به این مرکز مراجعه کنید.در صورت نیاز به انجام عمل پیوند مو می توانید برای جهت دریافت مشاوره یا نوبت دکتر با شماره 08132531052 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی، ساختمان پزشکان شماره یک، طبقه پایین مراجعه کنید.

 

دکتر جمیله موسوی کاشت مو همدان

دکتر جمیله موسوی کاشت مو همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر جمیله موسوی
آدرس همدان خیابان بوعلی، روبروی داروخانه پارسا، ساختمان پزشکی ایران
شماره تماس 08132514362

دکتر جمیله موسوی با شماره نظام پزشکی 46645 متخصص کاشت مو هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان طاسی مو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کاشت مو همدان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از عمل کاشت مو استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر جمیله موسوی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص کاشت مو همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر جمیله موسوی با شماره 08132514362 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی، روبروی داروخانه پارسا، ساختمان پزشکی ایران مراجعه کنید.

 

کلینیک دیدگستر کاشت مو 

کلینیک دیدگستر کاشت مو همدان

مشخصات دکتر ◀ کلینیک دیدگستر
آدرس همدان خیابان مهدیه، خیابان حق گویان، بین گل و 12 متری جعفری
شماره تماس 08138381595

کلینیک کاشت مو دیدگستر در لیست ما برای بهترین کلینیک کاشت مو همدان قرار دارد که چنانچه قصد انجام عمل کاشت مو را دارید ، می توانید به این مرکز مراجعه کنید.در صورت نیاز به انجام عمل پیوند مو می توانید برای جهت دریافت مشاوره یا نوبت دکتر با شماره 08138381595 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان مهدیه، خیابان حق گویان، بین گل و 12 متری جعفری مراجعه کنید.

 

کلینیک ماهلین کاشت مو همدان

کلینیک ماهلین کاشت مو همدان

مشخصات دکتر ◀ کلینیک ماهلین
آدرس همدان خیابان تختی، سپهر، سر پل یخچال
شماره تماس 09387118580

کلینیک کاشت مو ماهلین در لیست ما برای بهترین کلینیک کاشت مو همدان قرار دارد که چنانچه قصد انجام عمل کاشت مو را دارید ، می توانید به این مرکز مراجعه کنید.در صورت نیاز به انجام عمل پیوند مو می توانید برای جهت دریافت مشاوره یا نوبت دکتر با شماره 09387118580 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان تختی، سپهر، سر پل یخچال مراجعه کنید.

 

دکتر محمود فرشچیان کاشت مو 

دکتر محمود فرشچیان کاشت مو همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرشچیان
آدرس همدان میدان بوعلی سینا
شماره تماس 08132525136

دکتر فرشچیان با شماره نظام پزشکی 19440 متخصص کاشت مو هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان طاسی مو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کاشت مو همدان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از عمل کاشت مو استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر فرشچیان مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص کاشت مو همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرشچیان با شماره 08132525136 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان میدان بوعلی سینا مراجعه کنید.

 

کلینیک دکتر کوروش صمدی کاشت مو همدان

کلینیک دکتر کوروش صمدی کاشت مو همدان

مشخصات دکتر ◀ کلینیک دکتر کوروش صمدی
آدرس همدان بلوار خواجه رشید، خیابان بوعلی سینا
شماره تماس 08132529419

دکتر کوروش صمدی با شماره نظام پزشکی 71251 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص کاشت مو ( تریکولوژی ) هستند که به انجام عمل کاشت مو در شهر همدان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر کاشت مو همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر کوروش صمدی برای کاشت و ترمیم مو اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر فوق تخصص کاشت مو در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر کوروش صمدی با شماره 08132529419 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان بلوار خواجه رشید، خیابان بوعلی سینا مراجعه کنید.

 

دکتر فرزاد لهراسبی کاشت مو 

دکتر فرزاد لهراسبی کاشت مو همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرزاد لهراسبی
آدرس همدان خیابان بوعلی ساختمان پزشکان شماره ۱ – طبقه اول
شماره تماس 08132513458

دکتر فرزاد لهراسبی با شماره نظام پزشکی 47750 متخصص کاشت مو هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان طاسی مو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کاشت مو همدان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از عمل کاشت مو استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر فرزاد لهراسبی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص کاشت مو همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرزاد لهراسبی با شماره 08132513458 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی ساختمان پزشکان شماره ۱ – طبقه اول مراجعه کنید.

 

دکتر غلامرضا عشقی کاشت مو همدان

دکتر غلامرضا عشقی کاشت مو همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر غلامرضا عشقی
آدرس همدان خیابان بوعلی – روبروی فروشگاه آبادان – ساختمان پزشکان آراد – پلاک 18
شماره تماس 08132534350

دکتر غلامرضا عشقی با شماره نظام پزشکی 102247 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص کاشت مو ( تریکولوژی ) هستند که به انجام عمل کاشت مو در شهر همدان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر کاشت مو همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر غلامرضا عشقی برای کاشت و ترمیم مو اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر فوق تخصص کاشت مو در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر غلامرضا عشقی با شماره 08132534350 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی – روبروی فروشگاه آبادان – ساختمان پزشکان آراد – پلاک 18 مراجعه کنید.

 

دکتر آمنه یزدانفر کاشت مو 

دکتر آمنه یزدانفر کاشت مو همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر آمنه یزدانفر 
آدرس همدان خیابان بوعلی -ساختمان پزشکان بوعلی طبقه اول
شماره تماس 08132526865

دکتر آمنه یزدانفر با شماره نظام پزشکی 23803 متخصص کاشت مو هستند که در شهر همدان فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان طاسی مو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کاشت مو همدان در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از عمل کاشت مو استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر آمنه یزدانفر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص کاشت مو همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر آمنه یزدانفر با شماره 08132526865 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان خیابان بوعلی -ساختمان پزشکان بوعلی طبقه اول مراجعه کنید.

 

دکتر کامران کاوه کاشت مو همدان

دکتر کامران کاوه کاشت مو همدان

مشخصات دکتر ◀ دکتر کامران کاوه
آدرس همدان کلینیک الوند
شماره تماس 08138275005

دکتر کامران کاوه با شماره نظام پزشکی 34957 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص کاشت مو ( تریکولوژی ) هستند که به انجام عمل کاشت مو در شهر همدان می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر کاشت مو همدان در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر کامران کاوه برای کاشت و ترمیم مو اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر فوق تخصص کاشت مو در همدان می توانید برای رزرو نوبت دکتر کامران کاوه با شماره 08138275005 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس همدان کلینیک الوند مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *