بهترین کلینیک و دکتر کاشت مو اهواز

اگر به دنبال بهترین کلینیک و دکتر کاشت مو اهواز هستید،ما در این صفحه لیستی از ماهرترین پزشکان و کلینیک هایی که در شهر اهواز فعالیت داشته و می توانند عمل پیوند و کاشت مو را انجام دهند را در اختیار شما قرار می دهیم.

کاشت مو رایج ترین جراحی زیبایی در جهان است. مهمترین دلیل این موضوع این است که ریزش مو ،به خصوص برای مردان بسیار شایع است، ریزش مو اغلب ناچار منجر به طاسی می شود و کاشت مو تنها راه خداحافظی دائمی با طاسی سر است.

در ادامه با بهترین پزشکان و کلینیک های کاشت مو اهواز آشنا خواهید شد.

بهترین کلینیک و دکتر کاشت مو اهواز

دکتر ثمین والا دکتر کاشت مو اهواز

دکتر ثمین والا دکتر کاشت مو اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ثمین والا
آدرس اهواز کیانپارس خیابان چهارده غربی فاز یک مجتمع پزشکان غرب کیانپارس بلوک شرقی طبقه پنج
شماره تماس 06133915460

دکتر ثمین والا با شماره نظام پزشکی 130546 متخصص کاشت مو هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان طاسی مو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کاشت مو اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از عمل کاشت مو استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر ثمین والا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص کاشت مو اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ثمین والا با شماره 06133915460 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس خیابان چهارده غربی فاز یک مجتمع پزشکان غرب کیانپارس بلوک شرقی طبقه پنج مراجعه کنید.

 

دکتر مریم علی عبدی دکتر کاشت مو

دکتر مریم علی عبدی دکتر کاشت مو اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم علی عبدی
آدرس اهواز دزفول – خیابان منتظری – نبش یازهرا
شماره تماس 06142254695

دکتر مریم علی عبدی با شماره نظام پزشکی 103927 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص کاشت مو ( تریکولوژی ) هستند که به انجام عمل کاشت مو در شهر اهواز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر کاشت مو اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مریم علی عبدی برای کاشت و ترمیم مو اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر فوق تخصص کاشت مو در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم علی عبدی با شماره 06142254695 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز دزفول – خیابان منتظری – نبش یازهرا مراجعه کنید.

 

دکتر یاسر رحمان زاده دکتر کاشت مو اهواز

دکتر یاسر رحمان زاده دکتر کاشت مو اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر یاسر رحمان زاده
آدرس اهواز پادادشهر – فلکه جوادالائمه – جنب بانک صادرات – مجتمع جوادالائمه – طبقه سوم
شماره تماس 06135543220

دکتر یاسر رحمان زاده با شماره نظام پزشکی 115058 متخصص کاشت مو هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان طاسی مو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کاشت مو اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از عمل کاشت مو استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر یاسر رحمان زاده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص کاشت مو اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر یاسر رحمان زاده با شماره 06135543220 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز پادادشهر – فلکه جوادالائمه – جنب بانک صادرات – مجتمع جوادالائمه – طبقه سوم مراجعه کنید.

 

کلینیک پوست و مو دکتر امیدیان دکتر کاشت مو

کلینیک پوست و مو دکتر امیدیان دکتر کاشت مو اهواز

مشخصات دکتر ◀ کلینیک پوست و مو دکتر امیدیان
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان پهلوان شرقی – نبش خیابان اردیبهشت – مجتمع آویستا – طبقه 2
شماره تماس 06133362054

دکتر امیدیان با شماره نظام پزشکی 19449 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص کاشت مو ( تریکولوژی ) هستند که به انجام عمل کاشت مو در شهر اهواز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر کاشت مو اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر امیدیان برای کاشت و ترمیم مو اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر فوق تخصص کاشت مو در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر امیدیان با شماره 06133362054 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان پهلوان شرقی – نبش خیابان اردیبهشت – مجتمع آویستا – طبقه 2 مراجعه کنید.

 

دکتر ژیلا فتحی دکتر کاشت مو اهواز

دکتر ژیلا فتحی دکتر کاشت مو اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر ژیلا فتحی
آدرس اهواز کیانپارس – نبش خیابان 3 شرقی – مجتمع پارس – طبقه 3 – واحد 1
شماره تماس 06133920483

دکتر ژیلا فتحی با شماره نظام پزشکی 53598 متخصص کاشت مو هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان طاسی مو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کاشت مو اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از عمل کاشت مو استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر ژیلا فتحی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص کاشت مو اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر ژیلا فتحی با شماره 06133920483 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – نبش خیابان 3 شرقی – مجتمع پارس – طبقه 3 – واحد 1 مراجعه کنید.

 

دکتر سهیل تقویان پور دکتر کاشت مو

دکتر سهیل تقویان پور دکتر کاشت مو اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سهیل تقویان پور
آدرس اهواز زیتون کارمندی – خیابان زاویه – بین خیابان حجت و فردوس – پلاک 23 ساختمان سهیل
شماره تماس 06134439378

دکتر سهیل تقویان پور با شماره نظام پزشکی 70882 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص کاشت مو ( تریکولوژی ) هستند که به انجام عمل کاشت مو در شهر اهواز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر کاشت مو اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سهیل تقویان پور برای کاشت و ترمیم مو اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر فوق تخصص کاشت مو در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سهیل تقویان پور با شماره 06134439378 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز زیتون کارمندی – خیابان زاویه – بین خیابان حجت و فردوس – پلاک 23 ساختمان سهیل مراجعه کنید.

 

دکتر فرانک دانش پژوه دکتر کاشت مو اهواز

دکتر فرانک دانش پژوه دکتر کاشت مو اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرانک دانش پژوه
آدرس اهواز کیانپارس – فلکه سوم – نبش میهن غربی – مجتمع پزشکی برج اهواز – طبقه دوم
شماره تماس 06133389466

دکتر فرانک دانش پژوه با شماره نظام پزشکی 99106 متخصص کاشت مو هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان طاسی مو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کاشت مو اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از عمل کاشت مو استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر فرانک دانش پژوه مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص کاشت مو اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرانک دانش پژوه با شماره 06133389466 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – فلکه سوم – نبش میهن غربی – مجتمع پزشکی برج اهواز – طبقه دوم مراجعه کنید.

 

دکتر زهرابیگم موسوی دزفولی دکتر کاشت مو

دکتر زهرابیگم موسوی دزفولی دکتر کاشت مو اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر زهرابیگم موسوی دزفولی
آدرس اهواز خیابان سلمان فارسی – خیابان حافظ جنوبی – روبروی آزمایشگاه جهاد دانشگاهی – مجتمع خاتم الانبیا – طبقه دوم
شماره تماس 06132202378

دکتر زهرابیگم موسوی دزفولی با شماره نظام پزشکی 26542 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص کاشت مو ( تریکولوژی ) هستند که به انجام عمل کاشت مو در شهر اهواز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر کاشت مو اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر زهرابیگم موسوی دزفولی برای کاشت و ترمیم مو اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر فوق تخصص کاشت مو در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر زهرابیگم موسوی دزفولی با شماره 06132202378 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز خیابان سلمان فارسی – خیابان حافظ جنوبی – روبروی آزمایشگاه جهاد دانشگاهی – مجتمع خاتم الانبیا – طبقه دوم مراجعه کنید.

 

دکتر رضا یعقوبی دکتر کاشت مو اهواز

دکتر رضا یعقوبی دکتر کاشت مو اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر رضا یعقوبی
آدرس اهواز کیانپارس – خیابان 15 غربی – مجتمع پزشکی کیانپارس – طبقه 3
شماره تماس 06133384588

دکتر رضا یعقوبی با شماره نظام پزشکی 17360 متخصص کاشت مو هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان طاسی مو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کاشت مو اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از عمل کاشت مو استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر رضا یعقوبی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص کاشت مو اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر رضا یعقوبی با شماره 06133384588 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس – خیابان 15 غربی – مجتمع پزشکی کیانپارس – طبقه 3 مراجعه کنید.

 

دکتر حجت رحمانی فر دکتر کاشت مو

دکتر حجت رحمانی فر دکتر کاشت مو اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حجت رحمانی فر 
آدرس اهواز کیانپارس، نبش خیابان 12 غربی، مجتمع پزشکان سپید، واحد 107
شماره تماس 09165337405

دکتر حجت رحمانی فر با شماره نظام پزشکی 119099 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص کاشت مو ( تریکولوژی ) هستند که به انجام عمل کاشت مو در شهر اهواز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر کاشت مو اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حجت رحمانی فر برای کاشت و ترمیم مو اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر فوق تخصص کاشت مو در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حجت رحمانی فر با شماره 09165337405 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس، نبش خیابان 12 غربی، مجتمع پزشکان سپید، واحد 107 مراجعه کنید.

 

دکتر بهزاد بافنده دکتر کاشت مو اهواز

دکتر بهزاد بافنده دکتر کاشت مو اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر بهزاد بافنده
آدرس اهواز گلستان خیابان فروردین بین دی و بهمن ساختمان پزشکان سما جنب بانک رسالت طبقه دوم واحد 6
شماره تماس 06133219143

دکتر بهزاد بافنده با شماره نظام پزشکی 129964 متخصص کاشت مو هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان طاسی مو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کاشت مو اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از عمل کاشت مو استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر بهزاد بافنده مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص کاشت مو اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر بهزاد بافنده با شماره 06133219143 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز گلستان خیابان فروردین بین دی و بهمن ساختمان پزشکان سما جنب بانک رسالت طبقه دوم واحد 6 مراجعه کنید.

 

دکتر طاهره اسدیان دکتر کاشت مو

دکتر طاهره اسدیان دکتر کاشت مو اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر طاهره اسدیان
آدرس اهواز پادادشهر – بلوار جواد الائمه – جنب مسجد جواد الائمه – طبقه بالای داروخانه دکتر رسولی – طبقه دوم
شماره تماس 06135716568

دکتر طاهره اسدیان با شماره نظام پزشکی 124029 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص کاشت مو ( تریکولوژی ) هستند که به انجام عمل کاشت مو در شهر اهواز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر کاشت مو اهواز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر طاهره اسدیان برای کاشت و ترمیم مو اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به دکتر فوق تخصص کاشت مو در اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر طاهره اسدیان با شماره 06135716568 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز پادادشهر – بلوار جواد الائمه – جنب مسجد جواد الائمه – طبقه بالای داروخانه دکتر رسولی – طبقه دوم مراجعه کنید.

 

دکتر نادر پازیار دکتر کاشت مو اهواز

دکتر نادر پازیار دکتر کاشت مو اهواز

مشخصات دکتر ◀ دکتر نادر پازیار
آدرس اهواز زیتون کارمندی خیابان کمیل نبش خیابان زاویه
شماره تماس 06134493113

دکتر نادر پازیار با شماره نظام پزشکی 97970 متخصص کاشت مو هستند که در شهر اهواز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان طاسی مو به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر کاشت مو اهواز در این لیست قرار دادیم.اگر می خواهید از عمل کاشت مو استفاده کنید ، می توانید برای این منظور به مطب دکتر نادر پازیار مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص کاشت مو اهواز می توانید برای رزرو نوبت دکتر نادر پازیار با شماره 06134493113 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز زیتون کارمندی خیابان کمیل نبش خیابان زاویه مراجعه کنید.

 

کلینیک لیزر و کاشت مو جندی شاپور کاشت مو

کلینیک لیزر و کاشت مو جندی شاپور کاشت مو اهواز

مشخصات دکتر ◀ کلینیک لیزر و کاشت مو جندی شاپور
آدرس اهواز کیـانپارس، نبش خیابان 12 غربی، مجتمع پزشکان سپـیـد، طبقه6
شماره تماس 06133916163

کلینیک کاشت مو جندی شاپور در لیست ما برای بهترین کلینیک کاشت مو اهواز قرار دارد که چنانچه قصد انجام عمل کاشت مو را دارید ، می توانید به این مرکز مراجعه کنید.در صورت نیاز به انجام عمل پیوند مو می توانید برای جهت دریافت مشاوره یا نوبت دکتر با شماره 06133916163 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیـانپارس، نبش خیابان 12 غربی، مجتمع پزشکان سپـیـد، طبقه6 مراجعه کنید.

 

مرکز مراقبت پوست و مو کیانپارس کاشت مو اهواز

مرکز مراقبت پوست و مو کیانپارس کاشت مو اهواز

مشخصات دکتر ◀ مرکز مراقبت پوست و مو کیانپارس
آدرس اهواز کیانپارس، خیابان اصلی، نبش 10 شرقی، مجتمع امام علی، طبقه پنجم
شماره تماس 09161004009

کلینیک کاشت مو کیانپارس در لیست ما برای بهترین کلینیک کاشت مو اهواز قرار دارد که چنانچه قصد انجام عمل کاشت مو را دارید ، می توانید به این مرکز مراجعه کنید.در صورت نیاز به انجام عمل پیوند مو می توانید برای جهت دریافت مشاوره یا نوبت دکتر با شماره 09161004009 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس اهواز کیانپارس، خیابان اصلی، نبش 10 شرقی، مجتمع امام علی، طبقه پنجم مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *