بهترین دکتر متخصص خون شیراز

جست و جوی شما برای یافتن بهترین دکتر متخصص خون شیراز به معنای آنست که در شهر شیراز سکونت داشته و نیاز به مراجعه به دکتر متخصص خون دارید.دمتر متخصص خون پزشکی است که به تشخیص و درمان بیماری ها و مشکلات مرتبط با خون می پردازد.بیماری هایی مانند هموفیلی  ، تالاسمی، لوسمی و غیره توسط دکتر متخصصص خون درمان می شوند.

در ادامه به معرفی بهترین دکتر متخصص خون شیراز + شماره تلفن و آدرس پزشک می پردازیم ، پزشکانی که در این مطلب از آن ها نام می بریم متخصص خون هستند که در شهر شیراز فعالیت دارند.

بهترین دکتر متخصص خون شیراز

◀ دکتر حبیب نورانی خجسته دکتر متخصص خون شیراز

دکتر حبیب نورانی خجسته دکتر متخصص خون شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر حبیب نورانی خجسته 
آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – جنب بیمارستان شهید فقیهی – کوچه 48
شماره تماس 07132334502

دکتر حبیب نورانی خجسته با شماره نظام پزشکی 26686 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص خون هستند که به تشخیص و درمان بیماری های خون در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص خون شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر حبیب نورانی خجسته برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص خون و هماتولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر حبیب نورانی خجسته با شماره 07132334502 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – جنب بیمارستان شهید فقیهی – کوچه 48 مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مهدی دهقانی دکتر متخصص خون 

دکتر مهدی دهقانی دکتر متخصص خون شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مهدی دهقانی 
آدرس شیراز فرهنگ شهر – روبروی استخر کوثر بیمارستان امیر
شماره تماس 07136323532

دکتر مهدی دهقانی با شماره نظام پزشکی 45211 متخصص خون هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مرتبط با خون به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص خون شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های مرتبط با خون را تجربه می کنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مهدی دهقانی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مهدی دهقانی با شماره 07136323532 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز فرهنگ شهر – روبروی استخر کوثر بیمارستان امیر مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدرضا بردبار دکتر متخصص خون شیراز

دکتر محمدرضا بردبار دکتر متخصص خون شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدرضا بردبار
آدرس شیراز بلوارزند – روبروی هتل پارس – کوچه 47 – ساختمان فیروزه
شماره تماس 07132304663

دکتر محمدرضا بردبار با شماره نظام پزشکی 75923 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص خون هستند که به تشخیص و درمان بیماری های خون در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص خون شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا بردبار برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص خون و هماتولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدرضا بردبار با شماره 07132304663 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلوارزند – روبروی هتل پارس – کوچه 47 – ساختمان فیروزه مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مریم ذاکری نیا دکتر متخصص خون 

دکتر مریم ذاکری نیا دکتر متخصص خون شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مریم ذاکری نیا
آدرس شیراز بلوار شهید چمران – مجتمع پزشکی ام آر آی – ساختمان سوم
شماره تماس 07136126120

دکتر مریم ذاکری نیا با شماره نظام پزشکی 18601 متخصص خون هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مرتبط با خون به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص خون شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های مرتبط با خون را تجربه می کنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مریم ذاکری نیا مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مریم ذاکری نیا با شماره 07136126120 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز بلوار شهید چمران – مجتمع پزشکی ام آر آی – ساختمان سوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیدسعید کسایی دکتر متخصص خون شیراز

دکتر سیدسعید کسایی دکتر متخصص خون شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدسعید کسایی 
آدرس شیراز خیابان زند – روبه روی هتل پارس – ساختمان شایان – طبقه اول
شماره تماس 07132319630 

دکتر سیدسعید کسایی با شماره نظام پزشکی 103044 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص خون هستند که به تشخیص و درمان بیماری های خون در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص خون شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیدسعید کسایی برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص خون و هماتولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدسعید کسایی با شماره 07132319630 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان زند – روبه روی هتل پارس – ساختمان شایان – طبقه اول مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سهیلا زارعی فر دکتر متخصص خون 

دکتر سهیلا زارعی فر دکتر متخصص خون شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سهیلا زارعی فر 
آدرس شیراز میدان نمازی – درمانگاه امام رضا (ع)
شماره تماس 07132127000

دکتر سهیلا زارعی فر با شماره نظام پزشکی 30396 متخصص خون هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مرتبط با خون به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص خون شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های مرتبط با خون را تجربه می کنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر سهیلا زارعی فر مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سهیلا زارعی فر با شماره 07132127000 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز میدان نمازی – درمانگاه امام رضا (ع) مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مانی رمزی دکتر متخصص خون شیراز

دکتر مانی رمزی دکتر متخصص خون شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مانی رمزی 
آدرس شیراز فلکه نمازی – درمانگاه شهید مطهری
شماره تماس 07136121169 

دکتر مانی رمزی با شماره نظام پزشکی 29273 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص خون هستند که به تشخیص و درمان بیماری های خون در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص خون شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر مانی رمزی برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص خون و هماتولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مانی رمزی با شماره 07136121169 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز فلکه نمازی – درمانگاه شهید مطهری مراجعه کنید.


 

◀ دکتر شیرین حقیقت دکتر متخصص خون 

دکتر شیرین حقیقت دکتر متخصص خون شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر شیرین حقیقت
آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – درمانگاه شهید دکتر فقیهی
شماره تماس 07132351087

دکتر شیرین حقیقت با شماره نظام پزشکی 94648 متخصص خون هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مرتبط با خون به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص خون شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های مرتبط با خون را تجربه می کنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر شیرین حقیقت مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر شیرین حقیقت با شماره 07132351087 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – درمانگاه شهید دکتر فقیهی مراجعه کنید.


 

◀ دکتر اصغر بذرافشان دکتر متخصص خون شیراز

دکتر اصغر بذرافشان دکتر متخصص خون شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر اصغر بذرافشان
آدرس شیراز خیابان ملاصدرا – روبروی کوچه 6 – ساختمان ونوس – طبقه همکف – واحد یک
شماره تماس 07132307630

دکتر اصغر بذرافشان با شماره نظام پزشکی 52851 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص خون هستند که به تشخیص و درمان بیماری های خون در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص خون شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر اصغر بذرافشان برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص خون و هماتولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر اصغر بذرافشان با شماره 07132307630 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان ملاصدرا – روبروی کوچه 6 – ساختمان ونوس – طبقه همکف – واحد یک مراجعه کنید.


 

◀ دکتر مینو رباطی دکتر متخصص خون 

دکتر مینو رباطی دکتر متخصص خون شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر مینو رباطی
آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – روبروی دانشکده مهندسی – ساختمان یاس
شماره تماس 07132333378

دکتر مینو رباطی با شماره نظام پزشکی 25171 متخصص خون هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مرتبط با خون به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص خون شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های مرتبط با خون را تجربه می کنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر مینو رباطی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر مینو رباطی با شماره 07132333378 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – روبروی دانشکده مهندسی – ساختمان یاس مراجعه کنید.


 

◀ دکتر سیدامیدرضا ذکاوت دکتر متخصص خون شیراز

دکتر سیدامیدرضا ذکاوت دکتر متخصص خون شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر سیدامیدرضا ذکاوت
آدرس شیراز فرهنگ شهر، بیمارستان امیر
شماره تماس 07136323532

دکتر سیدامیدرضا ذکاوت با شماره نظام پزشکی 72539 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص خون هستند که به تشخیص و درمان بیماری های خون در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص خون شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر سیدامیدرضا ذکاوت برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص خون و هماتولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر سیدامیدرضا ذکاوت با شماره 07136323532 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز فرهنگ شهر، بیمارستان امیر مراجعه کنید.


 

◀ دکتر فرزاد هوشداران دکتر متخصص خون 

دکتر فرزاد هوشداران دکتر متخصص خون شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر فرزاد هوشداران
آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – از طرف فلکه ستاد به سمت فلکه نمازی – بالاتر از 20 متری سینما سعدی – دفتر هواپیمایی آسمان – ساختمان پزشکی امید
شماره تماس 07132308037

دکتر فرزاد هوشداران با شماره نظام پزشکی 98532 متخصص خون هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مرتبط با خون به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص خون شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های مرتبط با خون را تجربه می کنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر فرزاد هوشداران مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر فرزاد هوشداران با شماره 07132308037 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان کریم خان زند – از طرف فلکه ستاد به سمت فلکه نمازی – بالاتر از 20 متری سینما سعدی – دفتر هواپیمایی آسمان – ساختمان پزشکی امید مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محمدجواد رجبی دکتر متخصص خون شیراز

دکتر محمدجواد رجبی دکتر متخصص خون شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محمدجواد رجبی
آدرس شیراز خیابان زند – حدفاصل 20متری و صورتگر – ساختمان پزشکان فارس – طبقه دوم
شماره تماس 07132331048

دکتر محمدجواد رجبی با شماره نظام پزشکی 71516 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص خون هستند که به تشخیص و درمان بیماری های خون در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص خون شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محمدجواد رجبی برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص خون و هماتولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محمدجواد رجبی با شماره 07132331048 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز خیابان زند – حدفاصل 20متری و صورتگر – ساختمان پزشکان فارس – طبقه دوم مراجعه کنید.


 

◀ دکتر الهه وفایی دکتر متخصص خون 

دکتر الهه وفایی دکتر متخصص خون شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر الهه وفایی
آدرس شیراز تقاطع بلوار رحمت و باهنر جنوبی،انستیتیو کانسر پردیس
شماره تماس 07138264401

دکتر الهه وفایی با شماره نظام پزشکی 124867 متخصص خون هستند که در شهر شیراز فعالیت داشته و افراد بسیاری برای درمان بیماری های مرتبط با خون به ایشان مراجعه می کنند.به همین دلیل نام و مشخصات ایشان را به عنوان دکتر متخصص خون شیراز در این لیست قرار دادیم.اگر بیماری های مرتبط با خون را تجربه می کنید ، می توانید جهت درمان به مطب دکتر الهه وفایی مراجعه کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر الهه وفایی با شماره 07138264401 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز تقاطع بلوار رحمت و باهنر جنوبی،انستیتیو کانسر پردیس مراجعه کنید.


 

◀ دکتر محسن تواضع دکتر متخصص خون شیراز

دکتر محسن تواضع دکتر متخصص خون شیراز

مشخصات دکتر ◀ دکتر محسن تواضع
آدرس شیراز ملاصدرا کوچه یک ساختمان اهورا
شماره تماس 09057153366

دکتر محسن تواضع با شماره نظام پزشکی 97251 پزشکی با سابقه در زمینه ی تخصص خون هستند که به تشخیص و درمان بیماری های خون در شهر شیراز می پردازند ، به همین خاطر از ایشان به عنوان بهترین دکتر متخصص خون شیراز در این لیست نام بردیم.شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر محسن تواضع برای درمان بیماری های مرتبط با تخصص خون و هماتولوژی اقدام کنید.

در صورت نیاز به مراجعه به متخصص هماتولوژی شیراز می توانید برای رزرو نوبت دکتر محسن تواضع با شماره 09057153366 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس شیراز ملاصدرا کوچه یک ساختمان اهورا مراجعه کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *